SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Plausibel I guess.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Orzo klinkt altijd als zo'n Moldavische vorst uit 1410 die voor zijn plezier maagden liet onthoofden.
Wat doet het woordje "altijd" in deze zin?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Orzo klinkt altijd als zo'n Moldavische vorst uit 1410 die voor zijn plezier maagden liet onthoofden.
Dat je een klein steekje jaloezie kan voelen op een blushelikopter.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979
https://www.ad.nl/home/ne(...)en-blussen~a11bfeed/
hoeveel maaltijden krijg je voor 40 euro?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze: https://www.hellofresh.nl(...)5dfa7d98af7b38259260
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat je een klein steekje jaloezie kan voelen op een blushelikopter.
Maar mooi!Ze kunnen de hulp goed gebruiken.
Drie voor 2 personen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel maaltijden krijg je voor 40 euro?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet het woordje "altijd" in deze zin?
nou ja ligt er aan wat je eetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus qua kosten is het niet echt duurder dan normaal pp.
ja maar sushi is ook niet normaal eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1x sushi en je bent het al voorbij.
Zo van steeds als je het woord Orzo tegenkomt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet het woordje "altijd" in deze zin?
Veel verse groente.quote:
Oei. Even checken hoe je batterij nog is en opnieuw kalibreren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n ipad valt steeds uit terwijl ie nog 20% batterij heeft.
Spul dicht tegen bederf en verleppen aan hoor ik vaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:35 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als het geod is krijg je goede producten en betaal je voor het gemak van de service
hmm dat zou het niet moeten zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spul dicht tegen bederf en verleppen aan hoor ik vaak.
Ja klopt ja, mijn MI was reeds gevormd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo van steeds als je het woord Orzo tegenkomt.
Zoals; Altijd als ik tomatensoep ruik dan moet ik aan mijn oma's keuken denken.
Ik eet uiteindelijk ook steeds hetzelfde..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Want dat was mijn voornaamste reden, mijn avondeten verveelt me en recepten uitzoeken, alles proberen te vinden (en zo divers is het assortiment van mijn lokale supers niet) en dan maar hopen dat het te vreten is, trekt me ook niet zo.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij is dit geschreven door de ex van US..
[ afbeelding ]
kijk nu op de fb en de fotos van mensen die het hebben gemaakt zien er goed uitquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Want dat was mijn voornaamste reden, mijn avondeten verveelt me en recepten uitzoeken, alles proberen te vinden (en zo divers is het assortiment van mijn lokale supers niet) en dan maar hopen dat het te vreten is, trekt me ook niet zo.
De inhoud van mijn zakken ziet/zag er goed uit hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spul dicht tegen bederf en verleppen aan hoor ik vaak.
Ik probeer iedere dag van mijn leven wat anders te eten, lukt natuurlijk niet helemaal maar dat is wel de insteek.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet uiteindelijk ook steeds hetzelfde..
Ja hoorde het ook maar een tijdje terug van iemand, kan zijn dat ze inmiddels klachten en gemiep hebben gehad ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De inhoud van mijn zakken ziet/zag er goed uit hoor.Maar ik heb ook wel wisselende dingen gehoord.
Maar ik kan de boel pauzeren/stoppen wanneer ik wil, dus ik zie het allemaal wel.Het doel van 'iets anders' is in ieder geval bereikt.
M'n allergieën helpen ook niet echt mee, ik zat nu serieus op een soort bejaardenritme van op elke dag van de week hetzelfde.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet uiteindelijk ook steeds hetzelfde..
kost 5 euro en mag je hem gebruikenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*dit wil ik op mijn grafsteen
Dat pakket heeft geen spul waar je allergisch voor bent dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n allergieën helpen ook niet echt mee, ik zat nu serieus op een soort bejaardenritme van op elke dag van de week hetzelfde.De spinazie komt me m'n neus uit.
Met spelfout en allesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vriendin met haar uitsluitingsdieet ook als ze zelf kookt. Ik probeer nog te variëren. Maar begrip het ook wel doordeweeks als ze alleen is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n allergieën helpen ook niet echt mee, ik zat nu serieus op een soort bejaardenritme van op elke dag van de week hetzelfde.De spinazie komt me m'n neus uit.
Gooit nonchalant een tientje richting balletje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kost 5 euro en mag je hem gebruiken
Dan wil ik dit op mijn grafsteen:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kost 5 euro en mag je hem gebruiken
*kachingquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit nonchalant een tientje richting balletje.
Ze smeken half om feedback in m'n mail, dus plausibel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook maar een tijdje terug van iemand, kan zijn dat ze inmiddels klachten en gemiep hebben gehad ook.
ja dit heb jezelf geschreven tochquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan wil ik dit op mijn grafsteen:
Help
En van de plekken waar je merkt als je koortsig wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm niet warmer als normaal
wat iser met warme oren?
joh?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En van de plekken waar je merkt als je koortsig wordt.
"Eén broodje kroket graag", en dat mensen dan steeds een broodje kroket op je graf leggenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan wil ik dit op mijn grafsteen:
Help
Ik heb gewoon keuze! Ok, er zitten wat dingen bij als "strooi cashewnoten over het gerecht" op het einde, maar dat is een mini-aanpassing.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat pakket heeft geen spul waar je allergisch voor bent dan?
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit heb jezelf geschreven toch
Alle lol gaat er wel vanaf in ieder geval.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin met haar uitsluitingsdieet ook als ze zelf kookt. Ik probeer nog te variëren. Maar begrip het ook wel doordeweeks als ze alleen is.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Eén broodje kroket graag", en dat mensen dan steeds een broodje kroket op je graf leggen
Ook niet net voor een date?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh?
ja heb vrijwel nooit koorts
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Al zet jij er altijd @:ltvdk voor.
Mmmm, dat hoor je wel eens toch, dat een vrouw haar lichaam zich klaarmaakt voor de paring, koorts.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm, dat hoor je wel eens toch, dat een vrouw haar lichaam zich klaarmaakt voor de paring, koorts.
Ja, leuker wordt het nietquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alle lol gaat er wel vanaf in ieder geval.
Er bestaat niet zoiets als "de" ex van USquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij is dit geschreven door de ex van US..
[ afbeelding ]
Really ? Wat een BS weerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm, dat hoor je wel eens toch, dat een vrouw haar lichaam zich klaarmaakt voor de paring, koorts.
Wat heb ik nu weer misdaan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Al zet jij er altijd @:ltvdk voor.
ik ga voor:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ze wandelt toch regelmatig.?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Wanneer is er weer eens een bitterdate?
Is al een hele tijd terug hequote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Wanneer is er weer eens een bitterdate?
Nee dat was ikquote:
Ook niet van kwiwiquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als "de" ex van US
Dat scheelt! Kerel eet over het algemeen gewoon wat er is, maar ik heb denk ik wel iets meer opties nog. Alleen dat alles minimaal een vega optie moet hebben, is wel een extra hindernis. Na de zoveelste keer hetzelfde gepaneerde ding weet je het wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, leuker wordt het niet![]()
Maar tot nu toe kan ik er goed omheen werken.
Iets met klok en klepelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de eisprong toch? Als je op je rijpst bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
YGRITTEPITquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met klok en klepel
Na je eisprong gaat je lichaamstemperatuur wel omhoog
Watskebeurt?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Dag 2: intermittent fasting. Vette faal.
Wij zijn het archief.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met klok en klepel
Na je eisprong gaat je lichaamstemperatuur wel omhoog
Ooooh ja, dat was hetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de eisprong toch? Als je op je rijpst bent.
Ja wij vergeten nooit iets, dat klopt op zich welquote:
quote:
quote:
er was ook nog een toiboi met een zelfgeklust huisje op palen in Thailand toch?quote:
Welke verdeling hou je aan? Daar kan je op zich ook nog mee schuiven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Druk. Dus niet voor zessen gegeten
Tien uur ontbijten. Maar dat zou dan elf uur moeten wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke verdeling hou je aan? Daar kan je op zich ook nog mee schuiven.
Wat?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Was er niet ook nog een marokkaan ofzo die een taart wilde komen brengen?
Ja op zijn doctoraalpresentatie over eoa machtig interessant mierenneukonderwerpquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben we met zijn allen naar zitten zwaaien ja
Wel kut dat ze niet gewoon allemaal een naam hebben. Nou zitten we met dit soort losse flarden informatie die nergens onder te filen zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Eens. Volgende krijgt gewoon weer een naam.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel kut dat ze niet gewoon allemaal een naam hebben. Nou zitten we met dit soort losse flarden informatie die nergens onder te filen zijn
Ik heb weinig tips of empathie hiervoor, sorry.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tien uur ontbijten. Maar dat zou dan elf uur moeten worden
Staat me heel vaag iets van bij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er was toch zoiets? Of heb ik dat gedroomd
rest van je leven brunchenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tien uur ontbijten. Maar dat zou dan elf uur moeten worden
Ik heb gewoon een naam hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Volgende krijgt gewoon weer een naam.
hmm was geen marokkaan geloof ik maar die wilde thee komen drinken met taart ja. Savondsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Ohhh ja maar heb ik niet mee gedatequote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er was ook nog een toiboi met een zelfgeklust huisje op palen in Thailand toch?
@UitStraling deze bedoelde ikquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm was geen marokkaan geloof ik maar die wilde thee komen drinken met taart ja. Savonds
Lasersquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op zijn doctoraalpresentatie over eoa machtig interessant mierenneukonderwerp
O jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Of was dat die ene die pas wilde daten na een niet-date bij hem thuis?
En dat terwijl als je niet actief sport ‘s morgens IF relatief makkelijk vol te houden is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb weinig tips of empathie hiervoor, sorry.Het zal moeten wennen of accepteren dat IF niet je ding is.
![]()
Rond 12 je eerste maaltijd maakt het met avondeten wel makkelijker.
Dat was toch die eerst wilde neuken en daarna pas fietsen, eten, golfen, bootje varen, bootje kijken, wandelen of museumpje scoren?quote:
Lasers zijn wel interessant 🤔quote:
Dit is ook gewoon andere taal voor 'ik smijt je op je bed en ruk al je kleren van je lijf'quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm was geen marokkaan geloof ik maar die wilde thee komen drinken met taart ja. Savonds
ja blondie vond buiten de deur afspreken voor het echte serieuze datenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Of was dat die ene die pas wilde daten na een niet-date bij hem thuis?
Al is het maar Kees Kuttelikker of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Volgende krijgt gewoon weer een naam.
Nee we gingen midget golfen maar er was echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen chemie tussen onsquote:
Ook alweer vergetenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhh ja maar heb ik niet mee gedate
quote:
Die code is vaak beter dan de letterlijke versie, meestal valt het dan alleen maar tegenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon andere taal voor 'ik smijt je op je bed en ruk al je kleren van je lijf'
Nee die heet gewoon Klaus. Wel een beetje opletten graagquote:
Type 'houdt zijn sokken aan' zekerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee we gingen midget golfen maar er was echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen chemie tussen ons
Jij vond hem wel lekker joh.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee we gingen midget golfen maar er was echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen chemie tussen ons
Mja, daarom stipte ik het aanwennen aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dat terwijl als je niet actief sport ‘s morgens IF relatief makkelijk vol te houden is.
Klaus Laserboi. Wat een naam.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die heet gewoon Klaus. Wel een beetje opletten graag
Ik houd het dateboekje niet bijquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die heet gewoon Klaus. Wel een beetje opletten graag
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klaus Laserboi. Wat een naam.
Had je nog altijd op je buik kunnen gaan liggenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de foto ja maar toen we elkaar zagen echt geen klik
Of een altijd zonder sokken type.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Type 'houdt zijn sokken aan' zeker
B-b-b-baby you just ain't seen nothing yetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klaus Laserboi. Wat een naam.
ja omdat ze zelf niet datenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Hoe onthouden jullie alles joh, ik weet niet eens meer waar het hier 3 dagen geleden over ging naast over eten praten na dan
Ik heb een goed geheugen voor onzin.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Hoe onthouden jullie alles joh, ik weet niet eens meer waar het hier 3 dagen geleden over ging naast over eten praten na dan
Ik was absent dan blijkbaarquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben hier naar zijn verdediging zitten kijken
Ja maar ook gewoon random dingenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Midgetgolfen. Misschien willen we ook zo’n baan in Foqueville? Voor als we petanque zat zijn?
Anders ik welquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen voor onzin.
Veel verbindingen creërenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Oh ja, daar heb ik een halve minuut van gezien geloof ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben hier naar zijn verdediging zitten kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders ik welZoveel dingen waarvan je denkt "Wat zou het fijn zijn als ik dat allemaal zou kunnen VERGETEN en er NUTTIGE info voor in de plaats kon zetten
![]()
Bolletjes Pablo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
i8k had laatst een match,. aardige gozer. hij deed wat moeilijk over vakanties dus na lang doorvragen bleek dat die was gepakt met een wietplantage dus eerst zijn taakstraf moest uitvoeren
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
i8k had laatst een match,. aardige gozer. hij deed wat moeilijk over vakanties dus na lang doorvragen bleek dat die was gepakt met een wietplantage dus eerst zijn taakstraf moest uitvoeren
We moeten echt een take-over van je Tinder account doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
nou gewoon nederlandse jongen maar toch maar niet mee afgesprokenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bolletjes Pablo.
Okee vertel verder
Jaaaaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We moeten echt een take-over van je Tinder account doen.
Zal wel een acteur geweest zijn om ons dat te laten denken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
nou wel goed dat jullie dat hebben gezien zodat jullie niet meer kunnen zeggen dat ik alleen op badrs val
Kan nu ook prima hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lunch is al geweest hoor.
Maken jullie er dan ook stiekem eentje voor mij aanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel een acteur geweest zijn om ons dat te laten denken.
Hmm. Zo'n verhaal hebben we ook niks aanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gewoon nederlandse jongen maar toch maar niet mee afgesproken
Dit lijkt mij prachtig. En dan sowieso 2 dates met registratie en verslagleggingquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nee joh was beetje skater achtig leek die. achteraf gezien maakte hij hardcore en werkte hij in de instalatie techniekquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Beetje mysterieuze kerel, laat ik maar swipen“
Kijkt als een daabse kikker uit zijn ogen, ha match.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Beetje mysterieuze kerel, laat ik maar swipen“
Zeker.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maken jullie er dan ook stiekem eentje voor mij aan
quote:
Als jij nou gewoon eens de hele dag met een opvallende boot langs haar balkon gaat varen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maken jullie er dan ook stiekem eentje voor mij aan
Aardige jongenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh was beetje skater achtig leek die. achteraf gezien maakte hij hardcore en werkte hij in de instalatie techniek
echt aardige jongen
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens de hele dag met een opvallende boot langs haar balkon gaat varen?
[ afbeelding ]
Hele lijf onder de id&t en hardcore logo'squote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh was beetje skater achtig leek die. achteraf gezien maakte hij hardcore en werkte hij in de instalatie techniek
echt aardige jongen
Ja mag nu geen motorvoertuigen besturen dus moet ik een beetje met een opblaasbootje ofzo en dan valt niet echt opquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens de hele dag met een opvallende boot langs haar balkon gaat varen?
[ afbeelding ]
Kijk je wel eens porno?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
heb nog geen enkele keer met een badr afgesproken
Zeilboot.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mag nu geen motorvoertuigen besturen dus moet ik een beetje met een opblaasbootje ofzo en dan valt niet echt op
Werkt dat ķķk niet kun je altijd nog Robert ten Brink bellenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeilboot.
En dan op het zeil schrijven: wil jij na vijf jaar eindelijk met mij onder zeil?
Een beetje jacht heeft gewoon een kapitein hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mag nu geen motorvoertuigen besturen dus moet ik een beetje met een opblaasbootje ofzo en dan valt niet echt op
Geilboot.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeilboot.
En dan op het zeil schrijven: wil jij na vijf jaar eindelijk met mij onder zeil?
Voor de kerstspecial.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Werkt dat ķķk niet kun je altijd nog Robert ten Brink bellen
Kapitein Igloquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een beetje jacht heeft gewoon een kapitein hoor.
Staat ze zo 'quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeilboot.
Whoop whoopquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Zal van de week even een minigolf bouwen @:Budapestenaar
Bitterbal zit daar nietsvermoedend in het publiek omdat haar nichtje dat wel leuk leek om eens te doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een beginquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat ze zo '' op d'r balkon waarschijnlijk
Die eerste keer zwelt balletje dan op als een ballon en fluppert zo leeg boven Rotterdam in paniekerige rondjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeilboot.
Als je nou wacht op het moment dat er zo'n grote stomer op de achtergrond langs vaart, dan komt ze in ieder geval kijken, foto's maken en hier postenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat ze zo '' op d'r balkon waarschijnlijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
LDTVK verkleed als een grote sushi-rol in de studio.
Zullen we dit regelen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bal lees je mee?.....quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal zit daar nietsvermoedend in het publiek omdat haar nichtje dat wel leuk leek om eens te doen.
Wel alles scherpe voorwerpen uit de buurt houden danquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie heeft vijanden nodig met zulke vriendenquote:
Ik ga het nichtje van Bitterbal een bericht sturen.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vermoed een cold cold christmas
Ga je meehuilen als van die oude mensen uit Australië hun familie na 40 jaar weer zien?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Machtig mooie televisie![]()
Vanaf 3 minuten voor de mensen die geen zin hebben om te kijken
Ik jank al als ik het page-hondje zie huppelenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je meehuilen als van die oude mensen uit Australië hun familie na 40 jaar weer zien?
Slechte tv is dat altijd zegquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je meehuilen als van die oude mensen uit Australië hun familie na 40 jaar weer zien?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik jank al als ik het page-hondje zie huppelen![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vermoed een cold cold christmas
Dit heb ik ooit geflikt bij een collega uit Bakel, die ging altijd naar Helmond Sport kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://esgnl.etribez.com(...)cozbizVSPnhPdj-I2rm4
Hier even invullen en dan kerstavond voor de TV zitten.
ik ga toch niet mee naar laplandquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga het nichtje van Bitterbal een bericht sturen.
Of dat Robert om 4 uur ‘s nachts bitterbal op komt halen en ze dan naar Lapland vliegen.
Eerst bitterbal die niet wakker kan worden, daarna bitterbal in de kou.
Ik ga een brief schrijven nu.
Maar dat weet je dan niet. Is een verrassing. Ze gaan meestal niet naar echt warme landen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga toch niet mee naar lapland
Als je dit echt goed wil uitspelen doe je dit mooi met een van je vriendenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar dat weet je dan niet. Is een verrassing. Ze gaan meestal niet naar echt warme landen.
Zit je daar samen met Oemfoefoe die vanuit Angola ingevlogen is om Angelique weer terug te zien.
Maar dan ben ik er toch om je warm te houdenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga toch niet mee naar lapland
Nee dat is niet kerstig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar dat weet je dan niet. Is een verrassing. Ze gaan meestal niet naar echt warme landen.
Zoals dat stel een keer bij Help mijn man is klusser.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je dit echt goed wil uitspelen doe je dit mooi met een van je vrienden![]()
Hey doe jij net alsof je mijn vriend/vriendin bent hebben we mooi Lapland vakantie hue hue hue
Oemfoefoequote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je daar samen met Oemfoefoe die vanuit Angola ingevlogen is om Angelique weer terug te zien.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals dat stel een keer bij Help mijn man is klusser.![]()
Net aan de verbouwing begonnen en meteen John Williams opbellen.
Dat programma leent zich daar ook goed voorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals dat stel een keer bij Help mijn man is klusser.![]()
Net aan de verbouwing begonnen en meteen John Williams opbellen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er toch om je warm te houden [ afbeelding ]
Jij hoeft het ook niet met Oemfoefoe te doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ken die mensen toch helemaal niet
Jaaaaa maar dat schept een band tochquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Je moet echt eens een aflevering kijken, dan heb je het meteen door zodra je Robert ten Brink ziet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Volgens mij mag dit gewoon hoor en zijn daar geen regels voorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet met Oemfoefoe te doen.
Staat LTVDK daar mooi te kijken met een slap bosje rozen. 🥀quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij mag dit gewoon hoor en zijn daar geen regels voor
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buda waar blijf je met de “Ball you need is love” opmerking.
quote:
Dan kan hij Angelique nog teleurstellenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat LTVDK daar mooi te kijken met een slap bosje rozen. 🥀
Jemig ditquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Jammer dat Sex voor de Buch niet meer bestaat anders hadden we balletje ook wel kunnen opgeven om haar droom te verwezenlijken met een heel dorp aan Polen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk vrijdag een datezin in, vriend van een goede vriendin en vond dat we bij elkaar passen, en klopt ook wel
Spannend! Gaan jullie wandelen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk vrijdag een datezin in, vriend van een goede vriendin en vond dat we bij elkaar passen, en klopt ook wel
Hij gaat voor me koken en we gaan Lord of the Rings kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
spannend. Wat gaan jullie doen?
Rodelenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
spannend. Wat gaan jullie doen?
First things first, hij heeft een naam nodig @Dr_Flashquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Jullie gaan Gandalf de Grijze niet halen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij gaat voor me koken en we gaan Lord of the Rings kijkenhahaha
Film kijken, hmmhmmquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een eerste date van 12 uurquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En jij bent een fan van pepmiddelen. Dan hebben we dus Peppie en Kokkie.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Frodo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
First things first, hij heeft een naam nodig @:Dr_Flash
Denk ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie gaan Gandalf de Grijze niet halen.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een eerste date van 12 uur
Zekersteweten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk ik ook niethahaha, mij kennende
Vreemde opmerking weer, maar goed 😑quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij bent een fan van pepmiddelen. Dan hebben we dus Peppie en Kokkie.
Ben jij zo makkelijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk ik ook niethahaha, mij kennende
We moeten een naam geven aan je datequote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vreemde opmerking weer, maar goed 😑
Ik ben een mens ja, vreemd hč? Preuts geval ben je zegquote:
Dat is bij LotR wel beter eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef LTVDK het volgende:
Al die viespeukerietis waardoor je de helft van de film mist
Beetje blowjoppen denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was jouw eerste date dan?
Nou nee hoor, heb dat soort bekrompen benamingen niet nodigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten een naam geven aan je date
Misschien heeft hij een vriend kun je LOTR Two Towers gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben een mens ja, vreemd hč? Preuts geval ben je zeg
Geloof dat ik de helft nooit heb gehaald bij de eerste film daarvanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is bij LotR wel beter eigenlijk
Sloeriequote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ik de helft nooit heb gehaald bij de eerste film daarvan
Na anderhalf uur al neuken?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, heb dat soort bekrompen benamingen niet nodig
Frodoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten een naam geven aan je date
Kk op met je kutopmerkingenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een vriend kun je LOTR Two Towers gaan.
Ik wel. Maar ik zat klem in de bioscoopquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, verschrikkelijke filmquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoenen bij zonsondergang.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was jouw eerste date dan?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoenen bij zonsondergang.
Dat klinkt wel romantisch.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoenen bij zonsondergang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |