Het feit dat hij het 'vaccin' noemt gaf voor mij al de doorslag.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Lol. Die hele timeline is al vanaf februari antivax.
Lekker een beetje stoken. Mijnheer heeft nooit een vaccin gehad.
Gelooft iemand die man nog?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
https://odysee.com/@:GroeneRekenkamer:0/lezing-Schetters:a
Sinds mei vorig jaar is het ergste al voorbij.
Dat de meeste mensen thuis kunnen uitzieken is natuurlijk heel wat anders dan immuun zijnquote:Het is duidelijk dat de meeste mensen immuun zijn en helemaal geen corona of covid ontwikkelen. (…) Wat men zich niet afvraagt: hoe komt het dat de meeste mensen die geïnfecteerd raken met corona gewoon immuun zijn, en niet doodgaan of heel ernstig ziek worden?’
Zooooooooooooooooooooooooooooo vermoeiend. Begint op the boy who cried wolf te lijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
wordt tijd voor n paar boosters die wel werken.
Oh zijn we alweer bij de volgende variantquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
wordt tijd voor n paar boosters die wel werken.
vermoeiend? die berichten?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooooooooooooo vermoeiend. Begint op the boy who cried wolf te lijken
Maar als ze het niet doen en plotseling duikt die hier in Nederland op , dan zijn ze hier er weer als de kippen bij om "complot!!!!" te roepenquote:
Dat is niet waar. Bovendien wordt dat nu al geroepen. Dit omdat we maar steeds bang gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar als ze het niet doen en plotseling duikt die hier in Nederland op , dan zijn ze hier er weer als de kippen bij om "complot!!!!" te roepen
Nog steeds slechts een griepje? Jullie blijven 'vertrouwen op mijn immuunsysteem'?quote:In het Verenigd Koninkrijk is een fitte, gezonde bergbeklimmer overleden aan de gevolgen van het coroavirus. De 42-jarige John Eyers, vader van één, weigerde het vaccin te nemen omdat hij dat voor zichzelf niet nodig vond, meldt de Britse krant The Guardian. Zijn tweelingzus en moeder waarschuwen anderen voor de gevaren van het virus.
Eyers was volgens zijn familie topfit. Hij beklom vier weken voor zijn overlijden de bergen van Wales en deed daar aan wildkamperen. Toen hij na een besmetting met het coronavirus op de intensive care belandde, kreeg hij spijt dat hij zich niet had gevaccineerd, aldus The Guardian.
Zijn tweelingzus noemde de dood van haar broer 'een tragedie'. ,,Hij dacht dat als hij Covid-19 zou krijgen, hij in orde zou zijn. Hij dacht dat hij een milde ziekteverloop zou krijgen. Hij wilde geen vaccin in zijn lichaam", aldus de zus op Twitter. ,,Het had niet mogen gebeuren. Hij laat een vader en een moeder, een zus (ik) en een 19-jarige dochter achter. Mijn twee kinderen hebben hun leuke oom verloren. De oom die altijd met ze speelde.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)cinbooster~a7a907e4/
slechts een griepje? gaan duizenden mensen dood aan de griep elk jaar (behalve 2020/21)quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer een:
[..]
Nog steeds slechts een griepje? Jullie blijven 'vertrouwen op mijn immuunsysteem'?
Genoeg horrorverhalen van vaccinatieschades op dit moment trend op twitter #vaccinatiesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
slechts een griepje? gaan duizenden mensen dood aan de griep elk jaar (behalve 2020/21)
Deze ga ik wel kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
https://odysee.com/@:GroeneRekenkamer:0/lezing-Schetters:a
Sinds mei vorig jaar is het ergste al voorbij.
Definieer immuniteit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen thuis kunnen uitzieken is natuurlijk heel wat anders dan immuun zijn
Je kunt 3 mensen tellen die spijt hebben van geen vaccinatie en nu? Denk je dat dat wetenschap is of wat dan ook zegt over de staat van het land?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer een:
[..]
Nog steeds slechts een griepje? Jullie blijven 'vertrouwen op mijn immuunsysteem'?
Griep heeft wel wat meer doden op de teller dan covid idd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
slechts een griepje? gaan duizenden mensen dood aan de griep elk jaar (behalve 2020/21)
Linkjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Genoeg horrorverhalen van vaccinatieschades op dit moment trend op twitter #vaccinaties
Jouw argument dat we mensen moeten uitsluiten is puur gebaseerd op je eigen haatgevoelens.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-bang~a461b9ba/
Vredelievend volk zijn die wappies ook.
Ik hoor om mij heen steeds meer mensen neigen naar wat Duitsland doet. Zet ze maar voor het blok die wappies.
Ja, wie zegt dat hij met een influenza infectie niet ook in het ziekenhuis terecht was gekomen? We zullen het nooit weten. Vertrouwen in de natuur hebben houdt ook in dat je de dood accepteert.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer een:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |