Ik gok dat @Scrummie Feyenoord op 1 zetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef Coco het volgende:
Hopelijk vindt @:Scrummie nog wel dat Feyenoord meedoet om het kampioenschap.
In Scrummie zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef Coco het volgende:
Hopelijk vindt @:Scrummie nog wel dat Feyenoord meedoet om het kampioenschap.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Belanden jullie ook weleens aan een strop in een parkje na een rondje joggen?
In de eerste invulling van de Eredivisietoto zal Scrummie als een halvezool 0-5 bij AJA-NEC zetten en 3-0 bij HER-PSV.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik gok dat @:scrummie Feyenoord op 1 zet
Nee, ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de eerste invulling van de Eredivisietoto zal Scrummie als een halvezool 0-5 bij AJA-NEC zetten en 3-0 bij HER-PSV.
Dit is niet nodig Stinho maar het staat je vrij om het toch te doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de eerste invulling van de Eredivisietoto zal Scrummie als een halvezool 0-5 bij AJA-NEC zetten en 3-0 bij HER-PSV.
Ik kwam trouwens toch niet door die serie met het hertenkind na 4 afleveringen met slechts drama en opstapelend slecht nieuws.quote:
Ik heb het na driekwart aflevering afgezet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam trouwens toch niet door die serie met het hertenkind na 4 afleveringen met slechts drama en opstapelend slecht nieuws.
Hoe kijk jij tegen de kwestie-Gers Pardoel aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet nodig Stinho maar het staat je vrij om het toch te doen![]()
Ja zoiets had ik dat al gezegd dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het na driekwart aflevering afgezet.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik dat al gezegd dan?
Als je gezamenlijk besluit om je kind Goud te noemen dan is zoiets onvermijdelijk en verdien je elkaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen de kwestie-Gers Pardoel aan?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam trouwens toch niet door die serie met het hertenkind na 4 afleveringen met slechts drama en opstapelend slecht nieuws.
Snap ik wel, het is ook een wat lastige serie. Niet omdat ie moeilijk is maar als het je niet pakt in die eerste paar afleveringen gaat het nooit echt leuk worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het na driekwart aflevering afgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |