Nee, past niet meer in zijn tattoo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Churandy gaan we nog wel zien in Parijs.
Kom maar door.quote:
Mwah, Blauw/zwart is echt een walgelijke kleurencombinatie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ook gewoon de nieuwe vlag moeten worden. Maarja, iets meer dan de helft wilde toch de oude behouden.
[ afbeelding ]
Nouja, in ieder geval iets met een fern i.p.v. de Britse vlag.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Blauw/zwart is echt een walgelijke kleurencombinatie.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ook gewoon de nieuwe vlag moeten worden. Maarja, iets meer dan de helft wilde toch de oude behouden.
[ afbeelding ]
quote:
Die kan naar de Clayedkamer.quote:
Die geloven niet meer in Thiamquote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen stopt België met de uitzending.
WIJ gaan nog wel even door voor het vlaggetje gok ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen stopt België met de uitzending.
RECLAME EN HOKKIEquote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WIJ gaan nog wel even door voor het vlaggetje gok ik
Nee, helaas. Flopshow.quote:
Ritalin niet ingenomen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker druk nachtje vandaag, is ook wel eens anders geweest.
Maar dan…. morgenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker druk nachtje vandaag, is ook wel eens anders geweest.
Die gaat wel voor brons, 4e voor Emma is ook mooi. Of die moet ook een enorme worp in huis hebben vandaag.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon uitslapen tot 6.30u ofzo.
Zin in.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon uitslapen tot 6.30u ofzo.
Werken bij de NOSquote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:38 schreef -XOR- het volgende:
Bizar dat de nos de wedstrijd om het hockeybrons uitzendt
Dat is goud.quote:
Zonderquote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon kijken naar de finales beachvolleybal
Dan moet je zondag ineens weer om 3 uur op.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonderga ik dat niet doen.
Dagjesmensed
Dat gooide ik als ongetrainde 16-jarige alquote:
Ja of er moet iets geks gebeuren op de 800.quote:
Die was ook al niet echt verwacht, zeg maar. 2e en 4e is een fantastisch resultaat.quote:
55 is toch niet onhaalbaar voor Vetter?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja of er moet iets geks gebeuren op de 800.
Ik slaap al twee weken onregelmatig, dus dat maakt ook niet uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je zondag ineens weer om 3 uur op.
Zoveel zullen Vetter en Thiam elkaar toch niet ontlopen op de 800 mtr ?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja of er moet iets geks gebeuren op de 800.
Nee, maar op de 800 zie ik haar het normaal niet even goed doen als Thiam. Die blijft gewoon echt heel slecht voor iemand die om de knikkers meedoet op de meerkamp. Bij Thiam was die ook altijd heel slecht, maar die heeft hem wel een stukkie verbeterd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
55 is toch niet onhaalbaar voor Vetter?
Dat kan alleen nog mis als Oosterwegel hier ook een PR gooit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:51 schreef Beregd het volgende:
Vidts loopt ook wel een PR op de 800m. Ik geloof in brons.
Zou verdiend zijn, prachtige zevenkamp van haar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:51 schreef Beregd het volgende:
Vidts loopt ook wel een PR op de 800m. Ik geloof in brons.
3 meter verder dan PR? Dat zei ik gisteren alquote:
Sowieso verdienen alleen Nederland en België de medailles hier ja, maar dat zal wel goed komen zou je zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou verdiend zijn, prachtige zevenkamp van haar.
Goud bevestigen tss twee olympiade szou ook een unicum zijn voor België.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:52 schreef kilon het volgende:
Goud en brons voor België op een van de mooiste en zwaarste disciplines. Daar kunnen ze de komende honderd jaar wel op teren hoor.
Exact 3 meter ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:52 schreef franklop het volgende:
[..]
3 meter verder dan PR? Dat zei ik gisteren al
En 2x Nederland verslagen, dat kan niet meer fout hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:52 schreef kilon het volgende:
Goud en brons voor België op een van de mooiste en zwaarste disciplines. Daar kunnen ze de komende honderd jaar wel op teren hoor.
Tweede groep heeft veel efficienter herstel ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:56 schreef -XOR- het volgende:
Wel lomp dat die tijden zo ver uit elkaar liggen.
En misschien nog wel een unicum; 2x goud op 1 dag (Hokkie). Die Belgen worden gek.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:56 schreef Beregd het volgende:
[..]
Goud bevestigen tss twee olympiade szou ook een unicum zijn voor België.
Terwijl er niet echt goede redenen zijn om het zo te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tweede groep heeft veel efficienter herstel ja.
Er is maar 1 baan, maar er had ook een half uur minder tijd tussen gekund ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Terwijl er niet echt goede redenen zijn om het zo te doen.
Vorige keer dachten ze ook dat het hockeygoud al binnen wasquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En misschien nog wel een unicum; 2x goud op 1 dag (Hokkie). Die Belgen worden gek.
Kan ook zomaar 2x zilver zijn, ook nu nog steeds. Al verwacht ik niet dat Vetter nog kans heeft op meer dan zilver, maar een mens mag hopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Vorige keer dachten ze ook dat het hockeygoud al binnen was
2008 was al zo, in retrospectief.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En misschien nog wel een unicum; 2x goud op 1 dag (Hokkie). Die Belgen worden gek.
Oeps.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:12 schreef -XOR- het volgende:
Waarom nu tafeltenniscommentaar onder de atletiekstream op DiscoveryPlus?
Als ze bij het polsstokhoog blijkbaar in het net serveren weet je dat er iets niet helemaal klopt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oeps.Had ik gister ook al met een andere stream.
Speerwerpen van groep A is net geweest, groep B nu over een kwartier.quote:
Bij mij ging het over 400m horden bij het skateboarden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als ze bij het polsstokhoog blijkbaar in het net serveren weet je dat er iets niet helemaal klopt.
Ja had me niet gerealiseerd dat dat in 2 groepen gedaan werd, 800 meter is wel met iedereen tegelijk?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Speerwerpen van groep A is net geweest, groep B nu over een kwartier.
Als Vetter dicht bij PR gooit kan het nog wel spannend worden ja. Ze moet in ieder geval verder dan Thiam zou ik zeggen, want Vetter loopt normaal een mindere 800.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:16 schreef raptorix het volgende:
Qua PR's ontlopen Thiam en Vetter niet zoveel, 2:15.24 vs 2:17.71 min en bij speerwerpen: 59.32 vs 58.41 m
Ik kan me herinneren dat die altijd na dag 1 top 2 stond ja, dat is echt wel geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:24 schreef zorro28 het volgende:
Kazmirek is ook niet meer wat het geweest is.
Ik dacht ook echt van 'wat lult die vent'quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:29 schreef heywoodu het volgende:
"Die meerkamp is begonnen in twee groepen, groep A en groep B, en Vetter staat tot haar eigen verbazing bovenaan in groep B."
Zouden degenen die Tom z'n tekst geven hem nou expres in de zeik nemen?
Richting de 55m. Om kans te maken op goud moet ze richting haar PR van in de 58, minstens.quote:
Oei, hopelijk nog zilver dan voor Vetter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Richting de 55m. Om kans te maken op goud moet ze richting haar PR van in de 58, minstens.
Zolang ze een seconde voorsprong heeft is er nog wel kans denk ik. Op Thiam lopen kan wellicht nog wel namelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Richting de 55m. Om kans te maken op goud moet ze richting haar PR van in de 58, minstens.
Was ook totaal niet in de verwachting voor Emma.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ze een seconde voorsprong heeft is er nog wel kans denk ik. Op Thiam lopen kan wellicht nog wel namelijk.
Voor brons voor Oosterwegel is er wél iets bijzonders nodig.
Ik denk dat ze het gaat halen, als je kijkt naar de 800 meter tijden zie je dat daar bij Thiam een negatieve progressie in zit, en bij Anouk juist positief.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Vetter dicht bij PR gooit kan het nog wel spannend worden ja. Ze moet in ieder geval verder dan Thiam zou ik zeggen, want Vetter loopt normaal een mindere 800.
Als dat zo is dan gaan @Mexicanobakker en ik JUICHENquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gaat halen, als je kijkt naar de 800 meter tijden zie je dat daar bij Thiam een negatieve progressie in zit, en bij Anouk juist positief.
Thiam zou ook last hebben van haar werparm en niet ver werpen. Dus voorspellen gaat maar tot een bepaalde hoogte werken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gaat halen, als je kijkt naar de 800 meter tijden zie je dat daar bij Thiam een negatieve progressie in zit, en bij Anouk juist positief.
Gat erachter is gigantisch dat komt wel goed, tenzij ze keihard faalt hier bij het speerwerpen en niet over de 50m komt ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei, hopelijk nog zilver dan voor Vetter.
Zelfs bij 50m heeft ze nog volop medaillekansen en is ze misschien zelfs favoriete voor zilver.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:38 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Gat erachter is gigantisch dat komt wel goed, tenzij ze keihard faalt hier bij het speerwerpen en niet over de 50m komt ofzo.
Thiam is klaar toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Thiam zou ook last hebben van haar werparm en niet ver werpen. Dus voorspellen gaat maar tot een bepaalde hoogte werken.
Ik hoop uiteraard wel dat je gelijk krijgt.
Ja, doen ze zelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:41 schreef Coco het volgende:
Iedere keer met dat "emma onder de radar"
Zeker, maar ook als dat niet lukt doet ze in elk geval nog een beetje mee voor brons als er verder niks meer lukt. Wordt dan waarschijnlijk te lastig, maar dan is het nog niet totaal kansloos en dat is lekker na één pogingquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degelijke eerste worp Oosterwegel, maar voor de 3e plaats moet ie wel verder.
Die was op de player, die speer ging zo ongeveer verticaal door de lucht.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:43 schreef Dagoduck het volgende:
We hebben gewoon de Spaanse gemist die een keurige 30.73 heeft geworpen.
Mee eens. Overigens heeft Vidts dus maar 1x zo'n sterke 800 laten zien volgens mij? Tenminste, dat vond ik zo snel. Oosterwegel nu 3 punten achter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar ook als dat niet lukt doet ze in elk geval nog een beetje mee voor brons als er verder niks meer lukt. Wordt dan waarschijnlijk te lastig, maar dan is het nog niet totaal kansloos en dat is lekker na één poging
Sowieso gooien ze vaak zo dat de speer over het gras glijdt. Dat is echt onmogelijk eerlijk te metenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:43 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die was op de player, die speer ging zo ongeveer verticaal door de lucht.
Ik niet, maar het zou erg mooi zijn.quote:
doet er nog iemand mee voor brons na groep A van de speer? of als er hier iemand uit schiet?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Overigens heeft Vidts dus maar 1x zo'n sterke 800 laten zien volgens mij? Tenminste, dat vond ik zo snel. Oosterwegel nu 3 punten achter.
Je bent ook wel een ras-downplayerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, maar het zou erg mooi zijn.
Klopt wel. Ik denk 56quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Je bent ook wel een ras-downplayer
Bougard en Williams zijn nog niet uit de running, om het zo maar te zeggen. Voor hen moet het wel twee keer de goede kant op vallen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
doet er nog iemand mee voor brons na groep A van de speer? of als er hier iemand uit schiet?
Mooie bergen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wel ja. Maar je krijgt niet het gevoel dat het zo gaat liggenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bougard en Williams zijn nog niet uit de running, om het zo maar te zeggen. Voor hen moet het wel twee keer de goede kant op vallen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mooie bergen!Jammer van die koe ring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ja, verschrikkelijk dat altijd. Hoewel het nog erger is als ze hem tussen die neusgaten had gedaanquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:49 schreef raptorix het volgende:
Zo een neusring vind ik altijd zo een afknapper, zijn ook vaak van die linkse meisjes.
Complot van de Belgenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:50 schreef TheArt het volgende:
Niet bepaald ideaal voor Vetter dit, dit lange wachten.
Sowieso eigenlijk potsierlijk, beetje modern doen door die speren op te halen met een zo’n autootje en ondertussen lekker ouderwets met rode en witte vlaggetjes zwaaien om aan te geven of je het lijntje bent gepasseerdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:49 schreef kilon het volgende:
Tokyo en techniek is geen geschikte combinatie gebleken
Zeker. alleen al om die coronagevangenis. Kut Japanners.quote:
Is gejat van het voetbal.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sowieso eigenlijk potsierlijk, beetje modern doen door die speren op te halen met een zo’n autootje en ondertussen lekker ouderwets met rode en witte vlaggetjes zwaaien om aan te geven of je het lijntje bent gepasseerd.
Ik vond het hoogtepunt die boot bij het open water zwemmen, man man man man, is er dan niemand die nadenkt.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:51 schreef heywoodu het volgende:
Nou, de medaille moet wel binnen zijn nu![]()
Oh ja, lachwekkend was datquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vond het hoogtepunt die boot bij het open water zwemmen, man man man man, is er dan niemand die nadenkt.
Gelukkig niet een paar dagen eerderquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:52 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
De coach van Thiam heb een probleem.
Jammer niet een paar dagen eerder.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:52 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Thiam heeft hier heel veel mazzel dat ze vandaag klaar is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:52 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Parlefou een beetje henkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:52 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Zal Thiam onder close contact vallen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig niet een paar dagen eerder
Zou wel een erg lullige manier zijn om een medaille te verliezenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal Thiam onder close contact vallen?
Als die PCR ook positief is, moet je dan niet in quarantaine? Of laten ze haar de dag dan 'gewoon' afmaken?
Klein voorsprongetje op Vidts nu, maar op haar lopen wordt waarschijnlijk wel lastig. Bovendien wel een erg kleine voorsprong zo.quote:
Grapjas.quote:
Daarnaast is vooral bij het lopen Vidts zich enorm aan het verbeteren. Die kan nog wel sneller dan de 2.09 die ze heeft staan, vermoed ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klein voorsprongetje op Vidts nu, maar op haar lopen wordt waarschijnlijk wel lastig. Bovendien wel een erg kleine voorsprong zo.
Je kijkt teveel naar PB's van de 800m die zijn echt het minst relevant van alle PB's, ze doet mee om de medailles en dus weet ze straks wie ze voor moet blijven dat is dan het enige dat telt.quote:
Nee, werpen.quote:
Dat gun je haar echt niet. Laat ze het maar op de baan uit vechtenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou wel een erg lullige manier zijn om een medaille te verliezen
Tsja zonder afstanden gaat dat lastig voor de regiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:56 schreef Szura het volgende:
Rot nou eens op met die polsstok, speerwerpen is veel interessanter
Plus dat het natuurlijk kneiterzware omstandigheden zijn, je ziet bij de niet sprintonderdelen dat die secondes boven de WR's liggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:56 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Je kijkt teveel naar PB's van de 800m die zijn echt het minst relevant van alle PB's, ze doet mee om de medailles en dus weet ze straks wie ze voor moet blijven dat is dan het enige dat telt.
800 is wel totaal anders dan 200 he? Of zit er veel ruimte op PR?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarnaast is vooral bij het lopen Vidts zich enorm aan het verbeteren. Die kan nog wel sneller dan de 2.09 die ze heeft staan, vermoed ik.
Nou ja, als iemand die 2:20 loopt binnen een seconde moet blijven van iemand die 2:08 loopt hoef je niet per se te verwachten dat dat luktquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:56 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Je kijkt teveel naar PB's van de 800m die zijn echt het minst relevant van alle PB's, ze doet mee om de medailles en dus weet ze straks wie ze voor moet blijven dat is dan het enige dat telt.
PB's zeggen echt wel iets, op iemand lopen die smerig veel beter is is echt onmogelijk, dan loop je je helemaal kapot.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:56 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo op kampioenschappen omdat er geen hazen zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Plus dat het natuurlijk kneiterzware omstandigheden zijn, je ziet bij de niet sprintonderdelen dat die secondes boven de WR's liggen.
Is anders ja, absoluut, maar gezien haar flow kan die ook op de 800m nog wel harder.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
800 is wel totaal anders dan 200 he? Of zit er veel ruimte op PR?
Williams prima, die doet ook nog wel een beetje mee.
3 seconden tussen de PB’s.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
800 is wel totaal anders dan 200 he? Of zit er veel ruimte op PR?
Williams prima, die doet ook nog wel een beetje mee.
Als die bij ver gewoon een redelijke sprong had kunnen noteren.. maar ja alsquote:
Voetbal heeft het afgekeken van atletiek.quote:
Dat is in principe wel te veel.quote:
Ja maar mensen lopen hier conclusies te trekken op basis van een paar seconden, dat gaat veel te ver. Hoe vaak zal een Oosterwegel bijvoorbeeld meedoen voor de medailles op een 800m, dat veranderd wel zo'n hele race.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 06:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PB's zeggen echt wel iets, op iemand lopen die smerig veel beter is is echt onmogelijk, dan loop je je helemaal kapot.
Dat geldt natuurlijk ook voor Vidts.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar mensen lopen hier conclusies te trekken op basis van een paar seconden, dat gaat veel te ver. Hoe vaak zal een Oosterwegel bijvoorbeeld meedoen voor de medailles op een 800m, dat veranderd wel zo'n hele race.
Jij verwacht sowieso nooit iets, of ja alleen maar slechte dingen en mislukkingenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:00 schreef kilon het volgende:
Bah. Maar goed, ik had sowieso geen medaille verwacht dus er is al veel winst gepakt.
3 seconden is wel echt net te veel, Schippers die zich toen kapot liep was wel een uitzonderlijk geval.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar mensen lopen hier conclusies te trekken op basis van een paar seconden, dat gaat veel te ver. Hoe vaak zal een Oosterwegel bijvoorbeeld meedoen voor de medailles op een 800m, dat veranderd wel zo'n hele race.
7 uurquote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:02 schreef Faraday01 het volgende:
Wat zijn de tijdsverschillen straks als het zo blijft?
Dus Belgische schaduwen is voldoende nu?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:03 schreef heywoodu het volgende:
Oosterwegel welgeteld 5 puntjes achter Vidts op basis van 2:13,06 respectievelijk 2:09,34
Soms. Maar ik dacht dat Vetter niet zo'n goede voorbereiding had. Vandaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij verwacht sowieso nooit iets, of ja alleen maar slechte dingen en mislukkingen
Gewoon vooral je eigen race lopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus Belgische schaduwen is voldoende nu?
Binnen 2-3 seconden blijven zou safe moeten zijn denk ik, ongeveer? Naast safe ook ongekend moeilijk natuurlijk, maar goedquote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus Belgische schaduwen is voldoende nu?
Of hockey.quote:
ik ga er nog altijd van 1 uitquote:
Dat zou dom zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gewoon vooral je eigen race lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |