Gelukkig wel ja, anders heeft vaccineren ook geen nut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
99% van het publiek heeft 'n goedwerkende gezonde immuunsysteem.
Precies , er valt niks te verbeterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
99% van het publiek heeft 'n goedwerkende gezonde immuunsysteem.
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Precies , er valt niks te verbeteren
Gaat het nog nut hebben voorbij de initiele vaccinatie voor de meeste mensen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, anders heeft vaccineren ook geen nut.
Ik heb even doorgelezen, maar ik kan het gelinkte msm bericht niet vinden waar dit dan oorspronkelijk vandaan komt..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Krijg je toch niet. Zullen we er zelf 1 analyseren?
https://www.ninefornews.n(...)dit-is-beangstigend/
De cdc cijfers en de vaers cijfers.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb even doorgelezen, maar ik kan het gelinkte msm bericht niet vinden waar dit dan oorspronkelijk vandaan komt..
Eh oke...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De cdc cijfers en de vaers cijfers.
Nadeel is dat ze niet kunnen navertellen of het door corona kwam of al jaren lang lopende andere issues..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
Zo triest dat mensen zelfmoord hebben gepleegd door deze opgeklopte shit. Parnassia kan het allemaal niet meer aan
https://www.ad.nl/den-haa(...)handelaars~a1fb2237/
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gaat het nog nut hebben voorbij de initiele vaccinatie voor de meeste mensen?
En de 2e?
En de 3e? 4e? 5e?
Wat is genoeg? Accepteren we nog dat mensen ziek worden? Houdoe.
Maar wel iets aan te leren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Precies , er valt niks te verbeteren
Waarmee je nog steeds ziek kan worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja.
Kleine correctie : 99.5% van het publiek heeft 'n goedwerkende gezonde immuunsysteem.
https://www.telegraaf.nl/(...)-nergens-meer-welkomquote:BERLIJN - In de strijd tegen de vierde coronagolf wil de Duitse regering dat ongevaccineerden „nergens meer naar binnen mogen.” Volgens de Duitse krant Bild staat dat in de coronaplannen van Berlijn voor de herfst en winter. Het dagblad spreekt over snoeiharde maatregelen
Dat is dan bijna iedereen. Lees de reacties in het topic maar eens:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:18 schreef KNAK het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-nergens-meer-welkom
Volgens sommigen geen probleem en geheel terechtAls je dat soort figuren als buurman hebt, als landgenoot, als medelander, dan mag je wel spreken over een compleet mislukte samenleving en heb je als maatschappij reeds verloren.
Er zitten er een aantal bij die het helemaal zien zitten en het bejubelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is dan bijna iedereen. Lees de reacties in het topic maar eens:
NWS / Ongevaccineerden komen in Duitsland nergens meer binnen
Groot gedeelte zijn figuren die nogal bang zijn zichzelf met Joost-mag-weten-met-wat te hebben laten injecteren en nu langzaam allerlei signalen voorbij zien komen dat het injecteren met Joost-mag-weten-met-wat helemaal geen oplossing is. Men moet zich met nog veel meer zooi laten injecteren, een 3e, een 4e, dalijk moet het structureel om de zoveel maanden. Links en rechts voldoende vaccinschade -meldingen, allerlei bijwerkingen met doden tot gevolg, geen duidelijkheid vwb lange termijn resultaten, etc etc.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is dan bijna iedereen. Lees de reacties in het topic maar eens:
NWS / Ongevaccineerden komen in Duitsland nergens meer binnen
quote:Pfizer wil tegen september definitieve goedkeuring voor coronavaccin in de VS
Het Amerikaanse geneesmiddelenagentschap FDA zal normaal gezien tegen september het coronavaccin van Pfizer en BioNTech definitief goedkeuren. Dat meldt The New York Times vandaag. Volgens de krant, die bronnen dichtbij het dossier citeert, is de "officieuze datum" voor een volledige goedkeuring "rond Labor Day (op 6 september, red.) of vroeger".
Vandaag levert Pfizer zijn vaccins nog op basis van een tijdelijke noodgoedkeuring, die op 11 december 2020 werd toegekend.
...
Ook het Moderna-vaccin, eveneens toegediend in de VS na een noodgoedkeuring, heeft een aanvraag ingediend voor een definitieve goedkeuring. Pfizer was echter eerst met die aanvraag. Johnson & Johnson heeft nog geen aanvraag ingediend, besluit The New York Times.
https://www.hln.be/buiten(...)n-in-de-vs~a53b1045/
En toch ligt het aantal zelfdodingen niet hogerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
Zo triest dat mensen zelfmoord hebben gepleegd door deze opgeklopte shit. Parnassia kan het allemaal niet meer aan
https://www.ad.nl/den-haa(...)handelaars~a1fb2237/
Ja joh.. alles telt mee als vaccinatieslachtofferquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh oke...
Dus zelfmoord valt ook onder dood door vaccinatie!
CDC reviewed 14 reports of death after vaccination. Among the decedents, four were aged 12–15 years and 10 were aged 16–17 years. All death reports were reviewed by CDC physicians; impressions regarding cause of death were pulmonary embolism (two), suicide (two), intracranial hemorrhage (two), heart failure (one), hemophagocytic lymphohistiocytosis and disseminated Mycobacterium chelonae infection (one), and unknown or pending further records
Ik denk dat het gewoon kriebelt om niet terug in lockdown te hoeven, en al helemaal niet vanwege een handjevol complotdenkersquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik denk dat het kriebelt om niet terug enkele kampen te heropenen...
quote:"Ik zal niet degene zijn die op de ic terechtkomt"
Jeff is op het moment van zijn besmetting niet gevaccineerd. Het lijkt hem niet nodig. "Na anderhalf jaar leek de kans me klein. Ik dacht: ik zal niet degene zijn die op de ic terechtkomt." Jeff's vriendin Isabelle heeft haar eerste prik al wel gehad. Haar tweede staat gepland op de dag dat Jeff naar het ziekenhuis gaat.
Inmiddels is hij wel van gedachten veranderd, mede dankzij het personeel van het ziekenhuis. "Zij hebben me goed uitgelegd hoe het vaccin werkt en wat het doet. Zij laten zich ook niet prikken met iets waar ze dood van gaan", legt hij uit.
Wanneer Jeff het vaccin nu gaat halen kan hij nog niet zeggen. Eerst moet hij terug voor vervolgonderzoeken. "Het is een experimenteel middel, dus zij willen ook goed in de gaten houden hoe het nu gaat."
https://www.rijnmond.nl/n(...)e-medicijnencocktail
En de mensen die met griep jaarlijks op de IC kwamen dan? Heb je die ook een microfoon onder de snuffert geduwd? Jaarlijks propaganda gevoerd op anonieme internetfora?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer iemand die spijt heeft dat hij niet gevaccineerd was en corona bijna zijn dood werd.
Een verder volledig gezonde veertiger weer.
[..]
Wat zit jij nou weer te zwemelen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:56 schreef devlinmr het volgende:
De global IPR (international protest rate) komt niet in de buurt van 0.15%, optimistisch gerekend kom ik op 0.007-0.013%. Dat is 12-21x minder. Omdat voor velen die protesteren, 0,15% een getal is waarmee je niks moet doen, hoeven we over 0,013% zelfs niet te spreken.
Er zijn bijna geen gezonde mensen die door de griep op de IC komen. De griep en corona zijn dan ook onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
En de mensen die met griep jaarlijks op de IC kwamen dan? Heb je die ook een microfoon onder de snuffert geduwd? Jaarlijks propaganda gevoerd op anonieme internetfora?
Wat zit jij nou weer te zwemelen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
En de mensen die met griep jaarlijks op de IC kwamen dan? Heb je die ook een microfoon onder de snuffert geduwd? Jaarlijks propaganda gevoerd op anonieme internetfora?
Je snapt wel meer niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te zwemelen?
het is nooit genoeg, aldus de fabrikanten en hun verkopers (we weten wie t zijn).quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gaat het nog nut hebben voorbij de initiele vaccinatie voor de meeste mensen?
En de 2e?
En de 3e? 4e? 5e?
Wat is genoeg? Accepteren we nog dat mensen ziek worden? Houdoe.
Boehoeoequote:
Wat zit jij nou weer te zwemelen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je snapt wel meer niet.
"er is iemand met dit en dat"
Ja klopt ja.
Als je iemand vraagt die net is aangereden: "Had misschien beter geweest niet in de auto te stappen?" ben je dan een lul of moeten we dat eerlijke journalistiek noemen?
Ik verbaas me hier elke dag weer.quote:
De vraag is of het vaccin bij Jef wel was gaan werken aangezien zijn lichaam geen antistoffen ging aanmaken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer iemand die spijt heeft dat hij niet gevaccineerd was en corona bijna zijn dood werd.
Een verder volledig gezonde veertiger weer.
[..]
Hoezo niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De vraag is of het vaccin bij Jef wel was gaan werken aangezien zijn lichaam geen antistoffen ging aanmaken.
En waarom kom je tot die conclusie?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De natuurlijke covid besmetting zette zijn lichaam niet aan het werk.
Ok fair enough. Maar Jeff had vooral als reden om geen vaccin te nemen dat hij jong en volledig gezond was en covid toch niet veel voor zou stellen. Daarvan is hij inmiddels wel van gedachte veranderd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De vraag is of het vaccin bij Jef wel was gaan werken aangezien zijn lichaam geen antistoffen ging aanmaken.
Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom kom je tot die conclusie?
Ik geef je gedeeltelijk wel gelijk. Hij is een paar weken ziek geweest en dat is een groot probleem als je covid hebt. Zijn lichaam maakt het in elk geval niet snel genoeg aan. Bij een vaccinatie heb je langer de tijd om antistoffen aan te maken. Je hebt dan immers niet te maken met een echt virus, maar met een onschuldig spike eiwit dat doet alsof het een virus is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
Goedzo weer iemand wakkerquote:
Misschien dat hij, nu hij wakker is, alle nieuwsberichten van maanden geleden nog eens doorlezen en tot de conclusie komen dat nog nooit iemand heeft gezegd dat vaccins 100% werken of beschermenquote:
Lol. Die hele timeline is al vanaf februari antivax.quote:
En ze hebben er na wat oogdruppels geen van allen wat aan over gehouden...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:36 schreef weetjewel5 het volgende:
Pfizer COVID-19 vaccine linked to rare cases of eye inflammation - study
Twenty-one people developed anterior uveitis and two developed Multiple Evanescent White Dot Syndrome (MEWDS).
https://www.jpost.com/hea(...)mmation-study-675839
wanneer krijgen we een vaccin tegen alle bijwerkingen?
Het feit dat hij het 'vaccin' noemt gaf voor mij al de doorslag.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Lol. Die hele timeline is al vanaf februari antivax.
Lekker een beetje stoken. Mijnheer heeft nooit een vaccin gehad.
Gelooft iemand die man nog?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
https://odysee.com/@:GroeneRekenkamer:0/lezing-Schetters:a
Sinds mei vorig jaar is het ergste al voorbij.
Dat de meeste mensen thuis kunnen uitzieken is natuurlijk heel wat anders dan immuun zijnquote:Het is duidelijk dat de meeste mensen immuun zijn en helemaal geen corona of covid ontwikkelen. (…) Wat men zich niet afvraagt: hoe komt het dat de meeste mensen die genfecteerd raken met corona gewoon immuun zijn, en niet doodgaan of heel ernstig ziek worden?’
Zooooooooooooooooooooooooooooo vermoeiend. Begint op the boy who cried wolf te lijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
wordt tijd voor n paar boosters die wel werken.
Oh zijn we alweer bij de volgende variantquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
wordt tijd voor n paar boosters die wel werken.
vermoeiend? die berichten?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooooooooooooo vermoeiend. Begint op the boy who cried wolf te lijken
Maar als ze het niet doen en plotseling duikt die hier in Nederland op , dan zijn ze hier er weer als de kippen bij om "complot!!!!" te roepenquote:
Dat is niet waar. Bovendien wordt dat nu al geroepen. Dit omdat we maar steeds bang gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar als ze het niet doen en plotseling duikt die hier in Nederland op , dan zijn ze hier er weer als de kippen bij om "complot!!!!" te roepen
Nog steeds slechts een griepje? Jullie blijven 'vertrouwen op mijn immuunsysteem'?quote:In het Verenigd Koninkrijk is een fitte, gezonde bergbeklimmer overleden aan de gevolgen van het coroavirus. De 42-jarige John Eyers, vader van n, weigerde het vaccin te nemen omdat hij dat voor zichzelf niet nodig vond, meldt de Britse krant The Guardian. Zijn tweelingzus en moeder waarschuwen anderen voor de gevaren van het virus.
Eyers was volgens zijn familie topfit. Hij beklom vier weken voor zijn overlijden de bergen van Wales en deed daar aan wildkamperen. Toen hij na een besmetting met het coronavirus op de intensive care belandde, kreeg hij spijt dat hij zich niet had gevaccineerd, aldus The Guardian.
Zijn tweelingzus noemde de dood van haar broer 'een tragedie'. ,,Hij dacht dat als hij Covid-19 zou krijgen, hij in orde zou zijn. Hij dacht dat hij een milde ziekteverloop zou krijgen. Hij wilde geen vaccin in zijn lichaam", aldus de zus op Twitter. ,,Het had niet mogen gebeuren. Hij laat een vader en een moeder, een zus (ik) en een 19-jarige dochter achter. Mijn twee kinderen hebben hun leuke oom verloren. De oom die altijd met ze speelde.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)cinbooster~a7a907e4/
slechts een griepje? gaan duizenden mensen dood aan de griep elk jaar (behalve 2020/21)quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer een:
[..]
Nog steeds slechts een griepje? Jullie blijven 'vertrouwen op mijn immuunsysteem'?
Genoeg horrorverhalen van vaccinatieschades op dit moment trend op twitter #vaccinatiesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
slechts een griepje? gaan duizenden mensen dood aan de griep elk jaar (behalve 2020/21)
Deze ga ik wel kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
https://odysee.com/@:GroeneRekenkamer:0/lezing-Schetters:a
Sinds mei vorig jaar is het ergste al voorbij.
Definieer immuniteit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen thuis kunnen uitzieken is natuurlijk heel wat anders dan immuun zijn
Je kunt 3 mensen tellen die spijt hebben van geen vaccinatie en nu? Denk je dat dat wetenschap is of wat dan ook zegt over de staat van het land?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer een:
[..]
Nog steeds slechts een griepje? Jullie blijven 'vertrouwen op mijn immuunsysteem'?
Griep heeft wel wat meer doden op de teller dan covid idd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
slechts een griepje? gaan duizenden mensen dood aan de griep elk jaar (behalve 2020/21)
Linkjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Genoeg horrorverhalen van vaccinatieschades op dit moment trend op twitter #vaccinaties
Jouw argument dat we mensen moeten uitsluiten is puur gebaseerd op je eigen haatgevoelens.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-bang~a461b9ba/
Vredelievend volk zijn die wappies ook.
Ik hoor om mij heen steeds meer mensen neigen naar wat Duitsland doet. Zet ze maar voor het blok die wappies.
Ja, wie zegt dat hij met een influenza infectie niet ook in het ziekenhuis terecht was gekomen? We zullen het nooit weten. Vertrouwen in de natuur hebben houdt ook in dat je de dood accepteert.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer een:
[..]
Dat is zeker wel waar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Bovendien wordt dat nu al geroepen. Dit omdat we maar steeds bang gemaakt moeten worden.
Misschien is dat het wel joh, zijn er een aantal flink bang voor de dood en daarom zo makkelijk gek te maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, wie zegt dat hij met een influenza infectie niet ook in het ziekenhuis terecht was gekomen? We zullen het nooit weten. Vertrouwen in de natuur hebben houdt ook in dat je de dood accepteert.
Niks met haatgevoelens te maken.. Maar iedereen om me heen is wel een beetje klaar met de wappies en hun antivax preken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jouw argument dat we mensen moeten uitsluiten is puur gebaseerd op je eigen haatgevoelens.
Ik zou sterk bij jezelf ten rade gaan waar die gevoelens vandaan komen want ze zijn alles behalve gezond.
Wie ben je tot last dan als je niet vaccineert? Behalve jezelf omdat je een kleine kans hebt om ziek te worden?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Niks met haatgevoelens te maken.. Maar iedereen om me heen is wel een beetje klaar met de wappies en hun antivax preken.
En als je dan zo dom bent om geen vaccin te nemen dan moet je ook maar bloeden.. Natuurlijk de mensen die het om medische reden niet kunnen daarvan uitgesloten.
De rest van de samenleving. Eigen keus om het niet te nemen hoor, maar dan is het prima als je vanwege de veiligheid uitgesloten wordt van allerlei activiteiten. Daar is Duitsland al een stuk verder mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie ben je tot last dan als je niet vaccineert? Behalve jezelf omdat je een kleine kans hebt om ziek te worden?
Hoe dan!?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De rest van de samenleving. Eigen keus om het niet te nemen hoor, maar dan is het prima als je vanwege de veiligheid uitgesloten wordt van allerlei activiteiten. Daar is Duitsland al een stuk verder mee.
Jij vind andere varianten een hoax, jij vind long covid een hoax, jij vind pcr-testen een hoax enz enz. Alle wat wijdverbreid als waarheid wordt aangenomen vind jij een hoax.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Dit is dikke hoax geloof je het serieus? Dat ongevaccineerden een gevaar zijn voor anderen? Wat?
Ik vroeg je echt wat anders, kan je daar antwoord op geven? Ik zet de post wel weer even hier neer:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind andere varianten een hoax, jij vind long covid een hoax, jij vind pcr-testen een hoax enz enz. Alle wat wijdverbreid als waarheid wordt aangenomen vind jij een hoax.
Daar hechten we dus niet veel waarde aan. En gelukkig denken de beleidsmakers ook heel anders dan jou. Alle vertrouwen dus dat dat wel goedkomt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populumquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Dit is dikke hoax geloof je het serieus? Dat ongevaccineerden een gevaar zijn voor anderen? Wat?
Niemand , het is gewoon afreageren omdat men zelf een domme keuze heeft gemaakt en het liefst willen ze iedereen meetrekken in hun fout .quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie ben je tot last dan als je niet vaccineert? Behalve jezelf omdat je een kleine kans hebt om ziek te worden?
Ongevaccineerden zorgen voor druk op de zorg, zorgen ervoor dat er meer maatregelen zijn en dat die langer duren, nieuwe varianten zullen sneller ontstaan als er meer ongevaccineerden zijn en ongevaccineerden hebben een veel grotere kans om anderen te besmetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vroeg je echt wat anders, kan je daar antwoord op geven? Ik zet de post wel weer even hier neer:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum
Smerige facitsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Niks met haatgevoelens te maken.. Maar iedereen om me heen is wel een beetje klaar met de wappies en hun antivax preken.
En als je dan zo dom bent om geen vaccin te nemen dan moet je ook maar bloeden.. Natuurlijk de mensen die het om medische reden niet kunnen daarvan uitgesloten.
Ofwel, ze hebben alleen nog maar Delta variant waargenomen. Dubbel gevaccineerde mensen hebben 50-60% minder kans op infectie inclusief asymptomatische infectie dan ongevaccineerde mensen. Een stuk minder dan tegen bv. de Alpha variant, maar alsnog wel aanzienlijk.quote:For this latest round of the REACT study, 98,233 people swabbed themselves at home and their samples were analysed by PCR testing. 527 of these were positive, giving an overall prevalence of 0.63%. 254 of these were successfully analysed in the lab to determine their origins, 100% of which were the Delta variant. In the previous round, the figure was just under 80% for Delta with the remaining Alpha.
People who were unvaccinated had a three-fold higher prevalence than those who had received both doses of a vaccine, at 1.21% compared to 0.40%. However both of these represent more than a five-fold increase compared to the previous round (0.24%, 0.07%, respectively). Based on these data, the researchers estimate that fully vaccinated people in this testing round had between around 50% to 60% reduced risk of infection, including asymptomatic infection, compared to unvaccinated people.
In addition, double vaccinated people were less likely than unvaccinated people to test positive after coming into contact with someone who had COVID-19 (3.84% vs 7.23%).
Nog een fascistquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De rest van de samenleving. Eigen keus om het niet te nemen hoor, maar dan is het prima als je vanwege de veiligheid uitgesloten wordt van allerlei activiteiten. Daar is Duitsland al een stuk verder mee.
Welke ongevaccineerden?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ongevaccineerden zorgen voor druk op de zorg
Ludo zal wel vinden dat dit onderzoek niet extern valide is en het daarom waardeloos is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het Imperial College heeft onderzoek uitgevoerd en een pre-print gepubliceerd.
Hier de preprint: https://spiral.imperial.a(...)l_preprint_final.pdf
Hier een artikeltje ernaar: https://www.imperial.ac.u(...)-times-lower-double/
Ze hebben van willekeurig 100000 mensen een monster genomen en daarmee geanalyseerd. Enkele resultaten vanuit het artikeltje:
[..]
Ofwel, ze hebben alleen nog maar Delta variant waargenomen. Dubbel gevaccineerde mensen hebben 50-60% minder kans op infectie inclusief asymptomatische infectie dan ongevaccineerde mensen. Een stuk minder dan tegen bv. de Alpha variant, maar alsnog wel aanzienlijk.
Bron? Blijkt namelijk helemaal nergens uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
zorgen ervoor dat er meer maatregelen zijn en dat die langer duren,
Bron? De virussen die we nu hebben rondwaren vinden hun oorsprong allemaal in het buitenland, stuur je vaccins anders die kant op? Die willen ze vrijwillig!quote:nieuwe varianten zullen sneller ontstaan als er meer ongevaccineerden zijn en ongevaccineerden hebben een veel grotere kans om anderen te besmetten.
Dateert anno?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef Summers het volgende:
Pfizer CEO is zelf ook niet echt happig op zijn eigen wondermiddel![]()
[ twitter ]
Overal waar nauwelijks gevaccineerd was en waar amper maatregelen waren ontstonden nieuwe varianten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bron? Blijkt namelijk helemaal nergens uit.
[..]
Bron? De virussen die we nu hebben rondwaren vinden hun oorsprong allemaal in het buitenland, stuur je vaccins anders die kant op? Die willen ze vrijwillig!
Daarnaast, dit virus gaan we niet uitroeien, wat is er erg aan nieuwe varianten en dat men weer besmet raakt? Dat gebeurt ook altijd bij influenza en is een doodnormaal natuurprincipe.
Minder kans op infectie of verwerken ze een infectie 3x sneller?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het Imperial College heeft onderzoek uitgevoerd en een pre-print gepubliceerd.
Hier de preprint: https://spiral.imperial.a(...)l_preprint_final.pdf
Hier een artikeltje erover van de universiteit: https://www.imperial.ac.u(...)-times-lower-double/
Ze hebben van willekeurig 100000 mensen een monster genomen en daarmee geanalyseerd. Enkele resultaten vanuit het artikeltje:
[..]
Ofwel, ze hebben alleen nog maar Delta variant waargenomen. Dubbel gevaccineerde mensen hebben 50-60% minder kans op infectie inclusief asymptomatische infectie dan ongevaccineerde mensen. Een stuk minder dan tegen bv. de Alpha variant, maar alsnog wel aanzienlijk.
Dat mag hij vinden. Ik denk niet dat beleidsmakers veel daarom geven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ludo zal wel vinden dat dit onderzoek niet extern valide is en het daarom waardeloos is.
Britse variant kwam vooral op in GB? Daar werd al dik gevaccineerd? Delta kwam op in India, daar geldt het allicht wel, maar corona virussen muteren, what else is new?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Overal waar nauwelijks gevaccineerd was en waar amper maatregelen waren ontstonden nieuwe varianten.
Mensen die niet gevaccineerd zijn hebben een grotere kans om besmet te worden en het virus verder te verspreiden. Maatregelen worden genomen om te voorkomen dat mensen besmet worden en om verspreiding tegen te gaan.
1% covid.. 10 dagen te detecteren met PCR.. 0.1% de virus per dag.... Dat is in NL = 18k besmettingen per dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden. Ik denk niet dat beleidsmakers veel daarom geven.
Overigens is het nog niet peer-reviewed. Dus nog wel enige slag om de arm.
Dat dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ongevaccineerden zorgen voor druk op de zorg, zorgen ervoor dat er meer maatregelen zijn en dat die langer duren, nieuwe varianten zullen sneller ontstaan als er meer ongevaccineerden zijn en ongevaccineerden hebben een veel grotere kans om anderen te besmetten.
Ga nu niet dan alsof je dat voor het eerst hoort.
Mannen verkrachten vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |