SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel wat meer proppenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Citizen in de was machine is leuker
Wat moet een inwoner in een wasmachine?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Citizen in de was machine is leuker
ZEEUWENquote:
Hitsige cavia'squote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
"Goh, waarom piept die wasmachine zo"
HANS TEEUWENquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ZEEUWEN
Even kipsate bakken voor de lunch
Altijd doen!quote:
LEEUWENquote:
Zou dat eerder sensueel noemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Avontuurlijk wassen is eerder je allermooiste zomerjurkje aantrekken, rode lippenstift op, snaakse blik in de ogen en dan op een vol plein met zo'n schrobbordje op je hurken lingerie wassen terwijl je met elke mooie man even een babbeltje maakt.
Ik dacht eerder aan een rode sok bij de witte was gooien.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat eerder sensueel noemen.
Avontuurlijk wassen is eerder je wasmachine op je rug meenemen naar de top van de Mount Everest, even een koookwasje daar draaien, selfie maken en weer hop naar beneden.
Geeft niet, kan gebeurenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een rode sok bij de witte was gooien.
I like your little brainquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat eerder sensueel noemen.
Avontuurlijk wassen is eerder je wasmachine op je rug meenemen naar de top van de Mount Everest, even een koookwasje daar draaien, selfie maken en weer hop naar beneden.
er wordt tussen 5 en 6 weer regen verwacht hierquote:
Maandverbandje vergeten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een rode sok bij de witte was gooien.
Ik BBQ ook wel eens als het sneeuwt, omdat ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er wordt tussen 5 en 6 weer regen verwacht hier
Dat geeft op een andere manier puin in je was, vermoed ik.quote:
Nu wil ik dit uittesten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geeft op een andere manier puin in je was, vermoed ik.
Geen ervaring mee, maar ik kan dit afradenquote:
Ja, dus dat is niet erg relevante informatiequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik BBQ ook wel eens als het sneeuwt, omdat ik.
Hoop het voor je.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:50 schreef Ama het volgende:
@:dud0r geen idee maar voelt kut maar heb net ibuprofen gekocht. Hopelijk helpt dat.
Dan eet je na die tijdquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er wordt tussen 5 en 6 weer regen verwacht hier
Kan het vanmiddag veilig uitproberen met oude kleding, tomatenpuree en wat kattenbakvulling?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik kan dit afraden
Dat is niet hetzelfdequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het vanmiddag veilig uitproberen met oude kleding, tomatenpuree en wat kattenbakvulling?
Oh, het bloed is het punt niet hoor, dat wast er wel uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het vanmiddag veilig uitproberen met oude kleding, tomatenpuree en wat kattenbakvulling?
Dat is wel kut ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het bloed is het punt niet hoor, dat wast er wel uit.
Denk meer aan een "er zat nog een kassabonnetje in m'n broekzak"-puin.
Wat een ellende is dat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het bloed is het punt niet hoor, dat wast er wel uit.
Denk meer aan een "er zat nog een kassabonnetje in m'n broekzak"-puin.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Zou die geltroep oplossen in water en zeep of zit alles zo onder de klonten?
quote:
Dat soort bende dus ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Of allemaal pluisjes van je tampon.
Je was okay.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verslikte me net; tig jaar geleden was dat het recent om daarna longontsteking te krijgen.
Met kaas?quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verslikte me net; tig jaar geleden was dat het recent om daarna longontsteking te krijgen.
Had ook het doucheputje kunnen zijn met allerlei haar erbij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik voor het eerst samenwoonde, met een werkelijk prachtige en lieve jongedame maar dat terzijde, toen zat de WC een keer verstopt, flatje zes hoog, ik zelf als echte man met twee rechterhanden noestig en kwiek aan de gang teneinde dit probleempje te verhelpen tot ik enorme klonten tampons tegen kwam in de stortpijp![]()
Zes weken geen seks gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Dikke klonten haar om de tamponsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook het doucheputje kunnen zijn met allerlei haar erbij.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:10 schreef Flory het volgende:
Hallootjes![]()
Gisteren weer een huisje bekeken, veel rustigere buurt en alles net vernieuwd, instapklaar! Eind vd middag onze papieren ingeleverd op het verhuurkantoor en vanmorgen al telefoon dat we het hebben![]()
We zijn nog een beetje in modus 'wtf gebeurt dit echt?'![]()
Goed nieuws!! FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hallootjes![]()
Gisteren weer een huisje bekeken, veel rustigere buurt en alles net vernieuwd, instapklaar! Eind vd middag onze papieren ingeleverd op het verhuurkantoor en vanmorgen al telefoon dat we het hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Na lunchtijd heb ik daar nog wel een verhaaltje over, dat ik een huis kocht waarvan de vorige bewoners drie puberdochters hadden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook het doucheputje kunnen zijn met allerlei haar erbij.
Hallootjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hallootjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallootjes![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukgefeliciteerd
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja goed, daarom probeer ik dus al een vervangende arm te krijgenquote:
je had een kwartier om contacten te leggen en visitekaartjes uit te delen..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed, daarom probeer ik dus al een vervangende arm te krijgen
dacht net ok misschien moet ik gewoon een van die andere mensen volgen die geprikt is
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht net ok misschien moet ik gewoon een van die andere mensen volgen die geprikt is
Moet je wel net eentje treffen die hem dan in de andere arm laat zetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel meteen een goeie smoes. "Ja, ik heb écht twee linkerhanden!".quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je wel net eentje treffen die hem dan in de andere arm laat zetten.
jqa precies. daarom dacht ik ga wel gewoon in de zon zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je wel net eentje treffen die hem dan in de andere arm laat zetten.
Ik zette het ook vooral op omdat ik benieuwd was of ze dezelfde aanpak zou kiezen, achteraan hangen en dan *pieuw!*quote:
Ik blijf het een aparte manier van racen vinden, maar goed, voor haar werkt het.quote:
misschien gebruikt ze haar winderigheid als stuwkrachtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zette het ook vooral op omdat ik benieuwd was of ze dezelfde aanpak zou kiezen, achteraan hangen en dan *pieuw!*
Plausibel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gebruikt ze haar winderigheid als stuwkracht
Zenuwen werken ook niet allemaal direct. Wordt wel een feestje danquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Met een nieuwe vreemde arm kun je wel leuke dingen doen
Zo te zien eet ze twee droge koekjes per week, dan heb je ook geen winderigheid lijkt me.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gebruikt ze haar winderigheid als stuwkracht
quote:
misschien eet ze de avond voor zon race een heel varken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien eet ze twee droge koekjes per week, dan heb je ook geen winderigheid lijkt me.
Jezus meid tochquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij het lezen van "griek" kreeg ik ineens een flashback naar Dr.Daggla.
Waarom moet ik nu aan een verhaal van mijn zus denken die ooit een patiënt had die overreden was door een vrachtwagen met de banden op een plek die je echt niet wilquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zenuwen werken ook niet allemaal direct. Wordt wel een feestje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |