Ik ben gewoon gestopt met het niet begrijpen. Ik hoop alleen dat de niet gevaccineerde er goed vanaf komen als ze ooit corona gaan krijgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:15 schreef Celestien het volgende:
[..]
Vier familieleden (twee van de 'warme' en twee van de 'koude' kant) & de vriend van een kennis.
Vijf dus, die geen vaccinatie nemen om redenen die ik intussen niet meer begrijp.
Ja same. Waarom zou ik ondanks dat ik gevaccineerd ben alsnog te weten willen komen of ik corona heb, waarvoor? Denk dat, ik kan het niet bewijzen overigens, veel van de pos. testen gewoon mensen zijn zonder of met een milde ziektelast die denken dat ze misschien moeten testen. Who cares? Ga gewoon verder met je leven, want binnenkort is het ook wel klaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is mijn motto ook. Als ik zou gaan snotteren of hoesten, dan ben ik verkouden. Klaar.
Drie FOK OMT abonnementen in de aanbieding:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw premium antwoorden zijn op. Koop hier uw FOK OMT abo om een antwoord te krijgen.
@:Oliver23
Gezellige buurvrouw.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik werd een tijdje geleden wakker van de buurvrouw die vanuit d'r tuin naar iemand stond te schreeuwen dat ze het vaccin niet hoeft
Hoe is het verder in Altrecht?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik werd een tijdje geleden wakker van de buurvrouw die vanuit d'r tuin naar iemand stond te schreeuwen dat ze het vaccin niet hoeft
Ja, dat hoop ik ook. Ondanks dat ik het niet begrijp, blijft het een persoonlijke keuze. Hoop idd dat ze er niet heel ziek van worden. Het worden geen minder leuke mensen omdat ze geen vaccinatie hebben gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gestopt met het niet begrijpen. Ik hoop alleen dat de niet gevaccineerde er goed vanaf komen als ze ooit corona gaan krijgen.
Doe dat maar niet meerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die hebben ook echt no self-esteem.
Het houdt druk op landen om goed te blijven testen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp dat percentage positief eigenlijk niet zo goed wat dat zegt en waarom dat belangrijk is. Misschien vreemd na anderhalf jaar meelezen hier. Als half NL zich morgen zou laten testen dan staat dat ineens op 0,0000000001 of zo. En dan wordt NL weer groen. Maar het aantal besmettingen en zieken wordt er niet meer of minder om. Wat is het nut daarvan, waarom weegt dat internationaal zo zwaar? En waarom zijn er veel verschillen. Wordt er dan in andere landen meer nutteloos getest?
Ik heb me ook nog nooit laten testen ondanks mijn jaarlijkse verkoudheden die nu opeens in deze zomer zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:24 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk moeten mensen na twee prikken gewoon niet meer meedoen aan het hele testcircus. Ik ga dus echt niet meer testen, heb mooi die QR code. Wat interesseert het nou of ik het virus wel of niet bij me draag als er geen ziektelast is.
Rare conclusies als je niet weet waarom mensen zich laten testen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Het houdt druk op landen om goed te blijven testen.
Het ene land test 50.000 man op een dag en meet 10.000 besmette personen en het andere land test 100 man op een dag en meet 100 besmette personen.
Het tweede land kan zeggen dat corona geen probleem is en alle grenzen open willen gooien, maar het percentage positief van 100% zegt iets heel anders dan de 20% van het eerste land.
Juist, die cijfers zijn sterk afhankelijk van het test beleid van een land. Waarom laten mensen zich testen en wie hebben allemaal toegang tot het test. Maar als voorstander van minder beperkingen kan ik mij zelf het beste geregeld laten testen zonder klachten zodat het percentage positief daalt?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Het ene land test 50.000 man op een dag en meet 10.000 besmette personen en het andere land test 100 man op een dag en meet 100 besmette personen.
Het tweede land kan zeggen dat corona geen probleem is en alle grenzen open willen gooien, maar het percentage positief van 100% zegt iets heel anders dan de 20% van het eerste land.
Vertel mij watquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:20 schreef Celestien het volgende:
[..]
Gezellige buurvrouw.
En dan heb ik 't nog niet eens over 't níet vaccineren.
Wil je perse Janssen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben gezwicht![]()
Volgende week 120 km rijden voor een Janssen vaccin. De laatste week ook dat er nog een virusvector vaccin aangeboden wordt
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben gezwicht![]()
Volgende week 120 km rijden voor een Janssen vaccin. De laatste week ook dat er nog een virusvector vaccin aangeboden wordt
Ja, hoewel het liefste Sputnik, of anders AZ, of in elk geval een virusvector vaccin.quote:
Ja jammer dat we niet meer keuze hebben. Weet ook niet of het later makkelijker gaat worden om ergens anders in Europa een ander "smaakje" te krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, hoewel het liefste Sputnik, of anders AZ, of in elk geval een virusvector vaccin.
Ja dat had ik ook geconcludeerd en daarom vind ik het zo'n bullshit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Denk het niet. Bovendien kom je het land ook maar lastig uit straks.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja jammer dat we niet meer keuze hebben. Weet ook niet of het later makkelijker gaat worden om ergens anders in Europa een ander "smaakje" te krijgen
We're all puppets.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben gezwicht![]()
Het is enigszins gechargeerd maar goed het is juist die inschatting die meestal aan de behoorlijk conservatieve kant zit. Engeland had volgens zulke modellen ongetwijfeld al in een terrorgolf moeten zitten na de opening van 2 weken terug. Zoals ik al zei, er is maar één manier om erachter te komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat flauwe opmerking. Want het gaat volledig voorbij aan het feit dat het niet een kwestie is van een doemscenario bedenken, maar om een risicoafweging waarin je inschat in welke mate zo'n doemscenario realiteit kan worden.
Kloptquote:
Ok, het halen van een zelfbepaalde zeer arbitraire KPI is dus het doel geworden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor de Europese index kaart is het iig niet zo handig want zo komen we nooit onder die 4%
Maar nu de vraag: wie is dan de Master Of Puppets?quote:
Omdat zelfs de ECDC impliciet daarmee aangeeft dat die tests onzin zijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En waarom doen de negatieve TVT's dan niet mee?
Een test is een test, toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:44 schreef zalkc het volgende:
[..]
Omdat zelfs de ECDC impliciet daarmee aangeeft dat die tests onzin zijn?
Blijkbaar worden de reistesten inmiddels wel gemeld in de rapportage aan ECDCquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor de Europese index kaart is het iig niet zo handig want zo komen we nooit onder die 4%
Pff... cijfers liegen niet, maar je kunt wel liegen over cijfersquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Blijkbaar worden de reistesten inmiddels wel gemeld in de rapportage aan ECDC
[ twitter ]
Wordt het aanbieden van Janssen volledig gestopt?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben gezwicht![]()
M'n schoonbroer had 6 jaar geleden ook GB. Heeft nog steeds klachten. Die heeft zich laten vaccineren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Blijkbaar op doktersadvies ivm een voorgeschiedenis van Guillain-Barré syndroom. Logische keuze.
[..]
https://www.nme.com/news/(...)d-19-vaccine-3010536
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |