Leiden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan?
Veluwe is wel echt nice idd.
Och, Leiden is toch ook leuk. Wel wat drukker. Maar is ook maar net waar je een baan kan vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden.
Veluwe zou nog steeds kunnen, met een beetje mazzel. Maar weet niet of we dat nog wel willen.
Ik werk hier al 6 jaar nu denk ik. Meer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:03 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Och, Leiden is toch ook leuk. Wel wat drukker. Maar is ook maar net waar je een baan kan vinden.
Leiden dus!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk hier al 6 jaar nu denk ik. Meer?
Ze zijn blij met me, dus ik kan beetje doen en laten wat ik wil. Dat is altijd maar afwachten bij nieuwe werkgever.
Maar heb 2 mogelijkheden tot kopen van huis. Een hier in de regio, op 20 minuten. En een op Veluwe. Beiden van familie die willen dat wij daar komen wonen.
Prima baan dus. Zou ik niet snel inwisselen, zeker niet als je ook prima verdient...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk hier al 6 jaar nu denk ik. Meer?
Ze zijn blij met me, dus ik kan beetje doen en laten wat ik wil. Dat is altijd maar afwachten bij nieuwe werkgever.
Maar heb 2 mogelijkheden tot kopen van huis. Een hier in de regio, op 20 minuten. En een op Veluwe. Beiden van familie die willen dat wij daar komen wonen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is het mis gegaan tussen jou en maal
Zou best wat meer ruimte willen.quote:
Verdien niet prima, maar dit gaat elders niet meer worden waarschijnlijk. Semi-overheid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Prima baan dus. Zou ik niet snel inwisselen, zeker niet als je ook prima verdient...
Huis kopen is voor lange termijn dus wel gewoon kijken of je jezelf over 10 jaar nog in Leiden ziet wonen.
Nergens, vind t gewoon een raar ventjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan tussen jou en maal
Ben ik toch ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nergens, vind t gewoon een raar ventje
Alleen wel rare figuren die journalisten aanrijden en zo. Beetje Urkiaanse vibes met al die conservatievelingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan?
Veluwe is wel echt nice idd.
"Aaaaaahhhhhh wat wil ik graag je kutje likken aaaahhhhhh fuccckk" ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
Manier van benaderen. Ga verder niet op de details in
Voor ons simpele fok-users stelt het al snel veel voor hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:40 schreef Fugue het volgende:
Snap dat jullie graag sensatie willen maar zoveel stelt het niet voor hoor.
Maar ik heb half klbsc op ignorequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor ons simpele fok-users stelt het al snel veel voor hoor.
Ik kan dat wel, heb ik iets voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan niet, je kan er maar 5 op ignore zetten.
Wat vindt jij van Caroline in de Slimste mens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik kan dat wel, heb ik iets voor.
Komt wel sympathiek over, maar ook eens met JP Gelen https://archive.vn/SHqXaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vindt jij van Caroline in de Slimste mens?
Het is hier wel wat conservatief ja. Zelf ook op de wat meer christelijke scholen gezetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Alleen wel rare figuren die journalisten aanrijden en zo. Beetje Urkiaanse vibes met al die conservatievelingen.
Goeie column wel, Hilbrand Nawijn inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Komt wel sympathiek over, maar ook eens met JP Gelen https://archive.vn/SHqXa
Hoeveel mensen zie jij hier postenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan niet, je kan er maar 5 op ignore zetten.
11 geteld, checks outquote:
lol, waarom zou je dat doen dan? Ik heb niemand op ignore.quote:
Wat valt daar nou over te vertellen? Het is één keer genoemd in een verhaal van Plato en is waarschijnlijk gewoon fictief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:00 schreef Makrelis het volgende:
Valt tegen de docu over de verdwenen stad Atlantis, uitgezet. Misschien een andere keer afkijken.
Lol waarom zou je jezelf die oogaids gunnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol, waarom zou je dat doen dan? Ik heb niemand op ignore.
Hmmja, als vrouw kan ik me dat wel voorstellen als je wordt lastiggevallen, maar de halve SC?
Apart.
Je bent er zelf ook één heb ik zojuist gelezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is hier wel wat conservatief ja. Zelf ook op de wat meer christelijke scholen gezetenmaar rare figuren heb je overal wel.
Ach zijn wij dat niet allemaal hier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook één heb ik zojuist gelezen
Je post met mij, Fugue en Stepperoller in 1 SC en je wilt die claim maken? Gewaagdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:05 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ach zijn wij dat niet allemaal hier?
Zit wat in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lol waarom zou je jezelf die oogaids gunnen
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je post met mij, Fugue en Stepperoller in 1 SC en je wilt die claim maken? Gewaagd
Wat een agressieve PI meteen jeetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:07 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Kankerbraddiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zit wat in.Ik zou wel een filterfunktie willen hebben. Dat alle posts worden weggefilterd met de woorden braad, bradge, kanker etc. Woorden die je dan zelf kan instellen.
Geen agressie, ik ben een en al rust.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een agressieve PI meteen jeetje
Doen ze aan meditatie in de Veluwe?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Geen agressie, ik ben een en al rust.
Doneer ff 8k dan ipv daar ongezonde rotzooi van te kopen wat je in 10 minuten achter je holle kies steektquote:
Slaap lekker! Ik ben benieuwd naar de dame van morgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:10 schreef Makrelis het volgende:
Nou, veel plezier nog hè met jullie obsessie, ik ga slapen.
Boeken zijn overgewaardeerd. Liever aan het strand met een cocktail en een bord eten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl/f/new-york/9200000002078484/
@:Doug-Heffernan
Ken jij als New-York liefhebber dit boek?
Liever aan het strand met een cocktail, een bord eten en een boekquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Boeken zijn overgewaardeerd. Liever aan het strand met een cocktail en een bord eten.
zeer random ditquote:
Wat heb jij nou weer voor UIquote:
Dat ouderwetse 'kiezen of delen' krijg ik er maar moeilijk uit bij me jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever aan het strand met een cocktail, een bord eten en een boek
Wat zijn we toch gezegendquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat ouderwetse 'kiezen of delen' krijg ik er maar moeilijk uit bij me ja
Als laatbloeier kan ik alleen maar hopen.quote:
Heb vertrouwen in jezelf, je kunt hetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:29 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als laatbloeier kan ik alleen maar hopen.
Er is nog iets wat je kunt doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:29 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als laatbloeier kan ik alleen maar hopen.
Stapje voor stapje gaat alleen niet meer, nu komt de grote sprong en daar ben ik niet op berekend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heb vertrouwen in jezelf, je kunt het
Je hebt m'n volledige aandacht.quote:
Ogen dicht en er vol voor gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Stapje voor stapje gaat alleen niet meer, nu komt de grote sprong en daar ben ik niet op berekend.
[..]
Je hebt m'n volledige aandacht.
Nee, maar ik heb dan ook vrij recent een e-reader gekocht omdat ik meer wil lezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl/f/new-york/9200000002078484/
@:Doug-Heffernan
Ken jij als New-York liefhebber dit boek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker anoniem ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 02:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://www.start12.nl/in(...)voor-mensen-handicap
wtf, wie heeft dit geplaatst???de tweede alinea is een gecopy-pastte post van mij (en een note
)
FOK! is een alt-right (politiek correcte woord voor "nazi") forum geworden, complottheorieën over de jo... ehh, "linkse elite", en naakt racisme, zijn bon ton en worden niet meer door mods verwijderd. Om nog maar niet te spreken over de mods die zelf behoorlijk rechtse sympathieën hebben (DJMO, Solotovski aka noel gallagherquote:
Wanneer was jij mod?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
FOK! is een alt-right (politiek correcte woord voor "nazi") forum geworden, complottheorieën over de jo... ehh, "linkse elite", en naakt racisme, zijn bon ton en worden niet meer door mods verwijderd. Om nog maar niet te spreken over de mods die zelf behoorlijk rechtse sympathieën hebben (DJMO, Solotovski aka noel gallagher
Hahahahahaha wat hahahahahahah
Je dikke hoerenmoeder ookquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:07 schreef Makrelis het volgende:
Dimaaaa! Deze is 18.
Lærke, 18 år og fra BrammingDeze dame(?) volg jij zeker al een kleine decennia op de voet of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:07 schreef Makrelis het volgende:
Dimaaaa! Deze is 18.
Lærke, 18 år og fra BrammingDoe nou eens je best en post iemand die ten minste aantrekkelijk genoeg is om naar te kijken tijdens de seks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niks mis met deze, wel veel te jong voor me. Scandinavisch uiterlijk dat is met hoge jukbeenderen en een heerlijk sportief lijf.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe nou eens je best en post iemand die ten minste aantrekkelijk genoeg is om naar te kijken tijdens de seks.
Je snapt zelf ook wel dat er een verschil zit tussen wat jij zegt en wat jij doet. Je kan wel zeggen dat ze "veel te jong" voor je is, maar toch keer op keer haast minderjarige meisjes posten. Ik weet wel genoeg hoor ouwe zeeman.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Niks mis met deze, wel veel te jong voor me. Scandinavisch uiterlijk dat is met hoge jukbeenderen en een heerlijk sportief lijf.
Ik zeg het nog maar een keer. Wat ik post is het dagelijkse pagina 9 meisje van Ekstra Bladet (deense krant). Het is er altijd maar eentje. Kijk zelf maar: https://ekstrabladet.dk/side9/
Na twee minuten uit gezet. Kon het niet meer aanzien en horen.quote:
ik vind het wel een leuk kanaalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Na twee minuten uit gezet. Kon het niet meer aanzien en horen.
Habiboquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuk kanaal
Had screenshot moeten makenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]zie jij spoken ofzo
heb gewoon dezelfde ui als altijd
Stel je niet aanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is hier niets meer te doen ze maken alles kapot
wat ik zei is niks meer te doen postte alleen hier nog een beetje maar nu is zelfs dat niet meer leukquote:
Omdat je over 1 enkel onderwerp niet meer mag posten? Je hebt werkelijk echt niks anders waar je over kan praten? Echt helemaal niks?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat ik zei is niks meer te doen postte alleen hier nog een beetje maar nu is zelfs dat niet meer leuk
Wat zijn ze toch mooi van lelijkheidquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:36 schreef Solotovski het volgende:
We kunnen het ook over schoenbekooievaars hebben
is anders niet veel om over te praten hierquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je over 1 enkel onderwerp niet meer mag posten? Je hebt werkelijk echt niks anders waar je over kan praten? Echt helemaal niks?
Daar hebben genoeg users hier gelukkig geen last vanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is anders niet veel om over te praten hier
ik zie het het is super gezellig op het momentquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben genoeg users hier gelukkig geen last van
Het is middag en de meeste, nogmaals gelukkig, werken gewoon. loop niet zo te jankenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik zie het het is super gezellig op het moment
ok habibo het is super gezellig we gaan dadelijk praten over super leuke onderwerpenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is middag en de meeste, nogmaals gelukkig, werken gewoon. loop niet zo te janken
Werkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is middag en de meeste, nogmaals gelukkig, werken gewoon. loop niet zo te janken
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werken
Ons Femke nog gezien?
geweldig olympische spelen jaaaa prachtigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaFemke is een leukerd. Gewoon even derde tijd ooit lopen in je eerste Olympische finale op je 21ste alsof het niks is
Schijnen wel erg agressief naar soortgenoten te kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:41 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch mooi van lelijkheid
Jammer van die stemquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaFemke is een leukerd. Gewoon even derde tijd ooit lopen in je eerste Olympische finale op je 21ste alsof het niks is
Klopt. Zijn interesses van mensen. Voor iemand met zo'n lege geest als jij is dat vast bijzonder lastig te begrijpen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
geweldig olympische spelen jaaaa prachtigfemke bol die ik nog nooit van mijn leven heb gezien buiten de tv om dan die wint jaa geweldig ik ga haar direct sms sturen dat ze geweldig gedaan heeft jaaaaaa
Zo is natoer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Schijnen wel erg agressief naar soortgenoten te kunnen zijn.
ja sport is natuurlijk echt alleen voor de hoge klasse van slimme mensen en zo lekker sport kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zijn interesses van mensen. Voor iemand met zo'n lege geest als jij is dat vast bijzonder lastig te begrijpen.
Nee hoor, ik heb niet zo veel met sport.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja sport is natuurlijk echt alleen voor de hoge klasse van slimme mensen en zo lekker sport kijken
Mad jelly het zit diepquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja sport is natuurlijk echt alleen voor de hoge klasse van slimme mensen en zo lekker sport kijken
Haha nee hoor, we hebben jou ook paar weken geleden wat boeken aangeraden. Niet dat je die gelezen hebt natuurlijk aangezien ook dat 1 grote act is. Het enige wat jij in je leven wilt namelijk is tot je dood die kneus volgen zodat je in ieder geval kan zeggen dat er 1 iemand is die net nog een graadje treuriger isquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
In deze SC praten we niet over censuurquote:
Dat bepalen we zelf wel of niet ouwe lobbesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In deze SC praten we niet over censuur
ja lekker lezen in bipolaire depressieve fasequote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee hoor, we hebben jou ook paar weken geleden wat boeken aangeraden. Niet dat je die gelezen hebt natuurlijk aangezien ook dat 1 grote act is. Het enige wat jij in je leven wilt namelijk is tot je dood die kneus volgen zodat je in ieder geval kan zeggen dat er 1 iemand is die net nog een graadje treuriger is
Ik denk dat we ons eigen forum moeten maken net zoals Trump zijn eigen sociale media platform heeft laten maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf wel of niet ouwe lobbes
Je praat jezelf gewoon een depressie aan joh, jankbalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja lekker lezen in bipolaire depressieve fasemag bij lzijn als ik mijn bed uitkom habib
Wat een geweldig ideequote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons eigen forum moeten maken net zoals Trump zijn eigen sociale media platform heeft laten maken.
bedankt habibo al die haatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:02 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Doe eens lief tegen boze eend jongens
Actie reactie.quote:
fijn deuntjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
In the jungle 🐵🌳, the mighty jungle 🐵🌳, the lion 🦁 sleeps tonight. 🌃
Verander fok.nl ook maar meteen in fok.cn of fok.byquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:16 schreef HermieHermann het volgende:
kan die veger meteen even mijn naam goed zetten in de modbreak, het is Hermann met 2 n'tjes
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:20 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Verander fok.nl ook maar meteen in fok.cn of fok.by
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helpt mee als je een fa in je flikkergroepje hebt natuurlijk
Da hebben wij niet
ja daar mag alles omdat admin lekker ook kan lachen ermeequote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar hebben ze een eigen admin die deel is van het kliekje, helaas hebben wij dat niet hier dus hier mag minder
Shin chanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:40 schreef Banaanvragen het volgende:
shin chan is live
[ afbeelding ]
kfc is bestequote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Net naar de gele M geweest nadat ik bij de hoeren was geweest (die waren ook matig)
man wat is dat toch altijd goor als je andere fastfood ketens bent gewend in de VS
Gewoon zelf makenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:44 schreef Boze_Eend het volgende:
wat is beste diepvries pizza merkje?
Die bestaat niet meer helaas.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:44 schreef Boze_Eend het volgende:
wat is beste diepvries pizza merkje?
c1000quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:20 schreef Treinhoer het volgende:
Die
[..]
Die bestaat niet meer helaas.
Toen de C1000 nog bestond had je een chicken tandoori pizza. Ipv tomatensaus, tandoorisaus. Mais, kip,paprika ui en knoflook. Godenvoer.
[ afbeelding ]
Okquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
maat van me is aangevallen door een naziskin in het parkstampt hem gewoon uit het niks tegen zijn benen en zegt dat hij op moet rotten
andere maat zag diezelfde gast 5 minuten later ergens anders hitlergroeten brengen met een stel andere kerels____
stertkequote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
maat van me is aangevallen door een naziskin in het parkstampt hem gewoon uit het niks tegen zijn benen en zegt dat hij op moet rotten
andere maat zag diezelfde gast 5 minuten later ergens anders hitlergroeten brengen met een stel andere kerels____
Najah zegquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
stompzinnig ventje ben je toch ook hè, godtering
Ik vindt hier niet zoveel vanquote:
Die heb ik allang doodgestoken met een passer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je leraar Nederlands vindt het in ieder geval niet leuk
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je leraar Nederlands vindt het in ieder geval niet leuk
bohh is lekker hèquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:57 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijke zachte hasj mmmm
Lekker maatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:57 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijke zachte hasj mmmm
Pijpje?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
bohh is lekker hè
beetje kneden, in je pijpje stoppen en dikke hits nemen
Ik hoorde laatst dat als je pijnboompitten te duur vindt (dat vind ik namelijk) je ook zonnebloempitten kunt gebruiken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:02 schreef Makrelis het volgende:
Beetje te veel salade gemaakt gisteren dus ik ga er wat spekblokjes bij bakken, pijnboompitten erbij doen, wat stukjes geroosterd brood en ik heb opeens een maaltijdsalade.
Zijn inderdaad aan de prijs, bij Lidl gaat het nog wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:04 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat als je pijnboompitten te duur vindt (dat vind ik namelijk) je ook zonnebloempitten kunt gebruiken.
Bijna hetzelfde maar stukken goedkoper.
Kan je die gepeld kopen en zou dat werken in pesto?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:04 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat als je pijnboompitten te duur vindt (dat vind ik namelijk) je ook zonnebloempitten kunt gebruiken.
Bijna hetzelfde maar stukken goedkoper.
Online kun je bulkhoeveelheden zonnebloempitten kopen voor een habbekrats.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zijn inderdaad aan de prijs, bij Lidl gaat het nog wel.
Ja dat kan en probeer het eens uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan je die gepeld kopen en zou dat werken in pesto?
Hm oke oke interessantquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:06 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja dat kan en probeer het eens uit.
Ik ga het eens proberen ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:06 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja dat kan en probeer het eens uit.
Niet alleen je pizzaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja maar mijn pizza nu is mislukt
wat snap je niet? hasj roken uit een stalen pijpje, is echt veel chiller dan jonkoquote:
Ik hoopte dat je ja zou zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat snap je niet? hasj roken uit een stalen pijpje, is echt veel chiller dan jonko
dingen kosten 4 euro bij de smartshop ofzo
Jupquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is dat serieus een opmerking die je moet maken gast?
Akkoord, maar met minder zou ik ook genoegen hebben genomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik bied een knaak en een bounty
Ik heb Dupont nog niet en dat is echt ontzettend hinderlijk. Ik mine nu standaard met een envoy max en een fortunate tier 4 geloof ik. In alle opwelling ben ik wel weer bij een alliance gegaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:10 schreef Makrelis het volgende:
Oh ja Fcu030, beetje zat van dat m'n upc miners telkens gemold worden dus ik heb weer een Fortunate gebouwd en gemaxed, T'pring met Dupont en Stonn toch nog 7k protected cargo en repareren kan instant voor 151 groen. Voor de daillies. Die grote allianties mogen hun oorlog zelf gaan uitvechten.
Geen livestreams meer?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:20 schreef Modus het volgende:
Hellootjes allemaal, het is Keyboardist hier.
Ik ga het helemaal anders doen.
Witte Vrouwen / Binnenstad / Leidsche Rijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:44 schreef Fcu030 het volgende:
Net wel weer even wat lekkernijen op de kop getikt en zo weer aan het werk. Heeft er nog iemand interesse in een huis? Doe een goed bod in amfetamine en je zou zomaar eens de nieuwe eigenaar kunnen worden van mijn woning.
Noord-West Utrecht, tegen Overvecht en Zuilen aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:12 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Witte Vrouwen / Binnenstad / Leidsche Rijn?
"Als hij mijn bierbuik ziet, raakt hij waarschijnlijk enorm onder de indruk."quote:
Als je wat doneert is het 50% kans op een foodreviewquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Maakt Bradge nog foodreviews of is dat helemaal voorbij?
50k PYR coin bied ikquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:44 schreef Fcu030 het volgende:
Net wel weer even wat lekkernijen op de kop getikt en zo weer aan het werk. Heeft er nog iemand interesse in een huis? Doe een goed bod in amfetamine en je zou zomaar eens de nieuwe eigenaar kunnen worden van mijn woning.
Wie maakt me los?quote:
Geen idee wat dat is.quote:
We gaan het eens helemaal anders doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:20 schreef Modus het volgende:
Hellootjes allemaal, het is Keyboardist hier.
Ik ga het helemaal anders doen.
Écht?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:07 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
We gaan het eens helemaal anders doen.
dit is toch niks manquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:55 schreef Makrelis het volgende:
Deze Dima. https://ekstrabladet.dk/side9/
Jawel man. Boerendochter. Zie ik gelijk aan haar bovenarmen. Die kunnen tenminste werken. Waar jij mee komt, die britsen, zoals iemand dat zo treffend zei, 'skanks' dat is wat ja. Mijn God.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:34 schreef Makrelis het volgende:
Boerendochter. Zie ik gelijk aan haar bovenarmen. Die kunnen tenminste werken.
Het erge is dat je niet trolt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Britse vrouwen zijn echt de beste man, samen met Nederlandse.
Zoiets ja. Misschien iets minder 170 ofzo. In die hoge aantallen kijk je niet op een kilootje 10 meer of minder.quote:
Ok Dima. Een leuke plek in Engeland, die bestaan echt, is even terugzoeken... Ogenblikje. Meerdere malen uitgeroepen tot beste kustplaats daar. Zuid-Westen. Even zoeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze heet ook Elizabeth, mooiere naam bestaat niet.
Britse vrouwen zijn vaak spuuglelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Er is maar een ding ranziger dan een Engelse vrouw en dat is een dronken Engelse vrouw.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Vooral een en al plamuur, ordinair, en zuipen veel te veel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Britse vrouwen zijn vaak spuuglelijk
Precies het beeld wat ik daar van heb jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral een en al plamuur, ordinair, en zuipen veel te veel.
Dit. Ik ben er meerdere keren met een schip geweest en we waren het er aan boord allemaal over eens. Waren geen grote havensteden. Het is de strekking daar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral een en al plamuur, ordinair, en zuipen veel te veel.
Ben wel benieuwd naar een beachwalkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dit. Ik ben er meerdere keren met een schip geweest en we waren het er aan boord allemaal over eens. Waren geen grote havensteden. Het is de strekking daar.
Ok Dima, hier: https://skyvector.com/?ll(...)035&chart=301&zoom=1
Falmouth
https://www.google.nl/maps/@:50.1550999,-5.0835696,13z
Dat is dus wel erg mooi daar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar een beachwalk
Ja daar heb je ook echt een hele hoop aanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:04 schreef Makrelis het volgende:
Ik vind dat echt luxe om overal ter wereld even het weer inclusief vooruitzichten te kunnen zien vanaf m'n bureau-pc.
Even met de muis over het groene bolletje en je weet het.
https://skyvector.com/?ll(...)187&chart=301&zoom=3
Jaylanoquote:
Dat kijk ik nooitquote:
het leven is een loterijquote:
Coke en pizza. Red je dat voor 50 euro?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar zou ik 50 eu voor doneren
Heb je alleen het ponypack voor volgens mij. Stop daar toch mee jong0ns.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Coke en pizza. Red je dat voor 50 euro?
Was ook niet van plan er aan te beginnen. Gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb je alleen het ponypack voor volgens mij. Stop daar toch mee jong0ns.
Is dat ook niet uit de mode? Rond 2000 lustten veel mensen er pap van.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was ook niet van plan er aan te beginnen. Gewoon nieuwsgierig.
Heb zelf in die tijd ook wel eens een lijntje gepakt. Maar heb nu de behoefte niet meer. Maar het is volgens mij nog steeds populair.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is dat ook niet uit de mode? Rond 2000 lustten veel mensen er pap van.
Aight. Heel soms doe ik dat nog wel. Laatste keer is alweer pfff, even kijken hoor. 6 jaar geleden ofzo. Als de setting goed is kan het wel met mij. In huiselijke kring. Nakken op een toilet in een café is er nooit meer bij. Toch merk ik aan mensen van 50 die het doen als ik hier in de buurt een borrel ga drinken. Het wordt ook oogluikend toegestaan. Iedereen weet het dat dat gedaan wordt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb zelf in die tijd ook wel eens een lijntje gepakt. Maar heb nu de behoefte niet meer. Maar het is volgens mij nog steeds populair.
Nakken op een gore plee heb ik nog nooit gedaan. Gewoon lekker thuis met een leuke dame. En dan lekker los gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Aight. Heel soms doe ik dat nog wel. Laatste keer is alweer pfff, even kijken hoor. 6 jaar geleden ofzo. Als de setting goed is kan het wel met mij. In huiselijke kring. Nakken op een toilet in een café is er nooit meer bij. Toch merk ik aan mensen van 50 die het doen als ik hier in de buurt een borrel ga drinken.
Dat is ook prima incidenteel. Mijn beste coke ervaringen zijn met een klein clubje mensen, 3, 4 ,5 mensen. Met een dame had ik liever andere drugs. Maar ja.We zijn alweer een poos samen en ze is wel van Noord-West-Europa, maar totaal niks gewend. Een jointje is al erg voor haar. Die andere zaken liever niet. Zal wel een keer gebeuren met mijn originele mensen van hier. Ik ben daar toch voorzichtig mee. Ik heb dat liever niet, het zal wel een keer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nakken op een gore plee heb ik nog nooit gedaan. Gewoon lekker thuis met een leuke dame. En dan lekker los gaan.
Met een klein clubje mensen is ook tof. Heb tuinfeesten meegemaakt die lang, echt lang door gingen. In gezelschap van een dame is het ook leuk, maar een XTC pilletje doet dan ook heel veel. Met mensen die huiverig zijn kun je maar het best erg voorzichtig zijn. Komt tijd, komt raad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is ook prima incidenteel. Mijn beste coke ervaringen zijn met een klein clubje mensen, 3, 4 ,5 mensen. Met een dame had ik liever andere drugs. Maar ja.We zijn alweer een poos samen en ze is wel van Noord-West-Europa, maar totaal niks gewend. Een jointje is al erg voor haar. Die andere zaken liever niet. Zal wel een keer gebeuren met mijn originele mensen van hier. Ik ben daar toch voorzichtig mee. Ik heb dat liever niet, het zal wel een keer.
Ja truste, ik ben ook rijp daarvoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar goed, ik ga lekker maffen. Laterss maar weer.
Echter dan ooit tevoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze toestemming gegeven om haar beeldmateriaal hier te gebruiken zonder bronvermelding?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Omdat zij er een stuk beter uit ziet?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Heeft ze toestemming gegeven om haar beeldmateriaal hier te gebruiken zonder bronvermelding?
Nee, en het mag ook niet. Ik zal voortaan linken naar de oorspronkelijke website. Of je op een spoiler klikt of een link is net zoveel moeite.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Heeft ze toestemming gegeven om haar beeldmateriaal hier te gebruiken zonder bronvermelding?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:24 schreef Makrelis het volgende:
Voor de liefhebbers.
Katrine, 20 år og fra Aarsgoeie reet, lelijk hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat vind ik ook. Ben het alleen oneens met dat selectieve. Of het mag allemaal, of allemaal niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben juist van mening dat alles zou moeten mogen mits binnen wet en policy.
Die vlogger, daar zit een reden achter. Stukje bescherming.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook. Ben het alleen oneens met dat selectieve. Of het mag allemaal, of allemaal niet.
Die reden gaat ook op voor de andere voorbeelden. Dat er bij de een meer achtergrondinformatie bekend is over de noodzaak zou niet tot onderscheid moeten leiden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die vlogger, daar zit een reden achter. Stukje bescherming.
Ik wist niet dat de modellen en Abid ook getreiterd werden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:50 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die reden gaat ook op voor de andere voorbeelden. Dat er bij de een meer achtergrondinformatie bekend is over de noodzaak zou niet tot onderscheid moeten leiden.
Abid wordt ook op Facebook lastig gevallen met trolls van FOK, modellen hier worden uitgescholden, misschien leest ze wel mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de modellen en Abid ook getreiterd werden.
Dat wist ik niet. Kwalijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:22 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Abid wordt ook op Facebook lastig gevallen met trolls van FOK, modellen hier worden uitgescholden, misschien leest ze wel mee.
Abid is gewoon een lokale zanger die nooit persoonlijk om enige aandacht hier heeft gevraagd, maar waarvan zelfs z'n familie lastiggevallen werd door die ene dwaas waarvan z'n act allang dodelijk vermoeiend en voorspelbaar is geworden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de modellen en Abid ook getreiterd werden.
Eens. Net zo treurigquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Abid is gewoon een lokale zanger die nooit persoonlijk om enige aandacht hier heeft gevraagd, maar waarvan zelfs z'n familie lastiggevallen werd door die ene dwaas waarvan z'n act allang dodelijk vermoeiend en voorspelbaar is geworden.
Eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Abid is gewoon een lokale zanger die nooit persoonlijk om enige aandacht hier heeft gevraagd, maar waarvan zelfs z'n familie lastiggevallen werd door die ene dwaas waarvan z'n act allang dodelijk vermoeiend en voorspelbaar is geworden.
Dat is dan inderdaad schandalig. Laat die mensen met rust zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja elke keer triestheid ten top weer dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Solotovski het volgende:
Worden er nou weer posts verwijderd?
Yep, zie ze nu zelfs live verdwijnenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Solotovski het volgende:
Worden er nou weer posts verwijderd?
Staat in de pointer. Je bent toch niet blind of wel?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:55 schreef Banaanvragen het volgende:
anders geef je antwoord ipv mijn posts steeds weg te halen?
ik heb het niet over b.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat in de pointer. Je bent toch niet blind of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |