SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Plausibel I guess.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Orzo klinkt altijd als zo'n Moldavische vorst uit 1410 die voor zijn plezier maagden liet onthoofden.
Wat doet het woordje "altijd" in deze zin?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Orzo klinkt altijd als zo'n Moldavische vorst uit 1410 die voor zijn plezier maagden liet onthoofden.
Dat je een klein steekje jaloezie kan voelen op een blushelikopter.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979
https://www.ad.nl/home/ne(...)en-blussen~a11bfeed/
hoeveel maaltijden krijg je voor 40 euro?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze: https://www.hellofresh.nl(...)5dfa7d98af7b38259260
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat je een klein steekje jaloezie kan voelen op een blushelikopter.
Maar mooi!Ze kunnen de hulp goed gebruiken.
Drie voor 2 personen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel maaltijden krijg je voor 40 euro?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet het woordje "altijd" in deze zin?
nou ja ligt er aan wat je eetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus qua kosten is het niet echt duurder dan normaal pp.
ja maar sushi is ook niet normaal eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1x sushi en je bent het al voorbij.
Zo van steeds als je het woord Orzo tegenkomt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet het woordje "altijd" in deze zin?
Veel verse groente.quote:
Oei. Even checken hoe je batterij nog is en opnieuw kalibreren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n ipad valt steeds uit terwijl ie nog 20% batterij heeft.
Spul dicht tegen bederf en verleppen aan hoor ik vaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:35 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als het geod is krijg je goede producten en betaal je voor het gemak van de service
hmm dat zou het niet moeten zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spul dicht tegen bederf en verleppen aan hoor ik vaak.
Ja klopt ja, mijn MI was reeds gevormd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo van steeds als je het woord Orzo tegenkomt.
Zoals; Altijd als ik tomatensoep ruik dan moet ik aan mijn oma's keuken denken.
Ik eet uiteindelijk ook steeds hetzelfde..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Want dat was mijn voornaamste reden, mijn avondeten verveelt me en recepten uitzoeken, alles proberen te vinden (en zo divers is het assortiment van mijn lokale supers niet) en dan maar hopen dat het te vreten is, trekt me ook niet zo.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij is dit geschreven door de ex van US..
[ afbeelding ]
kijk nu op de fb en de fotos van mensen die het hebben gemaakt zien er goed uitquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Want dat was mijn voornaamste reden, mijn avondeten verveelt me en recepten uitzoeken, alles proberen te vinden (en zo divers is het assortiment van mijn lokale supers niet) en dan maar hopen dat het te vreten is, trekt me ook niet zo.
De inhoud van mijn zakken ziet/zag er goed uit hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spul dicht tegen bederf en verleppen aan hoor ik vaak.
Ik probeer iedere dag van mijn leven wat anders te eten, lukt natuurlijk niet helemaal maar dat is wel de insteek.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet uiteindelijk ook steeds hetzelfde..
Ja hoorde het ook maar een tijdje terug van iemand, kan zijn dat ze inmiddels klachten en gemiep hebben gehad ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De inhoud van mijn zakken ziet/zag er goed uit hoor.Maar ik heb ook wel wisselende dingen gehoord.
Maar ik kan de boel pauzeren/stoppen wanneer ik wil, dus ik zie het allemaal wel.Het doel van 'iets anders' is in ieder geval bereikt.
M'n allergieën helpen ook niet echt mee, ik zat nu serieus op een soort bejaardenritme van op elke dag van de week hetzelfde.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet uiteindelijk ook steeds hetzelfde..
kost 5 euro en mag je hem gebruikenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*dit wil ik op mijn grafsteen
Dat pakket heeft geen spul waar je allergisch voor bent dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n allergieën helpen ook niet echt mee, ik zat nu serieus op een soort bejaardenritme van op elke dag van de week hetzelfde.De spinazie komt me m'n neus uit.
Met spelfout en allesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*dit wil ik op mijn grafsteen
Mijn vriendin met haar uitsluitingsdieet ook als ze zelf kookt. Ik probeer nog te variëren. Maar begrip het ook wel doordeweeks als ze alleen is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n allergieën helpen ook niet echt mee, ik zat nu serieus op een soort bejaardenritme van op elke dag van de week hetzelfde.De spinazie komt me m'n neus uit.
Gooit nonchalant een tientje richting balletje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kost 5 euro en mag je hem gebruiken
Dan wil ik dit op mijn grafsteen:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kost 5 euro en mag je hem gebruiken
*kachingquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit nonchalant een tientje richting balletje.
Ze smeken half om feedback in m'n mail, dus plausibel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook maar een tijdje terug van iemand, kan zijn dat ze inmiddels klachten en gemiep hebben gehad ook.
ja dit heb jezelf geschreven tochquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan wil ik dit op mijn grafsteen:
Help
En van de plekken waar je merkt als je koortsig wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm niet warmer als normaal
wat iser met warme oren?
joh?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En van de plekken waar je merkt als je koortsig wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |