Domheid is niet iedereen gegeven. Evenals ironie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:11 schreef Zipportal het volgende:
User @:Littlerabbit heeft user @:tong80 in de tang.
OS / De Oranjezomer: De Spelen #9 Met B-sporten en Vettel/Bottas
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:11 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:11 schreef Zipportal het volgende:
Eén keer gedaan, lijkt me ook verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu naar waterpolo en word gewoon moe als ik ernaar kijk. Wat een gekkigheid.
Wat een slecht geformuleerde zin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu naar waterpolo en word gewoon moe als ik ernaar kijk. Wat een gekkigheid.
Witte bolletjes, leverkaas. Kiwi en sinaasappel toe.quote:
Kip, tofu, courgette en kidneyboontjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Witte bolletjes, leverkaas. Kiwi en sinaasappel toe.
Opgewarmd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kip, tofu, courgette en kidneyboontjes
Ik heb twee werkgevers. Van voren de televisie van achteren de magnetron. Het gasfornuis als orderpikker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja klopt, gisteravond al gemaakt en kan 't zo opwarmen in de magnetron op 't werk
Omdat ie betrapt was op drugsgebruik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:49 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan heeft zijn YouTube kanaaltje en twitter feed leeggegooid. Leuke rubriek weer. @:Oriente
Pfizergang?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:52 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Sorry beetje laat vandaag, werd geprikt @:lenny_leonard
weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat
Hopelijk zijn we nog wel vrienden (ik weer dat jij tegen vaccinatie bent)
Weer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat
Eet smakelijk maatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weer?
Ik eet trouwens zalm. Ter info.
dank je wel ouwe reus, jij ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat
Wel een rare wappie. De ene dag is ie voor vaccineren, de andere dag tegen. Niks van te zeggen bij die man.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had @:scrummie niet ingeschat als een wappie.
Ook de betaalde abonnementen stopgezet (vast al besproken)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:49 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan heeft zijn YouTube kanaaltje en twitter feed leeggegooid. Leuke rubriek weer. @:Oriente
Mortaxxquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dank je wel ouwe reus, jij ook.
Ik haat mordax.
Of mortax hoe heet die gozer.
Das niet te hopen, Benji moet wel eten krijgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik hoop niet dat @:ggmm net als ik erg ziek van zijn tweede prik wordt!
Gelachen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Das niet te hopen, Benji moet wel eten krijgen
Ja krijg volgende week mijn 2e prik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een rare wappie. De ene dag is ie voor vaccineren, de andere dag tegen. Niks van te zeggen bij die man.
Dan kun je beter @:psvcl hebben.
Jij al geprikt trouwens?
@GGMM lijkt mij geen mietje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik hoop niet dat @:ggmm net als ik erg ziek van zijn tweede prik wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |