Nog een uurtje wachten op goudquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuk, Oeganda. Kenia is echt slecht deze spelen.
Ethiopie schroeit ook minder hard dan in Hengelo voorlopig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuk, Oeganda. Kenia is echt slecht deze spelen.
Edgar Davids zou daar vast een mening over hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:11 schreef Elan het volgende:
Al die donkere meisjes knuffelen na afloop met elkaar en die blanke meisjes ook alleen met elkaar
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:11 schreef Elan het volgende:
Al die donkere meisjes knuffelen na afloop met elkaar en die blanke meisjes ook alleen met elkaar
quote:
Ben overigens tegen racismequote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Edgar Davids zou daar vast een mening over hebben
Nee, alleen niet-sportliefhebbers juichen voor blessures.quote:
Die zit daar echt nog heel ver vandaanquote:
De schuld van corona.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kan me geloof ik niet zoveel blessures op een atletiektoernooi herinneren als nu hier.
Die is wel ontzettend op de brommer jaquote:
Nu weer een PR met 0,40quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zit daar echt nog heel ver vandaan
Dat is zoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, alleen niet-sportliefhebbers juichen voor blessures.
Maar er moeten nog wel een paar honderd punten bij dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu weer een PR met 0,40
Dat gaat wel snel de goede kant op als ze zich op de rest ook blijft verbeteren
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:
Die levert weer dik in, dus als Vetter hier levert gaat ze echt richting zilverquote:
Er wordt wel eens gezegd dat het door de verende baan komt, die extra snel is maar blijkbaar ook nadelen kan hebben voor de atleten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kan me geloof ik niet zoveel blessures op een atletiektoernooi herinneren als nu hier.
Dat is wat overdreven denk ik. Maar wel heel knap wat ze doet.quote:
Ja voor hamstrings niet zo heel lekker.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat het door de verende baan komt, die extra snel is maar blijkbaar ook nadelen kan hebben voor de atleten.
quote:
Buiten de baan gestapt natuurlijkquote:
Zou het wat uitmaken?quote:
Dat leek tegen de 26.quote:
Valt me nog mee. Misschien naar de verkeerde gekeken.quote:
Toyota Biles.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor model auto is dat eigenlijk die die slingerkogels terugrijdt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:46 schreef wimderon het volgende:
Is Annie Kunz niet stiekem Emma Coburn?
Doet zequote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Als Vetter laag in de 24 loopt dan kan ze het Thiam ook nog moeilijk gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |