Subtiel gejat van https://www.handbal.nl/bl(...)teamnl-handbaldames/quote:Komende zomer spelen de damesteams van 25 juli t/m 2 augustus de poulefase. Van de zes teams in een poule plaatsen vier zich voor de kwartfinales, die gespeeld worden op 4 augustus. De halve finale staat gepland op 6 augustus. Twee dagen later, op 8 augustus wordt bepaald wie het goud wint in de finale. Alle wedstrijden worden gespeeld in de Yoyogi National Stadium in Tokyo.
Programma:
Poulefase, 25 juli t/m 2 augustus
Kwartfinale, 4 augustus
Halve finale, 6 augustus
Finale, 8 augustus
Loting TeamNL Handbaldames:
Groep A: Nederland, Montenegro, Noorwegen, Japan, Korea en Angola
Groep B: Spanje, Rusland, Hongarije, Zweden, Frankrijk en Brazilië
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef gianni61 het volgende:
Speeltijd is aangepast. Wedstrijd is nu de laatste van de dag om 13:45 Nederlandse tijd.
Dit zie ik niet meer goed komen. Dat verwacht je ook weer nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:22 schreef Meridiaan het volgende:
Het gaat helemaal mis voor Spanje nu, 4 doelpunten achter
Er zit bij zowel de mannen- als de vrouwenploeg iets heel goeds in hun knäckebröd dit toernooi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zie ik niet meer goed komen. Dat verwacht je ook weer niet
Dat is nog rijkelijk laatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zie ik niet meer goed komen. Dat verwacht je ook weer niet
Op fok.es wordt nu het "zijn dit de slechtste spelen ooit" topic geopend
Er zijn af en toe wel wat leuke en mooie medailles, maar er gaat ook wel veel mis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is nog rijkelijk laatAl had ik 'm gezien jouw posts her en der ook hier wel van je verwacht
Tsja, hier heb je ook wel meer mensen die van der Graaf heten he.quote:
Klopt. Zal die naam nooit vergeten ben ik bangquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, hier heb je ook wel meer mensen die van der Graaf heten he.
Dat is toch Andersquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, hier heb je ook wel meer mensen die van der Graaf heten he.
Ze maken nu het verschilquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:28 schreef kilon het volgende:
De Noren zullen wel aan het langste eind trekken, maar het is zeker een vermakelijke wedstrijd.
Dit was live ja, nu gaan ze de tijd wel vullen met herhalingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:38 schreef franklop het volgende:
Dit was dus gewoon live bij de NOS?dacht dat het tijdvulling was van ze
GOed dat ik 2e helft heb kunnen volgen dan
Ik hoor het, terwijl ik net zelf al het atletiek heb teruggekekenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was live ja, nu gaan ze de tijd wel vullen met herhalingen.
Lekker waterpolo of zeilen kijken op de pleejur dan maarquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik hoor het, terwijl ik net zelf al het atletiek heb teruggekeken
Welke van de 2 raad je aan qua spanning?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker waterpolo of zeilen kijken op de pleejur dan maar
Zeilen is nu voorbij, maar ik had Waterpolo toch al aangeradenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Welke van de 2 raad je aan qua spanning?
Dit zal niemand verbazen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:21 schreef Meridiaan het volgende:
Zweden momenteel ruim voor op Zuid-Korea, 14-7 na 18 minuten eerste helft.
Ik verwacht dat het echt niet mee gaat vallen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:40 schreef Szura het volgende:
Ik verwacht een enorme kutwedstrijd tegen die vervelende Fransen. Dan kan het alleen maar meevallen.
Nederland is ook niet echt bijzonder toch? Heb het niet zo goed gevolgd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Vergeet niet dat Frankrijk tot nu toe tegen valt.
Precies naar verwachting.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nederland is ook niet echt bijzonder toch? Heb het niet zo goed gevolgd.
Gewoon zoals het hoort eigenlijk. Niet winnen van Noorwegen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste post in het handbalforum.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Stoppen ze daar ooit mee dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Frankrijk is alvast begonnen met kut spelen.
Wel bijzonder.quote:
Ze spelen prima dit toernooi.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bronsquote:
nou en, frikandellen er van makenquote:
Naar wijven die scheten laten onder de dekens.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou, brons, top.
Nu terug naar een echte sport
Hockeydames houden de eer hoog.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Zijn we er toch weer ingetuind.
Nederlandse teamsporters.
Sportmoment van de eeuw Volleybalgoud in 96quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Zijn we er toch weer ingetuind.
Nederlandse teamsporters.
Al 25 jaar geen kut gepresteerd dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sportmoment van de eeuw Volleybalgoud in 96
En een tijdstraf.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Dus een Nederlandse wordt tegen de grond gewerkt en Frankrijk krijgt een pingel.
Het wordt weer zo'n wedstrijd.
Waterpologoden 2008quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al 25 jaar geen kut gepresteerd dus.
Die knapen van de teamsprint deden het toch wel aardig?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:53 schreef Szura het volgende:
Allemaal eruit in de kwartfinales
Teamsportgoden
De pingel is terecht. Snelder beweegt nog als ze op de hoekspeelster inloopt. Als ze stil staat daar als verdediger als de hoek schiet is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Dus een Nederlandse wordt tegen de grond gewerkt en Frankrijk krijgt een pingel.
Het wordt weer zo'n wedstrijd.
ik ben benieuwd naar andere dingen van estavanaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:55 schreef Wicky15 het volgende:
Benieuwd naar de analyse van Estavana.
Er had daarvoor al gefloten moeten worden voor een Franse overtreding.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De pingel is terecht. Snelder beweegt nog als ze op de hoekspeelster inloopt. Als ze stil staat daar als verdediger als de hoek schiet is er niets aan de hand.
Die heeft sowieso geen best toernooi.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:57 schreef gianni61 het volgende:
nou, eerste bal die Tess tegen houdt
Ja weet ik toch.quote:
Wilfred Genee gespot in het olympisch dorp?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:59 schreef Wicky15 het volgende:
Hebben ze tot diep in de nacht lopen scheren ofzo?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wilfred Genee gespot in het olympisch dorp?
en verdedigend ookquote:
Middenveld is ook niet je-dat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verdedigend staat het ook niet heel sterk.
Judoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Behalve de hockeydames laten de overige teamsporten het toch wel aardig afweten eigenlijk
Nee, eigenlijk is het gewoon compleet baggerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verdedigend staat het ook niet heel sterk.
Ja die groepsfase lukt nog wel maar daarna...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Behalve de hockeydames laten de overige teamsporten het toch wel aardig afweten eigenlijk
Wie zou jij troosten?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
Dit gaat wel mooie tranen opleveren. Sport is emotie. Emotie is mooi.
Minuut 14 noem ik niet "het begin", kortom het is nog steeds kut.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:02 schreef macca728 het volgende:
Analyse : het begin was niet zo goed
Ze waren te goed. Ze hebben een stijvere stok nodig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:02 schreef macca728 het volgende:
Analyse : het begin was niet zo goed
Voetbalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:03 schreef -XOR- het volgende:
Dit Nederland mist een type Vivianne Miedema.
sowquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
De handbalvrouwen hebben nog minder scorend vermogen dan Feyenoord.
nou nou nouquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
wellicht kunnen ze via de advocaat van Feyenoord nog wat regelenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
Die is naar Irak.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wellicht kunnen ze via de advocaat van Feyenoord nog wat regelen
Kritiek prima maar ik ga aangifte doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
bij meer dan 10 punten verschil in de 7e inning is het klaar.quote:
handbalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:07 schreef dz5b604 het volgende:
Zo, wat is hier aan de hand? Dacht dat dit wel te doen was voor NL
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:08 schreef Zorro het volgende:
Interview:
"Ja we begonnen te..."
"Nee"
"Wat bedoel je?"
"Nee, jullie begonnen helemaal niet."
Frankrijk is wel een enorme kutploeg, maar dit gat is wel echt belachelijk groot jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:07 schreef dz5b604 het volgende:
Frankrijk is altijd wel gelijkwaardig, dus dat dit wel te doen was is iets te overdreven op voorhand.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:07 schreef dz5b604 het volgende:
Ik dacht 7 puntenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:10 schreef -XOR- het volgende:
Hoeveel punten kwam montenegro terug tegen Nederland?
Denk dat de nonchalance die NL toen had niet gedeeld wordt door de fransen in deze wedstrijd...quote:
Jan ScharieGod.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:12 schreef Slobeend het volgende:
De commentator zegt elke wedstrijd dat Van der Heijden nooit verzaakt maar die speelt heel slecht.
nuttigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:12 schreef Slobeend het volgende:
De commentator zegt elke wedstrijd dat Van der Heijden nooit verzaakt maar die speelt heel slecht.
Rustig Aad300quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:15 schreef Starflyer het volgende:
Cumbek ja. Van 3/4 achterstand naar minder dan de helft.
Het kan nog
Die Estavana komt ook uit een Probleemwijken. Komt dus wel goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:15 schreef -XOR- het volgende:
De ladies zijn wakker. Gisternacht natuurlijk gewoon zwaar zitten zuipen.
Estavana is echt een schatjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Estavana komt ook uit een Probleemwijken. Komt dus wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |