abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:59:46 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200743378
https://www.theguardian.c(...)accine-dies-of-covid

Fitness enthusiast, 42, who rejected vaccine, dies of Covid
John Eyers had been climbing mountains four weeks before his death in intensive care

A “fit and healthy” 42-year-old who loved climbing mountains and lifting weights has died of Covid-19 after refusing to get vaccinated, leaving his twin sister and mother heartbroken.

The two women warned others not to think they are invulnerable to the dangers of the virus.

The father of one, John Eyers, a construction expert from Southport in Merseyside, was described by his sister Jenny McCann as “the fittest, healthiest person I know”.


John Eyers of Southport was described by his sister Jenny McCann as ‘the fittest, healthiest person I know’.

She added that her brother had been climbing Welsh mountains and camping in the wild four weeks before his death.

But he was left in intensive care after catching coronavirus, and told his consultant before he was ventilated that he wished he had been vaccinated. His twin said his death was “a tragedy”.

“He thought if he contracted Covid-19 he would be OK. He thought he would have a mild illness. He didn’t want to put a vaccine in his body. His was pumped full of every drug in the hospital. They threw everything at him,” McCann said on Twitter.

“It should not have happened. He leaves a mum and a dad, a sister (me), and a 19-year-old daughter. My two children have lost their fun uncle. The uncle who would always play with them.”

McCann said her brother had dressed up as Father Christmas for her children. “My mum has lost her baby boy. My niece, her much-loved and needed dad. This shouldn’t have happened. My mum wants people to know about John. For his story to save someone’s life. For the pain and loss to drive people to get a vaccine.”

Tributes also poured in from Eyers’ friends, with many describing him as “incredibly fit” and “one of the most active and fit people” they knew.

One friend wrote: “He had a huge love for sport and fitness, competing in bodybuilding, triathlons, rock climbing and much more.

“He helped me a few years back when I was competing as I was struggling with my prep and he was the support and extra guidance I needed to push me through my show.

“He wasn’t my coach. He helped me in his spare time and from the goodness of his heart, as fitness was such a huge passion of his. I can never thank him enough for his support.”

He added: “John sadly was lost to Covid without any underlying health conditions. His family wants this sharing for others to see and make them re-think some of their decisions surrounding Covid, which I think is absolutely incredible.”

However, McCann said her brother had asthma in an earlier tweet on 3 July.

Healthcare workers and Covid patients have increasingly spoken out about feeling a sense of regret about being unvaccinated once they fall seriously ill.

Dr Samantha Batt-Rawden, a senior intensive care registrar, said she had come across only one patient in critical care who had received both vaccination doses, and that the “vast majority” of people she was seeing were “completely unvaccinated”.

Batt-Rawden said it was difficult to witness the look of regret on patients’ faces when they became unwell and needed to go on a ventilator.

“You can see it dawn on them that they potentially made the biggest mistake of their lives [in not getting the vaccine], which is really hard,” she said, adding that she had overheard people telling family members about their remorse.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:01:21 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200743415
Gast denkt dat omdat hij hardstikke gezond is hij hooguit een paar dagen licht ziek zal zijn dus neemt hij geen vaccin. Grootste vaut van z'n leven...

En vorige week die Amerikaan die dood ging omdat hij een jaartje wilde wachten met vaccin nemen totdat alle bijeffecten gefixed waren 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 04-08-2021 22:06:22 ]
pi_200743454
Het is propaganda maar wel propaganda die ik steun. Laat je prikken mensen..kleine moeite.
pi_200743477
Als het vaccin je van kant maakt, dan is dat ook de grootste fout van je leven.

Misschien moeten we maar accepteren dat God bepaalt wanneer je tijd is gekomen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:08:47 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200743543
Nou en, moet hij weten
Laffe huichelaar
pi_200743605
quote:
12s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Rambolin het volgende:
Misschien moeten we maar accepteren dat God bepaalt wanneer je tijd is gekomen.
Denk je dat God dat persoonlijk gaat bepalen voor 7,6 miljard mensen, wie er allemaal dood moeten op welke dag?
Lijkt me onbegonnen werk voor die kerel. Hooguit gebruikt hij daar een random generator voor oid anders is het niet te doen.
pindazakje
pi_200743695
Tja, dit soort verhalen zul je wel vaker gaan horen
Moeten zij weten
pi_200743748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Denk je dat God dat persoonlijk gaat bepalen voor 7,6 miljard mensen, wie er allemaal dood moeten op welke dag? Lijkt me onbegonnen werk voor die kerel. Hooguit gebruikt hij daar een random generator voor oid anders is het niet te doen.
Natuurlijk, je dag staat vast voordat je geboren wordt.

Als je hem 'kerel' noemt, dan is dat inderdaad onbegonnen werk. Alleen is God niet met een mens te vergelijken, en dus is het geen onbegonnen werk voor God.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:30:51 #9
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200743964
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Denk je dat God dat persoonlijk gaat bepalen voor 7,6 miljard mensen, wie er allemaal dood moeten op welke dag?
Lijkt me onbegonnen werk voor die kerel. Hooguit gebruikt hij daar een random generator voor oid anders is het niet te doen.
Hij heeft voor de rest heen zak te doen en astie een middagie geen zin heeft doetie een virus of hongersnoodje en hij zit weer op schema
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:47:11 #10
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_200744218
quote:
The father of one, John Eyers, a construction expert from Southport in Merseyside, was described by his sister Jenny McCann as “the fittest, healthiest person I know”.
Nietszeggend statement, misschien kent ze voor de rest alleen maar chronisch zieke en obese mensen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 augustus 2021 @ 22:48:23 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200744237
Gewoon je prikkie halen mensen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200744273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:30 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hij heeft voor de rest heen zak te doen en astie een middagie geen zin heeft doetie een virus of hongersnoodje en hij zit weer op schema
Ook als Hij een virus of hongersnoodje doet, duurt het wel een aantal jaren voordat Zijn commando effect heeft op aarde. Het overzenden van Zijn commando vanaf Zijn rustplaats naar de aarde is immers gebonden aan de lichtsnelheid. Deskundigen hebben uitgerekend dat het zo'n 9 jaar duurt voordat Gods besluiten de aarde bereiken.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:50:56 #13
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200744275
quote:
14s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:47 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Nietszeggend statement, misschien kent ze voor de rest alleen maar chronisch zieke en obese mensen.
Oh ja. Nee dat verandert de zaak.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:54:27 #14
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200744332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ook als Hij een virus of hongersnoodje doet, duurt het wel een aantal jaren voordat Zijn commando effect heeft op aarde. Het overzenden van Zijn commando vanaf Zijn rustplaats naar de aarde is immers gebonden aan de lichtsnelheid. Deskundigen hebben uitgerekend dat het zo'n 9 jaar duurt voordat Gods besluiten de aarde bereiken.
Dattie dan niet wat dichter bij z'n werk gaat wonen. Dit werkt zo natuurlijk voor geen meter.
pi_200744466
Ik vraag me af wat nu het achterliggende idee is van dit artikel ... oh wacht, angst aanjagen natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200744509
quote:
11s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)accine-dies-of-covid

Fitness enthusiast, 42, who rejected vaccine, dies of Covid
John Eyers had been climbing mountains four weeks before his death in intensive care
En ze hebben weer een uitzondering gevonden tussen de miljoenen, die ze met veel spetakel als wereldnieuws kunnen verklaren.
pi_200744534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:54 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dattie dan niet wat dichter bij z'n werk gaat wonen. Dit werkt zo natuurlijk voor geen meter.
Ja, onlangs nog, 2021 jaar geleden, heeft Hij Zijn Zoon als afgezant naar beneden gestuurd maar die werd in no time geliquideerd. Dat werkt dus ook niet.
pi_200744550
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:06 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

En ze hebben weer een uitzondering gevonden tussen de miljoenen, die ze met veel spetakel als wereldnieuws kunnen verklaren.
Ja, kan zijn, maar deze man had zijn dood kunnen voorkomen met een vaccin van ¤18.
pi_200744561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Gast denkt dat omdat hij hardstikke gezond is hij hooguit een paar dagen licht ziek zal zijn dus neemt hij geen vaccin. Grootste vaut van z'n leven...

En vorige week die Amerikaan die dood ging omdat hij een jaartje wilde wachten met vaccin nemen totdat alle bijeffecten gefixed waren 8)7
En eergisteren was er een driedubbel gevacinneerd persoon omgekomen bij een auto ongeluk 8)7.

Verder niks tegen vaccineren, maar die propagandacampagne mag wel een tandje lager.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 4 augustus 2021 @ 23:11:08 #20
206731 Mortaxx
Doomer
pi_200744572
Heel mooi
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200744588
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ja, kan zijn, maar deze man had zijn dood kunnen voorkomen met een vaccin van ¤18.
Tja risico van het leven, zelf merkt hij er nu weinig van.

Mensen worden onnodig angstig gehouden terwijl de kans dat het jou overkomt, dood door corona (mits niet risicogroep of oud) kleiner is dan het winnen van de jackpot.
pi_200744600
Kan hier zo ook een verhaal tegenover zetten van een persoon die niet meer normaal kan lopen na vaccinatie.

Het is zeer klote als het je betreft.
Wet van de grote getallen. N=1 bij dit soort verhalen.
Definitely not CIA
pi_200744685
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:06 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

En ze hebben weer een uitzondering gevonden tussen de miljoenen, die ze met veel spetakel als wereldnieuws kunnen verklaren.
Dit is inderdaad het hele idee. Direct worden dit soort uitzonderingen breeduit gemeten in de media. Zullen we het anders ook eens hebben over al die mensen die bijvoorbeeld op leeftijd zijn, of overgewicht hebben, besmet zijn geraakt maar slechts lichte tot milde klachten hebben gekregen? Of over de mensen die gevaccineerd zijn, alsnog besmet zijn geraakt en flink ziek geworden of zelfs in het ziekenhuis terecht gekomen? Nee, liever niet, dat past niet in het gewenste narratief van de media.

En wie zegt eigenlijk dat deze man in kwestie zo verschrikkelijk gezond was? Ja, kennissen en familie. Even Googelen toont bijvoorbeeld ook aan dat deze man actief aan bodybuilding deed, dat zijn lang niet altijd de meest gezonde mensen. Die jojoën er meer dan eens op los qua vetpercentage en bevinden zich in een wereld waar ook genoeg twijfelachtige middeltjes worden genomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200744923
quote:
14s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dit is inderdaad het hele idee. Direct worden dit soort uitzonderingen breeduit gemeten in de media. Zullen we het anders ook eens hebben over al die mensen die bijvoorbeeld op leeftijd zijn, of overgewicht hebben, besmet zijn geraakt maar slechts lichte tot milde klachten hebben gekregen? Of over de mensen die gevaccineerd zijn, alsnog besmet zijn geraakt en flink ziek geworden of zelfs in het ziekenhuis terecht gekomen? Nee, liever niet, dat past niet in het gewenste narratief van de media.

En wie zegt eigenlijk dat deze man in kwestie zo verschrikkelijk gezond was? Ja, kennissen en familie. Even Googelen toont bijvoorbeeld ook aan dat deze man actief aan bodybuilding deed, dat zijn lang niet altijd de meest gezonde mensen. Die jojoën er meer dan eens op los qua vetpercentage en bevinden zich in een wereld waar ook genoeg twijfelachtige middeltjes worden genomen.
Andersom toch ook.
Ogenschijnlijk gezonde mensen die opeens niets meer kunnen na vaccinatie. :')
Definitely not CIA
pi_200744927
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ja, kan zijn, maar deze man had zijn dood kunnen voorkomen met een vaccin van ¤18.
die ¤18 had ie waarschijnlijk nodig voor een potje steroïden. Het is maar net waar je prioriteiten liggen..
U MAD?
pi_200744930
Stukje karma.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:39:17 #27
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200744934
quote:
11s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:17 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Natuurlijk, je dag staat vast voordat je geboren wordt.

Als je hem 'kerel' noemt, dan is dat inderdaad onbegonnen werk. Alleen is God niet met een mens te vergelijken, en dus is het geen onbegonnen werk voor God.
:') Zo'n heerlijke redenatie dit. Pleit ook iedereen vrij van enige schuld bij bijvoorbeeld een moord, want het was allemaal al vantevoren bepaald.

OT: zoals eerder al aangegeven, dit soort gevallen zijn nooit uit te sluiten. Zelfs met een vaccin heb je nog geen volledige zekerheid.
pi_200744973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Gast denkt dat omdat hij hardstikke gezond is hij hooguit een paar dagen licht ziek zal zijn dus neemt hij geen vaccin. Grootste vaut van z'n leven...

En vorige week die Amerikaan die dood ging omdat hij een jaartje wilde wachten met vaccin nemen totdat alle bijeffecten gefixed waren 8)7
Ja en?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200744983
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

nou nou nou nou nou, afschuwelijke reactie dit
ja?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200744999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Denk je dat God dat persoonlijk gaat bepalen voor 7,6 miljard mensen, wie er allemaal dood moeten op welke dag?
Lijkt me onbegonnen werk voor die kerel. Hooguit gebruikt hij daar een random generator voor oid anders is het niet te doen.
God gaat ook met zijn tijd mee, hij heeft dat werk gewoon ge-outsourced naar India.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 4 augustus 2021 @ 23:45:35 #31
206731 Mortaxx
Doomer
pi_200745012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:40 schreef Hathor het volgende:
is al weg


[ Bericht 9% gewijzigd door yvonne op 05-08-2021 01:33:35 (was alweg) ]
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200745127
Ja een vriend van me kreeg op z'n 26e een hersentumor. Een buurjongen overleed aan kanker toen hij 36 was.

Sommige mensen hebben gewoon pech. Maar je vooral bang laten maken door die 0.001%.
pi_200745468
Ken mensen die obese en 60+ zijn en covid19 thuis hebben uitgeziekt.
  Beste debater 2022 donderdag 5 augustus 2021 @ 01:27:31 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200745497
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Admin donderdag 5 augustus 2021 @ 01:33:04 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200745513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

ja?
Ja, ik blijf niet aan het vegen Hathorretje }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 01:33:39 #37
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200745516
Terrible news mate!!!
  Admin donderdag 5 augustus 2021 @ 01:35:14 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200745521
Zeg, een TR over de OP om half 2 snachts heeft voor nu weinig nut }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 01:46:13 #39
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_200745546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Gast denkt dat omdat hij hardstikke gezond is hij hooguit een paar dagen licht ziek zal zijn dus neemt hij geen vaccin. Grootste vaut van z'n leven...
Denk dat 'ie die fout niet meer gaat overtreffen nee.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 01:50:10 #40
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_200745558
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 01:46 schreef Zelva het volgende:

[..]

Denk dat 'ie die fout niet meer gaat overtreffen nee.
nee dat kan hij niet meer overtreffen .. maar gewoon een gevalletje van pech hebben

oude buurman van mijn ouders ,
nooit ziek geweest heeft zelf nooit een ziekenhuis van binnen gezien
gaat met zijn vrienden tennissen , slaat een bal weg en voelt druk op zijn borst ..... 10 min later was het einde leven
hard stilstand .. 55 jaar geworden
dus het is maar wanneer je tijd is, ga je gewoon
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 06:48:47 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200746902
Als je 4 weken bent wezen klimmen ben je uitgeput en verzwakt dus kan je lichaam zich minder goed weren tegen het virus
  donderdag 5 augustus 2021 @ 08:41:51 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200748225
Doorzichtige propaganda om mensen aan te zetten zich te vaccineren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 08:45:25 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200748303
quote:
12s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Rambolin het volgende:
Als het vaccin je van kant maakt, dan is dat ook de grootste fout van je leven.

Misschien moeten we maar accepteren dat God bepaalt wanneer je tijd is gekomen.
Het is ook een typisch gebrek aan vertrouwen en geloof in God dat mensen zich massaal vaccineren en dat de hele maatschappij stilgelegd wordt door een virus. De Heere geeft en de Heere neemt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200748349
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:41 schreef LXIV het volgende:
Doorzichtige propaganda om mensen aan te zetten zich te vaccineren.
Dat dus. In Nederland zijn er in totaal 29 mensen tussen de 40 en de 44 overleden en een deel daarvan had onderliggende problemen.

Er sterven ook ieder jaar mensen aan de gewone griep in die leeftijdscategorie. Ook gezonde mensen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200748369
Fear mongering
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 5 augustus 2021 @ 08:54:56 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200748496
Wat mij stoort is dat niemand lijkt te zien dat zowel de schapen als de wappies blootgesteld worden aan propaganda.

Anyway, ik heb me wel laten vaccineren want ik ben ervan overtuigd dat het de druk op de zorg kan verminderen.
Resistance is futile.
pi_200748502
John sadly was lost to Covid without any underlying health conditions.

However, McCann said her brother had asthma in an earlier tweet on 3 July.

Tsja....
pi_200748825
Misschien was die man wel te gezond bezig. Je hoort af en toe hoe zeer gezonde mensen in top conditie sterven aan covid en hoe zieke ongezonde mensen sterven aan covid.
De groep in het midden heeft er blijkbaar minder last van.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200749020
quote:
7s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat dus. In Nederland zijn er in totaal 29 mensen tussen de 40 en de 44 overleden en een deel daarvan had onderliggende problemen.

Er sterven ook ieder jaar mensen aan de gewone griep in die leeftijdscategorie. Ook gezonde mensen.
Hoeveel mensen sterven er paar jaar aan de griep in die leeftijdscategorie? En hoeveel was gezond?
pi_200749134
quote:
12s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Rambolin het volgende:
Als het vaccin je van kant maakt, dan is dat ook de grootste fout van je leven.

Misschien moeten we maar accepteren dat God bepaalt wanneer je tijd is gekomen.
Accepteer je ook dat god lekker meegluurt wanneer jij je vrouw/hand aan het bevredigen bent?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')