Leiden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan?
Veluwe is wel echt nice idd.
Och, Leiden is toch ook leuk. Wel wat drukker. Maar is ook maar net waar je een baan kan vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden.
Veluwe zou nog steeds kunnen, met een beetje mazzel. Maar weet niet of we dat nog wel willen.
Ik werk hier al 6 jaar nu denk ik. Meer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:03 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Och, Leiden is toch ook leuk. Wel wat drukker. Maar is ook maar net waar je een baan kan vinden.
Leiden dus!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk hier al 6 jaar nu denk ik. Meer?
Ze zijn blij met me, dus ik kan beetje doen en laten wat ik wil. Dat is altijd maar afwachten bij nieuwe werkgever.
Maar heb 2 mogelijkheden tot kopen van huis. Een hier in de regio, op 20 minuten. En een op Veluwe. Beiden van familie die willen dat wij daar komen wonen.
Prima baan dus. Zou ik niet snel inwisselen, zeker niet als je ook prima verdient...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk hier al 6 jaar nu denk ik. Meer?
Ze zijn blij met me, dus ik kan beetje doen en laten wat ik wil. Dat is altijd maar afwachten bij nieuwe werkgever.
Maar heb 2 mogelijkheden tot kopen van huis. Een hier in de regio, op 20 minuten. En een op Veluwe. Beiden van familie die willen dat wij daar komen wonen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is het mis gegaan tussen jou en maal
Zou best wat meer ruimte willen.quote:
Verdien niet prima, maar dit gaat elders niet meer worden waarschijnlijk. Semi-overheid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Prima baan dus. Zou ik niet snel inwisselen, zeker niet als je ook prima verdient...
Huis kopen is voor lange termijn dus wel gewoon kijken of je jezelf over 10 jaar nog in Leiden ziet wonen.
Nergens, vind t gewoon een raar ventjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan tussen jou en maal
Ben ik toch ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nergens, vind t gewoon een raar ventje
Alleen wel rare figuren die journalisten aanrijden en zo. Beetje Urkiaanse vibes met al die conservatievelingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan?
Veluwe is wel echt nice idd.
"Aaaaaahhhhhh wat wil ik graag je kutje likken aaaahhhhhh fuccckk" ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
Manier van benaderen. Ga verder niet op de details in
Voor ons simpele fok-users stelt het al snel veel voor hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:40 schreef Fugue het volgende:
Snap dat jullie graag sensatie willen maar zoveel stelt het niet voor hoor.
Maar ik heb half klbsc op ignorequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor ons simpele fok-users stelt het al snel veel voor hoor.
Ik kan dat wel, heb ik iets voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan niet, je kan er maar 5 op ignore zetten.
Wat vindt jij van Caroline in de Slimste mens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik kan dat wel, heb ik iets voor.
Komt wel sympathiek over, maar ook eens met JP Gelen https://archive.vn/SHqXaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vindt jij van Caroline in de Slimste mens?
Het is hier wel wat conservatief ja. Zelf ook op de wat meer christelijke scholen gezetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Alleen wel rare figuren die journalisten aanrijden en zo. Beetje Urkiaanse vibes met al die conservatievelingen.
Goeie column wel, Hilbrand Nawijn inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Komt wel sympathiek over, maar ook eens met JP Gelen https://archive.vn/SHqXa
Hoeveel mensen zie jij hier postenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan niet, je kan er maar 5 op ignore zetten.
11 geteld, checks outquote:
lol, waarom zou je dat doen dan? Ik heb niemand op ignore.quote:
Wat valt daar nou over te vertellen? Het is één keer genoemd in een verhaal van Plato en is waarschijnlijk gewoon fictief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:00 schreef Makrelis het volgende:
Valt tegen de docu over de verdwenen stad Atlantis, uitgezet. Misschien een andere keer afkijken.
Lol waarom zou je jezelf die oogaids gunnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol, waarom zou je dat doen dan? Ik heb niemand op ignore.
Hmmja, als vrouw kan ik me dat wel voorstellen als je wordt lastiggevallen, maar de halve SC?
Apart.
Je bent er zelf ook één heb ik zojuist gelezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is hier wel wat conservatief ja. Zelf ook op de wat meer christelijke scholen gezetenmaar rare figuren heb je overal wel.
Ach zijn wij dat niet allemaal hier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook één heb ik zojuist gelezen
Je post met mij, Fugue en Stepperoller in 1 SC en je wilt die claim maken? Gewaagdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:05 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ach zijn wij dat niet allemaal hier?
Zit wat in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lol waarom zou je jezelf die oogaids gunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |