quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:31 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt bij (geestelijk) gehandicapten. Het zorgt ervoor dat ze zelf niet uit bed kunnen komen en zich niet kunnen bezeren. En het zorgt voor een veilige cocon waardoor ze vaak rustiger blijven.
Ik dacht eerst dat dit een impressie was met wat personen erin geplakt:quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je daar liggen als je opgebaard bent ala mao en lenin?
Ja dit soort mannetjes buiten je raam. Brrr.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit een impressie was met wat personen erin geplakt:
[ afbeelding ]
Creepy, die beeldjes. Er zijn er nog meer.![]()
En de buitenkant is zo lelijk:
[ afbeelding ]
Als ik zo'n grote schuur zou hebben dan zou ik heel lang geen sex hoeven om mij lekker te voelenquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:28 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja dit soort mannetjes buiten je raam. Brrr.
[ afbeelding ]
Wel een lekker grote schuur...
[ afbeelding ]
Ah, bedankt!quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:31 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt bij (geestelijk) gehandicapten. Het zorgt ervoor dat ze zelf niet uit bed kunnen komen en zich niet kunnen bezeren. En het zorgt voor een veilige cocon waardoor ze vaak rustiger blijven.
Vieze hobby (mountainbiken, modderworstelen, etc) als hobby, partner wil geen vuiligheid in rest van het huis?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom een douche in de bijkeuken
[ afbeelding ]
Wij wonen in een voormalige boerderij en hebben een extra badkamer pal naast de schuur. Dat was ook om te voorkomen dat iemand vuil en wel door het huis hoefde te stiefelen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom een douche in de bijkeuken
[ afbeelding ]
In het ziekenhuis hebben ze daar een soort tent variant op. Een vriend van mij lag daar in, die vergat 'snachts weleens dat hij met een hersenkneusing en een gebroken rug niet zelf naar het toilet kon.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:31 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Keigaaf tochquote:Op zondag 12 september 2021 16:26 schreef Merel1808 het volgende:
In dit huis heeft de stenenverzameling zich naar bijna elke kamer van het huis uitgebreid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op zondag 12 september 2021 10:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Authentiek badkamertje in Sambeek.
[ afbeelding ]
In de keuken is het ook al zo authentiek; lijkt er op dat dit bij de bouw in 1964 erin is gemaakt en al die tijd niets aan veranderd is.
[ afbeelding ]
Krappe hoogslaperquote:Op zondag 12 september 2021 16:26 schreef Merel1808 het volgende:
In dit huis heeft de stenenverzameling zich naar bijna elke kamer van het huis uitgebreid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zonde van die toffe tegeltjesquote:Op zondag 12 september 2021 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik weet niet eens welke foto ik hier wil plaatsen van dit huis. De buitenkant ziet er best ok uit. Maar van binnen... Wow...
https://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-42411989-lovensestraat-89/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze staat ook in de slaapkamer. Beide slaapkamers bevinden zich op begane grond.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]De jongen waar ik voor zorg heeft ook zo'n bed. Wel op zijn slaapkamer
Damn, het ziet ernaar uit dat ze het dak jarenlang hebben laten lekken, en alle verdiepingsvloeren helemaal verrot zijn. Ik zou daar boven geen stap durven te zetten!quote:Op zondag 12 september 2021 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik weet niet eens welke foto ik hier wil plaatsen van dit huis. De buitenkant ziet er best ok uit. Maar van binnen... Wow...
https://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-42411989-lovensestraat-89/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof ik mijn huis te koop zetquote:Op zondag 12 september 2021 21:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Schrootjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs in de badkamer![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |