Vaak heeft daar een oude kluizenaar gewoond, en die zal inmiddels wel dood zijn of anderszins afgevoerd.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:36 schreef zoost het volgende:
[..]
Lekker laten verkrotten en dan verkopen. Waar wachtten ze op?
De eerste zin op Funda: "Altijd al gedroomd van een schuurwoning?" Eh, nee.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
375K voor een kapotte schuur.
[..]
[ afbeelding ]
Heb vaak mijn bedenkingen maar hier heb ik echt het idee dat er toch niemand zo gek is om dat te kopen voor die prijsquote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je het ook plat gooien toch voordat je aan de gang gaat daar?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb vaak mijn bedenkingen maar hier heb ik echt het idee dat er toch niemand zo gek is om dat te kopen voor die prijs
Daar zouden ze zo een horrorfilm kunnen opnemen op een mistige dag ja.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:02 schreef Iemand91 het volgende:
Horrorfilm of Funda advertentie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)060-weterschoten-27/
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het ook plat gooien toch voordat je aan de gang gaat daar?
quote:Enkele maanden geleden is de bestemming van deze locatie gewijzigd waardoor de schuur die u op de foto ziet, verbouwd mag worden tot woning. Afbreken mag niet, de schuur heeft een monumentale status, maar verbouwen tot woning mag dus wel.
Doet me denken aan dit project, dezelfde soort balken.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:31 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, 2.271 m² grond, een schuur van 15,50*7,70 die om te bouwen is tot huis...quote:Op donderdag 9 september 2021 13:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb vaak mijn bedenkingen maar hier heb ik echt het idee dat er toch niemand zo gek is om dat te kopen voor die prijs
Hier betaal je bijna 7 ton voor 446 m2 bouwgrond.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, 2.271 m² grond, een schuur van 15,50*7,70 die om te bouwen is tot huis...
Als het hier in het buitengebied was belde ik de makelaar om ons huis te koop te zetten.
Eh, JA!quote:Op donderdag 9 september 2021 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De eerste zin op Funda: "Altijd al gedroomd van een schuurwoning?" Eh, nee.
Idem.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het hier in het buitengebied was belde ik de makelaar.
Dit is inderdaad typisch. Wat zou er met dat huis aan de hand zijn dat het niet meer op te knappen valt?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier betaal je bijna 7 ton voor 446 m2 bouwgrond.
Wat ik trouwens niet begrijp, is dat er een op het oog prima huis lijkt te staan.
Een opvouwbare roeitrainer volgens de eerste hit op google nadat ik een vermoeden had wat het moest zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is dit voor ding? Een fitnessapparaat? Een guillotine?
[ afbeelding ]
Ik denk een roeiapparaat op zijn kant.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera! Ik snapte de bandjes al niet.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:02 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Een opvouwbare roeitrainer volgens de eerste hit op google nadat ik een vermoeden had wat het moest zijn.
Hij is niet opvouwbaar, hij staat gewoon op zijn kant volgens mij.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:02 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Een opvouwbare roeitrainer volgens de eerste hit op google nadat ik een vermoeden had wat het moest zijn.
Hehe, zo'n ding kwam ik van week ook tegen op funda:quote:Op donderdag 9 september 2021 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Een Lack-tafeltje van 6 euro en dan een fitnessapparaat van bijna 2.000 euro ernaast. Prioriteiten.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hehe, zo'n ding kwam ik van week ook tegen op funda:
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen op de overzichtsfoto's en het kadaster wel lijken alsof je mega dicht op nummer 38 zit, en het is kadastraal nog niet gesplitst, heeft nog geen huisnummer... Daarnaast moet je dit gebouw gebruiken want monumentaal, dus je kan niet zelf kiezen waar op al die grond je het huis neerzet, dat vind ik toch wel echte nadelen. Helemaal voor zo erg in the middle of nowhere zitten.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het hier in het buitengebied was belde ik de makelaar.
Is die niet opgeknapt voor de verkoop? Alles ziet er wel heel nieuw uit.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:49 schreef yinu het volgende:
[..]
Eh, JA!
[..]
Idem.
[..]
Dit is inderdaad typisch. Wat zou er met dat huis aan de hand zijn dat het niet meer op te knappen valt?
Verder zag ik nog dit snoezige huisje.
[ afbeelding ]
Opmerkelijk dat het zo ongeïnspireerd ingericht is dat je haast niet meer kunt zien hoe tof het zou kunnen zijn maar ik vermoed dat de bewoners er al even weg zijn...
[ afbeelding ]
Christus.... Ook erg voor de buren. Een dan dat geld nog vragen.quote:
Nope, is sinds 2011 al zo apparently: https://www.lukasdejong.nl/schalkwijkstraat.htmlquote:Op donderdag 9 september 2021 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is die niet opgeknapt voor de verkoop? Alles ziet er wel heel nieuw uit.
Mooie manier om bij de CV te komen trouwens
Dat had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 9 september 2021 14:43 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nope, is sinds 2011 al zo apparently: https://www.lukasdejong.nl/schalkwijkstraat.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |