Ik zou daar graag Jan Willem van de/het/een Schip, Zorro Bassie en Marit Bronsmeester aan willen toevoegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig.
Henkie Grol, Dafne Schippers, dit is echt mijn toernooi.
Dit is extra naar omdat het de fout van Schippers is, dan zou ik alleen maar bozer worden van zo'n armquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Altijd ook zeer vervelend dat armpje om de schouder leggen na zo'n teleurstelling. Ook die Kilty bij de Britten die gelijk Hughes ging omarmen, tyf op.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zou daar graag Jan Willem van de/het/een Schip, Zorro Bassie en Marit Bronsmeester aan willen toevoegen.
Fuck de haters!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig.
Ja en al helemaal na die serie van gisteren waar bijna exact hetzelfde gebeurde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is extra naar omdat het de fout van Schippers is, dan zou ik alleen maar bozer worden van zo'n arm
Überhaupt talkshows, waarom doen mensen dat zichzelf aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die naar Humberto kijken doen niet meer mee.
Wie is dit?quote:
O ja, Bassie Verwijlen stelt ook nooit teleur.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, ze gaat op zoek naar de oude Dafne.
Jan Willem is geen zeikerd, gewoon een eerlijke sportman. Prima kerel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zou daar graag Jan Willem van de/het/een Schip, Zorro Bassie en Marit Bronsmeester aan willen toevoegen.
Van Schip is vooral een vermoeiende gimmick.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jan Willem is geen zeikerd, gewoon een eerlijke sportman. Prima kerel.
Is geen gimmick.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van Schip is vooral een vermoeiende gimmick.
Dit is een gimmick.quote:
Een wielrenstuur van een wielrenner. Wat een gimmick.quote:
Dit heeft meer kans van slagen in OS.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een wielrenstuur van een wielrenner. Wat een gimmick.
Zitten nog een paar engnekken in dat team, ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hadden ook nog fittie die dames. Engnek Schippurs.
Werd al gelijk genieten met bertensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig.
Jawel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zitten nog een paar engnekken in dat team, ik noem geen namen.
Van die 4 zijn Visser en van Hunenstijn best sympathiekquote:
Minstens één engkaak.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zitten nog een paar engnekken in dat team, ik noem geen namen.
Dus Naomi Sedney is een kutwijf?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van die 4 zijn Visser en van Hunenstijn best sympathiek
Het lijkt me geen toeval dat geen profploeg hem erbij wil.quote:
Profploegen zijn dol op gimmicks, dus dat lijkt me niet de redenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het lijkt me geen toeval dat geen profploeg hem erbij wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een foto weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
HuGOD heeft de schrijvende media weer eens met open armen ontvangen voor een charmeoffensief en het tentoonspreiden van z'n ijdelheid
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:19 schreef skysherrif het volgende:
Heeft iemand trouwens verstand van fietsen? Zoek zelf een 2e hands model om te fietsenDe markt voor tweede hands-fietsen is aardig geëxplodeerd volgens mij, deze ziet er nog wel aardig uit, maar je kunt het beter ook in het recreatief fietsen-topic vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe fietsen ook lijkt het, ik ging langs wat zaken waar ik woon, maar die gaven allemaal aan dat ze niet maar aan nieuwe fietsen konden komen, laat staan een lading tweedehands.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De markt voor tweede hands-fietsen is aardig geëxplodeerd volgens mij, deze ziet er nog wel aardig uit, maar je kunt het beter ook in het reactief fietsen-topic vragen.
quote:
quote:Ben je wel eens kapot gegaan van liefdesverdriet, of enorm afgewezen?
‘Nee. Vinden jullie dat gek?’
Het is sinds corona niet meer te doen, ook onderdelen ter vervanging zijn lastig te krijgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor nieuwe fietsen ook lijkt het, ik ging langs wat zaken waar ik woon, maar die gaven allemaal aan dat ze niet maar aan nieuwe fietsen konden komen, laat staan een lading tweedehands.
Ook allemaal de schuld van Hugo de J.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is sinds corona niet meer te doen, ook onderdelen ter vervanging zijn lastig te krijgen.
Hugo de Jonge stond langs de baan te schreeuwen toen Pieters en Wild tijdens de Madison moesten wisselen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ook allemaal de schuld van Hugo de J.
Heb je het twitteraccount van Griezmann al eens bekeken de afgelopen dagen? Je verdrinkt in de vlaggetjestweetsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hugo de Jonge stond langs de baan te schreeuwen toen Pieters en Wild tijdens de Madison moesten wisselen.
Hij zwom ook in de roeibaan toen Paulis en Keijser het goud weggooidenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hugo de Jonge stond langs de baan te schreeuwen toen Pieters en Wild tijdens de Madison moesten wisselen.
Ah, voetballers volg ik niet zo snel op Twitter eigenlijk. Maar ik zie het nu (lol).quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je het twitteraccount van Griezmann al eens bekeken de afgelopen dagen? Je verdrinkt in de vlaggetjestweets
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:19 schreef skysherrif het volgende:
Heeft iemand trouwens verstand van fietsen? Zoek zelf een 2e hands model om te fietsenKan op zich een aardige fiets zijn, maar ziet er wel uit alsof die al een tijdje meegaat. Weet ook niet of je van deze afmontage nog goed aan onderdelen kan komen. Begin je met fietsen? Voor datzelfde budget heb je ipv carbon goeie nieuwe aluminiumfietsen om mee te beginnen. Als ze nog ergens op voorraad zijn, maar soms heb je geluk. Vorige week bij Canyon nog een MTB besteld, was binnen een week geleverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Naomi Sedney is een kutwijf?
Jeetje.quote:
Dit is geen goed stel hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kan om 23.00 kijken naarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is geen goed stel hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan om 23.00 kijken naar
[ afbeelding ]
Bol, Visser en Oosterwegel zijn enige pareltjes van atletiekploeg
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bente Becker loopt ook mee!
Je vergeet Vetter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan om 23.00 kijken naar
[ afbeelding ]
Bol, Visser en Oosterwegel zijn enige pareltjes van atletiekploeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |