Oh niet verwacht dat @Littlerabbit ook een mietje was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
@:fetx en @:littlerabbit zijn er ook ziek van geworden!!!!
Je dikke vieze hoerenmoeder in een kano.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:11 schreef De_Kraam het volgende:
Vrijdag tweede prik gehad. Niks van gemerkt.
Caland is een mietje.
Mensen die last hebben van de tweede prik schijnen een kleine penis te hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat oudere mensen er wat meer last van hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:11 schreef De_Kraam het volgende:
Vrijdag tweede prik gehad. Niks van gemerkt.
Caland is een mietje.
Echt niet! Slechts 5 uur slecht en niks meer of minder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dan ga ik geen last hebben, mooi!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die last hebben van de tweede prik schijnen een kleine penis te hebben.
Beetje pijnlijke arm en wat moe. Erg ziekquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik hoop niet dat @:ggmm net als ik erg ziek van zijn tweede prik wordt!
Je bent iets op het spoor maat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom krijg je nu pas je tweede prik trouwens gezien je 20 jaar ouder dan ik bent?
Goede vraag! Misschien twijfelde GGMM heel erg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom krijg je nu pas je tweede prik trouwens gezien je 20 jaar ouder dan ik bent?
Is GGMM een 50+ boomer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent iets op het spoor maat.
Zou @:ggmm net als user @:scrummie zijn veranderd van gedachten over vaccineren?
Vriendin van de show @yvonne had ook geen last. Maar die staat dan ook niet bekend als aansteller.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht dat oudere mensen er wat meer last van hebben.
Mwah, als dit al dik is. Drie weken trainen voor dat soort lui.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Neymar gaat dikke Ronaldo achterna.
Dat soort lui?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, als dit al dik is. Drie weken trainen voor dat soort lui.
Topsporters.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat soort lui?
Ik ben tegen racisme.
Te laat maat. @GGMM is met de staart tussen de benen vertrokken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
@:ggmm excuses voor mijn makkelijke scoren over jouw rug. Ik dacht terug aan hoe je mij steunde rondom het stroopwafel debacle en dan betaal ik je zo terug
Ook eens gekeken en met 26,3 val ik kennelijk ook onder dik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland heeft een bmi van 35, die vindt niets dik.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland heeft een bmi van 35, die vindt niets dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |