Dat is wel heel duidelijk ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Die Debbie vindt Jelmer niets omdat hij haar doorziet en niet geïmponeerd is.
Idd haha. Dat dacht ik ook op dat momentquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:07 schreef AgnesGru het volgende:
Pascal zit ondertussen met Melvin te appen
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:07 schreef AgnesGru het volgende:
Pascal zit ondertussen met Melvin te appen
Denk dat ze uit pure ongemakkelijkheid nu zo extreem veel lacht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een geit, letterlijk om alles en niks lachen......![]()
In deze hoeveelheid moet dat toch echt wel in je zitten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Denk dat ze uit pure ongemakkelijkheid nu zo extreem veel lacht.
Gratis wijn zuipenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Ik snap die Romana niet....wat zoek je daar nog?
Want bert vindt haar niks?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Ja, ze hadden afgesproken gewoon maatjes te blijvenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:40 schreef Magica het volgende:
[..]
Want bert vind haar niks?
Ik kijk meestal maar half
Ze heeft ergens een keer iets gezegd in de trant van dat ze nooit is afgewezen en dus nu ook niet. Alleen dat het nog wel zal gaan gebeuren. Dus.... Ik denk dat ze het gewoon als een spel ziet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:43 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ja, ze hadden afgesproken gewoon maatjes te blijven
quote:
Ik denk dat het juist een manier van Bert is om uit te spreken dat hij haar wél ziet zitten, want je merkt aan alles dat ze elkaars gelijken zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:43 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ja, ze hadden afgesproken gewoon maatjes te blijven
Kijk even de aflevering van morgen. Datum wordt er iets over zijn type gezegd door vrienden en dat hij meer realistisch niet zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist een manier van Bert is om uit te spreken dat hij haar wél ziet zitten, want je merkt aan alles dat ze elkaars gelijken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |