had het idee dat ze niet lekker uitkwam op een paar van de laatste horden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:35 schreef hhh38 het volgende:
Ze kon hem de laatste 50 meter net niet doortrekken.
Ik had een beetje gehoopt dat Muhammad te pakken zou zijn. In McLaughlin geloofde ik niet.quote:
Laatste horde nam ze zwak ja, toen was het klaarquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
had het idee dat ze niet lekker uitkwam op een paar van de laatste horden.
Zou niet veel uitgemaakt hebben, denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:35 schreef skysherrif het volgende:
maar wat als ze nou niet de mixed relay liep
17.3.1, das op het lijntje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:35 schreef Szura het volgende:
Helemaal gemist, maar Cockrell gevallen?
welke mediaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef PzKpfw het volgende:
Valt wel weer zwaar tegen dus. Als we de media moesten geloven zou Bol het goud wel even ophalen
Niet happen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef PzKpfw het volgende:
Valt wel weer zwaar tegen dus. Als we de media moesten geloven zou Bol het goud wel even ophalen
Wat is jouw favoriete nummer van Sarah Mclachlan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had een beetje gehoopt dat Muhammad te pakken zou zijn. In McLaughlin geloofde ik niet.
52.37quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef Montov het volgende:
Wat was het PR van Bol voor deze race?
52.37quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef Montov het volgende:
Wat was het PR van Bol voor deze race?
Je moet de media (en vooral de NOS) ook niet geloven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef PzKpfw het volgende:
Was de horde slecht, of was er gewoon geen eindsprint?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef skysherrif het volgende:
laatste horde was slecht, helaas
uiteraard wel top gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |