Mja niet helemaal als ze FOKkers gaan bedreigen, FOK!kers dingen uit het FOK!archief doorspelen, en die hele Telegramfeed zo'n beetje bestaat uit reageren op FOK!kers en materiaal aangeleverd vanuit FOK!kers toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
de creepy shit staat wel los van fok toch?
Of voor hier. Ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:18 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke anekdote voor de kids ja.
het ergste is nog wel dat ze soms gifjes van mij posten zonder credit te gevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja niet helemaal als ze FOKkers gaan bedreigen, FOK!kers dingen uit het FOK!archief doorspelen, en die hele Telegramfeed zo'n beetje bestaat uit reageren op FOK!kers en materiaal aangeleverd vanuit FOK!kers toch?
Alleen hierom al zou Nederland de doodstraf moeten heroverwegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het ergste is nog wel dat ze soms gifjes van mij posten zonder credit te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Dat is toch wel de bloody limit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
van wat ik zie hebben ze een dag of twee veel over fok gepost maar daarbuiten vrij weinigquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja niet helemaal als ze FOKkers gaan bedreigen, FOK!kers dingen uit het FOK!archief doorspelen, en die hele Telegramfeed zo'n beetje bestaat uit reageren op FOK!kers en materiaal aangeleverd vanuit FOK!kers toch?
gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Of voor hier. Ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet.
Donequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:21 schreef Solotovski het volgende:
kut, tt moest Schoenbekooievaar zijn
Het is iig een extra reden om geen voedingsbodem te willen zijn voor shit omtrent de Braad. Een FOK!-Braddiepauze is ook standaard onderdeel van de cyclusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
van wat ik zie hebben ze een dag of twee veel over fok gepost maar daarbuiten vrij weinig
denk ook niet dat het een goed precedent schetst als je ergens niet meer over mag praten vanwege een paar kneusjes met een telegramaccount
niet dat ik een braddiebespreekverbod niet begrijp hoor, die gast zorgt altijd wel voor gezeik op de een of andere manier
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
Dit is de essentie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
niet dat ik een braddiebespreekverbod niet begrijp hoor, die gast zorgt altijd wel voor gezeik op de een of andere manier
Vertel je het gewoon aan iemand anders z'n kids, vinden ze vast erg leuk. Chemische castratie een optie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Of voor hier. Ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet.
Nog even en ik lig weer in de wieg, jonge dibbes, jong kipje, ik wil met pensioen jaquote:
Mensen gaan alleen maar met pensioen omdat ze lui zijn. Beetje achter de geraniums zitten terwijl ze gewoon nog kunnen werkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even en ik lig weer in de wieg, jonge dibbes, jong kipje, ik wil met pensioen ja
Waarom negeer je de Kluun-comments? Ben daar zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:31 schreef Pharkus het volgende:
De schoenbekooievaar, een dier dat grotendeels solitair leeft. Soort van spiritanimal
Naar Verdun voor je pensioenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even en ik lig weer in de wieg, jonge dibbes, jong kipje, ik wil met pensioen ja
Momenteel heb ik mijn handen hier aan vol. Komt een beetje over als maar whatabout huppel de puppel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom negeer je de Kluun-comments? Ben daar zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk.
Nee, één lijn trekken. Als je praat over Milan Knol is dat een enkeltje oubliëtte.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:36 schreef Treinhoer het volgende:
Hallo we mogen het niet meer over die ene youtuber hebben. Vanaf nu wil ik het hebben over Baddie. Een jongen die heel veel op hem lijkt, maar het overduidelijk niet is.
Discuss!
Guus is gehackt. Graag een ban.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:37 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Nu de disclaimer vervangen is, mag ik een grapje maken over gehacked zijn?
Die meneer die bami at als vlog. Dat mag allang niet meer joh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:36 schreef Treinhoer het volgende:
Hallo we mogen het niet meer over die ene youtuber hebben. Vanaf nu wil ik het hebben over Baddie. Een jongen die heel veel op hem lijkt, maar het overduidelijk niet is.
Discuss!
Het is simpelweg een buitenstaander die geen weet heeft dat hij systematisch gestalkt wordt. Lijkt me niet zomaar even een voorbeeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Momenteel heb ik mijn handen hier aan vol. Komt een beetje over als maar whatabout huppel de puppel.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:37 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
dat zou ook als je wel over "hem" mocht praten al de regel moeten zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:38 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee, één lijn trekken. Als je praat over Milan Knol is dat een enkeltje oubliëtte.
oh wacht milan, die is net iets minder kut dan enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:39 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
dat zou ook als je wel over "hem" mocht praten al de regel moeten zijn
lolwatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
ik weet alleen dat hij vroeger een fietslied had toen ik op de basisschool zat
Het is morgen pas woensdag. Vanavond heb ik een jagerburger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 pond gehakt voor je comment
In 2019 dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
oh wacht milan, die is net iets minder kut dan enzo
of geen idee eigenlijk, ik weet alleen dat hij vroeger een fietslied had toen ik op de basisschool zat
Zat je in 2018 op de basisschool?quote:
ik ben 12 en zit op de basisschoolquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Zat je in 2018 op de basisschool?
Of bedoel je deze, die herken ik nog wel:
Waarna de vraag volgt: zat je in 2013 op de basisschool?
Hee keertje neuken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik ben 12 en zit op de basisschool
2011? dacht dat ie ouder wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:47 schreef Moira het volgende:
Ohnee deze zeker:
@:Guus_Geluk2.0 zat je in 2011 op de basisschool?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:37 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
AD LOOIJ SCHOTELS GODENVOERquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:48 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen als je het plukt.
wejow zo veel jonger ben je toch niet dan ik? ik ging in 2004 van de basisschool afquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:48 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
2011? dacht dat ie ouder was
toen was ik net van de basisschool af vgm, meen me te herinneren dat het net iets ouder was
weet dat in mijn brugklastijd vooral KUD een ding was
ik begin dit jaar met studerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:50 schreef Moira het volgende:
[..]
wejow zo veel jonger ben je toch niet dan ik? ik ging in 2004 van de basisschool af
Kud
Volgens TARDIS' logica zou jij me moeten betalen voor seks. Waar blijft dat geld?quote:
door die video leerde ik het woord anatomischquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:50 schreef Moira het volgende:
[..]
wejow zo veel jonger ben je toch niet dan ik? ik ging in 2004 van de basisschool af
Kud
Reeeeeeeeequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ik begin dit jaar met studeren
voel je je al oud?
We zijn getrouwd, mijn inkomen is volgens de wet voor de helft van jou.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens TARDIS' logica zou jij me moeten betalen voor seks. Waar blijft dat geld?
a-na-to-misch-on-mo-ge-liiiijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
door die video leerde ik het woord anatomisch
Hahahahhaha!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:54 schreef Makrelis het volgende:
Dondert daarnet een compleet wasrek langs m'n woonkamerraam.
Kijk dat heb ik dan toch wel goed voor elkaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
We zijn getrouwd, mijn inkomen is volgens de wet voor de helft van jou.
Ja dacht al dat weet ik nog wel van toenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
wel voor de tweede keer tho, was gestopt door een depressie
Lekker met 55-60 invoegen op de Zuilense Ring, omdat het kreng gewoonweg niet harder gaat. Gaaf land.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:55 schreef Rozevla het volgende:
Hahaaaaatjes
Het censuur stofzuigertje draait weer op volle toertjes
Zit je op de brommer of zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Lekker met 55-60 invoegen op de Zuilense Ring, omdat het kreng gewoonweg niet harder gaat. Gaaf land.
Deze BBBvdWW mag alleen nog maar met de BW(benenwagen) en de bus.quote:
Oh dat is kut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Deze BBBvdWW mag alleen nog maar met de BW(benenwagen) en de bus.
Hopelijk krijgt ze keukenkampioenschap in der kop maat !!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Lekker met 55-60 invoegen op de Zuilense Ring, omdat het kreng gewoonweg niet harder gaat. Gaaf land.
moet je daar de loterij voor winnen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:33 schreef Rozevla het volgende:
Als ik ooit de loterij win ga ik zoiezo een oma bij het zebrapad voor laten en dan gas geven.
Gewoon omdat het kan
BIEM!!!!
Ja dan heb ik genoeg doekoe voor een dikke Turkenvanger voorop m’n auto.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
moet je daar de loterij voor winnen dan?
Start een back me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja dan heb ik genoeg doekoe voor een dikke Turkenvanger voorop m’n auto.
Dat staat nog steeds in m'n boekje.quote:
Ga met ons mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat staat nog steeds in m'n boekje.
Dat wil je nietquote:
Zininquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat staat nog steeds in m'n boekje.
Vind je moeder dat ook leuk?quote:
Nouquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die zoiezo, die haat mij met heel der hart
Vandaar dat ze uit wraak richting jou half fok over haar heen laat gaan!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die zoiezo, die haat mij met heel der hart
Wat spelt ik verkeert dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou
En spel goddomme normaal, je bent onderhand 30+
Ja, ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:09 schreef Fugue het volgende:
Hee yvonne in de klbsc, was er weer iemand recalcitrant
Ga maar bij Dumpert posten, of op Viva, hup, kssjt, vort.quote:
30 + klopt wel jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou
En spel goddomme normaal, je bent onderhand 30+
quote:
Je kan een poll openenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ja wat is dit nou weer![]()
Hoe moet ik nu weten welke pizza's lekker zijn?
quote:
quote:
Die met ananas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ja wat is dit nou weer![]()
Hoe moet ik nu weten welke pizza's lekker zijn?
Pizza Hawaï is wel lekker ja. Al een hele tijd niet gegeten. Als ik ooit naar Hawaï ga kom ik denk ik nooit meer terug overigens.quote:
Ik zei laatst tegen een vriend gooi ff wat in m’n drinken.quote:
Die van mij ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Pizza Diavolo ja. 1 van mijn favorieten.
Ik geloof dit nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zei laatst tegen een vriend gooi ff wat in m’n drinken.
Kwam ie er later achter dat ie z’n hele pak pep erin had laten flikkeren, Jezus ik dacht dat ik kapot ging. Kon helemaal niks meer
Allesbehalvequote:
Of haar hoofd op een J.C. Schaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt ze keukenkampioenschap in der kop maat !!!!
Kom vechten danquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jouw probleem zwakke Corona patiënt
Nee, wij hebben meer verstand van pizza.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:00 schreef Solotovski het volgende:
De rooien zijn weer weg dus we kunnen het weer over braddie hebben
Ook zoiets bijzonders ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:52 schreef Makrelis het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lekker.Weg met amerikaanse pizzaketens. Pizza haal je bij een italiaan en dus ook niet bij een turk.
Vind wel dat de diepvriespizzas soms wel veel te weinig pepers erop doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, wij hebben meer verstand van pizza.
Mwah, Turken kun je prima pizza's laten bakken hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:52 schreef Makrelis het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lekker.Weg met amerikaanse pizzaketens. Pizza haal je bij een italiaan en dus ook niet bij een turk.
Net zoals die chips zeker ook de hoofdprijs?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:08 schreef Fok-it het volgende:
Kijk mij eens pittig eten
Niet janken dan en Carolina reaper Pizza eten
Ik ben meer van Carolien rapingquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:08 schreef Fok-it het volgende:
Kijk mij eens pittig eten
Niet janken dan en Carolina reaper Pizza eten
De turk hier heeft het mooi verkwanseld. In het begin had 'ie eersteklas vlees en de zaken gingen beter en beter. Toen ging de kwaliteit omlaag en nu zit 'ie er niet meer. Ik ga alleen nog maar naar Sofra Restaurant als ik turks wil eten. Zit in het Oude Noorden, R'dam. Gerecht Adana moet je hebben, da's met sterk gekruide lamsgehakt spiezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ook zoiets bijzonders ja.
Je haalt 20x een pizza bij Numero Uno, Numero Uno gaat weg en er komt niks fatsoenlijks voor terug. Je haalt één keer een Turkse pizza en heel de straat staat ineens vol met kebabzaken.
Ik kom vrijwel nooit in Rotterdam, maar als ik er ben ga ik op zoek naar een Surinaams eettentjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
De turk hier heeft het mooi verkwanseld. In het begin had 'ie eersteklas vlees en de zaken gingen beter en beter. Toen ging de kwaliteit omlaag en nu zit 'ie er niet meer. Ik ga alleen nog maar naar Sofra Restaurant als ik turks wil eten. Zit in het Oude Noorden, R'dam. Gerecht Adana moet je hebben, da's met sterk gekruide lamsgehakt spiezen.
Vind je die van der plas wel geil ja?quote:
Welke chips? Wist niet eens dat daar chips van bestondquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:10 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Net zoals die chips zeker ook de hoofdprijs?t leven van een armoedzaaier gaat niet over rozen
@very weet hier meer vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke chips? Wist niet eens dat daar chips van bestond
Haha ja we weten allemaal dat je van Thais houdtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:18 schreef Makrelis het volgende:
Als je serieus pittig wil eten raad ik thais, mexicaans en surinaams aan.
https://www.rotiland-rotterdam.nl/
Song Phi Nong Wagenstraat 177 Den Haag
https://www.dekkerpepper.nl/product/herrs-carolina-reaper-cheese/quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke chips? Wist niet eens dat daar chips van bestond
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is niet mijn persoonlijke besluit.
We wachten nog op een antwoordquote:
Jezus, 4 euro voor een zak chipsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:22 schreef very het volgende:
[..]
https://www.dekkerpepper.nl/product/herrs-carolina-reaper-cheese/
Geloof me, die zijn heetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus, 4 euro voor een zak chips
Wel benieuwd hoe heet die dingen echt zijn
Oh ja die was ik aan het kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
Oh de bankzitters doen ook de hete pepers challenge! Wat toevallig allemaal
een van de weinige Nederlandse vloggers die ik een beetje trekquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh ja die was ik aan het kijken
breed gedragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:27 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
[..]
We wachten nog op een antwoord
Ja die zijn wel grappig ja. Kan die humor wel waarderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een van de weinige Nederlandse vloggers die ik een beetje trek
Wat een teringdik huis he, de tandjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die zijn wel grappig ja. Kan die humor wel waarderen
Niet verkeerd. Makkelijk te huren zo met zn 4en voor hunquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een teringdik huis he, de tandjes
Nou, ook met zijn 4-en moet je gewoon geld hebben om dat te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Makkelijk te huren zo met zn 4en voor hun
Ze hadden het gehuurd hequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ook met zijn 4-en moet je gewoon geld hebben om dat te doen natuurlijk
Nou ja, hoeveel per maand zou dat zijn?quote:
Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond PSV, hopelijk schiet onze Jood er weer 3 in
Zahavigod
Doezoe pp?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, hoeveel per maand zou dat zijn?
En ik dacht dat Braddie erg was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij was oa bijna doodgegaan door dagen met een open wond te lopen bij zijn balzak waar hij met een mes had geprobeerd zijn innerlijke vagina wat sneller te openen dan met neurale geluiden ging.
Dat zou wel te doen zijn jaquote:
Gwl zal ook nog best wat zijn in zo'n huis met 4 van die gastenquote:
Moet je even aan Pharkus vragenquote:
Allemaal hele dag aan het streamen jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gwl zal ook nog best wat zijn in zo'n huis met 4 van die gasten
Wat is jouw verbruik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal hele dag aan het streamen jaDie slurpen energie
1k kcal?quote:
Hier wil je hem wel heel graag vindenquote:
sow!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier wil je hem wel heel kkgraag vinden
Weet niet. Nederland valt altijd door de mand in Europa.quote:
Drita was toch overtuigend moet ik zeggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Nederland valt altijd door de mand in Europa.
Man man man. Had echt medelijden met Feyenoorders daar. We zakken af naar het niveau van Wales en Noord-Ierland zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drita was toch overtuigend moet ik zeggen![]()
![]()
Nou altijd. Feyenoord misschienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Nederland valt altijd door de mand in Europa.
Overdrijf niet. 2 goede Europese seizoenen en we hebben weer 2 in de CLquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man man man. Had echt medelijden met Feyenoorders daar. We zakken af naar het niveau van Wales en Noord-Ierland zo.
Kaneel is af en toe wel de koning van het negativisme jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Overdrijf niet. 2 goede Europese seizoenen en we hebben weer 2 in de CL
Oh ik had die dus een tijdje geleden gekocht op aanrader van jou volgens mn, ze zijn minder pittig dan diegene die ik had aageraden (Kessel Habanero) maar de smaak van deze is lekkerder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:22 schreef very het volgende:
[..]
https://www.dekkerpepper.nl/product/herrs-carolina-reaper-cheese/
Nee joh, we zijn gewoon de 7de competitie van Europa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man man man. Had echt medelijden met Feyenoorders daar. We zakken af naar het niveau van Wales en Noord-Ierland zo.
Maar 2 slechte / matige seizoenen en NL kampioen mag weer voorrondes spelen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Optimist ben je ook zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maar 2 slechte / matige seizoenen en NL kampioen mag weer voorrondes spelen...
Moet je daar blij van worden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat stel je voor dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je daar blij van worden?
Wie gaat er daar punten pakken?
Ik hoop dat de UEFA veranderingen doet zodat er niet miljarden in omgaan. Op deze manier maak je alle landelijke competities kut. De helft van de competities staat van te voren vast door de enorme verschillen in geld.
Misschien wil ze je ster wel gevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
1-ster review achtergelaten op vinted en nu heeft die vrouw mij 1 ster gegeven :/
Realist.quote:
Hoorde dat ze Veerman wilde halen door middel van ruildeal met wat lammen en blindenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Realist.
Als we PT willen inhalen zijn er gewoon meer NL teams nodig die structureel presteren en punten binnenhalen. Helaas dat dit de laatste jaren vrijwel enkel van Ajax komt en in mindere mate van AZ en PSV.
Vitesse / Utrecht etc gaan er toch altijd kansloos uit in de voorrondes.
Over Feyenoord maak ik geen woorden vuil.
De heetheid kan erg verschillen per zak. Daar moet je een beetje geluk mee hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Oh ik had die dus een tijdje geleden gekocht op aanrader van jou volgens mn, ze zijn minder pittig dan diegene die ik had aageraden (Kessel Habanero) maar de smaak van deze is lekkerder.
denk ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wil ze je ster wel geven
Ja, PSV heeft een aantal dramatische jaren gehad in Europa ja maar buiten die jaren om harkt PSV toch altijd mooie punten binnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Realist.
Als we PT willen inhalen zijn er gewoon meer NL teams nodig die structureel presteren en punten binnenhalen. Helaas dat dit de laatste jaren vrijwel enkel van Ajax komt en in mindere mate van AZ en PSV.
Vitesse / Utrecht etc gaan er toch altijd kansloos uit in de voorrondes.
Over Feyenoord maak ik geen woorden vuil.
Nee, ik vind je apartquote:
Volgens mij is dat een eigenschap die je online maar heel moeilijk kan bepalen voor iemand. Ik vind je wel eigenzinnig. Maar dat is niet negatiefquote:
Valt wel mee. Behalve zijn muzieksmaak danquote:
Apart hoeft niet negatief te zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Behalve zijn muzieksmaak dan
Misschien heeft capuchonjongen wel een ideequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afschaffen en opnieuw beginnen
Like gegevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien heeft capuchonjongen wel een idee
Wat een ideeën heeft die vent ook hequote:
Tussen CL voorronde in, lekker manquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:29 schreef Fok-it het volgende:
Dit weekend al fruitschaal. Gaat snel weer
Net als Feyenoord alles inzetten op de fruitschaal en dan door de kneuzen in Europa eruit jaaaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tussen CL voorronde in, lekker man
Die Johan Cruyff schaal kan me echt niks boeien
Ff resultaat van vanavond afwachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als Feyenoord alles inzetten op de fruitschaal en dan door de kneuzen in Europa eruit jaaa
kun je best zeggen toch? maar liefquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een eigenschap die je online maar heel moeilijk kan bepalen voor iemand. Ik vind je wel eigenzinnig. Maar dat is niet negatief
ja is ookquote:
Ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:29 schreef Banaanvragen het volgende:
Wanneer zou 'shin chan' weer een nieuwe vlog plaatsen?
[ afbeelding ]
Waarom zou je willen verbinden met wappies of mensen met antidemocratische ideeën?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
Net een geweldig idee gekregen toen ik buiten stond te roken: de huidige samenleving is gepolariseerd en iedereen wordt alleen maar extremer! Tijd voor een politicus die verbindt i.p.v. verdeeld? Iemand die voor alle Nederlanders staat? Laat me weten wat jullie ervan vinden!
Stop met dat vergifquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
Net een geweldig idee gekregen toen ik buiten stond te roken: de huidige samenleving is gepolariseerd en iedereen wordt alleen maar extremer! Tijd voor een politicus die verbindt i.p.v. verdeeld? Iemand die voor alle Nederlanders staat? Laat me weten wat jullie ervan vinden!
Pieter Omtzicht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
Omdat we met zijn alle de nuance moeten opzoeken. Mildheid is altijd de beste oplossing; Nederland schreeuwt om het politieke midden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:35 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Waarom zou je willen verbinden met wappies of mensen met antidemocratische ideeën?
Wat bedoel je precies?quote:
Sommige mensen zijn al reddeloos verloren, die gaan nooit meer enige vorm van nuance terugvinden in hun gedachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Omdat we met zijn alle de nuance moeten opzoeken. Mildheid is altijd de beste oplossing; Nederland schreeuwt om het politieke midden.
[..]
Wat bedoel je precies?
Kijk maar in NWS.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn al reddeloos verloren, die gaan nooit meer enige vorm van nuance terugvinden in hun gedachten
Hoezo, we hebben toch een gaaf land!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
Onze samenleving is hard geworden, we zijn het vertrouwen in elkaar verloren... Toen ik klein was, hadden we in de buurt allemaal touwtjes uit de brievenbus hangen; zo kon je gewoon binnenkomen bij de buren. Zoiets zou tegenwoordig absoluut niet meer kunnenWe hebben een politiek nodig die heelt; verbindt; kloven overbrugt, bruggen bouwt, bruggen verstevigd. Samen staan we sterker.
Waar zijn de touwtjes gebleven dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoezo, we hebben toch een gaaf land!
waarom zou je zo een reactie over een game plaatsenquote:One of my favourite games of all time. It makes you feel like a real man when you play it.
Alsof ze na het weigeren van 5 miljoen van een serie A club wel akkoord zouden gaan met Vente en Diemersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoorde dat ze Veerman wilde halen door middel van ruildeal met wat lammen en blindenToch echt heel beschamend hoor
Dan ben je toch wel diep gezakt jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Alsof ze na het weigeren van 5 miljoen van een serie A club wel akkoord zouden gaan met Vente en Diemers![]()
man, al kregen ze geld toe.
Een keeper die na de winst voor de camera lekker bijdehand doet en een paar dagen later vier keer mag vissen tegen semiprofs uit Sloveniëquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als Feyenoord alles inzetten op de fruitschaal en dan door de kneuzen in Europa eruit jaaa
Dat komt omdat Nederland steeds minder Nederlanders heeft. Er is nu eenmaal minder sociale cohesie in een multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
Onze samenleving is hard geworden, we zijn het vertrouwen in elkaar verloren... Toen ik klein was, hadden we in de buurt allemaal touwtjes uit de brievenbus hangen; zo kon je gewoon binnenkomen bij de buren. Zoiets zou tegenwoordig absoluut niet meer kunnenWe hebben een politiek nodig die heelt; verbindt; kloven overbrugt, bruggen bouwt, bruggen verstevigd. Samen staan we sterker.
Weet niet of dat nu direct het probleem is. De samenleving verhuftert in een rap tempo. Dat zou ik niet op het conto van niet Nederlanders willen schrijven. Genoeg van origine Nederlands tuig dat dat nu ook onmogelijk maakt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:56 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dat komt omdat Nederland steeds minder Nederlanders heeft. Er is nu eenmaal minder sociale cohesie in een multiculturele samenleving.
En dit is nou nuance.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet niet of dat nu direct het probleem is. De samenleving verhuftert in een rap tempo. Dat zou ik niet op het conto van niet Nederlanders willen schrijven. Genoeg van origine Nederlands tuig dat dat nu ook onmogelijk maakt.
Toen ik klein was kon je gewoon bij iedereen via de achterdeur die altijd open was. Snap niet waarom ze zouden gaan lopen kutten met touwtjes :squote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
Tlaloc is zelf Nederlands tuig op basis van zijn opvattingen. Hij moet maar lekker naar Rusland of Hongarije gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet niet of dat nu direct het probleem is. De samenleving verhuftert in een rap tempo. Dat zou ik niet op het conto van niet Nederlanders willen schrijven. Genoeg van origine Nederlands tuig dat dat nu ook onmogelijk maakt.
Beter dan je uitscheiding online te ventileren waar niemand er op zit te wachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meestal als ik een onderbuikgevoel heb moet ik poepen.
Bij ons in de straat had je geen achterom. Daar hingen overal touwtjes uit de deur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Toen ik klein was kon je gewoon bij iedereen via de achterdeur die altijd open was. Snap niet waarom ze zouden gaan lopen kutten met touwtjes :s
Toen ik in Drenthe woonde vond ik dat altijd heel erg ongemakkelijk. Stond je buurvrouw zonder af te spreken opeens in je keukenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Toen ik klein was kon je gewoon bij iedereen via de achterdeur die altijd open was. Snap niet waarom ze zouden gaan lopen kutten met touwtjes :s
tyfus boomers gaven mij niet voorrang (ik kwam van rechts) bij T-splitsingquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
My underbelly approves this message.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Beter dan je uitscheiding online te ventileren waar niemand er op zit te wachten
Wtf doen mensen dat echt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik in Drenthe woonde vond ik dat altijd heel erg ongemakkelijk. Stond je buurvrouw zonder af te spreken opeens in je keuken
Bitch get out
Ja, dan had je gas moeten geven he. Amateur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tyfus boomers gaven mij niet voorrang (ik kwam van rechts) bij T-splitsing
ik zag ze gaan niet stoppen maar ik laat mijn auto dan gewoon nog doorrollen ipv te stoppen en die tineke boos kijken joh en zag dr mondje zo mopperen
tyfus boomers
ga dood
Daar welquote:
In een dorp zeker. Ik kreeg ooit te horen dat ze de voordeur niet meer voor me zouden openen. “Kom maar achterom”quote:
Als de bel gaat en ik verwacht niemand doe ik niet eens openquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar welZit je toch niet op te wachten
herkenbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:30 schreef Solotovski het volgende:
Als de bel gaat en ik verwacht niemand doe ik niet eens open
Dit zou je gewoon a la Home Alone dan ook moeten laten horenquote:
Hadden we in studentenhuis ook nog wel. Was wel gezellig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Optyfen gauw
Woon je zo onveilig?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Optyfen gauw
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Optyfen gauw
Neuh maar waarom zou ik opendoenquote:
Buurmeisje kwam eens binnen terwijl ik zat te fappen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh maar waarom zou ik opendoen
Laat me met rust
Misschien is het cachet wel die oude tijden wil laten herbeleven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh maar waarom zou ik opendoen
Laat me met rust
Dat wil Solo juist voorkomen anders staat hij in heel Harderwijk bekend als de witte Chineesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buurmeisje kwam eens binnen terwijl ik zat te fappen.
Ik vond het wel geil. Kwam hardquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wil Solo juist voorkomen anders staat hij in heel Harderwijk bekend als de witte Chinees
Die is druk bezig met discutabel paardenvoer te verkopen aan dubieuze klanten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:51 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Misschien is het cachet wel die oude tijden wil laten herbeleven.
Je weet het niet.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buurmeisje kwam eens binnen terwijl ik zat te fappen.
Hoe oud was dat buurmeisjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel geil. Kwam hard
Ben je hard geworden?quote:
Pfoe. Ik wil zeggen 20. Maar kan ook 21 zijn.quote:
Vertel meer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:08 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Die is druk bezig met discutabel paardenvoer te verkopen aan dubieuze klanten.
Zo zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je hard geworden?
[..]
Pfoe. Ik wil zeggen 20. Maar kan ook 21 zijn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:14 schreef Boze_Eend het volgende:
Vandaag is een stukje van mezelf gestorven.
Wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:21 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Ik doelde op het schot van Noni.
Fugue kan mijn posts niet lezen dus ze doelt in elk geval niet op mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij deed geen pistool na maar doelde op het schot van noni
Waarom kan ze jouw posts niet lezen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Fugue kan mijn posts niet lezen dus ze doelt in elk geval niet op mij
Euh okequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij deed geen pistool na maar doelde op het schot van noni
Weet niet, oud zeer ofzo, moet je aan haar vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom kan ze jouw posts niet lezen?
Ga weg met die fantasieën van jequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze liet toen haar memmen zien
Heb liever dat jij het verteld. Kan best ze leest je posts toch nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:27 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Weet niet, oud zeer ofzo, moet je aan haar vragen.
PSV is goed hoor bohquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar een leugen!
Spreek haar nog steeds soms.
Rtl 7quote:
Mooi moment om in te springen koekoekquote:
Zet mijn civ 6 wel even op pauze. Was toch niet aan het winnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi moment om in te springen koekoek
De 3-0 gemist? Was kek goaltjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zet mijn civ 6 wel even op pauze. Was toch niet aan het winnen.
3-0 zie ik. Lekker hoor. Onverwachts.
Ik heb oprecht geen idee manquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb liever dat jij het verteld. Kan best ze leest je posts toch niet
Vorig seizoen was wel beetje saai ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De 3-0 gemist? Was kek goaltje
Ja gaat erg makkelijk weer, net als 2 weken geleden. Die gaan het Ajax zo wel lastig maken dit seizoen, ook wel weer eens leuk
Nou, ik `ben'' officieel een Feyenoorder, maar dat is de laatste jaren wel flink afgenomen. Europees gezien gewoon erg Nederlands gezind, welke ploeg dan ook. Ik kijk liever naar dit PSV en Ajax afgelopen jaren dan naar Feyenoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:39 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vorig seizoen was wel beetje saai ja.
Jij bent toch voor Ajax?
Och, beter ten halve gekeerd...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik `ben'' officieel een Feyenoorder, maar dat is de laatste jaren wel flink afgenomen. Europees gezien gewoon erg Nederlands gezind, welke ploeg dan ook. Ik kijk liever naar dit PSV en Ajax afgelopen jaren dan naar FeyenoordMaargoed, in Rotterdam geboren en zulks, dan krijg je dat
Waar kom jij ergens vandaan Mahl?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:45 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Och, beter ten halve gekeerd...
Hoe lang heb je in Rotterdam gewoond dan.
Niet. Barendrecht, 11 jaar. Maar dat ligt onder de rook van Rotterdam dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:45 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Och, beter ten halve gekeerd...
Hoe lang heb je in Rotterdam gewoond dan.
Veluwequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kom jij ergens vandaan Mahl?
Teveel rommel op dat account + dingen die naar mijn privé kunnen leiden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Waarom trouwens van username veranderd?
Is dat wat? Ik heb Civ3, 4 en 5. Civ3 vind ik de beste.. Ik speel op monarch stand, maar is alweer een tijd terug.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zet mijn civ 6 wel even op pauze. Was toch niet aan het winnen.
3-0 zie ik. Lekker hoor. Onverwachts.
Mahl en ik wonen nog geen 10km bij elkaar vandaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kom jij ergens vandaan Mahl?
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:52 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Teveel rommel op dat account + dingen die naar mijn privé kunnen leiden.
Heb de anderen niet gespeeld, dus dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik heb Civ3, 4 en 5. Civ3 vind ik de beste.. Ik speel op monarch stand, maar is alweer een tijd terug.
Lekker man. Ik zou daar eigenlijk ook gaan wonen. Maar niet doorgegaan door studiefalen van ons.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mahl en ik wonen nog geen 10km bij elkaar vandaan
En werkten op hetzelfde industrieterreinquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mahl en ik wonen nog geen 10km bij elkaar vandaan
Waar woon je nu dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man. Ik zou daar eigenlijk ook gaan wonen. Maar niet doorgegaan door studiefalen van ons.
@Fugue vertelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:56 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Echt niet. Vraag jij het aan haar, ik ben ook wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |