Vanaf de kwartfinale drie sprints per heat?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
herkansingen en morgen hebben we we 6x een 1/8 finale en daarna weer 2 herkansingen. dan houden we 8 kwart finalisten over

Volgens mij wel ja, maar dan geen herkansingen meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vanaf de kwartfinale drie sprints per heat?

Dan zijn er ook wel genoeg geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar dan geen herkansingen meer.

Races om de 5/6/7/8e plek morgen aan het eind van de ochtend.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar dan geen herkansingen meer.

Als de Deentjes hun 1 na laatste ronde hadden gekopieerd was het echt naar de duizendsten gegaanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Merci.
Die laatste ronde van Italië, grandioos.

Dat laatste.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoe werkt de loting voor de sprint eigenlijk? Kunnen Lavreysen en Hoogland tegen elkaar loten? Of gaat dat op basis van de kwalificatie en zitten ze niet in elkaars ‘schema’?

Dat tweedequote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoe werkt de loting voor de sprint eigenlijk? Kunnen Lavreysen en Hoogland tegen elkaar loten? Of gaat dat op basis van de kwalificatie en zitten ze niet in elkaars ‘schema’?

finale pasquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:39 schreef Zwansen het volgende:

Tenzij ze morgen in de herkansingen komen (wat niet heel waarschijnlijk is)? Dan weet ik niet meer hoe het schema in elkaar zit.quote:

Die doen liever reclame.quote:

OS website heeft ook geen nette bracketquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tenzij ze morgen in de herkansingen komen (wat niet heel waarschijnlijk is)? Dan weet ik niet meer hoe het schema in elkaar zit.

apart wel, dat hadden ze bij alle andere sporten namelijk welquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OS website heeft ook geen nette bracket

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |