SPOILER: Vervolg programmaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open water:
Dinsdag 3 augustus
23.30u - 10km vrouwen
Woensdag 4 augustus
23.30u - 10km mannen![]()
Hij doet straks gewoon een Hassantjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:43 schreef TLC het volgende:
Ferry zit in zn gedachte met Ranomi te flikflooien, dit is weer gespeeld
Teveel speeksel uitgewisseld met Ranomi om te kunnen vlammenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:43 schreef TLC het volgende:
Ferry zit in zn gedachte met Ranomi te flikflooien, dit is weer gespeeld
Niet alleen speeksel heb ik van horen en zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Teveel speeksel uitgewisseld met Ranomi om te kunnen vlammen
Ik zit aan het ontbijt, moet die viespeukerij nou?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Teveel speeksel uitgewisseld met Ranomi om te kunnen vlammen
Lekker croissantjes aan het eten?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit aan het ontbijt, moet die viespeukerij nou?
Brood met hagelslagquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker croissantjes aan het eten?
40 seconden en eennalaatste, dat lijkt me een behoorlijke flopshowquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nu al ja? Dat is mooi klote dan.
Dat lijkt mij ook wel ja, waren 17 prachtige minuten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
40 seconden en eennalaatste, dat lijkt me een behoorlijke flopshow
Tegen die tijd zit Ferry al aan walquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar het duurt nog even voor ze live zijn..
Tuurlijk, laten we eerst even beelden uit 2016 herhalen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar het duurt nog even voor ze live zijn..
Lekker poepen in je concurrents slipstream.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:50 schreef TLC het volgende:
Misschien moest Ferry wel heel nodig, net zoals Tom eens in de Giro voordat ze begonnen te klimmen
Heeft weinig zin als je achteraan zwemt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker poepen in je concurrents slipstream.
Heb je toch mooi de Hongkonger te pakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft weinig zin als je achteraan zwemt.
Rondje uit laten zakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
of je hapt je eigen drol als je weer rond bentquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hongkonger ook al achteraan, dubbel ellendequote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je toch mooi de Hongkonger te pakken
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
Hadden ze niet een koeler bad kunnen vinden dan ?
waterval en dan nog 50mquote:
Zou hij ook hard getraind hebben?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:03 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Weertman heeft zich goed voorbereid!
Mooi, dan is het ook niet erg dat hij bijna een minuut achter ligt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:03 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Weertman heeft zich goed voorbereid!
Veel met koelvest in bad gezeten vooralquote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou hij ook hard getraind hebben?
Wat een geluk dan dat hij zich zo goed heeft voorbereid.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:06 schreef heywoodu het volgende:
Alleen Weertman had last van het COVID-19-jaar.
Met dit weer en de vroege inspanning, fransoos die eerste keer niet dronk, is er toch ook wel een reele kans dat ze zichzelf hier opblazen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Minuutje of 10 voor hepie en hepie in de commentaarcabine in paniek gaan raken?
Die heb ik nog geen één keer zien drinkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Fransman heeft een hekel aan drinken geloof ik
Die wacht tot iemand hem een mooie bordeaux aanreikt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Fransman heeft een hekel aan drinken geloof ik
Yup, dit is wel klaar.. ligt nu wel 9e maar verliest tijdquote:
Zelfs een diploma wordt lastig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dit is wel klaar.. ligt nu wel 9e maar verliest tijd
Had in de groep daarvoor moeten zitten om kans te makenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dit is wel klaar.. ligt nu wel 9e maar verliest tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook trainbaar zou je zeggen, tot op zekere hoogte iig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:29 schreef Fodio het volgende:
Het is klaar .. water is te warm denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |