Ach, in zo'n programma moet het kunnen. Het is niet meer 1952.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:39 schreef Salina het volgende:
[..]
In dat geval is er vandaag iets mis gegaan dan.![]()
Sjoerd klonk een beetje jaloersquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, in zo'n programma moet het kunnen. Het is niet meer 1952.
Mwah, dat hoeft van mij dan ook weer niet. Henry doet het wel prima, maar met Dione ben ik wel een beetje klaarquote:
Herman doet altijd de Paralympische spelen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop dat Herman gaat instappen. Hij moet dit soort shows ook wel kunnen dragen.
Doe normaalquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef superniger het volgende:
Mart gaat in mijn 2022 lijstje.![]()
GC / Wie gaan er dood in 2020? #2
Benieuwd of hij zijn medaille nou heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zit Jochem Dobber niet aan tafel?
Voilaquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zit Jochem Dobber niet aan tafel?
Nee dus. Komt nog een andere keer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Benieuwd of hij zijn medaille nou heeft.
Wie is het nu?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Deze band is wel goed maar ook best een totale mismatch qua setting. Blaudzun en Son Mieux pasten zoveel beter qua pop/rock/indie genre. Met soul komen die beelden totaal niet tot leven...
quote:
Dat vond ik bij Son Mieux nog minder eerlijk gezegd, bij die zanger kreeg ik het gevoel dat hij er alleen voor zichzelf stond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:30 schreef TheVulture het volgende:
0 Emotie bij dat compilatiefilmpje, muziek maakt zoveel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |