Elke week een aflevering voor deze serie.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef Marsenal het volgende:
Mjah, geen idee wat ik van zo'n teaser moet vinden.
Komt zo'n serie meteen met een vol seizoen op Prime of komt er dan iedere week een aflevering uit?
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef Marsenal het volgende:
Mjah, geen idee wat ik van zo'n teaser moet vinden.
Komt zo'n serie meteen met een vol seizoen op Prime of komt er dan iedere week een aflevering uit?
Teaser valt wat tegen.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:31 schreef MTL het volgende:
Hier is de daadwerkelijke teaser trailer;
Helemaal mee eens hoor. Ik snap niet dat mensen zich hier niet aan ergeren. LOTR 1, 2 en 3 waren fantastisch, het allerbeste. Ook het meest trouw aan Tolkien. Had deze serie nou in die stijl gedaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 05:04 schreef Scorpie het volgende:
Get woke go broke dus dit gaat hem niet worden. Jammer had wel interesse in een goed geschreven serie van Lotr, dit is gewoon de zoveelste verkrachting van een franchise ten behoeve van de lbqtgwtfbbqomg+ community.
Genoeg gekken die het gaan kijken gok ik zo.quote:
Dit is wel een beetje moeilijk om naar te kijkenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:51 schreef HeatWave het volgende:
The plot thickens.
Amazon had wat "influencers" uitgenodigd voor een screeing en dit is de video die aan de hand daarvan gemaakt is. Een zooitje wokies die echt letterlijk dingen zeggen als "ik kan niet wachten om de diversiteit te zien" en maar blijven doorlullen over representatie en hoe dat voorheen nergens in zat etc.
Nu de likes/dislikes op 88 vs 1800 is hebben ze de video delisted.
Nee, dit gaat niet goedkomen. Het is niet gemaakt om te vermaken, het is gemaakt om de deugen, over het lijk van Tolkien.
Get woke, go broke.
Deze trailer doet me afvragen of dit met acteurs is of met CGI-trucjes om mensen op het toneel te toverenquote:Op maandag 14 februari 2022 07:31 schreef MTL het volgende:
Hier is de daadwerkelijke teaser trailer;
Dat zou mooi zijn, anders heb je wat je tegenwoordig bij zoveel series hebt: gelijk wat discussie in het begin, en daarna valt het dood omdat bijna niemand in hetzelfde tempo kijkt en dus heel weinig mensen zich nog in een met spoilers gevulde discussie willen mengen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:08 schreef zipcon het volgende:
Prime kiest voor de meer succesvolle reeksen om ze uit te spreiden, normaal met 3 episodes en dan 1 episode per week. Zo kan er meer gediscussieerd en gespeculeerd worden, dat zal met deze reeks dus ook gebeuren.
Dat ze er iets aan doen prima, maar 90% van dat gesprek gaat erover. Als ze denken dat diversiteit een reden is om naar LOTR te kijken dan zijn ze wel echt wereldvreemd.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:03 schreef Breuls het volgende:
Het is gemaakt om abonnees voor Prime Video mee te scoren. Dat is Objective #1 natuurlijk. Ze willen een eigen Game of Thrones om heel groot mee te worden.
Ik kan me best voorstellen dat het moderniseren van de verhalen een belangrijk onderdeel is, zeker in de Amerikaanse film- en tv-cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |