Dat is toch niet leuk, dan kan je net zo goed niet kijken en enkel inschakelen voor de 800m.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Eerst maar eens in de positie komen om medailles te winnen na 6 onderdelen voordat we hier alweer plakken vergeven
Grote kans, speer en ver zijn 's nachtsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:34 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk, dan kan je net zo goed niet kijken en enkel inschakelen voor de 800m.
Blijf makkelijk ,voor 2 vlaggetjes juichenquote:
Dat moet je niet onderschatten. Al gaat het mij deze spelen best aardig af denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijf makkelijk ,voor 2 vlaggetjes juichen
Snap ik, maar ik heb het alweer vaak genoeg fout zien gaan op deze OS. Van der Poel hoefde enkel te blijven zitten, Sjef enkel een 8 acht te schieten, Keijser/Paulis enkel 50m te roeien (ok, wel brons) etc.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon degelijk ver en speer doen en je bent daar, maar ja.
47.48 prima tochquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warner zag er ook niet goed uit
To finish first, first you have to finishquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Twee mensen op medaillekoers zo eruit vanavond
Die heeft alles vergooid op hoog.quote:
Fake Willis Reed, legendarisch moment.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat dit was omdat hij in zijn broek had gepoept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |