Meteen zie je de toegevoegde waarde van de conference league voor dit soort clubs. Geweldig.quote:
Helaas de Britten wonnenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:39 schreef borisz het volgende:
India pakt voor het eerst een hockeymedaille sinds 1980..
Verhaal is bekend. Kunstgras hebben nooit kunnen verwerken. Tot nu lijkt het. Met Graham Reid (heren) en Sjoerd Marijne (dames) aan het roer en meer internationale staf (oh en geld India moest terugkeren in het kader van de mondialisering van de sport) is de eerste medaille binnen. Hopelijk kunnen de dames ook nog GB verslaan morgen.
En de Hockeydames lijken de, hun vooraf al toebedeelde, gouden medailles wel te halen, maar het is nog evenquote:
Ook binnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En de Hockeydames lijken de, hun vooraf al toebedeelde, gouden medailles wel te halen, maar het is nog even
Ik dacht meteen dat we in een nieuw topic zatenquote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht meteen dat we in een nieuw topic zaten
Kan ik ook niet terug vinden. Staan ergens op een niet meer bestaande server?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij staat gewoon in de OP he.
Mascottes lijken gesneuveld?
90% van de Hoolers is gesneuveld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij staat gewoon in de OP he.
Mascottes lijken gesneuveld?
lekker onpartijdigquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is maar wie je het vraagt hoor!
Is @:bomenverzameling daar ?
Het gaat erom wie er wintquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajax is wel de betere ploeg, maar daar maal ik niet om..
Ajax droeg wel (een afschuwelijk lelijk) warming up shirt, dat iets met de Pride te maken had..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:51 schreef Ole het volgende:
Maar 020 op dit moment meer bezig met gaypride van met VBL. In elk geval in mijn buurtje
had ik al gepost! Elke modebewuste gay die ik ken zou dit vreselijk vinden!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ajax droeg wel (een afschuwelijk lelijk) warming up shirt, dat iets met de Pride te maken had..
deze dusquote:
Ja, zag ik pas na dat ik mijn post geplaatst hadquote:
écht! zo slecht!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, zag ik pas na dat ik mijn post geplaatst had
correctie! dit was gewoon een spuuglelijk shirt!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:55 schreef Ole het volgende:
[..]
had ik al gepost! Elke modebewuste gay die ik ken zou dit vreselijk vinden!
Dekselse Evert ten Napel, die met pensioen gaat op 77-jarige leeftijdquote:
dus toch!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Dekselse Evert ten Napel, die met pensioen gaat op 77-jarige leeftijd.
ESPN is een hoop rechten kwijt geraakt. Daarmee hebben ze wat minder commentatoren nodig.quote:
wel terecht! hoorde al heel verhaal op npoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef borisz het volgende:
[..]
ESPN is een hoop rechten kwijt geraakt. Daarmee hebben ze wat minder commentatoren nodig.
Ze willen Evert wel door de voordeur met erehaag laten gaan.
Zie mijn topic.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef borisz het volgende:
[..]
ESPN is een hoop rechten kwijt geraakt. Daarmee hebben ze wat minder commentatoren nodig.
Ze willen Evert wel door de voordeur met erehaag laten gaan.
linkje?quote:
Als je maar komtquote:
Welk verliesquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:37 schreef Ole het volgende:
jochie bij AH nog helemaal sjachie over het verlies
ja zeg ik ben 010!quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:37 schreef Ole het volgende:
jochie bij AH nog helemaal sjachie over het verlies
Bij een lief echtpaar met een Thais restaurant. Hoop dat Bert het redt.quote:
Tot nu toe lijkt de trainer ook weer wat op aarde geland en gewoon “normale” dingen te doen, dat scheelt ook al een slok op een borrel in vergelijking met vorig jaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:35 schreef borisz het volgende:
Als PSV weer in slotminuten wedstrijden gaat winnen kan het nog wel eens spannend worden in de Eredvisie. Zolang die trainer spelers niet na 60 minuten gaat wisselen uiteraard.
Pieter Bouwman. Regisseur van Hans Teeuwen. Briljante radio.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:49 schreef manny het volgende:
N.a.v. die meisjes in Doetinchem, bij dat soort dingen moet ik toch altijd even denken aan bovenstaande meesterlijk item van Radio Bergeijk.
Leuke Wandeling. Vanaf CS naar het Westergasterrein, Spaarndammerbuurt en dan de Houthavens. Eerst de kantoren daarna de woningen. Leuk om er eens doorheen te lopenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:00 schreef borisz het volgende:
Zaterdag naar de Slaverijtentoonstelling in het Rijks smiddags waarschijnlijk een wandeling door de Houthavens. Eens een ander deel van Amsterdam in
oh dat is leuk! Ook nog stukje Haarlemmerstraat meegepakt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuke Wandeling. Vanaf CS naar het Westergasterrein, Spaarndammerbuurt en dan de Houthavens. Eerst de kantoren daarna de woningen. Leuk om er eens doorheen te lopen.
[ afbeelding ]
oh dat is leuk! Ook nog stukje Haarlemmerstraat meegepakt?quote:
Klein stukje Haarlemmerstraat idd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:41 schreef Ole het volgende:
[..]
oh dat is leuk! Ook nog stukje Haarlemmerstraat meegepakt?
Heb 10 jaar in Staatsliedenbuurt gewoond. Toen was Westergas in opkomst en Spaarndammerbuurt nog niet zo veel,
edit, zie nu kaartje , ja dus! leuke wandeling!
Ik was vandaag in Amersfoort! ook leuk
quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:26 schreef manny het volgende:
Lekker langs de lijnen... heerlijk programma blijft het toch.
VBL / Duitse doelpuntenmachine Gerd Müller (75) overleden.....quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:33 schreef golfer het volgende:
De plaag van Nederland, der Bomber, is niet meer.
Slechts 75 jaar geworden
Waarvan ongeveer 6 jaar met alzheimer. Verschrikkelijk, en eigenlijk de ultieme belediging voor Nederland. Vergeten dat je tegen ons in de WK finale scoort.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:33 schreef golfer het volgende:
De plaag van Nederland, der Bomber, is niet meer.
Slechts 75 jaar geworden
Alzheimer en Korzakov zijn familie van elkaar...quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:13 schreef manny het volgende:
[..]
Waarvan ongeveer 6 jaar met alzheimer. Verschrikkelijk, en eigenlijk de ultieme belediging voor Nederland. Vergeten dat je tegen ons in de WK finale scoort.
Ten Hag had trouwens mooie woorden over hem en ook over hoe Bayern met hem omging, ook toen hij ziek was, in een interview vandaag.
Wat bedoelt u ?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Alzheimer en Korzakov zijn familie van elkaar...
Korzakov komt veel voor na overdadig drankmisbruik en lijkt op Alzheimer.quote:
Ah. Check. Dat wist ik niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Korzakov komt veel voor na overdadig drankmisbruik en lijkt op Alzheimer.
Hij was een alcoholist.
SNap ik,quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:16 schreef borisz het volgende:
Wel weer fijn dat het wat drukker is op kantoor.
Ik werk toch beter in een werkomgeving met wat leven om me heen.
en alweer terugquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
VBL / De laatste keer Ten Napel.....Dag Evert.....
@:Ole
en een VanGaaltjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet een Advocaatje met slagroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |