Hoe dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:53 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Als je kunt rechtop in de trein kunt zitten, kunnje makkelijk 5k netto per maand binnenhalen.
Met vluchtelingen is het duidelijk - die krijgen alles van de staat - of ze werken inderdaad keihard.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ja laten we minderheden belachelijk maken en alles afnemen door te zeggen dat ze het gejat of gekregen hebben terwijl ze er hard voor gewerkt hebben.
De anti's nemen enge vormen aan.
Misschien dan toch harder studeren ipv kuttopics aanmaken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:29 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Met vluchtelingen is het duidelijk - die krijgen alles van de staat - of ze werken inderdaad keihard.
Moet de eerste non-binaire alto cishipster nog tegenkomen
Je gaat mij niet vertellen dat een luie hipster met de eerste de beste HR-master effe 2 ton per jaar binnenharkt en zo een huis in het centrum krijgt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Misschien dan toch harder studeren ipv kuttopics aanmaken.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:53 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Als je kunt rechtop in de trein kunt zitten, kunnje makkelijk 5k netto per maand binnenhalen.
Die harkt met gemak 450k per maand binnenquote:
Leer jij eerst eens een fatsoenlijke zin schijven belhamel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:53 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Boh fantastisch idee en dan sluiten we ze op in kooien voor vermaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ja laten we minderheden belachelijk maken en alles afnemen door te zeggen dat ze het gejat of gekregen hebben terwijl ze er hard voor gewerkt hebben.
De anti's nemen enge vormen aan.
Onlyfans snap ik nog wel, sugarbaby zijn ook, maar verder....quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:25 schreef knoopie het volgende:
Volgens mij ligt het vooral aan jouw nogal ruime definitie van „alto‘s“ Zoals jij het hier beschrijft, is zo ongeveer iedereen met een ander kapsel dan dat van jou al een Alto in jouw ogen. Op die manier is het natuurlijk geen wonder dat een paar daarvan een woning in centrum Amsterdam kunnen betalen.
En toch wonen ze in een woning in het centrum van een stad en leef jij op de ZeventiendeEtage van een flatje in de Bijlmer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:35 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat een luie hipster met de eerste de beste HR-master effe 2 ton per jaar binnenharkt en zo een huis in het centrum krijgt.
En dat met een ton per jaar, rara...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:01 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
En toch wonen ze in een woning in het centrum van een stad en leef jij op de ZeventiendeEtage van een flatje in de Bijlmer.
Ik vind het wel knap dat jij op basis van minor details de intelligentie en vermogen kunt inschattenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:02 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
En dat met een ton per jaar, rara...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |