SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee ze hadden gewoon eerst met dat kind in de mac voor dat kind moeten zorgen want dat meisje kreeg geen appeltaart van ze. die vraten ze demonstratief boos zelf op terwijl ze mij boos aankekenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, als je ze mac geeft kun je ze net zo goed appeltaart of friet voorzetten.
Wij kregen het wel eens onderweg, dan snap ik dat nog. Maar ik ken ook mensen die het afhalen om dan thuis te etenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen McDonalds te eten geven ook, zit je op z'n dertigste nog met een dik mislukt ruftend kind thuis.
Ja die dit als hoogtepunt van 't leven zien of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kregen het wel eens onderweg, dan snap ik dat nog. Maar ik ken ook mensen die het afhalen om dan thuis te eten
Wij gingen vroeger één keer per jaar naar de Mac ofzo. Als we onderweg waren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen McDonalds te eten geven ook, zit je op z'n dertigste nog met een dik mislukt ruftend kind thuis.
Bij mij ex schoonouders was de wekelijkse frituuravond op vrijdag het hoogtepunt van de weekquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die dit als hoogtepunt van 't leven zien of zo.
Als ze commentaar hebben vragen of ze een sateetje hebben voor mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even naar de mac en dan bij bal op het terras opeten dan.
Dan geef je je kind vervolgens geen eten, ga je zelf even lekker een taartje eten en dan zeg je ook nog dat het de schuld 'van die mevrouw' is dat het kind honger heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ze namen de mcdonalds mee naar het terras..
ja dat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan geef je je kind vervolgens geen eten, ga je zelf even lekker een taartje eten en dan zeg je ook nog dat het de schuld 'van die mevrouw' is dat het kind honger heeft.
Parent of the year award!
"Ja Fleur, je mag niet eten van die getinte nare mevrouw, zo zijn ze allemaal"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan geef je je kind vervolgens geen eten, ga je zelf even lekker een taartje eten en dan zeg je ook nog dat het de schuld 'van die mevrouw' is dat het kind honger heeft.
Parent of the year award!
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja Fleur, je mag niet eten van die getinte nare mevrouw, zo zijn ze allemaal"
Gewoon bestellenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:36 schreef Ama het volgende:
Stomme TT, nu heb ik zin in een McKroket.!
McDonalds eten in beslag nemen en snel zelf opeten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
'Helaas moet ik dit nu meenemen'quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McDonalds eten in beslag nemen en snel zelf opeten.
Hamburgers afpakken en op de grond kapot stampen, hier Fleur met je kutouders.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McDonalds eten in beslag nemen en snel zelf opeten.
Ik denk eerder dat het kindje Mikailla ofzo heette.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@liesje1979 is trouwens gek op McDonald'squote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kregen het wel eens onderweg, dan snap ik dat nog. Maar ik ken ook mensen die het afhalen om dan thuis te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |