Je zou hem de @tong80 van twitter kunnen noemenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij die jongen toch nog altijd een soort vertedering/medelijden waardoor ik zijn tweets liever niet zie.
Net nog een serieus topic geopend in VBL. Verder wordt er niks serieus geopend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je snapt inmiddels het verschil tussen de SC en serieuze topics wel mag ik hopen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben juist van het harmonie-model Briljante columns geschreven over Israël. de Kromme en Moulijn.
Vertedering/medelijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou hem de @:tong80 van twitter kunnen noemen
Dat heb ik bij de posts van @Zipportalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij die jongen toch nog altijd een soort vertedering/medelijden waardoor ik zijn tweets liever niet zie.
Ik heb vandaag nog het PSV - Midtjylland topic geopend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog een serieus topic geopend in VBL. Verder wordt er niks serieus geopend.
Testosteron. En verder zal het aan m'n reet roesten in dit dode forum.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Testosteron. En verder zal het aan m'n reet roesten in dit dode forum.
Dan zal dit wel de laatste post zijn daarover (lol)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Testosteron. En verder zal het aan m'n reet roesten in dit dode forum.
Al gepoept ? Qua inbreng in VBL?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het begrip briljant ook wel aan inflatie onderhevig zeg.
We zouden het bij voetbal houden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog het PSV - Midtjylland topic geopend.
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, vandaag nog niet!
Net wel twee stroopwafels gekocht @:ggmm
Dat mannenvoetbal wordt toch helemaal niet uitgezonden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Spanje kan het voetballend niet redden dus blijft maar om strafschoppen roepen.
Tot zover mijn briljante vbl inbreng voor deze week.
Het kutte.....Het is nergens te zien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Spanje kan het voetballend niet redden dus blijft maar om strafschoppen roepen.
Tot zover mijn briljante vbl inbreng voor deze week.
Meestal op eurosport 2.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mannenvoetbal wordt toch helemaal niet uitgezonden?
Eurosport 2, gratis kanaal/zender van de maand bij de KPN kastjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, geen flauw idee of ik dat heb. Paar keer naar ES geschakeld vorige week en dan zat dat walgelijke mannetje van FIFA e-sports er die wat mij betreft zijn beide armen en benen mag breken.quote:
Die doet ook intervieuwtjes bij de CL.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, geen flauw idee of ik dat heb. Paar keer naar ES geschakeld vorige week en dan zat dat walgelijke mannetje van FIFA e-sports er die wat mij betreft zijn beide armen en benen mag breken.
Ik zap me kapot en blijf soms hangen bij Belgi:e basketbalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
intervieuwtjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die doet ook intervieuwtjes bij de CL.
Stuur maar mailtje naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de posts van @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |