En dan in natura betalen zeker?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan als bezorgverzoek vragen of ze het telefoonnummer van de leukste bezorger willen noteren op de pizzadoos.
Missie geslaagd. Ik wilde er een walgelijk plaatje neerzetten irt de TT.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:28 schreef Tegan het volgende:
Ik vind de OP maar niets, weet niet waarom.
Nee, dan is het geen flirten meer.quote:
Ah, en ik maar denken dat het serieuze gedeelte van dit onderwerp al voorbij was.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan is het geen flirten meer.
Je onderschat me.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, en ik maar denken dat het serieuze gedeelte van dit onderwerp al voorbij was.
Where’s the problem with that?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op eigen risico dan, want na een x aantal ga ik denken dat ik God's gift to women ben. "That's a lovely dress, think I can talk you out of it?" en meer van dat soort onzin
Nog ergerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het een man was geweest had ik nog kunnen reageren met 'Ja, en jij in je broek, ofniet?'
Maar het was een vrouw
quote:
Dark n Stormyquote:
Altijd natuurlijkquote:
Wanneer kom je nou ein-de-lijk eens naar Den Haag? Gaan we DnS drinken. Of andere cocktails.quote:
Organiseer maar een meetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou ein-de-lijk eens naar Den Haag? Gaan we DnS drinken. Of andere cocktails.
Ik was hard mijn best aan het doen om een meet met jou te organiseren.quote:
*schuift cocktail door...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:03 schreef Senn88 het volgende:
Hey dit topic is volledig op mijn leven geschreven.
Voor jou altijdquote:
Aardbeien die in decolletés gluren?quote:
Pruimen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aardbeien die in decolletés gluren?
Aardbeitjes gedipt in liquor 43 en chocolate natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aardbeien die in decolletés gluren?
Just the tip?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aardbeitjes gedipt in liquor 43 en chocolate natuurlijk.
Prik een datumquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Maar ik ben sowieso wel voorstander van een cocktail meet. Just sayin’.
Nou, pak je agenda en gaan wij meeten met cocktails.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Met alcohol?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Je hebt ook zonder. Sapjes enzo.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Utrechtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Zeker!
Liep net na een paar biertjes nog langs de voormalige Stairways. Memories
Zelfs Q gaat er weg. Kutstad.quote:
Goed punt. Zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:
Tell me about itquote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:24 schreef Senn88 het volgende:
Had nog best even willen en kunnen slapen.
Toetjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eerst kroketten en toetjes, daarna cocktails
Dat besefte ik mij pas toen ik 10 minuten op de pot zat. Dan heeft het voor mij weinig zin meer. Te wakker.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:24 schreef Senn88 het volgende:
Had nog best even willen en kunnen slapen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:28 schreef babylon het volgende:
[..]
In Utrecht heb je toetjes restaurants.
Virgin cocktails.quote:
quote:
Je luistert zeker Kinkquote:
Als er een parasolletje in steekt, ben ik tevreden hoor.quote:
gewoon doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel weer eens zin om lekker aan de zuip te gaan
Nah, laat ik maar niet nu al het leven van mijn kind verpesten. Daar wacht ik wel mee tot ze puber is ofzo.quote:
Tokkiemoeders doen het dagelijks. Het is niet als of al die kinderen mislukken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, laat ik maar niet nu al het leven van mijn kind verpesten. Daar wacht ik wel mee tot ze puber is ofzo.
Idiocracy is not a manual!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tokkiemoeders doen het dagelijks. Het is niet als of al die kinderen mislukken.
Je kunt er nooit te vroeg mee beginnen. Steek ook nog een peuk op of vier tegelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, laat ik maar niet nu al het leven van mijn kind verpesten. Daar wacht ik wel mee tot ze puber is ofzo.
En dan in een keer wegtikkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:03 schreef TaMieke het volgende:
Ik was gisteren ergens wat drinken en daar doen ze mn icetea in een wijn(?)glas.
Dan lijkt het tenminste alsof ik ook gezellig meedrink. Vind ik lief van ze
Maar ik ben dus geen tokkiemoeder. Althans, dat hoop ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tokkiemoeders doen het dagelijks. Het is niet als of al die kinderen mislukken.
Pilletje erbij, hoppa!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er nooit te vroeg mee beginnen. Steek ook nog een peuk op of vier tegelijk.
Mijn schoonzus vertelde dat een collega van haar haar vrijgezellenfeest had, maar ook toevallig net zwanger was. En dat nog niet wilde delen. Zo'n typische zoete witte drinker. Die had bij de stamkroeg afgesproken dat ze haar dubbelfris inschonken ipv de wijn. Niemand had wat door. Zelfs niet iemand die midden in de nacht een slok er van nam.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:03 schreef TaMieke het volgende:
Ik was gisteren ergens wat drinken en daar doen ze mn icetea in een wijn(?)glas.
Dan lijkt het tenminste alsof ik ook gezellig meedrink. Vind ik lief van ze
Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik ben dus geen tokkiemoeder. Althans, dat hoop ik
[..]
Pilletje erbij, hoppa!
Sommige wijn kan dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Het is dan wel net alsof je ijsklontjes in je wijn hebt.
Nou vooruit, vanavond helemaal los gaan!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
Maar waarom zouden alleen tokkiemoeders lol mogen hebben.
Neem gerust een lijntje als het even tegen zit
Goed idee!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou vooruit, vanavond helemaal los gaan!
Ik ken wel een moeder die tijdens haar zwangerschap nog redelijk wat baileys en sigaretten er doorheen gejaagd heeftquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou vooruit, vanavond helemaal los gaan!
Ja, ik ken er ook wel een die wist pas bij 26 weken dat ze zwanger was, al die tijd veel alcohol gedronken en veel geblowd. Kind is nu 10, lijkt een normale ontwikkeling te hebben. Maar je weet pas echt of het gevolgen heeft tegen de tijd dat het kind volwassen wordt, want dan kunnen er alsnog psychische problemen ontstaan die mogelijk te herleiden zijn naar alcohol/drugsgebruik tijdens de zwangerschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken wel een moeder die tijdens haar zwangerschap nog redelijk wat baileys en sigaretten er doorheen gejaagd heeft
Iedereen was toch wel een beetje verbaasd dat het kind en nog normaal uit kwam
In de jaren 70-80 was dat ook geen probleem toch.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken wel een moeder die tijdens haar zwangerschap nog redelijk wat baileys en sigaretten er doorheen gejaagd heeft
Iedereen was toch wel een beetje verbaasd dat het kind en nog normaal uit kwam
Gelukkig ben ik er heel normaal uitgekomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de jaren 70-80 was dat ook geen probleem toch.
Dat verklaart een hoop..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de jaren 70-80 was dat ook geen probleem toch.
Nee, midden in de nacht kun je mij ook alles voorschotelen zonder dat ik nog veel doorheb na een dagje zuipenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:07 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn schoonzus vertelde dat een collega van haar haar vrijgezellenfeest had, maar ook toevallig net zwanger was. En dat nog niet wilde delen. Zo'n typische zoete witte drinker. Die had bij de stamkroeg afgesproken dat ze haar dubbelfris inschonken ipv de wijn. Niemand had wat door. Zelfs niet iemand die midden in de nacht een slok er van nam.
Ik vraag me af welke issues te herleiden zijn naar het meeroken van vroegerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er heel normaal uitgekomen.
Ik sta er maar niet al teveel bij stil, m'n moeder voelt zich er al schuldig genoeg over en het is niet alsof er nog wat aan te veranderen is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke issues te herleiden zijn naar het meeroken van vroeger.
Drinken heeft ze trouwens volgens mij niet gedaan, roken wel want "stoppen leverde uiteraard meer stress op".quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik sta er maar niet al teveel bij stil, m'n moeder voelt zich er al schuldig genoeg over en het is niet alsof er nog wat aan te veranderen is.
Aangezien ik zelf ook ben gaan roken, kan ik mn ouders daar niet echt over veroordelenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Drinken de mijne ook niet gelukkig, maar ja, dat roken in die tijd...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Drinken heeft ze trouwens volgens mij niet gedaan, roken wel want "stoppen leverde uiteraard meer stress op".
Kinderverjaardagen waarbij het letterlijk blauw stond van de rook.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf ook ben gaan roken, kan ik mn ouders daar niet echt over veroordelen
Ik heb inspanningsastma gehad rond mijn puberteit (min of meer overheen gegroeid) en volgens de huisarts van toen was de oorzaak daarvan mogelijk het feit dat mijn vader volop rookte terwijl mijn moeder zwanger was van mij en mijn moeder dus meerookte. En dat mijn vader mij op z'n arm hield terwijl hij zat te roken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Binnen roken is de afgelopen 15 jaar toch ook wel flink in elkaar gedonderd. Gelukkig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderverjaardagen waarbij het letterlijk blauw stond van de rook.
Zo vies.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:34 schreef babylon het volgende:
[..]
Binnen roken is de afgelopen 15 jaar toch ook wel flink in elkaar gedonderd. Gelukkig.
10 jaar geleden deed ik het zelf nogquote:
Oh ja, de rokerscoupes.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
10 jaar geleden deed ik het zelf nog
Heck, ik rookte in de trein.
Kan het mij niet meer voorstellen!
Collega's rookten op hun werkplek op kantoor vroeger, daar kan ik me ook niks bij voorstellen. Tijdens het uitgaan hoorde de stank er nog soort van bij, maar verder heb ik binnen roken altijd vies gevonden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
10 jaar geleden deed ik het zelf nog
Heck, ik rookte in de trein.
Kan het mij niet meer voorstellen!
Het viel mij toch soort van tegen. Katers heb ik ook niet gemist ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel weer eens zin om lekker aan de zuip te gaan
Dat je daar maar ging zitten omdat het verder stervensdruk was in de treinquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, de rokerscoupes.
die lucht
Hoax, die waren altijd het drukst.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je daar maar ging zitten omdat het verder stervensdruk was in de trein
RIP m'n longen.
Ja, echt hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:34 schreef babylon het volgende:
[..]
Binnen roken is de afgelopen 15 jaar toch ook wel flink in elkaar gedonderd. Gelukkig.
Lekker zo'n uitpuilend asbakje in de armleuning.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je daar maar ging zitten omdat het verder stervensdruk was in de trein
RIP m'n longen.
Ja kwam je ergens een kantoor binnen dan zat er rustig iemand aan een sigaret of sigaar te lurken. En dan moest ik daar een klus doen. Zo fout.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:39 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Collega's rookten op hun werkplek op kantoor vroeger, daar kan ik me ook niks bij voorstellen. Tijdens het uitgaan hoorde de stank er nog soort van bij, maar verder heb ik binnen roken altijd vies gevonden.
Hahaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:39 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Het viel mij toch soort van tegen. Katers heb ik ook niet gemist ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:01 schreef Tegan het volgende:
Ook als je alles goed doet kan je kind iets overkomen. Loop maar een tijdje rond in het Prinses Maxima Centrum.
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ook als je alles goed doet kan je kind iets overkomen. Loop maar een tijdje rond in het Prinses Maxima Centrum.
Ik probeer eigenlijk zo min mogelijk in een ziekenhuis te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, da's (zwak gezegd) kut, maar ik mis de link even?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Twitter, zo'n figuur die denkt dat Limburg droog was gebleven als de waterstand niet gemeten was.quote:
Als je geen zwangerschapstest doet ben je ook niet zwanger.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Twitter, zo'n figuur die denkt dat Limburg droog was gebleven als de waterstand niet gemeten was.
Verstandig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ga het rustig opbouwen zodra het weer kan
Klopt. Ik heb mij tijdens mijn zwangerschap ook aan de richtlijnen gehouden en toch was het hartje gestopt met kloppen. Dat wil echter niet zeggen dat je het dan niet meer goed hoeft te doen, want een risico verkleinen is nog steeds heel veel waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Twitter, zo'n figuur die denkt dat Limburg droog was gebleven als de waterstand niet gemeten was.
Daarom worden er in Afrika ook nooit kinderen geboren. Woont niemand. Perfecte oplossing.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je geen zwangerschapstest doet ben je ook niet zwanger.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom worden er in Afrika ook nooit kinderen geboren. Woont niemand. Perfecte oplossing.
Dit was een reactie op het gesprek hierboven over verdovende middelen binnenkrijgen tijdens zwangerschap...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's (zwak gezegd) kut, maar ik mis de link even?
Klopt. Een like was ongepast vond ik, dus toch een reactie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:02 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Verstandig.Ik geniet wel heel erg van weer echt bier, maar na 2 drankjes heb ik het wel weer gezien.
[..]
Klopt. Ik heb mij tijdens mijn zwangerschap ook aan de richtlijnen gehouden en toch was het hartje gestopt met kloppen. Dat wil echter niet zeggen dat je het dan niet meer goed hoeft te doen, want een risico verkleinen is nog steeds heel veel waard.
Q he.quote:
Oh zo. Ja, volgens mij zijn we het hier er aardig over eens dat dat gewoon vermeden moet worden en als je kiest om te beginnen aan een zwangerschapstraject (als in vanaf het "we willen graag kinderen en gooien anticonceptie het raam uit", of het ook daadwerkelijk tot een zwangerschap en baby leidt, is helaas een ander verhaal), dat het onder je verantwoordelijkheid valt om een zo goed mogelijk huisje te zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit was een reactie op het gesprek hierboven over verdovende middelen binnenkrijgen tijdens zwangerschap...
Hey je kan zelfs dat emotionele gedeelte goed doen en nog een kind als ik krijgenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:38 schreef Tegan het volgende:
Bovendien kan je alsnog alles qua voeding en onderdak goed doen maar het dan verpesten met emotionele verwaarlozing. (Een kind is geen huisdier.)
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hey je kan zelfs dat emotionele gedeelte goed doen en nog een kind als ik krijgen
Dikke pechquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hey je kan zelfs dat emotionele gedeelte goed doen en nog een kind als ik krijgen
wij komen ook niet buiten de scquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef Tegan het volgende:
Voor mensen die in R&P posten zijn jullie allemaal wel erg gezond mentaal.
Dat is welleens anders geweest.
Ik ben ooit binnen komen waaien met luddevedu en toen stabiel geworden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef Tegan het volgende:
Ik ook. Nou ja, stabiel...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben ooit binnen komen waaien met luddevedu en toen stabiel geworden.
Ernstige afname in het aantal dickpics zeker?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zat in de SEX SC, maar die bloedde dood en de meesten van daar zaten hier, dus ging ik ook maar hiernaartoe
Fake it till you make itquote:
SEXquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zat in de SEX SC, maar die bloedde dood en de meesten van daar zaten hier, dus ging ik ook maar hiernaartoe
Ik doe mn best hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ernstige afname in het aantal dickpics zeker?
Relatief. Relatief. Toen ik hier begon was dat wel anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef Tegan het volgende:
Wat fijn dat het zo overkomtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef Tegan het volgende:
#thisisntevenmyfinalformquote:
Een beetje psychopaat weet zijn afwijkingen wel te maskeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef Tegan het volgende:
We zijn goed in doen alsof.quote:
Zo lang je je niet laat testen, weet je niet je dsm 4 scorequote:
Het lijkt wel een zwangerschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang je je niet laat testen, weet je niet dsm 4 score
Ja, op een dag zit je op de wc en floeps, je bent moederquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt wel een zwangerschap.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, op een dag zit je op de wc en floeps, je bent moeder
of; op een dag zit je op de wc en floeps, gespleten persoonlijkheid
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of; op een dag zit je op de wc en floeps, gespleten persoonlijkheid
Dit is echt mijn grootste angst ooit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal postuur hebt denk ik dat je ergens in de voorafgaande maanden wel een vermoeden zou moeten krijgen dat er iets niet kloptquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is echt mijn grootste angst ooit.
Gelukkig heb ik nu de beste anticonceptie, geen seks.
Je final form involves toch wel een kostuum he? Asking for a friend.quote:
ik hou niet van mensen, of van verandering, of verrassingen. Eigenlijk ben ik Sheldon, maar dan niet slim..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:22 schreef Tegan het volgende:
Maar vertel, waar hebben jullie last van? Dan voel ik me minder alleen, zoals nu.
Ik wilde net dat klusje wat ik al tijden uitstel oppakken werkt de software niet mee, dus nu heb ik tijd.
Zwaar gebrek aan zelfvertrouwen, een constant terugkerend depressief gevoel en moeite met grenzen aangeven, overgoten met een allesverlammende angst waardoor ik nooit nieuwe hobbies opdoe enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:22 schreef Tegan het volgende:
Maar vertel, waar hebben jullie last van? Dan voel ik me minder alleen, zoals nu.
Ik wilde net dat klusje wat ik al tijden uitstel oppakken werkt de software niet mee, dus nu heb ik tijd.
Maar wel lieverquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou niet van mensen, of van verandering, of verrassingen. Eigenlijk ben ik Sheldon, maar dan niet slim..
Er zijn zo onwijs veel verhalen waar dat dus niet zo is, dus nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal postuur hebt denk ik dat je ergens in de voorafgaande maanden wel een vermoeden zou moeten krijgen dat er iets niet klopt
Dan ben ik misschien zwangerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn zo onwijs veel verhalen waar dat dus niet zo is, dus nee.
Even uitprinten en inlijstenquote:
oh jeequote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zou ik toch adviseren regelmatig een test te doen.
Dat programma op TLC, de engste horror die je kan kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn zo onwijs veel verhalen waar dat dus niet zo is, dus nee.
ftfyquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
TLC, de engste horror die je kan kijken
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zwaar gebrek aan zelfvertrouwen, een constant terugkerend depressief gevoel en moeite met grenzen aangeven, overgoten met een allesverlammende angst waardoor ik nooit nieuwe hobbies opdoe enzo.
Gisteren begonnen met gesprekken bij de praktijkondersteuner.
Vooral die mensen die geen buik krijgenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat programma op TLC, de engste horror die je kan kijken
omg je kent iemand die het had??quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vooral die mensen die geen buik krijgen. Misselijkheid en andere hormonale dingen kunnen best zo subtiel zijn dat het niet anders is dan normaal denk ik.
Maar ook in mijn omgeving ken ik zulke verhalen. Als vrouw heb je door de normale cyclus al vaak veel kwaaltjes waardoor het niet opvalt denk ik, brrrr.
Idd, excuses zoeken zodat het heus niet echt kan zijn dat dat gebeurd. Maar goed, in die paar weken dat ik zwanger was had ik ook 0,0 symptomen dus tsjaa.. ben benieuwd hoe dat gaat zijn als ik langer zwanger benquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omg je kent iemand die het had??
Ik maak het in mijn hoofd altijd gewoon goed door de bedenken dat die mensen vast hun anticonceptie niet goed gebruikten
Wat GC zegt, praktijkondersteuner stelt geen diagnose dus geen label. Wat je huisarts betreft - andere zoeken een optie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een beetje een hekel aan mijn huisarts én angst voor een label. Daarom ben ik nog nooit naar zo'n praktijkhulpverlener gegaan.
Ook goed gebruik van anticonceptie is niet 100%. Dus ja, geen seks is de enige manier om zwangerschap 100% uit te sluitenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik maak het in mijn hoofd altijd gewoon goed door de bedenken dat die mensen vast hun anticonceptie niet goed gebruikten
Zoals bij 4 handen op 1 buikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe eens even niet heyquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook goed gebruik van anticonceptie is niet 100%. Dus ja, geen seks is de enige manier om zwangerschap 100% uit te sluiten.
Diegene in mijn omgeving was jong en blijven slapen bij haar vriend, toen hij midden in de nacht wakker werd had ze een baby gekregen op de badkamer met schoonmoeders hulp.
geen seks, checkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook goed gebruik van anticonceptie is niet 100%. Dus ja, geen seks is de enige manier om zwangerschap 100% uit te sluiten.
Diegene in mijn omgeving was jong en blijven slapen bij haar vriend, toen hij midden in de nacht wakker werd had ze een baby gekregen op de badkamer met schoonmoeders hulp.
Ik denk dat ik HSP/HSS hebquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:22 schreef Tegan het volgende:
Ja klopt, ik moet een nieuwe huisarts, maar dat is tot op heden zo'n drempel gebleken. Voor lichamelijke kwaaltjes heb ik totaal geen probleem met huisarts overigens. De angst is ook dat het in mijn dossier komt en dat ze alles gaan uitpluizen wat er al in staat enzo. Ik ben duidelijk nog niet klaar ervoor. Maar ik sta er wel meer voor open dan de afgelopen 15 jaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat GC zegt, praktijkondersteuner stelt geen diagnose dus geen label. Wat je huisarts betreft - andere zoeken een optie?
Baarpersoon heet het toch tegenwoordig?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat is toch anno 2021 helemaal niet meer nodig?!
Je verwart baarmoeder met geslachtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat is toch anno 2021 helemaal niet meer nodig?!
Ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je verwart baarmoeder met geslacht.
Baarmens!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je verwart baarmoeder met geslacht.
meer om van te houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:57 schreef Tegan het volgende:
Tot nu toe heb ik alles wat is genoemd plus nog wat extra.
Uiteraardquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je final form involves toch wel een kostuum he? Asking for a friend.
Tegenwoordig trek ik me niet meer zo veel van andere mensen aan, dat heeft mijn zelfvertrouwen wel een heel stuk omhoog geholpenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:59 schreef TaMieke het volgende:
Dat gebrek aan zelfvertrouwen herken ik wel. Alles overdenken is volgens mij mn grootste probleem. Ik kan ook alles zo lekker in het negatieve draaienzo gezellig
voor iedereen die het nodig heeft
Goed zoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet een nieuwe huisarts, maar dat is tot op heden zo'n drempel gebleken. Voor lichamelijke kwaaltjes heb ik totaal geen probleem met huisarts overigens. De angst is ook dat het in mijn dossier komt en dat ze alles gaan uitpluizen wat er al in staat enzo. Ik ben duidelijk nog niet klaar ervoor. Maar ik sta er wel meer voor open dan de afgelopen 15 jaar.
Dat probeer ik. Mislukt dusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegenwoordig trek ik me niet meer zo veel van andere mensen aan, dat heeft mijn zelfvertrouwen wel een heel stuk omhoog geholpen
Is geen officiële diagnose in de klinische psychologie inderdaad. Mijn psycholoog wist mij wel te vertellen dat mijn terugkerende depressies daar mogelijk uit voort komen, dus wat dingen meegekregen om er beter mee over weg te kunnen in het dagelijks levenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef babylon het volgende:
(ik weet trouwens 100% zeker dat ik een HSP/HSS ben, maar nooit officieel vastgesteld, kan ook niet, want alleen maar zweefgedoe en zo)
Ahwquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Debsterr het volgende:
Zwaar gebrek aan zelfvertrouwen, een constant terugkerend depressief gevoel en moeite met grenzen aangeven, overgoten met een allesverlammende angst waardoor ik nooit nieuwe hobbies opdoe enzo.
Gisteren begonnen met gesprekken bij de praktijkondersteuner.
Dit is herkenbaar. Kan zoveel sporten/sociale dingen doen/natuur in gaan als ik wil. Die buien blijven. Ben er wel met iemand mee bezig geweest en dit blijkt ook erg aanwezig aan 1 kant van onze familie. Dat bij elkaar heeft er wel voor gezorgd dat ik er een stuk beter mee om kan gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Debsterr het volgende:
een constant terugkerend depressief gevoel
Haha ik ging even kijken en heb ook echt veel jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht altijd dat ik te bot en te lomp was om HSp te zijn, maar ik kijk naar zo'n lijst en denk 'zijn er mensen die dit niet hebben dan'.
Ik heb er een enorme kracht van gemaakt. De zaken waar ik last van heb, herken ik, en kan ik dempen. Maar ik gebruik het vooral als voorsprong op anderen in mijn interactie met mensen. En om intenser te genietenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is geen officiële diagnose in de klinische psychologie inderdaad. Mijn psycholoog wist mij wel te vertellen dat mijn terugkerende depressies daar mogelijk uit voort komen, dus wat dingen meegekregen om er beter mee over weg te kunnen in het dagelijks leven
De angst om dingen fout te doen ken ik ook wel ja. Ik begin er niet aan of ik wordt laks, waardoor het toch fout ga.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:02 schreef Vaiana het volgende:
Alles overdenken doe ik ook, dodelijk vermoeiend. Voor mijn werk als analist best praktisch vaak, voor mijn prive leven echt nasty.
Daarnaast lichte verlatingsangst dankzij zowel het overlijden van mijn vader als een aantal eenzijdig verbroken vriendschappen tijdens mijn jeugd.
En dermate angst om dingen fout te doen dat ik dan maar helemaal niet meer begin, is ook niet bepaald handig.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Dit is herkenbaar. Kan zoveel sporten/sociale dingen doen/natuur in gaan als ik wil. Die buien blijven. Ben er wel met iemand mee bezig geweest en dit blijkt ook erg aanwezig aan 1 kant van onze familie. Dat bij elkaar heeft er wel voor gezorgd dat ik er een stuk beter mee om kan gaan.
Mehquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te veel angst om te genieten.
Fijn he.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De angst om dingen fout te doen ken ik ook wel ja. Ik begin er niet aan of ik wordt laks, waardoor het toch fout ga.
Wat ik dan weer lekker op mezelf kan betrekken "zie je wel dat het fout gaat"![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, man is HSP'er, dus misschien voor mij ook wel interessant om hem beter te begrijpen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor de HSP'ers onder ons, is 'Leven met hooggevoeligheid, van opgave naar gave' van Susan Marletta-Hart echt een leuk boek. Een feest van herkenning en aardig wat praktische tips.
Ja herkenbaar, en dat iedereen je aardig zou moeten vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De angst om dingen fout te doen ken ik ook wel ja. Ik begin er niet aan of ik wordt laks, waardoor het toch fout ga.
Wat ik dan weer lekker op mezelf kan betrekken "zie je wel dat het fout gaat"![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Dat ben ik nog aan het leren, om er mijn kracht van te makenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb er een enorme kracht van gemaakt. De zaken waar ik last van heb, herken ik, en kan ik dempen. Maar ik gebruik het vooral als voorsprong op anderen in mijn interactie met mensen. En om intenser te genieten
Ik ben veel, maar geen kneus (meer)quote:
Ik geniet wel van jouw Insta stories collectiesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:07 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We zitten niet voor niks op Fok denk ik altijd maar.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben veel, maar geen kneus (meer)
Vriend en ik zijn allebei HSP, soms best irritantquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:08 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oeh, man is HSP'er, dus misschien voor mij ook wel interessant om hem beter te begrijpen.
Linkje?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik geniet wel van jouw Insta stories collecties.
Ik hou ook niet van kermis.quote:
Ik vind dat met man soms dus heel lastig, dat als ik even niet in mijn hum ben ik opeens een chagrijnige vent naast me heb zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:09 schreef Debsterr het volgende:
Laatst KM nog eens gevraagd iets minder te delen als ie een kutdag had op het werk, want ik ben de rest van de avond niet te genieten.
Haha serieusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh poeh, inderdaad! Maar ook wel een feest van herkenning af en toe denk ik?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriend en ik zijn allebei HSP, soms best irritant
Wederom een post waarvan je wist dat die zou komenquote:
Ik!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wederom een post waarvan je wist dat die zou komen
Het zijn er soms alleen heel veel maar ik gniffel altijd welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha serieusDat vraag ik me altijd af
quote:
Mijn vrouw heeft af en toe HSS trekjes, maar HSP nou niet echt. Scheelt weer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriend en ik zijn allebei HSP, soms best irritant
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een paar uur nodig om alles waar ik last van heb/mis is met me te omschrijven, misschien later even over nadenken hoe ik het kan samenvatten.
We begrijpen elkaar daardoor ook wel goed inderdaad. Maar soms dan als hij een kuthumeur heeft, dan neem ik dat dus over (hallo HSP) en hebben we beide een kuthumeur. Terwijl ik geen enkele reden heb om een kuthumeur te hebben. En andersom net zo. We kunnen elkaar niet altijd eruit halen, wat je als niet HSP'er waarschijnlijk wel zou kunnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:12 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oh poeh, inderdaad! Maar ook wel een feest van herkenning af en toe denk ik?
Ik vind ook niet iedereen aardig (understatement). Tis vooral met daten. Veel te veel de neiging me aan te passen, zelfs tijdens het appen al. Mezelf uit willen leggen, waarom ik iets doen ofzo. In de hoop dat ze me dan toch nog aardig vinden, terwijl ik ze zelf niet eens aardig vindt. Of iig vaak ben ik dan op een punt dat het me veel te veel energie kostquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, en dat iedereen je aardig zou moeten vinden.
Wat een hel om daar steeds maar over na te denken.
Begin steeds meer te leren dat dat helemaal niet hoeft. Het gekke is dat mensen je, ook als je denk niet altijd aardig te zijn, alsnog aardig vinden
Vooral in mijn werk daar afgelopen jaar enorme stappen in gemaakt, geeft een goed gevoel
Verder overdenk ik alles in prive nog wel heel erg.
Elk verhaal dat CL opschrijft is genieten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Magoe, afgezien van werkgeneuzel en zo gaat het met mij geloof ik wel ok
Dat aanpassen heb ik ook heel erg, en sorry zeggen. En mezelf raar en debiel vinden vergeleken met anderen. En dat ik dingen anders en raar doe, alles persoonlijk en als kritiek opvatten. Genieten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind ook niet iedereen aardig (understatement). Tis vooral met daten. Veel te veel de neiging me aan te passen, zelfs tijdens het appen al. Mezelf uit willen leggen, waarom ik iets doen ofzo. In de hoop dat ze me dan toch nog aardig vinden, terwijl ik ze zelf niet eens aardig vindt. Of iig vaak ben ik dan op een punt dat het me veel te veel energie kost
Teveel sorry zeggen voor alles. Bang om "ruimte" in te nemen![]()
kan nog wel ff doorgaan.
Ik had gehoopt dat dat stukje overdenken wel weg ging in een relatie. Of dat dat iets zou zijn wat dan rustig zou zijn. Maar dit beloofd weinig goeds
Ik vind het vooral lastig dat ik hem wel uit zijn kuthumeur probeer te halen, maar als ik dan een kuthumeur heb krijg ik er een chagrijnige vent voor terug en moet ik opeens 2 mensen opvrolijken ipv 1.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar daardoor ook wel goed inderdaad. Maar soms dan als hij een kuthumeur heeft, dan neem ik dat dus over (hallo HSP) en hebben we beide een kuthumeur. Terwijl ik geen enkele reden heb om een kuthumeur te hebben. En andersom net zo. We kunnen elkaar niet altijd eruit halen, wat je als niet HSP'er waarschijnlijk wel zou kunnen.
Gelukkig maar, want je krijgt nu toch wel een bak hormonen over je heenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed hoorAlleen HSP en dat zit soms in de weg. En als ik niet oplet beland ik daardoor in een depressie. Maar daar heb ik op dit moment geen last van
Gelukkigquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed hoorAlleen HSP en dat zit soms in de weg. En als ik niet oplet beland ik daardoor in een depressie. Maar daar heb ik op dit moment geen last van
Jaaaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Elk verhaal dat CL opschrijft is genieten.
Kan me echt goed voorstellen dat dat voor jou lastig isquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:17 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig dat ik hem wel uit zijn kuthumeur probeer te halen, maar als ik dan een kuthumeur heb krijg ik er een chagrijnige vent voor terug en moet ik opeens 2 mensen opvrolijken ipv 1.
Wat ik vaak wel kàn, maar waar ik ook niet altijd zin in en puf voor heb.
Ik ben dus best benieuwd welk effect dat gaat hebben wanneer we een kleine (mogen) krijgen en allebei heel moe zijn. Maar dat zien we dan wel weer.
Ik heb het idee dat die hormonen bij mij wel meevallen. Op een enkele uitschieter na. Gisteren had ik weer even een uitschieter, dan lig ik zielig op bed te janken omdat ik zo moe benquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want je krijgt nu toch wel een bak hormonen over je heen
Met interactie amper. Maar ik kan kan bij verveling veel te lang door miems scrollenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:21 schreef babylon het volgende:
Ik zit echt heel erg te twijfelen over Instagram. Maar heb een paar jaar heel bewust Facebook er af gezet, ivm tijd en (een beetje) privacy.
Ben je veel bezig met interactie op Instagram?
Zoveel als je wilt. Ik post vrij weinig en kijk vooral.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:21 schreef babylon het volgende:
Ik zit echt heel erg te twijfelen over Instagram. Maar heb een paar jaar heel bewust Facebook er af gezet, ivm tijd en (een beetje) privacy.
Nee meer uren kijken naar de perfecte levens van anderen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:21 schreef babylon het volgende:
Indeedquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met interactie amper. Maar ik kan kan bij verveling veel te lang door miems scrollen
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoveel als je wilt. Ik post vrij weinig en kijk vooral.
Hmm klinkt niet als de tijd die ik vooral kwijt was aan FB.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee meer uren kijken naar de perfecte levens van anderen.
Ligt eraan wie je volgt, dan past dat algoritme zich daar op aan. Ik heb vooral tattoo studios en memes en reisfoto's en eten en boeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee meer uren kijken naar de perfecte levens van anderen.
Snap ik wel. Sowieso is zeiken op andere lekker makkelijk. Het zou alleen niet zo moeten zijn dat je jezelf dan helemaal in twijfel trekt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat aanpassen heb ik ook heel erg, en sorry zeggen. En mezelf raar en debiel vinden vergeleken met anderen. En dat ik dingen anders en raar doe, alles persoonlijk en als kritiek opvatten. Genieten.
Nu kunnen sommige mensen daar ook wel harder over zeiken dan anderen hoorMaar daar reageer ik dan heel heftig op.
Ik ga weer naar Kimquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je volgt, dan past dat algoritme zich daar op aan. Ik heb vooral tattoo studios en memes en reisfoto's en eten en boeken.
Maar waar was je dan tijd aan kwijt op FB?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:23 schreef babylon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm klinkt niet als de tijd die ik vooral kwijt was aan FB.
Discussiesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waar was je dan tijd aan kwijt op FB?
Eentje van haar flash, bovenop m'n linker onderarm (de linkse https://www.instagram.com/p/CSD39a4qnGF/). Wil links een Kim arm makenquote:
Oh god dat kost vooral energiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Discussies
(wat ik nu op Twitter doe)
Ik heb nog facebook en meng mij nooit in discussiesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Discussies
(wat ik nu op Twitter doe)
Moooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eentje van haar flash, bovenop m'n linker onderarm (de linkse https://www.instagram.com/p/CSD39a4qnGF/). Wil links een Kim arm maken.
(mijn moeder reageerde als volgt:
"Mooi en waar"
Linker onderarm, bovenop
"Mmmm weet je dat zeker"
Ja.
"Vind het wel dominant aanwezig"
Dat klopt
"Maar jou keuze")
O die had ik ook gezien, zou zoiets wel willen maar zonder dat mandala-achtige eromheenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eentje van haar flash, bovenop m'n linker onderarm (de linkse https://www.instagram.com/p/CSD39a4qnGF/). Wil links een Kim arm maken.
(mijn moeder reageerde als volgt:
"Mooi en waar"
Linker onderarm, bovenop
"Mmmm weet je dat zeker"
Ja.
"Vind het wel dominant aanwezig"
Dat klopt
"Maar jou keuze")
Op haar voorbeeld plaatjes zijn ook geen dunne meisjes en toch staat dat ook mooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die had ik ook gezien, zou zoiets wel willen maar zonder dat mandala-achtige eromheen
Zou eigenlijk m'n hele lijf wel onder willen kalken met bloemen.
Maar onzekerheid + angst dus weer: ik vind zulke fijne tattoos meer iets voor dunne mooie mensjes en zo zie ik mezelf niet. En ik ben bang dat ik er spijt van krijg of dat mensen er kritiek op hebben (is onlosmakelijk met elkaar verbonden).
Heb op mijn linkerschouder ook zo'n mandala bloem combi dus vond het wel mooi daar onderaan ook weer mee af te sluitenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die had ik ook gezien, zou zoiets wel willen maar zonder dat mandala-achtige eromheen
Zou eigenlijk m'n hele lijf wel onder willen kalken met bloemen.
Maar onzekerheid + angst dus weer: ik vind zulke fijne tattoos meer iets voor dunne mooie mensjes en zo zie ik mezelf niet. En ik ben bang dat ik er spijt van krijg of dat mensen er kritiek op hebben (is onlosmakelijk met elkaar verbonden).
Ja die Kim gebruikt ook vollere voorbeelden voor haar tattoos, is heel fijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op haar voorbeeld plaatjes zijn ook geen dunne meisjes en toch staat dat ook mooi!
Zit echt teveel tussen je oren.
Ik wil nog steeds meer plaatjes maar weet niet wat
jezus ik zag via die blog van je vriend (huehue stalker) je rugtattoo voor het eerstquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op haar voorbeeld plaatjes zijn ook geen dunne meisjes en toch staat dat ook mooi!
Zit echt teveel tussen je oren.
Ik wil nog steeds meer plaatjes maar weet niet wat
rugtattoo? waar?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus ik zag via die blog van je vriend (huehue stalker) je rugtattoo voor het eerst
koffiemeneer.nl?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus ik zag via die blog van je vriend (huehue stalker) je rugtattoo voor het eerst
Nee, zoveel beter dan Facebook.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:21 schreef babylon het volgende:
beetje rare plek welquote:
Haha heb hem toch wel eens laten zien in de app?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tis jouw lijf! Laat hem lekker lullen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dus een simpel hartje op m'n arm en een vriend van me zag hem laatst weer omdat ik nu korte mouwen draag en dan zegt ie altijd even 'goh het is zo nikszeggend zo'n hartje'. Omdat het volgens hem altijd iets moet betekenen zo'n tattoo en heel persoonlijk moet zijnjezus zeg dan niks.
EN dan zeg ik dat ik nog graag een pioenroos wil en dan vindt ie dat ook weer nikszeggend, en dan denk ik, hallo, ken je mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |