Toch knap als ze 4e zou worden bij de mannen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Sifan wordt straks gewoon door 3 man voorbij gelopen op het moment supreme
quote:
Ik hoop dat je nu wel wat opsteekt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Sedoc neemt mij terug naar de basisschool en het valt hem te prijzen
Greg heeft geen apps op zijn telefoon om dat even op te zoeken.quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Sifan wordt straks gewoon door 3 man voorbij gelopen op het moment supreme
Op de NOS krijg je echt totaal NIETS van de werpnummers mee. Bij het zwemmen kan ik het schakelen me nog voorstellen tijdens die uitreikingen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Redefine het volgende:
Net doen alsof je terugging naar de studio omdat discus en polsstok stilgelegd was. En nu dan het niet uitzenden![]()
Uiteraard had ik dit verwacht. Maar het benadrukt nog maar weer eens hoe hypocriet die opmerking eerder was.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu wel wat opsteekt.
Ga je die Depay vergelijking nog uitleggen? We worden ongeduldig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Sedoc neemt mij terug naar de basisschool en het valt hem te prijzen
#BLMquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Remco het volgende:
Waar ik een bronzen medaille van Bol denk ik de mooiste medaille van de OS zou vinden, zou een gouden van Hassan mij denk ik vrijwel het minst doen.
Kijk maar in het hockeytopic. Gewoon.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je die Depay vergelijking nog uitleggen? We worden ongeduldig.
Die debiele NOS redactie zoekt het maar op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Greg heeft geen apps op zijn telefoon om dat even op te zoeken.
Hoezo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef Remco het volgende:
Waar ik een bronzen medaille van Bol denk ik de mooiste medaille van de OS zou vinden, zou een gouden van Hassan mij denk ik vrijwel het minst doen.
Vraag maar aan Tom Egberts. Ik volg zijn denkwijze ook maar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je die Depay vergelijking nog uitleggen? We worden ongeduldig.
Nee zelden beelden. Daarom is die opmerking ook zo lachwekkend. Net doen alsof ze er normaal wel bijblijvenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de NOS krijg je echt totaal NIETS van de werpnummers mee. Bij het zwemmen kan ik het schakelen me nog voorstellen tijdens die uitreikingen.
Er loopt nog een protest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:34 schreef Fodio het volgende:
[..]
Shit ik wilde de handbal wedstrijd kijken na het atletiek
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan Tom Egberts. Ik volg zijn denkwijze ook maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |