Mwah, dat hoeft van mij dan ook weer niet. Henry doet het wel prima, maar met Dione ben ik wel een beetje klaarquote:
Herman doet altijd de Paralympische spelen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop dat Herman gaat instappen. Hij moet dit soort shows ook wel kunnen dragen.
Doe normaalquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef superniger het volgende:
Mart gaat in mijn 2022 lijstje.![]()
GC / Wie gaan er dood in 2020? #2
Benieuwd of hij zijn medaille nou heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zit Jochem Dobber niet aan tafel?
Voilaquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zit Jochem Dobber niet aan tafel?
Nee dus. Komt nog een andere keer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Benieuwd of hij zijn medaille nou heeft.
Wie is het nu?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Deze band is wel goed maar ook best een totale mismatch qua setting. Blaudzun en Son Mieux pasten zoveel beter qua pop/rock/indie genre. Met soul komen die beelden totaal niet tot leven...
quote:
Dat vond ik bij Son Mieux nog minder eerlijk gezegd, bij die zanger kreeg ik het gevoel dat hij er alleen voor zichzelf stond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:30 schreef TheVulture het volgende:
0 Emotie bij dat compilatiefilmpje, muziek maakt zoveel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |