Vakantietijdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 04:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zei eerder hier dat ik al de hele nacht muziek hoorde. Waren niet de buren maar 2 kilometer verderop in de wijk staan een paar partytentenHoe dan, op een woensdagavond tot 4 uur.
Olympisch kijkfeestquote:Op donderdag 5 augustus 2021 04:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zei eerder hier dat ik al de hele nacht muziek hoorde. Waren niet de buren maar 2 kilometer verderop in de wijk staan een paar partytentenHoe dan, op een woensdagavond tot 4 uur.
Voor als FOK! niet meer bestaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 04:54 schreef heywoodu het volgende:
Lekker in de wijk op groot scherm de hele nacht naar worstelen en atletiek en gewichtheffen enzo kijken
Jawel. Gaan ze nog pakken hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 04:59 schreef Szura het volgende:
USA gaat de medaillespiegel zo ook niet meer winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Lachen om USASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, staat in de uitslag.quote:
Had ook gewoon de nieuwe vlag moeten worden. Maarja, iets meer dan de helft wilde toch de oude behouden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Prachtig shirt hebben die Nieuw-Zeelanders weer.
"Heel Nederland bedankt voor de wekker, opstaan"quote:Op donderdag 5 augustus 2021 05:08 schreef heywoodu het volgende:
"We moeten scherpe wissels doen om finales te halen en dinges."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |