Vanaf de kwartfinale drie sprints per heat?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
herkansingen en morgen hebben we we 6x een 1/8 finale en daarna weer 2 herkansingen. dan houden we 8 kwart finalisten over
Volgens mij wel ja, maar dan geen herkansingen meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vanaf de kwartfinale drie sprints per heat?
Dan zijn er ook wel genoeg geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar dan geen herkansingen meer.
Races om de 5/6/7/8e plek morgen aan het eind van de ochtend.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar dan geen herkansingen meer.
Als de Deentjes hun 1 na laatste ronde hadden gekopieerd was het echt naar de duizendsten gegaanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Merci.
Die laatste ronde van Italië, grandioos.
Dat laatste.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoe werkt de loting voor de sprint eigenlijk? Kunnen Lavreysen en Hoogland tegen elkaar loten? Of gaat dat op basis van de kwalificatie en zitten ze niet in elkaars ‘schema’?
Dat tweedequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoe werkt de loting voor de sprint eigenlijk? Kunnen Lavreysen en Hoogland tegen elkaar loten? Of gaat dat op basis van de kwalificatie en zitten ze niet in elkaars ‘schema’?
finale pasquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:39 schreef Zwansen het volgende:
Tenzij ze morgen in de herkansingen komen (wat niet heel waarschijnlijk is)? Dan weet ik niet meer hoe het schema in elkaar zit.quote:
Die doen liever reclame.quote:
OS website heeft ook geen nette bracketquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tenzij ze morgen in de herkansingen komen (wat niet heel waarschijnlijk is)? Dan weet ik niet meer hoe het schema in elkaar zit.
apart wel, dat hadden ze bij alle andere sporten namelijk welquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OS website heeft ook geen nette bracket
Dit was grande spettacolo, integraal terugkijken krijg je geen spijt vanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:47 schreef Momo het volgende:
Door werk de race gemist, maar mooi om te zien dat Ganna weer gelollerd heeft
Eergisteren nog twee keer op de atletiekbaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:51 schreef El-Stinho het volgende:
Fratelli op een andere plek dan het voetbalveld even wennen haha.
Terug gekeken in het Italiaans op de player, mooiquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was grande spettacolo, integraal terugkijken krijg je geen spijt van
Verdorie; ik dacht al dat ik gek aan het worden was op D+quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:59 schreef hole1988 het volgende:
Lekker dubbel commentaar bij ES Player.Wielrennen en paardensport.
Ik begreep er eerst al niets meer van.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:59 schreef hole1988 het volgende:
Lekker dubbel commentaar bij ES Player.Wielrennen en paardensport.
Grazzi Ragazzi!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was grande spettacolo, integraal terugkijken krijg je geen spijt van
Alleen paardenspringen nu.quote:
quote:08:30 Omnium Scratch (Heren)
08:48 Achtste finales Heren Sprint
- Hoogland v Awang
- Lavreysen v Sahrom
- Carlin v Vigier
- Paul v Wakimoto
- Dimitriev v Kenny
- Levy v Webster
09:06 Kwartfinale Keirin (Vrouwen)
- Marchant, Hinze, Lee, Van Riessen, Shimeleva, Starikova
- Genest, Gros, Friedrich, Gaxiola Gonzalez, Braspennincx, Andrews
- McCulloch, Mitchell, Zhong, Kobayashi, Basova, Godby
Zin in de glorietocht van de Schipmeister.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste onderdelen morgenochtend
[..]
Kale Pippo in aantocht?quote:Per chiudure, come festeggerà Pippo con i suoi compagni? «Se troviamo un negozio aperto che vende alcolici finisce male (scherza, ndr). Qualcuno stasera verrà rasato a zero e dovrà dire addio ai suoi amati capelli... Villa ci ha anticipato, a lui non possiamo nemmeno colorarli, ma rimedieremo con una parrucca».
Ja, en dan ook geen herkansingen meer (juist om die reden)quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vanaf de kwartfinale drie sprints per heat?
in b4 'we gaan schakelen naar het vrouwenkarate!'.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:27 schreef Szura het volgende:
Ik zie geen kanootje varen, hokkie of basketbal waar de Belgische dierenploegen aan meedoen tussen 8.30 en 11.30, dus Sporza heeft echt NUL excuus om morgen weg te schakelen bij het baanwielrennen.
Ik heb morgenochtend werkmeetingsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
8.30
9.27
10.07
10.55
U laat alles vallen waarmee u bezig was
Jawel, is het laatste onderdeel dat direct in de eindstand wordt verwerkt. Ze hebben daarentegen elke vorm van sprinten uit het omnium gesloopt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:23 schreef TLC het volgende:
Is de puntenkoers geen Olympisch onderdeel meer ?![]()
Het zijn alleen nog maar "races" toch? Ook geen tijdrit meer. Heel vreemd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel, is het laatste onderdeel dat direct in de eindstand wordt verwerkt. Ze hebben daarentegen elke vorm van sprinten uit het omnium gesloopt.
Inderdaad, alles leuk en vertrouwd in pelotonvorming. In theorie kun je na drie onderdelen op 0 punten staan, maar toch dat hele riedeltje winnen door in de puntenkoers wat ronden te pakken. Op de vorige Spelen was dat ook zo, maar moest je, net als bij wereldkampioenschappen en World Cups, daadwerkelijk een complete renner zijn. Toen zaten de kilometer en de achtervolging er bijvoorbeeld nog wel in. Madison >.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zijn alleen nog maar "races" toch? Ook geen tijdrit meer. Heel vreemd.
Wat is de reden dat ze de Madison er opeens na 13 jaar weer in doen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, alles leuk en vertrouwd in pelotonvorming. In theorie kun je na drie onderdelen op 0 punten staan, maar toch dat hele riedeltje winnen door in de puntenkoers wat ronden te pakken. Op de vorige Spelen was dat ook zo, maar moest je, net als bij wereldkampioenschappen en World Cups, daadwerkelijk een complete renner zijn. Toen zaten de kilometer en de achtervolging er bijvoorbeeld nog wel in. Madison >.
Als nummer 7 lekker ''gratis'' rondjes pakken omdat de toppers alleen op elkaar reageren en dan ineens om de medailles meedoen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, alles leuk en vertrouwd in pelotonvorming. In theorie kun je na drie onderdelen op 0 punten staan, maar toch dat hele riedeltje winnen door in de puntenkoers wat ronden te pakken. Op de vorige Spelen was dat ook zo, maar moest je, net als bij wereldkampioenschappen en World Cups, daadwerkelijk een complete renner zijn. Toen zaten de kilometer en de achtervolging er bijvoorbeeld nog wel in. Madison >.
Ik hoorde Koster vandaag zeggen dat de Japanners daarom verzocht hadden, dat mag kennelijk als organiserend land.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze de Madison er opeens na 13 jaar weer in doen?
Wij bedanken de Japanners.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoorde Koster vandaag zeggen dat de Japanners daarom verzocht hadden, dat mag kennelijk als organiserend land.
NOS rekent op veel medaillesquote:
Maar dit is ook wel echt een debiel systeem natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:16 schreef Remco het volgende:
Tom vraagt dit ook niet voor de kijker, hij snapt er zelf ook echt helemaal niets van.
Je moet haast een wiskundige zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is ook wel echt een debiel systeem natuurlijk.
De Nations League is er niks bij.
Dat Tom het niet snapt is inderdaad wel het concept van de uren die hij presenteert.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het concept of kijkt Tom voor het eerst iets anders dan voetbal?
anna kiesenhofer doet ook mee?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet haast een wiskundige zijn.
ADHDquote:
Extra reden om voor 'm te juichenquote:
Dat geldt wel bij meer onderdelen op de Spelen. Ik noem schietsport.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:18 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is een omnium ook echt wel beter in beeld te brengen, met name de puntenkoers. Links in beeld een permanent torentje met de huidige score, bijvoorbeeld. Update na elke tussensprint, gepakte ronde, etc, en het is doodsimpel te volgen.
Hij is net als wij allemaal!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Extra reden om voor 'm te juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |