Yup, dit is wel klaar.. ligt nu wel 9e maar verliest tijdquote:
Zelfs een diploma wordt lastig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dit is wel klaar.. ligt nu wel 9e maar verliest tijd
Had in de groep daarvoor moeten zitten om kans te makenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dit is wel klaar.. ligt nu wel 9e maar verliest tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Dat is ook trainbaar zou je zeggen, tot op zekere hoogte iig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:29 schreef Fodio het volgende:
Het is klaar .. water is te warm denk ik
Drinkt niet graag uit de fles.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Fransman heeft een hekel aan drinken geloof ik
Eigen tempo!quote:
Rappe oversteekquote:
Ja, want die Italianen hebben nog niks gewonnen dit jaar.quote:
Als die anderen dat nou ook eens zouden doen, zou hij nog verder naar achter eindigen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:35 schreef heywoodu het volgende:
We weten dat hij zijn stinkende best aan het doen is, dat is toch een voordeel wat Weertman heeft tov de rest!
Zoveel openwaterwedstrijden zijn er nog niet geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, want die Italianen hebben nog niks gewonnen dit jaar.
Gelukkig is er meer in het leven dan openwaterzwemmen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoveel openwaterwedstrijden zijn er nog niet geweest
Die gaan allebei kappen lijkt me jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:38 schreef Jason22 het volgende:
Zouden Ferry en Ranomi al over baby’s nadenken?
Zal je zien dat die vervolgens watervrees hebben!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:38 schreef Jason22 het volgende:
Zouden Ferry en Ranomi al over baby’s nadenken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |