quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:05 schreef Gehrman het volgende:
Valentijn bash. Dit vind @:ikweethetookniet leuk.
Kom ik op terugquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
De eredivisie begint weer. Vul allen de voorspelling in.
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2021/2022
*voorzichtig gesponsorde post
Mag ik tot 1 september voorspellen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
De eredivisie begint weer. Vul allen de voorspelling in.
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2021/2022
*voorzichtig gesponsorde post
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag ik tot 1 september voorspellen?
Ja. laffe mensen mogen dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag ik tot 1 september voorspellen?
Is toch ook totale onzin om alleen met 1 tevreden te moeten zijn. Voor sommige mensen is de finale halen met hun capaciteiten al heel knap. Het is niet een Pietie die blij is met 3x brons ofzo..quote:
Ja zo zou het zitten. Elke pater was pedo en ze zijn stuk voor stuk aanranders en verkrachtersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:08 schreef Dutch_view het volgende:
Henk houdt de paters de hand boven t hoofd
Doet Coco ook wel eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedenavond Coco. Sorry dat ik er zonder groeten in kwam.
Dat doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedenavond Coco. Sorry dat ik er zonder groeten in kwam.
Ook niet voor de postbode, als je hond voor de deur ligt gaat hij dood.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef Gehrman het volgende:
Ook niet echt een praktisch boek voor op vakantie.
Kan ook niet mee met het vliegtuig, zit je zo aan je max. gewicht bagagequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef Gehrman het volgende:
Ook niet echt een praktisch boek voor op vakantie.
ze hebben op zn minst de schijn tegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zo zou het zitten. Elke pater was pedo en ze zijn stuk voor stuk aanranders en verkrachters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |