Ja, dat is geen hoogvlieger inderdaad. Sowieso wel opvallend dat de sporters bij de NOS doorgaans betere sprekers zijn dan de 'professionele' journalisten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker. Wat ook nog extra benadrukt wordt door die lege geest die naast haar zit.
Met zijn medalje.
Zo bedoel ik het niet hoor, alleen dat het verschil vertekende omdat de Britten wel beter kunnen dan ze lieten zien in de finale.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha, wat een Hollandse reactie![]()
Waarom verprutsen die Britten hun race? Omdat ze alles op alles moeten zetten om goud te winnen tegen de sterke Nederlanders.
Deurloo. Maar gevallen en nu slechts zevende.quote:
Maar wie zei dat dan? Deurloo heeft volgens mij nog nooit iets van enig belang gewonnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deurloo. Maar gevallen en nu slechts zevende.
quote:
Die jinxers van de NOS natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar wie zei dat dan? Deurloo heeft volgens mij nog nooit iets van enig belang gewonnen.
Ik heb het niet gehoord, maar ik kan het me ook niet voorstellen. Deurloo was helemaal geen favoriet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Die jinxers van de NOS natuurlijk.
Dat deed zelfs de NOS helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat jouw grote duim NOS heette.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Zou wel een hoop verklaren van wat de NOS wel allemaal loopt te bazelen steeds.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jouw grote duim NOS heette.
M'n 2e prik zit er over een uurtje ook inquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:20 schreef H_T het volgende:
Net de tweede prik gehaaldIk had het briljante idee (vond ik zelf) om dit keer lunch mee te nemen en dat tijdens het wachten op te peuzelen
...alleen zijn mondkapjes nog verplicht en voelt het nu te aso om eigenwijs een croissant naar binnen te persen.
uh.. nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:21 schreef H_T het volgende:
Overigens, hebben jullie ook Bing al als standaardzoekmachine ingesteld?
Straks een glaasje prik om het te vierenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n 2e prik zit er over een uurtje ook in
Niks, denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat eigenlijk als je niet 15 minuten wacht en direct naar buiten doorloopt? Ze kunnen je toch niet tegenhouden.
Ik lees altijd "moet" of "dient u" maar nergens wat ze doen als je doorlooptquote:
Nee en dat gaan ze dan ook niet proberen. Dat kwartier is er meer voor je eigen veiligheid. Mocht er toch nog iets mis gaan dan heb je medisch personeel in de buurt en je pleurt niet van je fiets af of rijdt ergens tegenaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat eigenlijk als je niet 15 minuten wacht en direct naar buiten doorloopt? Ze kunnen je toch niet tegenhouden.
Oh, maar ik zit in de auto, veilig in de gordel, dus ik kan niet omvallen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee en dat gaan ze dan ook niet proberen. Dat kwartier is er meer voor je eigen veiligheid. Mocht er toch nog iets mis gaan dan heb je medisch personeel in de buurt en je pleurt niet van je fiets af of rijdt ergens tegenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |