SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel wat meer proppenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Citizen in de was machine is leuker
Wat moet een inwoner in een wasmachine?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Citizen in de was machine is leuker
ZEEUWENquote:
Hitsige cavia'squote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
"Goh, waarom piept die wasmachine zo"
HANS TEEUWENquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ZEEUWEN
Even kipsate bakken voor de lunch
Altijd doen!quote:
LEEUWENquote:
Zou dat eerder sensueel noemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Avontuurlijk wassen is eerder je allermooiste zomerjurkje aantrekken, rode lippenstift op, snaakse blik in de ogen en dan op een vol plein met zo'n schrobbordje op je hurken lingerie wassen terwijl je met elke mooie man even een babbeltje maakt.
Ik dacht eerder aan een rode sok bij de witte was gooien.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat eerder sensueel noemen.
Avontuurlijk wassen is eerder je wasmachine op je rug meenemen naar de top van de Mount Everest, even een koookwasje daar draaien, selfie maken en weer hop naar beneden.
Geeft niet, kan gebeurenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een rode sok bij de witte was gooien.
I like your little brainquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat eerder sensueel noemen.
Avontuurlijk wassen is eerder je wasmachine op je rug meenemen naar de top van de Mount Everest, even een koookwasje daar draaien, selfie maken en weer hop naar beneden.
er wordt tussen 5 en 6 weer regen verwacht hierquote:
Maandverbandje vergeten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een rode sok bij de witte was gooien.
Ik BBQ ook wel eens als het sneeuwt, omdat ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er wordt tussen 5 en 6 weer regen verwacht hier
Dat geeft op een andere manier puin in je was, vermoed ik.quote:
Nu wil ik dit uittesten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geeft op een andere manier puin in je was, vermoed ik.
Geen ervaring mee, maar ik kan dit afradenquote:
Ja, dus dat is niet erg relevante informatiequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik BBQ ook wel eens als het sneeuwt, omdat ik.
Hoop het voor je.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:50 schreef Ama het volgende:
@:dud0r geen idee maar voelt kut maar heb net ibuprofen gekocht. Hopelijk helpt dat.
Dan eet je na die tijdquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er wordt tussen 5 en 6 weer regen verwacht hier
Kan het vanmiddag veilig uitproberen met oude kleding, tomatenpuree en wat kattenbakvulling?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik kan dit afraden
Dat is niet hetzelfdequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het vanmiddag veilig uitproberen met oude kleding, tomatenpuree en wat kattenbakvulling?
Oh, het bloed is het punt niet hoor, dat wast er wel uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het vanmiddag veilig uitproberen met oude kleding, tomatenpuree en wat kattenbakvulling?
Dat is wel kut ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het bloed is het punt niet hoor, dat wast er wel uit.
Denk meer aan een "er zat nog een kassabonnetje in m'n broekzak"-puin.
Wat een ellende is dat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het bloed is het punt niet hoor, dat wast er wel uit.
Denk meer aan een "er zat nog een kassabonnetje in m'n broekzak"-puin.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Zou die geltroep oplossen in water en zeep of zit alles zo onder de klonten?
quote:
Dat soort bende dus ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Of allemaal pluisjes van je tampon.
Je was okay.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verslikte me net; tig jaar geleden was dat het recent om daarna longontsteking te krijgen.
Met kaas?quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verslikte me net; tig jaar geleden was dat het recent om daarna longontsteking te krijgen.
Had ook het doucheputje kunnen zijn met allerlei haar erbij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik voor het eerst samenwoonde, met een werkelijk prachtige en lieve jongedame maar dat terzijde, toen zat de WC een keer verstopt, flatje zes hoog, ik zelf als echte man met twee rechterhanden noestig en kwiek aan de gang teneinde dit probleempje te verhelpen tot ik enorme klonten tampons tegen kwam in de stortpijp![]()
Zes weken geen seks gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Dikke klonten haar om de tamponsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook het doucheputje kunnen zijn met allerlei haar erbij.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:10 schreef Flory het volgende:
Hallootjes![]()
Gisteren weer een huisje bekeken, veel rustigere buurt en alles net vernieuwd, instapklaar! Eind vd middag onze papieren ingeleverd op het verhuurkantoor en vanmorgen al telefoon dat we het hebben![]()
We zijn nog een beetje in modus 'wtf gebeurt dit echt?'![]()
Goed nieuws!! FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hallootjes![]()
Gisteren weer een huisje bekeken, veel rustigere buurt en alles net vernieuwd, instapklaar! Eind vd middag onze papieren ingeleverd op het verhuurkantoor en vanmorgen al telefoon dat we het hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Na lunchtijd heb ik daar nog wel een verhaaltje over, dat ik een huis kocht waarvan de vorige bewoners drie puberdochters hadden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook het doucheputje kunnen zijn met allerlei haar erbij.
Hallootjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hallootjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallootjes![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukgefeliciteerd
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja goed, daarom probeer ik dus al een vervangende arm te krijgenquote:
je had een kwartier om contacten te leggen en visitekaartjes uit te delen..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed, daarom probeer ik dus al een vervangende arm te krijgen
dacht net ok misschien moet ik gewoon een van die andere mensen volgen die geprikt is
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht net ok misschien moet ik gewoon een van die andere mensen volgen die geprikt is
Moet je wel net eentje treffen die hem dan in de andere arm laat zetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel meteen een goeie smoes. "Ja, ik heb écht twee linkerhanden!".quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je wel net eentje treffen die hem dan in de andere arm laat zetten.
jqa precies. daarom dacht ik ga wel gewoon in de zon zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je wel net eentje treffen die hem dan in de andere arm laat zetten.
Ik zette het ook vooral op omdat ik benieuwd was of ze dezelfde aanpak zou kiezen, achteraan hangen en dan *pieuw!*quote:
Ik blijf het een aparte manier van racen vinden, maar goed, voor haar werkt het.quote:
misschien gebruikt ze haar winderigheid als stuwkrachtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zette het ook vooral op omdat ik benieuwd was of ze dezelfde aanpak zou kiezen, achteraan hangen en dan *pieuw!*
Plausibel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gebruikt ze haar winderigheid als stuwkracht
Zenuwen werken ook niet allemaal direct. Wordt wel een feestje danquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Met een nieuwe vreemde arm kun je wel leuke dingen doen
Zo te zien eet ze twee droge koekjes per week, dan heb je ook geen winderigheid lijkt me.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gebruikt ze haar winderigheid als stuwkracht
quote:
misschien eet ze de avond voor zon race een heel varken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien eet ze twee droge koekjes per week, dan heb je ook geen winderigheid lijkt me.
Jezus meid tochquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij het lezen van "griek" kreeg ik ineens een flashback naar Dr.Daggla.
Waarom moet ik nu aan een verhaal van mijn zus denken die ooit een patiënt had die overreden was door een vrachtwagen met de banden op een plek die je echt niet wilquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zenuwen werken ook niet allemaal direct. Wordt wel een feestje dan
Sinds 2009 nauwelijks meer gepost. Zo zijn er nog wel wat users rondom die periode waar ik af en toe nog aan terugdenk.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien eet ze de avond voor zon race een heel varken.
ik zou dan ook zo kunnen rennen denk ik
Vast wel door iemandquote:
Nou, zeg het maar waar?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan een verhaal van mijn zus denken die ooit een patiënt had die overreden was door een vrachtwagen met de banden op een plek die je echt niet wil
Nee, ik had regen en onweer en het is hier halfbewolkt en zonnig.quote:
hier is het best goed te doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik had regen en onweer en het is hier halfbewolkt en zonnig.
Zou wat zijn als je bij de bookies op het weer kon gokkenquote:
Ze noemde dat toen een hecaheca, die beste man had geen huid meer van navel tot bovenbenen, helemaal gestript.quote:
om de rook van de bosbranden weg te houden?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef Flory het volgende:
Mijn nichtje zit in Griekenland nu, eten in restaurant met de ventilator ernaast![]()
Je moet het maar leuk vinden
Nee zodat het zweet niet in je bord druptquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de rook van de bosbranden weg te houden?
Nee, beetje aanwakkeren. Straks krijg je het nog koud daar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de rook van de bosbranden weg te houden?
ook vervelend.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee zodat het zweet niet in je bord drupt
Ja nu is te warm denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef Flory het volgende:
Mijn nichtje zit in Griekenland nu, eten in restaurant met de ventilator ernaast![]()
Je moet het maar leuk vinden
Oh dat is vast goed te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik denk dat ik vanmiddag even ga kijken hoe het in de hangmat is.
Wat, nu net pas wakker?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
Raar geslapen, raar gedroomd, met een stijve pijnlijke nek wakker geworden
in de zeikende regenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik denk dat ik vanmiddag even ga kijken hoe het in de hangmat is.
Vreemd wel na een hele ochtend slapen, ben je 14 of zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
Raar geslapen, raar gedroomd, met een stijve pijnlijke nek wakker geworden
Het lijkt hier droog te blijven.quote:
Brengen ze die dan niet in een kunstmatige coma? Lijkt me zeer pijnlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze noemde dat toen een hecaheca, die beste man had geen huid meer van navel tot bovenbenen, helemaal gestript.
Doet me beetje denken aan degloving. Ook niet iets om te googelen in image search.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze noemde dat toen een hecaheca, die beste man had geen huid meer van navel tot bovenbenen, helemaal gestript.
Daar deed het mij ook aan denken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan degloving. Ook niet iets om te googelen in image search.
Ik geloof dat hij het niet gered heeft, ontstekingen en septische shock.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brengen ze die dan niet in een kunstmatige coma? Lijkt me zeer pijnlijk
Ohquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij het niet gered heeft, ontstekingen en septische shock.
*gedaan*quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan degloving. Ook niet iets om te googelen in image search.
Dingen die je liever niet hoort etc etcquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms blijven dingen je een leven lang bij die je liever vergeet.
Zo is het leven, helaas.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms blijven dingen je een leven lang bij die je liever vergeet.
* Slachtofferhulp stuurtquote:
Waarmee meet je het?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn zuurstofopname is nu 1% gestegen naar 96%
Joepie, iets minder dood !
Een fitbit, zal niet 100% accuraat zijn?quote:
96% accuraat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een fitbit, zal niet 100% accuraat zijn?
Boemklatsquote:
Denk het niet want ze is moslimquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien eet ze de avond voor zon race een heel varken.
ik zou dan ook zo kunnen rennen denk ik
quote:
Je Fitbit-apparaat meet je SpO2-niveaus terwijl je slaapt met behulp van de rode en infrarode sensoren op de achterkant van het apparaat. De sensoren schijnen rood en infrarood licht op je huid en je bloedvaten, en gebruiken het licht dat terugkaatst om een schatting te maken van de hoeveelheid zuurstof in je bloed:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kan zo'n fitbit dat nu meten, totale kwats lijkt me dat.
Monster!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja fascinerend wel
Tijd voor lunch
How We Measure SpO2quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Klinkt als zeeeeeeeeer nauwkeurigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je Fitbit-apparaat meet je SpO2-niveaus terwijl je slaapt met behulp van de rode en infrarode sensoren op de achterkant van het apparaat. De sensoren schijnen rood en infrarood licht op je huid en je bloedvaten, en gebruiken het licht dat terugkaatst om een schatting te maken van de hoeveelheid zuurstof in je bloed:
Bloed met veel zuurstof reflecteert meer rood licht dan infrarood licht.
Bloed met weinig zuurstof reflecteert meer infrarood licht dan rood licht.
Na het eten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer begonnen julie last te krijgen van de 2e pirk?
Na een uurtje ofzo een wat zeurende arm, na een uurtje of 5 vermoeidheid en 's avonds eigenlijk niks meerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik de volgende dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
nee had al hongerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dat ziet en er honger van krijgt.
De volgende dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
's avondsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel benieuwd naar zulke dingen, maar ze zouden er eens iets van op afstand voor moeten maken, ga niet met een horloge om slapenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij doet de Apple Watch het tegenwoordig ook; maar die laten dat soort dingen dan vaak weer goedkeuren door FDA voor bijvoorbeeld de hartslagmeter.
De volgende dagquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ja hoop dat k morgen gewoon kan werkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk wel dat het scheelt hoe vroeg op de dag je 'm had, bij een ochtendpirk zal je eerder dezelfde dag nog klachten (kunnen) hebben vergeleken met eind van de middag pirk.
Hierom heb ik zo'n hekel aan tokkies die overal om op de medische zorg schelden, they can do magic.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef bitterbal het volgende:
bizar he als je dit zo leest
https://www.rijnmond.nl/n(...)e-medicijnencocktail
ja net als zo'n weegschaal die iets gaat brullen over je vetpercentagequote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja net als zo'n weegschaal die iets gaat brullen over je vetpercentage![]()
denk het? Niet gevraagd eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:55 schreef Karzai het volgende:
Moet je ook 13 dagen wachten op je vaccinatiebewijs @:bitterbal ?
nou maar dat als 43 dan zo ziek wordt ook hequote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hierom heb ik zo'n hekel aan tokkies die overal om op de medische zorg schelden, they can do magic.
Ja, nee, als absolute gegevens heb je er (iig de consumentendingen) niet veel aan, maar om te zien of er verandering in zit, zijn ze best nuttig. Gaat met stroom en weerstand.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja net als zo'n weegschaal die iets gaat brullen over je vetpercentage![]()
in de corona check app voor je qr codequote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het? Niet gevraagd eigenlijk
Iedereen die 'm nog niet had toen ze dat instelden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:55 schreef Karzai het volgende:
Moet je ook 13 dagen wachten op je vaccinatiebewijs @:bitterbal ?
ja dat weet ik maar of dat dei 13 dagen duurt weet ik niet. BIj de vorige niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
in de corona check app voor je qr code
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef bitterbal het volgende:
Jij hebt net je tweede gehadquote:Jeff is op het moment van zijn besmetting niet gevaccineerd. Het lijkt hem niet nodig.
Sinds gisteren ben ik weer een vrij mensquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedereen die 'm nog niet had toen ze dat instelden.
Ja bizar maar dit lijkt me ook wel een vreemd geval, geen antistoffen terwijl er een Covid-19 besmetting gaande is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou maar dat als 43 dan zo ziek wordt ook he
Ik morgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sinds gisteren ben ik weer een vrij mens
Voor de Nederlandse code moest ik twee weken wachten, de internationale had ik de volgende ochtend, want toen had ik de app pas gedownload.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar of dat dei 13 dagen duurt weet ik niet. BIj de vorige niet.
Mja, da's het gezeik ermee, valt aan de buitenkant niet te zien.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bizar maar dit lijkt me ook wel een vreemd geval, geen antistoffen terwijl er een Covid-19 besmetting gaande is.
Meteen die QR code in mn nek laten tatoeërenquote:
Oh, ik dacht meer aan een labeltje aan m'n oren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meteen die QR code in mn nek laten tatoeëren
Ik snap niet dat ze dat niet meteen op die ingespoten chip hebben gezetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan een labeltje aan m'n oren.
In je zij als een soort waslabeltje. Niet strijken enzo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan een labeltje aan m'n oren.
Ja dat gekut met je telefoon. Ik heb een iPhone 7, dat ding is al leeg voor ik bij de auto sta.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat niet meteen op die ingespoten chip hebben gezet
Wat de hele tijd zo kriebeltquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In je zij als een soort waslabeltje. Niet strijken enzo.
Ik heb 'm überhaupt nog niet gedownload, straks maar even regelen denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse code moest ik twee weken wachten, de internationale had ik de volgende ochtend, want toen had ik de app pas gedownload.
Gelukkig lijkt het goed te zijn gekomen, maar zulk soort dingen vind ik zo naar om te lezen, zulk soort momenten heb ik ook in het ziekenhuis gehadquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:"Op gegeven moment zei ik tegen hem dat ik het wel goed vond zo. Toen was het volgens hem écht foute boel."
Je kon 'm ook via de website regelen toch? Voor de bejaarde medemens enzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat gekut met je telefoon. Ik heb een iPhone 7, dat ding is al leeg voor ik bij de auto sta.
awwwquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt het goed te zijn gekomen, maar zulk soort dingen vind ik zo naar om te lezen, zulk soort momenten heb ik ook in het ziekenhuis gehad
[..]
wordt tijd dat ze dat eens gaan regelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat gekut met je telefoon. Ik heb een iPhone 7, dat ding is al leeg voor ik bij de auto sta.
Ja, je kunt de code ook op een papiertje printen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kon 'm ook via de website regelen toch? Voor de bejaarde medemens enzo?
Zouden we dan ook eindelijk uitgerust wakker worden?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt tijd dat ze dat eens gaan regelen.
Ook handig met contactloos betalen en zo.
draadloze lader in je bed inbouwen.
Dat is misschien wel een idee, is lichter dan een powerbank.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, je kunt de code ook op een papiertje printen.
Dat heb ik ook maar meteen gedaan.
denk het niet. die hoop heb ik al opgegevenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden we dan ook eindelijk uitgerust wakker worden?
Check, goed opgevangen dus. Lijkt me in het geval van een lege telefoon wel relaxter, en da's voor m'n app-hater ook wel wat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, je kunt de code ook op een papiertje printen.
Dat heb ik ook maar meteen gedaan.
Beetje roeren, zooooquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Extra dikke naald zeker, diep erin geramd.
huehuehuequote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij duurde het een uurtje of tienquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DiT kAn NoOiT GoEd zIJn zO sNeL aL.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
beurs en pijnlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, waarmee? Tintelen? Eraf vallen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een uurtje of tien
Moet je nagaan hoeveel pijn BB nog zal krijgen.
Ze heb gewoon dunne armpiesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
nee?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg je ook warme oren bitterbal?
Dat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef dud0r het volgende:
Valt allemaal wel mee ballie. Gewoon je arm goed in beweging houden dan is er niks aan de hand.
Denk dat heel Rotterdam zich aan die oren kan opwarmen vanavond.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg je ook warme oren bitterbal?
Voor zolang dat nog gaat.quote:
Beetje beurse arm houden hooguit maar daar kan je ook alles nog mee doen.quote:
Nee maar deed wel meer pijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Hadden jullie dat ook eigenlijk, dat de tweede injectie langer leek te duren?
Ligt ook een beetje aan wie je prikt, bij de 1e keer werd die er al bijna ingeramd voordat ik zat en bij de 2e nam ze rustig de tijd en liet mijn arm ontspannen voordat ze begon te prikkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet zeggen, de tweede pirk voelde ik wel meer dan de eerste. (Als in de daadwerkelijke injectie)
Oh die zijn al uitgevallen dan waarschijnlijkquote:
Mwah, ik ben blij dat ik niet ben gaan sporten die dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje beurse arm houden hooguit maar daar kan je ook alles nog mee doen.
Ik heb gewoon gesport met een iets beurse arm. Daarna was alles er ook gelijk uitgesport en nergens last van.
Kreeg je er wel een smurfenpleister op?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar deed wel meer pijn
Janken daar in die stoel. Tranen met tuiten.
Nou ja dat viel ook wel mee maar het deed wel 300% minimaal meer pijn dan de eerste
zitten er nog aanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zijn al uitgevallen dan waarschijnlijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg je er wel een smurfenpleister op?
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan wie je prikt, bij de 1e keer werd die er al bijna ingeramd voordat ik zat en bij de 2e nam ze rustig de tijd en liet mijn arm ontspannen voordat ze begon te prikken
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Getinte mensen zijn wel vaak kleinzeriger.
Nee was precies hetzelfde, alleen een pijnlijkere arm daarna.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Hadden jullie dat ook eigenlijk, dat de tweede injectie langer leek te duren?
Weet niet of die nog bestaan, die hadden ze vroeger welquote:
ik ben de volgende dag gaan sporten maar ik ben rond 1730 gepirkt. En in de avond de sportschool in vind ik niet chill.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik ben blij dat ik niet ben gaan sporten die dag.
nee wel een gewone. Die ze naast de injectie had geplaktquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg je er wel een smurfenpleister op?
Dat had ik andersom. De eerste liet me m'n arm ontspannen, hou je spullen maar even vast in de andere hand, ik tel niet af o kijk dat was het.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan wie je prikt, bij de 1e keer werd die er al bijna ingeramd voordat ik zat en bij de 2e nam ze rustig de tijd en liet mijn arm ontspannen voordat ze begon te prikken
De eerste voelde ik echt binnen komen, de tweede totaal niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso ja.Maar ik had het er net elders over en die hadden ook het idee dat de tweede trager geīnjecteerd werd. Vandaar.
Mijn tweede prikker was sowieso geen talentje, want blauwe plek op m'n arm.
O ja de tweede zat er ook naastquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben de volgende dag gaan sporten maar ik ben rond 1730 gepirkt. En in de avond de sportschool in vind ik niet chill.
Dus ben in de ochtend geweest de volgende dag.
[..]
nee wel een gewone. Die ze naast de injectie had geplakt
Die tweede was bij mij wel een stuk beter, echt een microplekje bloed op de pleister en op mijn arm kon je niet eens zien waar die was gepriktquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso ja.Maar ik had het er net elders over en die hadden ook het idee dat de tweede trager geīnjecteerd werd. Vandaar.
Mijn tweede prikker was sowieso geen talentje, want blauwe plek op m'n arm.
Zo waren ze bij mij allebeiquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die tweede was bij mij wel een stuk beter, echt een microplekje bloed op de pleister en op mijn arm kon je niet eens zien waar die was geprikt
Ik ben die middag nog even wat wezen ophalen op de fiets (dus ipv een kwartiertje fietsen was het een uur totaal oid), maar daar was ik al moeier van dan zou mogen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben de volgende dag gaan sporten maar ik ben rond 1730 gepirkt. En in de avond de sportschool in vind ik niet chill.
Dus ben in de ochtend geweest de volgende dag.
[..]
nee wel een gewone. Die ze naast de injectie had geplakt
huehuequote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
De eerste voelde ik echt binnen komen, de tweede totaal niet.
De versterker van de 5G chip is iets kleiner dan de chip zelf, dus minder bloedquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Eerste beetje bloed op de pleister, bij de tweede niet en ook niks te zien. Ga me dan afvragen of het wel goed is gegaan.
Vermoeidheid had ik gelukkig geen last van bij de 2e. Bij de 1e kwam dat na een dag of 3 op zetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben die middag nog even wat wezen ophalen op de fiets (dus ipv een kwartiertje fietsen was het een uur totaal oid), maar daar was ik al moeier van dan zou mogen.
En de volgende dag een dag geslapen vooral.
De tweede was wel beter, toen was het na een dagje rustig aan ook wel klaar. De eerste heeft me m'n weekend gekost.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vermoeidheid had ik gelukkig geen last van bij de 2e. Bij de 1e kwam dat na een dag of 3 op zetten.
Halverwege de dag gewoon door m'n energie heen en moest ik een uur gaan liggen.
DIMM alleen niet toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iedereen in deze sc hem genomen?
Heb volgens mij nog niemand hier zien zeggen dat ze 'm niet hebben genomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Vermoeidheid had ik 's middags al, maar kan ook zijn omdat ik net de dag ervoor ook een verhoging van mijn pilletjes had waar ik sowieso al wel moe van wordt dus was een beetje dubbelop misschienquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben die middag nog even wat wezen ophalen op de fiets (dus ipv een kwartiertje fietsen was het een uur totaal oid), maar daar was ik al moeier van dan zou mogen.
En de volgende dag een dag geslapen vooral.
Even bij het wappiepeloton kijken @Lospedrosa @ditismijnmeningquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
huehuequote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog niemand hier zien zeggen dat ze 'm niet hebben genomen.
Even kijken wie we precies moeten verjagenquote:
Tegen zoveel krankzin is geen vaccin gewassen hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet? En dat terwijl haar idool Trump de reden is waarom we uberhaupt vaccins hebben
Een van de mogelijke bijwerkingen van Pfizer zijn grotere borsten, toen stond ze wel even te springenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet? En dat terwijl haar idool Trump de reden is waarom we uberhaupt vaccins hebben
Los lijkt me wel iemand die daar over zou liegenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even bij het wappiepeloton kijken @:Lospedrosa @:ditismijnmening
We laten @Koen66 vanaf nu controleren bij de poortquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even kijken wie we precies moeten verjagen
Zeker wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij je twee pirkjes al gehad eigenlijk?
Wat, met een grote bek "doeknie" en dan toch wel?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Los lijkt me wel iemand die daar over zou liegen
Ja dat zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, met een grote bek "doeknie" en dan toch wel?
US is al bijna pensioengerechtigd, die heeft ze al sinds maartquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij je twee pirkjes al gehad eigenlijk?
ja, heel hard roepen dat corona nep is, maar wel braaf je prikje halenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die stond als eerste bij de prikstraat en heeft zich waarschijnlijk nog een 'medische noodzaak' aan laten meten om het zo snel als mogelijk te krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde als Gergi's moeder.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
Beetje tegenovergestelde van mn vader. die zegt wel dat corona echt is, maar die weigert naar een dokter te gaan
en zij wil daar wel aan mee werken?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfde als Gergi's moeder.
Al denkt die dat covid geintroduceerd is om van de ouderen af te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |