SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee ze hadden gewoon eerst met dat kind in de mac voor dat kind moeten zorgen want dat meisje kreeg geen appeltaart van ze. die vraten ze demonstratief boos zelf op terwijl ze mij boos aankekenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, als je ze mac geeft kun je ze net zo goed appeltaart of friet voorzetten.
Wij kregen het wel eens onderweg, dan snap ik dat nog. Maar ik ken ook mensen die het afhalen om dan thuis te etenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen McDonalds te eten geven ook, zit je op z'n dertigste nog met een dik mislukt ruftend kind thuis.
Ja die dit als hoogtepunt van 't leven zien of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kregen het wel eens onderweg, dan snap ik dat nog. Maar ik ken ook mensen die het afhalen om dan thuis te eten
Wij gingen vroeger één keer per jaar naar de Mac ofzo. Als we onderweg waren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen McDonalds te eten geven ook, zit je op z'n dertigste nog met een dik mislukt ruftend kind thuis.
Bij mij ex schoonouders was de wekelijkse frituuravond op vrijdag het hoogtepunt van de weekquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die dit als hoogtepunt van 't leven zien of zo.
Als ze commentaar hebben vragen of ze een sateetje hebben voor mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even naar de mac en dan bij bal op het terras opeten dan.
Dan geef je je kind vervolgens geen eten, ga je zelf even lekker een taartje eten en dan zeg je ook nog dat het de schuld 'van die mevrouw' is dat het kind honger heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ze namen de mcdonalds mee naar het terras..
ja dat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan geef je je kind vervolgens geen eten, ga je zelf even lekker een taartje eten en dan zeg je ook nog dat het de schuld 'van die mevrouw' is dat het kind honger heeft.
Parent of the year award!
"Ja Fleur, je mag niet eten van die getinte nare mevrouw, zo zijn ze allemaal"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan geef je je kind vervolgens geen eten, ga je zelf even lekker een taartje eten en dan zeg je ook nog dat het de schuld 'van die mevrouw' is dat het kind honger heeft.
Parent of the year award!
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja Fleur, je mag niet eten van die getinte nare mevrouw, zo zijn ze allemaal"
Gewoon bestellenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:36 schreef Ama het volgende:
Stomme TT, nu heb ik zin in een McKroket.!
McDonalds eten in beslag nemen en snel zelf opeten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
'Helaas moet ik dit nu meenemen'quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McDonalds eten in beslag nemen en snel zelf opeten.
Hamburgers afpakken en op de grond kapot stampen, hier Fleur met je kutouders.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McDonalds eten in beslag nemen en snel zelf opeten.
Ik denk eerder dat het kindje Mikailla ofzo heette.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@liesje1979 is trouwens gek op McDonald'squote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kregen het wel eens onderweg, dan snap ik dat nog. Maar ik ken ook mensen die het afhalen om dan thuis te eten
Hoe blijft ze dan een kontje als van een wulpse Spaanse vlinder houden?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:liesje1979 is trouwens gek op McDonald's
Ik bedoelde tokkies.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voordat het weer buuutenlanders zijn
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heten deze dingen in het Nederlands?
Wil ze voor mijn kat, maar als ik "poppers kopen" google dan krijg ik natuurlijk heel andere resultaten.
ploppersquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heten deze dingen in het Nederlands?
Wil ze voor mijn kat, maar als ik "poppers kopen" google dan krijg ik natuurlijk heel andere resultaten.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
oh met dat gaatje erin omdat mensen ze op humn oog gingen zettenNiet dat dat gaatje hielp verder, nog steeds levensgevaarlijk als je dom genoeg bent
Alleen op de eerste vakantiedag, toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:liesje1979 is trouwens gek op McDonald's
Nou het is sowieso een vinkdingetje ja. Maar vgs mij niet alleen op de eerste dag hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen op de eerste vakantiedag, toch?
veel werk is dat. wel mooi gemaaktquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom koop je geen hamsters?
Kun je zoiets maken![]()
nou ja denkd at dat hele corona gedoe ook wel te lang duurtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste tijd heb ik er teveel. Dus ik moet wel wat aan mijn leven gaan veranderen.
Dat sowieso. Zonder corona kan ik meer tripjes doenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denkd at dat hele corona gedoe ook wel te lang duurt
Als daar iemand aangereden wordt of van een dak springt kun je ze beter laten liggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
kijk
https://9gag.com/gag/aDdLb4d
Nu staat er in de comments dat als ze helpen ze aanprakelijk gesteld kunnen worden. Is dat zo?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
kijk
https://9gag.com/gag/aDdLb4d
Nu staat er in de comments dat als ze helpen ze aanprakelijk gesteld kunnen worden. Is dat zo?
verschrikkelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als daar iemand aangereden wordt of van een dak springt kun je ze beter laten liggen.
Het is een beetje zoals kleine kinderen soms doen daar “laatst aangeraakt!” en dan is het ineens jouw probleem.
ja dat filmpje is van een paar jaar terug. Meisje wordt overreden en ook niemand doet wat. Laten ze liggen als ik mij goed herinnerenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
"This is nothing compared to that one child that got hit by a car and left dying in the road"
ik volg zon oude foto van rotterdam account op fbquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zonder corona kan ik meer tripjes doen
In midden-Thailand, weg van de toeristen, zag ik ooit een auto na een ongeluk met een lijk erin op een plein staan, hek eromheen en een bordje "This is what happens to you if you drink and drive"quote:
Ja wat een tijd gaat daar in zitten ookquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veel werk is dat. wel mooi gemaakt
ja fotos van ongelukken in thailand zijn ook vrij bloederigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In midden-Thailand, weg van de toeristen, zag ik ooit een auto na een ongeluk met een lijk erin op een plein staan, hek eromheen en een bordje "This is what happens to you if you drink and drive"
Kijk, dit zijn nou de echt mooie bootjesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik volg zon oude foto van rotterdam account op fb
[ afbeelding ]
Mooi
vind dit ook een vette fotoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn nou de echt mooie bootjes
Mooi ja met dat wilde water en al die kleine sleepbootjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dit ook een vette foto
[ afbeelding ]
Volgens fb 1949
ja ziet er chaotisch uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi ja met dat wilde water en al die kleine sleepbootjes.
Ken ik ja, ik heb nog een tijdje gewerkt in dat schuine pand daarachter van KPN.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
En daar achter zie je de HEF brug. das een mooi ding want als ik het goed heb ging daar de trein overheen maar ze konden dat tussen stuk dus zo omhoog liften
[ afbeelding ]
Ik heb nog vijftig boeken met zulke foto’s. In Hongarijequote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik volg zon oude foto van rotterdam account op fb
[ afbeelding ]
Mooi
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog vijftig boeken met zulke foto’s. In Hongarije
Klopt. Die ging over wat ze het luchtspoor noemden via de Blaak naar Rotterdam CSquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
En daar achter zie je de HEF brug. das een mooi ding want als ik het goed heb ging daar de trein overheen maar ze konden dat tussen stuk dus zo omhoog liften
[ afbeelding ]
Is dat die man uit de lift?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
Een van de mannen uit het bestuur heeft van alle bijzondere schepen die hier hebben gevaren vanaf de bouw in 1987 ofzo fotos gemaakt. Zal hem es een keer vragen of ik daar een kopie van krijgen
Aaawquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dacht je iets leuks te laten zien
Hmm das niet die ene nu aan de erasmusbrug. Die heeft allemaal ledlampjesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ik ja, ik heb nog een tijdje gewerkt in dat schuine pand daarachter van KPN.
Nu wil ik weer perse weten welke liner daar afgemeerd ligt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dit ook een vette foto
[ afbeelding ]
Volgens fb 1949
nee die zit niet in het bestuurquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat die man uit de lift?
wat is een liner?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu wil ik weer perse weten welke liner daar afgemeerd ligt.
Ik heb die lampjes wel eens verneuktquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm das niet die ene nu aan de erasmusbrug. Die heeft allemaal ledlampjesMoet altijd opletten als ik savodsn naar huis rij en op de weg let ipv die lampjes
[ afbeelding ]
op welke manier?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die lampjes wel eens verneukt
En wat stond er uiteindelijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was rond kerst, stond prettige feestdagen namens KPN op toen, ik dacht nou dat kan beter
reyhanna?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst iets lief, xx loves Reyhana en daarna iets schunnigs
Het is ook gewoon weer zo'n fantasieverhaalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
reyhanna?
wat ordinair voor jouw doen toch
Egyptische troelaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
reyhanna?
wat ordinair voor jouw doen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |