abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:43:35 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200690695

Welkom in het PlayStation topic w/
In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder. B-)


Playstation 4
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

De FOK! PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je hierrrr terugvinden.


Playstation 5

De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.

De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.

Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.

PS Plus games van deze maand:

De aankomende grote releases met datum (let op DELAYS INCOMING :B)
Tales of Arise 10-09-2021

Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
FOK! Games Discord server
LG OLED TV-settings

PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Thisis4thepayers :B
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200691124
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:09 schreef Kaizen_ het volgende:
Na lange tijd was het eindelijk zover: Death Stranding Platinum gehaald gisteren. _O_ Wat een spel. _O_

Zal lang duren voordat ik weer eens zo'n spel vind als Death Stranding. Ben lang niet zo hooked geweest aan een spel en ik vind het aan de ene kant spijtig dat het nu welletjes is geweest.
Nice, helemaal mee eens. _O_

Heb je lang gedaan over 'Complete 20 premium deliveries with an evaluation of "Legend of Legends" in all categories.' en 'Reach the maximum connection level with all facilities.'?

Ik heb bepaalde facilities nog niet eens gevonden, laat staan max level. Ik vond het een erg vette game maar de grind voor de plat houd mij een beetje tegen omdat ik niet zeker weet of ik de game daarna nog wel zo vet vind. :P

quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb zelden zo hard gejankt bij een spel.
En dat was alle tergende saaie klimmende door sneeuw ploeterende vallende door de regen deprimerende momenten waard.
Toen ik bij de sneeuwgebieden aankwam had ik al de zipline, dat was fucking awesome. _O_

Je weight helemaal maxen met allemaal fragile spullen en dan lekker met de zipline naar de andere kant van de berg ziplinen.
pi_200691130
I see what you did there
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:25:47 #4
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200691481
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:09 schreef Drankster het volgende:
Nice, helemaal mee eens.

Heb je lang gedaan over 'Complete 20 premium deliveries with an evaluation of "Legend of Legends" in all categories.' en 'Reach the maximum connection level with all facilities.'?

Ik heb bepaalde facilities nog niet eens gevonden, laat staan max level. Ik vond het een erg vette game maar de grind voor de plat houd mij een beetje tegen omdat ik niet zeker weet of ik de game daarna nog wel zo vet vind.
Sowieso heb ik het spel op 'Hard' gestart, dus toen ik het spel had uitgespeeld en voor de Platinum ging moest ik voor de '20 premium deliveries' trophy alleen nog ongeveer 10 Times Orders en 10 Miscellaneous Orders leveren. Qua grinden viel dat reuze mee gelukkig, want ik moest nog een aantal facilities maxen.

De First Prepper, Musician en Veteran Porter had ik zelf nog niet gevonden. Gelukkig merkte ik dat de grind om deze te maxen echt meevalt. Drie orders en wat spullen rondom de facility beleveren en je zit er al aan.

Verder moet je je emails bijhouden om echt alles te maxen. Met ongelezen emails stopt de 'sterren'-progress namelijk..

quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:09 schreef Drankster het volgende:
Toen ik bij de sneeuwgebieden aankwam had ik al de zipline, dat was fucking awesome.

Je weight helemaal maxen met allemaal fragile spullen en dan lekker met de zipline naar de andere kant van de berg ziplinen.
Haha, volgens mij ben ik een van de enige die echt niets met ziplining heeft gedaan in heel het spel. Heel de mountain areas heb ik lekker beleverd met mijn Trike & Trucks. Na een tijdje vind je efficiente BT-loze routes waar je lekker doorheen kan crossen. Verder scheelt het alles als je de highway compleet maakt. Kostte me veel tijd, maar was wel een genot om over te rijden. :7

-------
Wat ik wel jammer vind is de memory chips collectie. Zonder guide met de locaties is dit praktisch onmogelijk, je gaat ze anders nooit zelf vinden. Was fijner geweest als de facilities je wat specifiekere locaties geeft in de buurt zodra je ze gemaxed hebt bijvoorbeeld.

Verder heb ik zo'n beetje alle wapens in het spel genegeerd. De Bola-gun one-shot al de Mules, dus dit eerste wapen dat je vrijspeeld is al gelijk het beste. Same for the BT's, de standaard Grenade die je in het begin krijgt was al gelijk mijn favoriet, dus heb de rest van de guns niet nodig gehad. Enkel voor de bosses. Hoe loopt dat bij jou?

[ Bericht 3% gewijzigd door Kaizen_ op 02-08-2021 12:06:47 ]
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:40:02 #5
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_200693126
Is het al duidelijk wanneer die firmware update voor de PS5 met die betere trophylijst komt?
pi_200693216
Er is nou een beta gaande iig
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:10:41 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200693818
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:25 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Sowieso heb ik het spel op 'Hard' gestart, dus toen ik het spel had uitgespeeld en voor de Platinum ging moest ik voor de '20 premium deliveries' trophy alleen nog ongeveer 10 Times Orders en 10 Miscellaneous Orders leveren. Qua grinden viel dat reuze mee gelukkig, want ik moest nog een aantal facilities maxen.

De First Prepper, Musician en Veteran Porter had ik zelf nog niet gevonden. Gelukkig merkte ik dat de grind om deze te maxen echt meevalt. Drie orders en wat spullen rondom de facility beleveren en je zit er al aan.

Verder moet je je emails bijhouden om echt alles te maxen. Met ongelezen emails stopt de 'sterren'-progress namelijk..
[..]

Haha, volgens mij ben ik een van de enige die echt niets met ziplining heeft gedaan in heel het spel. Heel de mountain areas heb ik lekker beleverd met mijn Trike & Trucks. Na een tijdje vind je efficiente BT-loze routes waar je lekker doorheen kan crossen. Verder scheelt het alles als je de highway compleet maakt. Kostte me veel tijd, maar was wel een genot om over te rijden. :7

-------
Wat ik wel jammer vind is de memory chips collectie. Zonder guide met de locaties is dit praktisch onmogelijk, je gaat ze anders nooit zelf vinden. Was fijner geweest als de facilities je wat specifiekere locaties geeft in de buurt zodra je ze gemaxed hebt bijvoorbeeld.

Verder heb ik zo'n beetje alle wapens in het spel genegeerd. De Bola-gun one-shot al de Mules, dus dit eerste wapen dat je vrijspeeld is al gelijk het beste. Same for the BT's, de standaard Grenade die je in het begin krijgt was al gelijk mijn favoriet, dus heb de rest van de guns niet nodig gehad. Enkel voor de bosses. Hoe loopt dat bij jou?
Ik heb ook meer met trikes gedaan, en op sommige gebieden de snelweg idd.
Ziplines wel eens, maar niet heel vaak volgens mij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:53:29 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200696567
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:09 schreef KennyPowers het volgende:
I see what you did there
Verschillende dingen gedaan :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200697408
twitter

Venom game when
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 2 augustus 2021 @ 17:10:10 #10
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200698906
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]
Venom game when
#BringBackMonsterOck

Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_200698961
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200699680
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]
Venom game when
Spider-Man 2: Peter Parker and Miles Morales v Venom and Green Goblin
SOONY
pi_200700294
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:58 schreef DKUp het volgende:

[..]

Spider-Man 2: Peter Parker and Miles Morales v Venom and Green Goblin
Spinoff met Venom als hoofdpersoon waar je Miles moet doden ^p^
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200700340
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:37 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Spinoff met Venom als hoofdpersoon waar je Miles moet doden ^p^
Black Lives Matter
SOONY
pi_200703271
Te
veel
characters :(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200703423
Paar vraagjes over de PS5:
-Wanneer zal 'ie vrij verkrijgbaar zijn in NL?
-Zijn er nog kinderziektes die eruit gaan het komende halfjaar of is de PS5 over een halfjaar net zo betrouwbaar als degene die nu verkocht worden?
-Zijn er nog updates en met name op het gebied van opslagcapaciteit te verwachten het komende jaar?
-Zijn er aanbiedingen, bv in december, te verwachten komend jaar?

Vraag me namelijk af of het loont om nog even te wachten of er gelijk nu een aan te schaffen als die mogelijkheid er is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200703451
Zolang de problemen op de chipsmarkt (al zit ik nu Croky te eten) aanblijven zal het schaars blijven en derhalve de kans grijpen als je er een kunt bemachtigen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 augustus 2021 @ 22:43:15 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200704343
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Paar vraagjes over de PS5:
-Wanneer zal 'ie vrij verkrijgbaar zijn in NL?
>>> 23 okt 2021

-Zijn er nog kinderziektes die eruit gaan het komende halfjaar of is de PS5 over een halfjaar net zo betrouwbaar als degene die nu verkocht worden?
>>> Er is al een kleine revisie uit of in productie. Ding wordt een stuk lichter maar het maakt allemaal niet zoveel uit. Stuk gaat dat ding toch wel.

-Zijn er nog updates en met name op het gebied van opslagcapaciteit te verwachten het komende jaar?
>>> Er komt een 2TB model, maar niet meer in 2021

-Zijn er aanbiedingen, bv in december, te verwachten komend jaar?
>>> Neen

Vraag me namelijk af of het loont om nog even te wachten of er gelijk nu een aan te schaffen als die mogelijkheid er is.
Gewoon pinnen trouwens. Geld moet rollen. En hoe langer je wacht hoe duurder de PS5 per dag wordt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200704672
Ik wil best wachten voor er een PS5 met grotere interne schijf is. Maar als dat meer dan een jaar gaat duren en ik over 3 maanden een PS5 kan kopen waaraan ik direct een SSD kan toevoegen aan het interne geheugen, dan kies ik liever voor het laatste. Prijsverschil maakt me weinig uit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200707734
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog helemaal geen last heb gehad van de kleinere opslagcapaciteit.

Ik heb momenteel Cold War, The Witcher 3, Immortals Fenyx Rising, Returnal, Snowrunner, Anthem (was 3 euro in de Sale :')), Biomutant en Borderlands 3 op de SSD staan, en nog 73GB over.

Ik speel zelden tot nooit meerdere spellen tegelijk.

Daarnaast is de download snelheid op de PS5 stukken groter.
Ik heb 400Mbit glasvezel en ik haal die snelheid altijd op mijn PS5.
Terwijl ik op mijn PS4 Pro meestal maar tot de helft kom (gisteren nog een Modern Warfare update van 75GB gedownload op de PS4, dat ging weer ouderwets traag).

Dus als je een snelle internetverbinding hebt, is dat eigenlijk geen enkel punt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:25:12 #21
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_200715732
Die PS Plus games van deze maand zijn ook ruk zeg. Een tennisgame leek me wel eens leuk maar 56 metascore belooft weinig goeds.. ;(
pi_200725696
Ik speelde net die hunters arena. Na de tutorial ging ik dood bij battle royale, maar ik had niet eens de optie om het spel te verlaten. Moest kijken naar een ander speler. PS knop ingedrukt en afgesloten.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 10:30:03 #23
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200731315
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:46 schreef StateOfMind het volgende:
Zolang de problemen op de chipsmarkt (al zit ik nu Croky te eten) aanblijven zal het schaars blijven en derhalve de kans grijpen als je er een kunt bemachtigen.
Weet je wat epic is?
Mascarpone met chilisaus als dipsaus en dan met Doritos.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 10:41:01 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200731483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:25 schreef Kingside het volgende:
Die PS Plus games van deze maand zijn ook ruk zeg. Een tennisgame leek me wel eens leuk maar 56 metascore belooft weinig goeds.. ;(
Heb je niks meer liggen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_200732329
Het is wel irritant, heb nu de keuze gemaakt een ps5 te gaan kopen. Heb een C1 LG OLED gekocht maar nu grijp ik steeds naast die console nog steeds. Benieuwd hoe lang die zieke hype nog gaat doen. Zit in de Telegram app maar dan nog te langzaam :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:28:44 #26
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_200732336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je niks meer liggen?
Ik ben met een beetje tegenzin aan Control begonnen dus wilde eigenlijk wat anders doen. Maar zit er nu bij Control wel lekker in en het is een prima korte game.
pi_200732528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is wel irritant, heb nu de keuze gemaakt een ps5 te gaan kopen. Heb een C1 LG OLED gekocht maar nu grijp ik steeds naast die console nog steeds. Benieuwd hoe lang die zieke hype nog gaat doen. Zit in de Telegram app maar dan nog te langzaam :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200732532
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is wel irritant, heb nu de keuze gemaakt een ps5 te gaan kopen. Heb een C1 LG OLED gekocht maar nu grijp ik steeds naast die console nog steeds. Benieuwd hoe lang die zieke hype nog gaat doen. Zit in de Telegram app maar dan nog te langzaam :D
Het is niet zozeer de hype die de bottleneck is, maar meer de problemen op de chipsmarkt.

Iets waar meerdere sectoren mee kampen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:42:34 #29
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200732557
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is niet zozeer de hype die de bottleneck is, maar meer de problemen op de chipsmarkt.

Iets waar meerdere sectoren mee kampen.
In combinatie met scalpers die massaal alles voor het publiek wegtrekken.
pi_200732559
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is niet zozeer de hype die de bottleneck is, maar meer de problemen op de chipsmarkt.

Iets waar meerdere sectoren mee kampen.
Denk dat hij anders nog steeds overal uitverkocht was, misschien wat minder snel.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:46:07 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200732608
quote:
14s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:28 schreef Kingside het volgende:

[..]

Ik ben met een beetje tegenzin aan Control begonnen dus wilde eigenlijk wat anders doen. Maar zit er nu bij Control wel lekker in en het is een prima korte game.
Control vond ik lekker weg spelen ondanks de vaagheid. Is soepel spel.

Wat heb je verder nog liggen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:47:57 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200732640
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Control vond ik lekker weg spelen ondanks de vaagheid. Is soepel spel.

Wat heb je verder nog liggen?
Ik vond Control een heerlijke vaagheid hebben, die me bij vlagen aan Twin Peaks of X-Files deed denken. Vond 'm leuker dan verwacht.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:50:40 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200732672
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 07:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog helemaal geen last heb gehad van de kleinere opslagcapaciteit.

Ik heb er al 1x last van gehad, maar toen bleek dat als je MK11 en Avengers upgrade naar de PS5, dat ie er dan een volledig nieuw apart spel bij zet :D Dus ik had die spellen er beide dubbel opstaan :@

Niet dat ik die continu speel. Maar Mortal Kombat is zo'n spel dat ej af en toie aanzet, dus dat wil je niet steeds opnieuw installeren. En Avengers krijgt om de zoveel maanden gratis nieuwe DLC met characters, waarna je dan ineens weer een hele nieuwe missie hebt (deze maand Black Panther). Dus die gooi ik e rniet af.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 11:51:02 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200732679
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:10 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

#BringBackMonsterOck

[ afbeelding ]
Ik las iets anders :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200733401
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:40 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ingeschreven. 4 vrienden van me afgelopen weken wel 1tje bemachtigd via MM dus heb wel wat hulptroepen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 4 augustus 2021 @ 12:30:21 #36
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_200733554
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Control vond ik lekker weg spelen ondanks de vaagheid. Is soepel spel.

Wat heb je verder nog liggen?
Ja speelt lekker weg, zeker op de PS5 met 60 FPS. Ik heb verder nog Uncharted: Lost Legacy en Yakuza: Like A Dragon liggen maar allebei niet echt zin om daaraan te beginnen..

Hopen dat er komende week nog wat leuke deals in de PSN store komen.
pi_200734209
Control is fucking gruwelijk. _O_

  woensdag 4 augustus 2021 @ 14:16:40 #38
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200735907
quote:
14s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:30 schreef Kingside het volgende:

[..]

Ja speelt lekker weg, zeker op de PS5 met 60 FPS. Ik heb verder nog Uncharted: Lost Legacy en Yakuza: Like A Dragon liggen maar allebei niet echt zin om daaraan te beginnen..

Hopen dat er komende week nog wat leuke deals in de PSN store komen.
Ik vind die yakuza game maar zeer overrated.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 14:17:56 #39
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200735947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja ingeschreven. 4 vrienden van me afgelopen weken wel 1tje bemachtigd via MM dus heb wel wat hulptroepen.
Mijn buurman heeft er inmiddels ook eentje, dus ik kan m niet meer pesten :{
Ook via de MM geloof ik.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200736088
Heb er net eentje gekocht! Nedgame.

Wel met Demon Souls en Spider Man.. Games die me niet echt boeien. Iemand interesse?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 4 augustus 2021 @ 15:24:19 #41
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200737197
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb er net eentje gekocht! Nedgame.

Wel met Demon Souls en Spider Man.. Games die me niet echt boeien. Iemand interesse?
Nedgame levert wel goede service, alleen ik vond 280 bovenop de prijs iets te gortig.
pi_200737463
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:24 schreef Rickocum het volgende:

[..]

Nedgame levert wel goede service, alleen ik vond 280 bovenop de prijs iets te gortig.
Bovenop welke prijs? Het is nier 780 voor een PS5 a 500 euro he haha.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_200737574
Bij Nedgame zaten voorzover ik kon zien 3 spellen bij en er stond ook een plaatje bij van een soewarte controller.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200738638
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:57 schreef StateOfMind het volgende:
Bij Nedgame zaten voorzover ik kon zien 3 spellen bij en er stond ook een plaatje bij van een soewarte controller.
Ja klopt. PS5 + controller + Ratchet + Demon Souls + Spiderman voor 780.
Dat is gewoon retail. Maar Spiderman en Demon Souls gaan linea recta op Marktplaats. Als ik daar nog 90 euro voor kan vangen ofzo (wishful thinking?)

Anyway LG C1 ook onderweg. Ga eerst nog even op mn oude 1080p tv spelen, dan zie ik 2x het verschil haha. Good times!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_200738701
STANDALONED
(als je de game nog niet hebt, blijft gratis als je GoT hebt)

twitter

You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200738712
twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:27:19 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200738739
quote:
Even onze grote Sjefke fan erbij halen

@DKUp
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200738807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:17 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja klopt. PS5 + controller + Ratchet + Demon Souls + Spiderman voor 780.
Dat is gewoon retail. Maar Spiderman en Demon Souls gaan linea recta op Marktplaats. Als ik daar nog 90 euro voor kan vangen ofzo (wishful thinking?)

Anyway LG C1 ook onderweg. Ga eerst nog even op mn oude 1080p tv spelen, dan zie ik 2x het verschil haha. Good times!
Ik denk dat je blij mag zijn als je daar 60 voor vangt, voor die games.

Ik ging vorig jaar, destijds met mijn PS4 Pro, van een non-oled 4k televisie naar een LG C9.

Dat was op de Pro al een énorm verschil, dus van een 1080p scherm naar een 4k oled zal een nog veel groter verschil zijn _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200739160
quote:
19s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Even onze grote Sjefke fan erbij halen

@:dkup
Pijpen moet weer hip worden.
SOONY
pi_200739494
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik denk dat je blij mag zijn als je daar 60 voor vangt, voor die games.
30 per stuk is wel erg laag als ik MP zie.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 20:13:42 #51
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200741112
pls rob @Kenny[tab]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200751242
2 weken Street Fighter V: Champion Edition Trial
(base zat al in PS+)

https://store.playstation(...)00-SFV2018DEMO00000/
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200754902
Lol, op dit moment is Ghost of Tsushima niet te koop in de store. 8)7
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_200757528
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 13:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol, op dit moment is Ghost of Tsushima niet te koop in de store. 8)7
DIRECTOR’S CUTTED
SOONY
pi_200757596
twitter
SOONY
pi_200757795
twitter


Stick of Truth geragequit omdat ik na een uur een trophy had gemist (no team member KO's)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:53:43 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200758509
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:04 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]

Stick of Truth geragequit omdat ik na een uur een trophy had gemist (no team member KO's)
Waren beide wel aardige games. Als ze er nog zo eentje maken wil ik die ook wel spelen. Vraag me wel af wat het onderwerp moet gaan worden, de grote 'battles' hebben we wel gehad nu.

Maar dat is op de zaken vooruit lopen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200758633
De difficulty kiezen was toch wel het mooiste van heel die The Fractured But Whole
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 17:33:50 #59
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200759091
quote:
19s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waren beide wel aardige games. Als ze er nog zo eentje maken wil ik die ook wel spelen. Vraag me wel af wat het onderwerp moet gaan worden, de grote 'battles' hebben we wel gehad nu.

Maar dat is op de zaken vooruit lopen.
Ik volg het al jaren niet meer. Zijn er geen zaken meer die ze kunnen verwerken tot game?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 5 augustus 2021 @ 18:16:53 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200759633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik volg het al jaren niet meer. Zijn er geen zaken meer die ze kunnen verwerken tot game?
Oh vast wel, maar voor m'n gevoel is het wel klaar. Maar wie weet maken ze een battle royale game met alle personages.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:39:43 #61
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_200768822
Plaque tale Innocence Plat gehaald B-) , vermakelijke game.

Nu door met Life is Strange 2 O+
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_200772611
Je kan 10 Euro Playstation tegoed krijgen voor 7,50 bij beltegoed.nl
Kies de laagste psn-kaart en voer voor het afrekenen de actiecode 821dct250 in.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200773908
Waarom kan ik Ghost of Tsushima niet vinden in de store? :?
Flesje bier
pi_200774025
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:21 schreef Gezicht het volgende:
Waarom kan ik Ghost of Tsushima niet vinden in de store? :?
https://store.playstation.com/nl-nl/search/tsushima
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200774130
quote:
Ik krijg alleen de director's cut en PS5 upgrade te zien. Wil gewoon de base game voor de PS4 kopen.
Flesje bier
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:34:03 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200774270
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:28 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik krijg alleen de director's cut en PS5 upgrade te zien. Wil gewoon de base game voor de PS4 kopen.
Die is er niet meer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200774293
Raar

Dan maar ouderwets op schijf kopen via bol, daar verkopen ze hem wel nog
Flesje bier
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:57:41 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200774799
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:35 schreef Gezicht het volgende:
Raar

Dan maar ouderwets op schijf kopen via bol, daar verkopen ze hem wel nog
Fysieke media heeft sowieso een voordeel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200775223
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Fysieke media heeft sowieso een voordeel.
Behalve gemak ;(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200778838
Get fucked

Vieze honden bij SOONY
SOONY
  Moderator zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:27:49 #71
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_200786871
Nou nou nou. Wat een taalgebruik weer.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 09:37:56 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200787907
PS5 remote in de dagdeal bij Bol. 23 euro.

https://www.bol.com/nl/nl(...)ing/9300000007897805
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200788378
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS5 remote in de dagdeal bij Bol. 23 euro.

https://www.bol.com/nl/nl(...)ing/9300000007897805
Snap het nut niet van zo’n afstandsbediening, de ps5 is al snel van zichzelf :')

Tevens; alleen nog verhaalmissie’s en heb spiderman voor de tweede keer geplat. Wat zou ik daarna doen

Spiderman dlc ( nooit gespeeld)
Een pauze en dan ratchet en clank
Daarna Miles moralis.

Of zouden jullie achter die dlc gelijk miles moralis gaan spelen?
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:03:20 #74
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_200788462
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 09:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Snap het nut niet van zo’n afstandsbediening, de ps5 is al snel van zichzelf :')

Tevens; alleen nog verhaalmissie’s en heb spiderman voor de tweede keer geplat. Wat zou ik daarna doen

Spiderman dlc ( nooit gespeeld)
Een pauze en dan ratchet en clank
Daarna Miles moralis.

Of zouden jullie achter die dlc gelijk miles moralis gaan spelen?
Ik wil Watchdogs Legion nog afronden (verhaal, hoef geen plat), en daarna ga ik Miles Moralis doen.
Ik heb echter ook nooit meer de DLC van Spider-Man gespeeld. Misschien die idd eerst maar doen?
pi_200789847
Ik vond persoonlijk Miles Morales een leukere game dan Spiderman 2018
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:14:47 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200789910
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vond persoonlijk Miles Morales een leukere game dan Spiderman 2018
Miles is inmiddels ook een leukere Spiderman dan voor de duizendste keer Peter Parker.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200789927
Ook dat ja :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200790231
Nee
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200790405
Zo leuk was Spider-Man 2018 niet buiten het slingeren door de stad.
SOONY
pi_200790472
Comclusie: slinger ( :7 ) Miles Morales nou maar gewoon aan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200790594
De beste game ooit GOTY GOW 2018 blijf ik ook nog wel een soort van grappig vinden.
Net als die ziekelijke Kojima-hype.
SOONY
pi_200790751
Aya cutie
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200791082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:12 schreef KennyPowers het volgende:
Aya cutie
Bootslet
SOONY
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:30:52 #85
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200799253
Bijna 100% voor CIV 6. Net de 7de DLC uitgespeeld.
Nog proberen 4 steden in 1 keer kwijt te raken, en dan de zombies.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_200799816
Kan ik hier nog Miles Morales en Demon Souls slijten? Niet mijn games...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_200802624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna 100% voor CIV 6. Net de 7de DLC uitgespeeld.
Nog proberen 4 steden in 1 keer kwijt te raken, en dan de zombies.
Mooie plats/100% met Cities
Maar bijna telt niet
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200802679
Nog niemand gebruikt gemaakt van mijn tip voor gratis PSN tegoed?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200802937
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog niemand gebruikt gemaakt van mijn tip voor gratis PSN tegoed?
De wat?
SOONY
pi_200803133
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200803345
ja nee oke
twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 8 augustus 2021 @ 00:40:18 #92
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200806434
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Mooie plats/100% met Cities
Maar bijna telt niet
Nee, is ook verdraait lastig.
Maar we houden vol.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_200810336
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:45 schreef DKUp het volgende:
Zo leuk was Spider-Man 2018 niet buiten het slingeren door de stad.
Nu ik hem weer uit heb, merk ik inderdaad hoeveel herhaling in zit. De kampen niet eens zo erg, maar die misdaden in totaal 20 keer per wijk, waardoor je bekant 200 keer hetzelfde aan het doen bent
pi_200810371
Horizon 2 Forbidden West is nog steeds niet officieel DELAYED ^p^
Wel grappig dat op alle gaming websites en fora zo goed als letterlijk staat dat het officieel is :+
Zonder dat het officieel is, maar ja die twee zure dikke zwetende lekkende zwijnen zeggen het.

Iedere mongool had dit kunnen voorspellen _O-
SOONY
pi_200810419
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:32 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nu ik hem weer uit heb, merk ik inderdaad hoeveel herhaling in zit. De kampen niet eens zo erg, maar die misdaden in totaal 20 keer per wijk, waardoor je bekant 200 keer hetzelfde aan het doen bent
Ik ging de remaster spelen en zo goed vond ik hem niet meer.
SOONY
pi_200810463
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:38 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik ging de remaster spelen en zo goed vond ik hem niet meer.
Precies dit ja. Straks aan de dlc beginnen. Daarna pauze van spidey en R en C
pi_200829899
twitter
  maandag 9 augustus 2021 @ 15:50:25 #98
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_200830740
Platinum voor Control is binnen. Echt positief verrast door deze game, gave gameplay en lekker kort. Alleen het verhaal was nogal ingewikkeld (ik heb ook niet constant opgelet), dalijk maar even een uitlegje zoeken :@
pi_200831124
twitter



[ Bericht 12% gewijzigd door KennyPowers op 09-08-2021 16:24:58 ]
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 16:33:19 #100
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200831355
quote:
dat is niet gratis, dat is korting
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200840260
twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200841820
quote:
De PS5 app werkt 1000x beter dan de PS4 app. ^O^

pi_200842835
Geslaagd voor mijn rijbewijs *O* en heb altijd gezegd dat ik dan pas een ps5 ging halen..

Er ging ergens wat mis _O-
pi_200843489
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Geslaagd voor mijn rijbewijs *O* en heb altijd gezegd dat ik dan pas een ps5 ging halen..

Er ging ergens wat mis _O-
Gefeliciteerd! Eerste keer geslaagd?
pi_200843712
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Eerste keer geslaagd?
Ja! Maar mocht ook wel, met 188 uur (!) les :')

Maar goed, ik geef niet op
pi_200843747
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:57 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja! Maar mocht ook wel, met 188 uur (!) les :')

Maar goed, ik geef niet op
Duur grapje :X

Ik was destijds na 25 lessen geslaagd.
Was 1400 gulden kwijt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200843832
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Duur grapje :X

Ik was destijds na 25 lessen geslaagd.
Was 1400 gulden kwijt.
Ik was begonnen in een schakelauto, na 5 lessen zei de instructeur dat dat niet mijb ding was. Ik weigerde om over te stappen. Na 50 uur les toch maar gedaan, dus ook wel deels mijn schuld.

Sommige dingen gongen daarna ook niet vanzelf, ook doordat ik 2 keer moest stoppen door alle corona gedoe enzo

Toch blij dat ik heb doorgezet en hem nu heb _O_
pi_200843861
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 12:57 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja! Maar mocht ook wel, met 188 uur (!) les :')

Maar goed, ik geef niet op
:D

Dat zijn best wat lessen :). Maar beter dat dan 2 keer om onbenullige redenen zakken zoals ik. Examen doen is ook duur ;).
pi_200843938
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 13:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D

Dat zijn best wat lessen :). Maar beter dat dan 2 keer om onbenullige redenen zakken zoals ik. Examen doen is ook duur ;).
Ja precies, ik had een rijschool die liever extra lessen wilde en 100 procent klaar voor examen, dan iedereen maar op liet gaan. Kan je veel van vinden, maar ik ben er blij mee. Vooral nu :P
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:06:57 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200844879
Ratchet & Clank uitgespeeld *O*
Op naar Doki Doki
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:08:35 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200844914
quote:
14s.gif Op zondag 8 augustus 2021 10:32 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nu ik hem weer uit heb, merk ik inderdaad hoeveel herhaling in zit. De kampen niet eens zo erg, maar die misdaden in totaal 20 keer per wijk, waardoor je bekant 200 keer hetzelfde aan het doen bent
"bekant"

O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:57:49 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200846449
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Geslaagd voor mijn rijbewijs *O* en heb altijd gezegd dat ik dan pas een ps5 ging halen..

Er ging ergens wat mis _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200846685
twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:36:18 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200846934
quote:
Oei. Tempting.

Denk niet dat ik die ga spelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:36:42 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200846946
quote:
Oeh! Willikweldoen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200847624
quote:
Ooooeeeh jaaaaa.

Nog nooit een Tales gespeeld, wel intrigued. Deze sowieso proberen.
pi_200851643
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 00:49:17 #118
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200855308
test

Goeie quotes in mn sig update wel :Y, goeie maand ook dat augustus

[ Bericht 52% gewijzigd door Jimbo op 11-08-2021 01:00:17 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200855519
Oh wow, uurtje geleden maar Descenders aangeslingerd omdat ik zin had om dat te spelen.
Gewoon in 1x van begin tot het einde, dus zonder shortcuts, het spel uitgespeeld zonder ook maar 1x te crashen. En daarmee de Golden Run trophy gehaald. En dat terwijl ik zo'n beetje de slechtste upgrades kreeg en ik halverwege de game uit wou zetten omdat ik moe begon te worden.

Een van de moeilijkste trophies die ik gehaald heb op de PS4 _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200856088
Ik zit nu in die Spider-man DLC, en ik kan niet echt zeggen dat ik hem geweldig vind. Echt een bummer.

Maarja, leuk om gespeeld te hebben dan maar. Ben al bij de laatste. Heb enorm veel zin in Ratchet _O_
  woensdag 11 augustus 2021 @ 08:07:12 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200856473
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 00:49 schreef Jimbo het volgende:
test

Goeie quotes in mn sig update wel :Y, goeie maand ook dat augustus
Zomermaanden he, die mensen hebben duidelijk een zonnesteek
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200856499
Is de PS5 inmiddels nog ergens verkrijgbaar?
Ps4 spelen in de zomer is niet te doen met zoveel lawaai
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:03:39 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200857126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Is de PS5 inmiddels nog ergens verkrijgbaar?
Ps4 spelen in de zomer is niet te doen met zoveel lawaai
Als het om geluid gaat kun je beter een Xbox Series S/X kopen. De PS5 is alsnog luidruchtig namelijk, vraag maar aan @Pheno
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200857216
Alleen Pheno's exemplaar is luidruchtig.
De mijne, en die van iedereen die ik ken die er een heeft, is gewoon fluisterstil.
Hoe warm het ook is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200857250
quote:
19s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als het om geluid gaat kun je beter een Xbox Series S/X kopen. De PS5 is alsnog luidruchtig namelijk, vraag maar aan @:pheno
:r

Rot eens op met je Xbox geneuzel hier.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:21:31 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200857344
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:r

Rot eens op met je Xbox geneuzel hier.
Oef. Boos.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 09:28:02 #127
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200857451
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:13 schreef StateOfMind het volgende:
Alleen Pheno's exemplaar is luidruchtig.
De mijne, en die van iedereen die ik ken die er een heeft, is gewoon fluisterstil.
Hoe warm het ook is.
to be fair.... mn xbox is stiller :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200857490
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]

to be fair.... mn xbox is stiller :@
Mooi, daar is dan ook een apart topic voor.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 09:30:58 #129
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200857511
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mooi, daar is dan ook een apart topic voor.
nee hoor, daar hebben we discord voor :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200857518
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nee hoor, daar hebben we discord voor :6
Ook prima.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:33:24 #131
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_200857560
Gisteren m'n Xbox S binnen gekregen. Eens kijken of het de moeite waard is om later over te stappen naar de X :)

Anyway, hebben jullie ook problemen met de mobiele playstation app?
De store werkt niet meer, ik zie m'n vrienden niet meer online, maar krijg nog wel notificaties als er iemand online gaat...

Raar, niet wereldschokkend maar toch...
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_200857605
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:33 schreef Dopekoe het volgende:
Gisteren m'n Xbox S binnen gekregen. Eens kijken of het de moeite waard is om later over te stappen naar de X :)

Anyway, hebben jullie ook problemen met de mobiele playstation app?
De store werkt niet meer, ik zie m'n vrienden niet meer online, maar krijg nog wel notificaties als er iemand online gaat...

Raar, niet wereldschokkend maar toch...
Klopt, het moment toen jij de Series S aannam van de de postbode heeft Jim Ryan persoonlijk de stekker uit jouw PS app gehaald. Gr gr Jim
pi_200857621
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]

to be fair.... mn xbox is stiller :@
Wellicht, maar het is niet zo dat de PS5 een lawaaibak is, op die van Pheno na.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200857650
Ik hoor die PS5 helemaal niet? Maakt echt amper geluid. Als hij wel geluid maakt, is er iets niet goed :)
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:43:15 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200857695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:14 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ooooeeeh jaaaaa.

Nog nooit een Tales gespeeld, wel intrigued. Deze sowieso proberen.
Ik weet niet of ik t te Cutesiefrootsie ga vinden. Dat heb ik snel met manga/anime stijlen als deze.
Kan ook echt niks met Final Fantasy Worlds.

Daarom is zo'n demo prima voor mij!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:43:58 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200857707
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:13 schreef StateOfMind het volgende:
Alleen Pheno's exemplaar is luidruchtig.
De mijne, en die van iedereen die ik ken die er een heeft, is gewoon fluisterstil.
Hoe warm het ook is.
Ik hoor hem tot nu toe ook amper. Maar ja, de zomer zuigt ook :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200857712
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:44:24 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200857713
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nee hoor, daar hebben we discord voor :6
Dat was toch voor porno? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200857714
Ik vind Anime echt verschrikkelijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 09:45:35 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200857727
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind Anime echt verschrikkelijk.
Ik vooral die schattige stijlen. Chibi of zoiets? Kawaii! :{
Dingen als Attack on Titan vind ik wel leuk (al moeten ze niet elke zin gaan gillen/schreeuwen).
De anime films Your name en Weathering with you vind ik echt schitterend dan weer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200857905
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wellicht, maar het is niet zo dat de PS5 een lawaaibak is, op die van Pheno na.
Zal eens een vergelijkend opname maken. Erg slechte QA en afhandeling bij Sony. Mijn controller was ik ook al 5 weken kwijt. Drie keer bellen om te vragen waarom het zo lang duurt een nieuwe op te sturen. Uiteindelijk is het ge-escaleerd en hebben ze dat toch maar eens gedaan. Ik wil niet eens weten hoe lang ik mijn console kwijt zou zijn :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 augustus 2021 @ 10:09:22 #142
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_200858130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:36 schreef Drankster het volgende:

[..]

Klopt, het moment toen jij de Series S aannam van de de postbode heeft Jim Ryan persoonlijk de stekker uit jouw PS app gehaald. Gr gr Jim
Aha, dat verklaart wel het een en ander.
Dank voor de update :)

Nu alleen nog ff wachten op m'n netwerkswitch en m'n stekkerblok en alles kan netjes weggewerkt worden :)

Lijkt nu wel een grote spaghetti patch kast....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_200858922
Mijn 5 is enorm stil. Maar ik heb nog niet actief gespeeld met een spel op disk.

Tevens krjg ik vaak de melding dat de lan kabel niet aangesloten is, terwijl het inet op dat moment het gewoon doet. Meerdere last van?
pi_200858969
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mijn 5 is enorm stil. Maar ik heb nog niet actief gespeeld met een spel op disk.

Tevens krjg ik vaak de melding dat de lan kabel niet aangesloten is, terwijl het inet op dat moment het gewoon doet. Meerdere last van?
Oh, mijn ps5 is duidelijk stiller dan de ps4 pro jumbojet deluxe. Dat ging nergens meer over. Ik hoor alleen een trilling. Die begint wanneer een game daadwerkelijk iets moet gaan doen, dus misschien de fan van de GPU? Het lijkt alsof daar de fan niet goed vastzit, of doortrilt naar de behuizing.

Geen problemen met LAN hier, is het niet zo dat ie dan overschakelt naar WIFI waardoor je het niet merkt?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 augustus 2021 @ 12:41:25 #145
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_200860312
Mijn PS5 is ook zo goed als stil, enkel bij het opstarten hoor je wat maar dat is maar een paar seconden.
pi_200860404
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 12:41 schreef Kingside het volgende:
Mijn PS5 is ook zo goed als stil, enkel bij het opstarten hoor je wat maar dat is maar een paar seconden.
Die van mij is muisstil, maar dat komt misschien omdat ik er nog steeds geen heb. :{
  woensdag 11 augustus 2021 @ 12:48:38 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200860426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 12:47 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Die van mij is muisstil, maar dat komt misschien omdat ik er nog steeds geen heb. :{
Ik heb er wel eentje, maar hij is vooral stil omdat hij uit staat. Zijn geen games voor joh.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200860511
Mijn PS5 is nog niet door Sony geproduceerd :'(
pi_200860762
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200860875
twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200861034
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb er wel eentje, maar hij is vooral stil omdat hij uit staat. Zijn geen games voor joh.
Heb hem ook pas nodig als elden ring uitkomt.

Demon souls zou ik ook wel willen spelen, maar dat hoeft ook pas als het winter is.

Weet iemand trouwens of er een mooiere ps5 uitkomt?
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 14:01:31 #152
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200861383
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wellicht, maar het is niet zo dat de PS5 een lawaaibak is, op die van Pheno na.
maar @Pheno is gewoon kut :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200861389
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:01 schreef Jimbo het volgende:

[..]

maar @:pheno is gewoon kut :6
Gisteravond had je daar geen problemen mee.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 14:02:44 #154
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200861400
iedereen die hier de ps5 stil vind heeft gewoon de xbox nog nooit gehoord.

Dat is letterlijk het verschil ook, de ps5 is stil, maar de xbox hoor je helemaal niet.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200861451
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:02 schreef Jimbo het volgende:
iedereen die hier de ps5 stil vind heeft gewoon de xbox nog nooit gehoord.

Dat is letterlijk het verschil ook, de ps5 is stil, maar de xbox hoor je helemaal niet.
Nou ja, ik heb eindelijk twee collega's die ook een ps5 hebben kunnen scoren, dus ik ga tzt eens vergelijkend luisteren. Want ik vind 'stil' misschien anders dan een ander persoon. De xbox is echt bizar zo stil, maar mijn ps5 maakt gewoon een trillend geluid. Als ik de ps5 in mijn tv-meubel zet (IKEA, dus matige kwaliteit) dan wordt het een klankkast door de vibratie (hihihi). Doe ik hetzelfde met een xbox: niets aan de hand. Een ps4 pro stond er eerst, maar daar viel het niet op omdat dat ding meer geluid maakt dan Schiphol.

Dus ik vraag me serieus af of mijn ps5 een maandagochtendmodelletje is. Support gebeld, maar die zeggen dat ik de console dan weeeeeeken kwijt ben. Een controller waarbij de R2 stuk was duurde al vijf weken ipv drie, dus ik denk eerder aan maanden. Ik wil dus wel zeker weten dat er iets mee aan de hand is voordat ik het opstuur. Want die zeggen terecht: wat de een als stil ervaart, vind de ander weer minder stil. Dus ik moet er twee zien te hebben om ze te kunnen vergelijken :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 14:12:52 #156
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200861539
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb eindelijk twee collega's die ook een ps5 hebben kunnen scoren, dus ik ga tzt eens vergelijkend luisteren. Want ik vind 'stil' misschien anders dan een ander persoon. De xbox is echt bizar zo stil, maar mijn ps5 maakt gewoon een trillend geluid. Als ik de ps5 in mijn tv-meubel zet (IKEA, dus matige kwaliteit) dan wordt het een klankkast door de vibratie (hihihi). Doe ik hetzelfde met een xbox: niets aan de hand. Een ps4 pro stond er eerst, maar daar viel het niet op omdat dat ding meer geluid maakt dan Schiphol.

Dus ik vraag me serieus af of mijn ps5 een maandagochtendmodelletje is. Support gebeld, maar die zeggen dat ik de console dan weeeeeeken kwijt ben. Een controller waarbij de R2 stuk was duurde al vijf weken ipv drie, dus ik denk eerder aan maanden. Ik wil dus wel zeker weten dat er iets mee aan de hand is voordat ik het opstuur. Want die zeggen terecht: wat de een als stil ervaart, vind de ander weer minder stil. Dus ik moet er twee zien te hebben om ze te kunnen vergelijken :)
als je ps5 zo vibreert moet mevrouw pheno er misschien maar eens op gaan zitten :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:11:27 #157
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_200863020
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb eindelijk twee collega's die ook een ps5 hebben kunnen scoren, dus ik ga tzt eens vergelijkend luisteren. Want ik vind 'stil' misschien anders dan een ander persoon. De xbox is echt bizar zo stil, maar mijn ps5 maakt gewoon een trillend geluid. Als ik de ps5 in mijn tv-meubel zet (IKEA, dus matige kwaliteit) dan wordt het een klankkast door de vibratie (hihihi). Doe ik hetzelfde met een xbox: niets aan de hand. Een ps4 pro stond er eerst, maar daar viel het niet op omdat dat ding meer geluid maakt dan Schiphol.

Dus ik vraag me serieus af of mijn ps5 een maandagochtendmodelletje is. Support gebeld, maar die zeggen dat ik de console dan weeeeeeken kwijt ben. Een controller waarbij de R2 stuk was duurde al vijf weken ipv drie, dus ik denk eerder aan maanden. Ik wil dus wel zeker weten dat er iets mee aan de hand is voordat ik het opstuur. Want die zeggen terecht: wat de een als stil ervaart, vind de ander weer minder stil. Dus ik moet er twee zien te hebben om ze te kunnen vergelijken :)
Mijn hoor ik alleen als ik er een disc in heb zitten en gebruik. Verder niet noemenswaardig. Ook in een IKEA tv meubel.

Ik heb inmiddels wel m'n eerste DualSense teruggebracht omdat ik last kreeg van drifting.
Ik moest een week wachten, maar dat was simpelweg omdat de Mediamarkt hem wel wilde ruilen, maar geen voorraad had (van die witte... ze wilde hem helaas niet omruilen voor een rooie).
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:07:49 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200863789
quote:
Ah, van onze overlopende reviewer :{w
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200863845
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, van onze overlopende reviewer :{w
Huh wat?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:15:31 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200863898
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb eindelijk twee collega's die ook een ps5 hebben kunnen scoren, dus ik ga tzt eens vergelijkend luisteren. Want ik vind 'stil' misschien anders dan een ander persoon. De xbox is echt bizar zo stil, maar mijn ps5 maakt gewoon een trillend geluid. Als ik de ps5 in mijn tv-meubel zet (IKEA, dus matige kwaliteit) dan wordt het een klankkast door de vibratie (hihihi). Doe ik hetzelfde met een xbox: niets aan de hand. Een ps4 pro stond er eerst, maar daar viel het niet op omdat dat ding meer geluid maakt dan Schiphol.

Dus ik vraag me serieus af of mijn ps5 een maandagochtendmodelletje is. Support gebeld, maar die zeggen dat ik de console dan weeeeeeken kwijt ben. Een controller waarbij de R2 stuk was duurde al vijf weken ipv drie, dus ik denk eerder aan maanden. Ik wil dus wel zeker weten dat er iets mee aan de hand is voordat ik het opstuur. Want die zeggen terecht: wat de een als stil ervaart, vind de ander weer minder stil. Dus ik moet er twee zien te hebben om ze te kunnen vergelijken :)
Hier zit ie ook in een IKEA kast, vrijwel ingesloen (want wat een joekel). Hoor amper iets.
Vergeleken met de PS4 is ie muisstil. Maar misschien is de XBOX wel nog stiller dan een muis.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:29:50 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200864092
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Huh wat?
Kensuke had een review geschreven voor Budgetgaming, en de game echt twee punten lager gegeven dan @Pheno
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200864133
Pek en veren *O*
Aan het schavot met die schavuit *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200865294
HASSANED
SOONY
pi_200865524
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:08 schreef DKUp het volgende:
HASSANED
:D

Wat nu weer? Ik las al wel dat die demo die gister uit zou komen toch niet uit is gekomen.
pi_200865604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D

Wat nu weer? Ik las al wel dat die demo die gister uit zou komen toch niet uit is gekomen.
Klopt die is abandoned delayed.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200866305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D

Wat nu weer? Ik las al wel dat die demo die gister uit zou komen toch niet uit is gekomen.
Er kwam weer eens niks :B
SOONY
pi_200866834
quote:
Die uitspraak van Francia irriteert me zodanig dat ik de video niet heb afgekeken.
pi_200867620
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Tevens krjg ik vaak de melding dat de lan kabel niet aangesloten is, terwijl het inet op dat moment het gewoon doet. Meerdere last van?
Ja ik. Heb de PS5 nu op Wifi.

Ik heb een netwerkswitch in de TV meubel waarop alles verbonden is, de PS5 is de enige die problemen geeft.

Ethernetkabel vervangen, andere poort op de switch, kabels gewisseld met andere apparaten maar alleen de PS5 geeft soms aan dat de LAN kabel niet verbonden is. Heb in de router de PS5 een static IP gegeven en wat poorten opengezet, helaas geen gewenst resultaat. Nu valt het me wel op dat het vooral tijdens het gamen gebeurt, als de PS5 op het dashboard staat dan zijn er geen problemen.

Heb gelezen op internet dat er meerdere mensen zijn, schijnt iets met opwarming van de LAN poort te kunnen zijn, geen idee. Gekke is wel dat het pas een paar weken zo is, heb de PS5 al sinds januari.

Nu game ik nooit online dus op Wifi vind ik niet zo erg maar het kan wel irritant zijn.

Hopelijk kan het opgelost worden door een update anders de PS5 voor einde garantieperiode opsturen.
pi_200869135
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mijn 5 is enorm stil. Maar ik heb nog niet actief gespeeld met een spel op disk.

Tevens krjg ik vaak de melding dat de lan kabel niet aangesloten is, terwijl het inet op dat moment het gewoon doet. Meerdere last van?
Dit heb ik ook af en toe.

Mega irritant.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_200869205
Ghost of Tsushima Director’s Cut PS5 ¤67,49 bij bol.com met Select.
SOONY
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 22:49:17 #173
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200869290
dat is maar 47eur teveel ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200869620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:49 schreef Jimbo het volgende:
dat is maar 47eur teveel ;(
Ik kan voor ¤30,- de upgrade doen digitaal maar dan moet ik mijn PS4-disc houden.
SOONY
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:40:39 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200870072
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:06 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik kan voor ¤30,- de upgrade doen digitaal maar dan moet ik mijn PS4-disc houden.
Beter ff wachten tot BF. Dan is die DC ook 30.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200870419
quote:
19s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Beter ff wachten tot BF. Dan is die DC ook 30.
Je hebt gelijk. Ik kan nog wel wachten met genoeg andere dingen te spelen :+
SOONY
pi_200870425
Bugsnax is vrij maf en vind het niet heel goed ofzo. Maar wil 't toch ff uitspelen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_200871485
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef DKUp het volgende:
Ghost of Tsushima Director’s Cut PS5 ¤67,49 bij bol.com met Select.
Koopje! :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:54:52 #179
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_200872250
Voor de liefhebbers: PS5 Demon's Souls
Vandaag 49 euro bij de Mediamarkt.

Niks voor mij, maar ik zie hier wel eens van die sadisten voorbij komen.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:59:51 #180
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200872333
Experts, hoe zit het met de beschikbaarheid van PS5's?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:18:22 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200872579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Experts, hoe zit het met de beschikbaarheid van PS5's?
Uitstekend.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200872717
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Experts, hoe zit het met de beschikbaarheid van PS5's?
Beetje je best doen en binnen week heb je wel prijs. Telegram is je vriend.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_200872776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:54 schreef Cryothic het volgende:
Voor de liefhebbers: PS5 Demon's Souls
Vandaag 49 euro bij de Mediamarkt.

Niks voor mij, maar ik zie hier wel eens van die sadisten voorbij komen.
Ik heb alle Soulsborne games maar meer dan een kwartiertje DS1 heb ik het nooit gespeeld, kom er niet doorheen. Maar hey, missschien ooit. :')
For great justice!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:53:19 #184
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_200874621
Voor de mensen die een headset/ earphones gebruiken bij hun PS5, welke hebben jullie/ raden jullie aan?
Uiteraard laat het geboefte van Sony niet mijn AirPods aan mijn PS5 hangen :( dus moet ik op zoek naar een alternatief.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_200875466
Voor degenen met een season pass van Valhalla: Siege of Paris is te downloaden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:43:01 #186
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200876284
Is er al iets bekend over een PS5 pro en wanneer we die evt kunnen verwachten?
pi_200876374
quote:
5s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Voor de mensen die een headset/ earphones gebruiken bij hun PS5, welke hebben jullie/ raden jullie aan?
Uiteraard laat het geboefte van Sony niet mijn AirPods aan mijn PS5 hangen :( dus moet ik op zoek naar een alternatief.
met de 5 nog niet geprobeerd, maar met de ps4 werkte mijn sony wh-1000xm4 ook niet. Je zal waarschijnlijk dus echt in de gaming headsets of earbuds moeten zoeken denk ik
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_200876384
Natuurlijk niet.
PS5 is net 9 maanden uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200876764
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:43 schreef Ixnay het volgende:
Is er al iets bekend over een PS5 pro en wanneer we die evt kunnen verwachten?
wanneer de scalpers klaar zijn met ps5, dan nog drie jaar wachten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 15:33:35 #190
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200877687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:48 schreef theclansman het volgende:

[..]

met de 5 nog niet geprobeerd, maar met de ps4 werkte mijn sony wh-1000xm4 ook niet. Je zal waarschijnlijk dus echt in de gaming headsets of earbuds moeten zoeken denk ik
dit vind ik nog steeds zo iets fucking belachelijks. Koop je een headset van 300-400 eur van fucking sony zelf en dan kan je hem vervolgens niet gebruiken met de playstation :r

Was voor mij echt de tegenvaller van de ps4/5
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:33:42 #191
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_200877691
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:48 schreef theclansman het volgende:

[..]

met de 5 nog niet geprobeerd, maar met de ps4 werkte mijn sony wh-1000xm4 ook niet. Je zal waarschijnlijk dus echt in de gaming headsets of earbuds moeten zoeken denk ik
Ik heb voor een tientje een bluetooth dongle gekocht, ik ga eens kijken of dat een beetje werkt. :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 15:34:36 #192
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200877701
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik heb voor een tientje een bluetooth dongle gekocht, ik ga eens kijken of dat een beetje werkt. :@
https://www.amazon.nl/kwm(...)efoon/dp/B07GVMCTM3/

https://www.amazon.nl/Bos(...)efoon/dp/B00OGA2R7Y/


Dit werkt trouwens ook prima met die headsets. Kost je wel ~20-30 eur maar het werk prima en dan je het headset normaal gebruiken

[ Bericht 8% gewijzigd door Jimbo op 12-08-2021 15:43:36 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200884421
quote:
The GTA Remastered Trilogy Appears To Be Real, And Coming To Switch

According to these sources, Rockstar is actively developing remastered versions of Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto Vice City, and Grand Theft Auto San Andreas. All three of these games are being remastered using Unreal Engine and will be a mix of "new and old graphics." One source who claims to have seen a snippet of the games in action said that the visuals reminded them of a heavily-modded version of a classic GTA title. The UI for the games are being updated too, but will retain the same classic style. No details were shared about gameplay, but Kotaku has been told these remakes are trying to stay true to the PS2-era GTA games as much as possible.

Sources confirmed that Rockstar Dundee, a Scottish outpost and one of the newest studios at the company, is leading the charge on developing the remakes. Another source explained that the studio is heavily involved in not just the remasters, but is even helping Rockstar on developing the next-gen GTA V ports that are due out later this year. This lines up with information I had heard last year, after the studio was purchased by Rockstar Games. Before becoming Rockstar Dundee, the studio was Ruffian games and had previously worked on Crackdown 2, Crackdown 3 and assisted with development on the Master Chief Collection.

Plans around these remastered GTA titles have shifted quite a bit over the last year as a result of the ongoing covid-19 pandemic, and they might continue to do so until things are officially announced. Originally, it seemed that these remakes were going to be packaged together and given to players who purchased the upcoming next-gen ports of GTA V and GTA Online as a sort of bonus or "thank you gift" from Rockstar. Then plans changed, and the remastered trilogy was scheduled to be released earlier this year. However, plans have changed again, and now the remastered titles are planned to launch around late October or early November for PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch, PC, Stadia, and mobile phones.

It appears the PC and mobile ports might slip to next year as Rockstar focuses on developing the console ports first.

For fans who are more interested in other classic Rockstar games getting remastered and rereleased, sources tell me that Rockstar has plans to develop new ports of games like Red Dead Redemption. But the future of these remastered games depends on how well these initial re-releases sell.

https://kotaku.com/the-gt(...)t&utm_content=kotaku
quote:
Gematsu has heard that there will be some content changes to make the games more suitable for modern audiences.
https://www.gematsu.com/2(...)nsoles-pc-and-mobile
SOONY
pi_200884944
quote:
14s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

[..]

Die laatste quote :')
pi_200885075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die laatste quote :')
Tja, nou ja gas geven met het kruisje hoeft niet van mij. Doe maar de triggers gebruiken voor gas geven en achteruit rijden :P
SOONY
pi_200885113
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:53 schreef DKUp het volgende:

[..]

Tja, nou ja gas geven met het kruisje hoeft niet van mij. Doe maar de triggers gebruiken voor gas geven en achteruit rijden :P
Omdat het over content gaat heb ik meer het idee dat ze gevoelige zooi gaan strippen.

Eens dat de controls gewoon aangepast moeten worden.
pi_200885130
Overigens zou ik het bijzonder gaaf vinden verder hoor, San Andreas op de PS5 _O_ Die gangwars waren zo goed.

Vice City was ook tof, maar van 3 kan ik me niet zoveel meer herinneren eigenlijk. GTA1 en 2 _O_ maar dat gaat wel erg ver terug.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2021 22:57:51 ]
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 23:08:07 #198
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200885338
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:53 schreef DKUp het volgende:

[..]

Tja, nou ja gas geven met het kruisje hoeft niet van mij. Doe maar de triggers gebruiken voor gas geven en achteruit rijden :P
ben bang dat de veranderingen meer in de SJW en Woke hoek zitten ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 23:08:35 #199
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200885352
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:56 schreef Scrummie het volgende:
Overigens zou ik het bijzonder gaaf vinden verder hoor, San Andreas op de PS5 _O_ Die gangwars waren zo goed.

Vice City was ook tof, maar van 3 kan ik me niet zoveel meer herinneren eigenlijk. GTA1 en 2 _O_ maar dat gaat wel erg ver terug.

mja, remasters...

liever remakes dan
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200885429
We gaan het zien. Eigenlijk wel zin in.
Vice City en San Andreas zijn tof.
GTA V Expanded and Enhanced is afwachten.
Red Dead Redemption komt dus waarschijnlijk ook binnen een paar jaar.
GTA VI ;(
SOONY
pi_200885512
Vice City zou ik alleen al voor de muziek gaan spelen. Man wat een toffe soundtrack had die game. Alleen ben bang dat het alleen een grafische update zal krijgen en dat de besturing en animaties gewoon ruk blijven.
pi_200885846
Dat ze zich gewoon bezig houden met GTA VI in plaats van matige remakes.

Ja de klassiekers zijn goud maar houd dat ook vooral zo.
Flesje bier
pi_200885862
quote:
13s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:44 schreef Gezicht het volgende:
Dat ze zich gewoon bezig houden met GTA VI in plaats van matige remakes.

Ja de klassiekers zijn goud maar houd dat ook vooral zo.
Ander team
SOONY
pi_200888652
twitter
SOONY
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:40:17 #205
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_200888660
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:45 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ander team
The A-Team ?

*Insert opening theme*
You dont believe me ? Read this line again.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:46:45 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200888733
Ik heb gisteren Doki Doki Literature Club uitgespeeld.
Nu vertrouw ik mijn PS5 niet meer :')

Vaag "spel". Creepy.
Al vond ik t "begin" wel te lang duren.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ang3l op 13-08-2021 09:54:13 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200888924
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:40 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]
The A-Team ?

*Insert opening theme*
Dit is van het remaster/remake team |:)
SOONY
pi_200893485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gisteren Doki Doki Literature Club uitgespeeld.
Nu vertrouw ik mijn PS5 niet meer :')

Vaag "spel". Creepy.
Al vond ik t "begin" wel te lang duren.
Every day, I imagine a future where I can be with you
In my hand is a pen that will write a poem of me and you 🥰

Maar wie was best girl?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:48:04 #209
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_200893563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:56 schreef Scrummie het volgende:
Overigens zou ik het bijzonder gaaf vinden verder hoor, San Andreas op de PS5 _O_ Die gangwars waren zo goed.

Vice City was ook tof, maar van 3 kan ik me niet zoveel meer herinneren eigenlijk. GTA1 en 2 _O_ maar dat gaat wel erg ver terug.

Had je GTA SA & VC ook op de PS4? Dan kun je deze ook spelen op de PS5, ze stonden bij mij i.i.g. nog in de bibliotheek. :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_200893674
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]
Had je GTA SA & VC ook op de PS4? Dan kun je deze ook spelen op de PS5, ze stonden bij mij i.i.g. nog in de bibliotheek. :D
Nee, maar ik heb ook niet echt trek in die oudere versies moet ik eerlijk zeggen :@

Maar een remaster/remake gaat er wel in natuurlijk.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:58:04 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200893708
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:42 schreef KennyPowers het volgende:

[..]
Every day, I imagine a future where I can be with you
In my hand is a pen that will write a poem of me and you 🥰

Maar wie was best girl?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200900172
GTA Trilogy: "The titles to expected to be launched as one package which will be digital-only" https://www.darkhorizons.com/more-details-on-those-gta-remasters/
SOONY
pi_200901316
twitter
SOONY
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:40:46 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200901505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 22:23 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Ze gaan dit rekken tot de eerste vrijdag van april.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200904473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 22:23 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Hahaha, ik zit net weer even de Twitter enzo te lezen van ze. 4 seconden clip van een gozer die loopt door een huisje. Dit gaat echt nergens over _O-
pi_200907098
R en C speelt wel lekker weg hoor _O_
pi_200907485
twitter

Pijpen
Vuistdiep
SOONY
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:47:00 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200907590
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:37 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Pijpen
Vuistdiep
Wel zin in Gamescom
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200907602
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Wel zin in Gamescom
Nou ja hij had Elden Ring, dus 1 of 2 verrassingen kunnen wel komen.
SOONY
pi_200907782
Straks even wat uurtjes Diablo 2 spelen, genotbeta
pi_200907842
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:08 schreef Jimbo het volgende:

[..]
mja, remasters...

liever remakes dan
GTA V Stories en dan met een compleet vernieuwde Los Santos in een andere era zou ik niet erg vinden. Net zoals dat gedaan werd met Liberty City Stories en Vice City Stories.

Een makkelijke port van dezelfde game sinds de PS3 wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 14-08-2021 13:06:32 ]
pi_200908369
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:05 schreef Erasmus het volgende:

[..]
GTA V Stories en dan met een compleet vernieuwde Los Santos in een andere era zou ik niet erg vinden. Net zoals dat gedaan werd met Liberty City Stories en Vice City Stories.

Een makkelijke port van dezelfde game sinds de PS3 wel.
In 2012 of 2013 kondigden ze single player DLC aan en dat is nooit uitgekomen *)

Benieuwd naar het Expanded-stukje van de nieuwe versie.
SOONY
pi_200925664
13 ingame uren ( volgens de ps5 zelf, dan) en lr en c is al geplat… -O-

Leuk spel en zat er echt in, maar dit was geen 70 euro in ieder geval
  zondag 15 augustus 2021 @ 18:58:21 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200925698
quote:
14s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
13 ingame uren ( volgens de ps5 zelf, dan) en lr en c is al geplat… -O-

Leuk spel en zat er echt in, maar dit was geen 70 euro in ieder geval
Sony games zijn te duur, news at eleven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200927464
twitter
SOONY
  zondag 15 augustus 2021 @ 21:05:06 #227
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_200927580
Komen er nog spellen uit in 2021? En dan bedoel ik niet van die gare indies.
pi_200928082
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:05 schreef Rickocum het volgende:
Komen er nog spellen uit in 2021? En dan bedoel ik niet van die gare indies.
Halo Infinite en Forza Horizon 5 ;)

Nee, komen nog wel wat titels aan. Deathloop, Farcry 6, Battlefield 2042, Tales of Arise of Life is Strange bv.
pi_200928127
En Guardians of the Galaxy en Psychonauts 2 komen ook nog dit jaar. Mis vast nog wat dingen.
pi_200929289
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:05 schreef Rickocum het volgende:
Komen er nog spellen uit in 2021? En dan bedoel ik niet van die gare indies.
Ghost of Tsushima Director’s Cut
Death Stranding Director’s Cut
Far Cry 6
Battlefield 2048
Call of Duty Vanguard
Dying Light 2
Horizon 2 (uh nope)
Sport-games
SOONY
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:09:39 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200929994
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:33 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ghost of Tsushima Director’s Cut
Death Stranding Director’s Cut
Far Cry 6
Battlefield 2048
Call of Duty Vanguard
Dying Light 2
Horizon 2 (uh nope)
Sport-games
Sequels en director's cuts. Genot.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zondag 15 augustus 2021 @ 23:33:17 #232
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200930261
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:05 schreef Rickocum het volgende:
Komen er nog spellen uit in 2021? En dan bedoel ik niet van die gare indies.
black4blood bij GPU
Diablo 2 remaster
Dying light 2 misschien
Far cry 6
Fifa 22
Battlefield / COD

verder is het vrij karig
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200930291
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:05 schreef Rickocum het volgende:
Komen er nog spellen uit in 2021? En dan bedoel ik niet van die gare indies.
De nieuwe Gran Turismo _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200930297
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De nieuwe Gran Turismo _O_
2022
SOONY
pi_200930303
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:38 schreef DKUp het volgende:

[..]
2022
Oh, dacht aankomende december. -O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 00:06:47 #236
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200930524
ohhh en dit jaar Kena: Bridge of Spirits !
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200930650
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]
black4blood bij GPU
Diablo 2 remaster
Dying light 2 misschien
Far cry 6
Fifa 22
Battlefield / COD

verder is het vrij karig
Game Pass hebben en geen van de vier MS games gaan spelen. Dan doe je het wel verkeerd hoor. ;)

Van dat lijstje ga ik sowieso de Diablo 2 remaster en Battlefield 2042 proberen.
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 00:41:41 #238
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200930747
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 00:23 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]
Game Pass hebben en geen van de vier MS games gaan spelen. Dan doe je het wel verkeerd hoor. ;)

Van dat lijstje ga ik sowieso de Diablo 2 remaster en Battlefield 2042 proberen.
volgens mij zitten we dan ook in het playstation topic
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200932564
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 00:41 schreef Jimbo het volgende:

[..]
volgens mij zitten we dan ook in het playstation topic
Haha, goed punt
pi_200933029
CEX heeft nu ook PS5's.

800 euro ( :')) voor de disc versie.
Digital voor 380 tot 400.0
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 16 augustus 2021 @ 10:24:14 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200933391
quote:
14s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
13 ingame uren ( volgens de ps5 zelf, dan) en lr en c is al geplat… -O-

Leuk spel en zat er echt in, maar dit was geen 70 euro in ieder geval
Kun je dat ergens terug zien?
Ben wel benieuwd hoe lang ik gedaan heb over t uitspelen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 16 augustus 2021 @ 10:25:49 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200933411
Heb de FF VII DLC van Yuffie maar gekocht.
Wat is t toch een huppelkutje zeg :D

En deze week komt de (gratis) Black Panther DLC van Avengers uit *O* Spel zelf is niet super bijzonder (maar vermakelijk), maar vind t wel leuk dat ze al die gratis DLC doen met nieuwe characters en storylines. Kate Bishop, Hawkeye en nu Black Panther.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 16 augustus 2021 @ 11:53:51 #243
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200934569
Ben even wat uurtjes in Back4Blood open beta bezig geweest maar wel leuk spel. Echt op en top left 4 dead.
Alleen soms wat vaag met missies die je moet doen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_200934613
Afgelopen weekend 2 uurtjes ofzo DII: Resurrected beta gedaan. Erg leuk, maar doordat je progressie etc verliest maar weer snel aan de kant gelegd.

Dit gaat echter wel een behoorlijke timesink worden straks in september.
pi_200934784
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 10:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Kun je dat ergens terug zien?
Ben wel benieuwd hoe lang ik gedaan heb over t uitspelen.
Profile -> Games
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200935011
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Heb de FF VII DLC van Yuffie maar gekocht.
Wat is t toch een huppelkutje zeg :D

En deze week komt de (gratis) Black Panther DLC van Avengers uit *O* Spel zelf is niet super bijzonder (maar vermakelijk), maar vind t wel leuk dat ze al die gratis DLC doen met nieuwe characters en storylines. Kate Bishop, Hawkeye en nu Black Panther.
De Black Panthers zijn ook ieder jaar in Nederland te zien:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:24:37 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200935017
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ben even wat uurtjes in Back4Blood open beta bezig geweest maar wel leuk spel. Echt op en top left 4 dead.
Alleen soms wat vaag met missies die je moet doen.
Zeker vermakelijke game. Wij hadden vooral bij de boot geen idee dat je door moest lopen. Allemaal kogels en health verloren :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200935112
Spider-Man schijnt dit jaar nog in Marvel’s Avengers te moeten verschijnen.

DOUBT
SOONY
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:42:51 #249
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200935248
quote:
19s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Zeker vermakelijke game. Wij hadden vooral bij de boot geen idee dat je door moest lopen. Allemaal kogels en health verloren :')
Dat had ik dus ook. Daarna bij de boot gingen 2 van het team naar onderen om de bom te plaatsen echter hadden ze de bom niet meegenomen... Dus dat duurde, toen bom gepland maar zat de boot vol met van die special zombies.
Later met het vernietigen van die hives hele tijd rond gelopen zoeken naar de laatste hive, die zat boven in een schuur waar je nauwelijks bij kwam. Ik en nog iemand dood doordat we in het water liepen en je gelijk ook af bent :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_200935517
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 10:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Kun je dat ergens terug zien?
Ben wel benieuwd hoe lang ik gedaan heb over t uitspelen.
Volgens mij op profiel, en dan staat er een kopjr games, daar staat een lijst welke je bezit en hoelang je ze hebt gespeeld.
pi_200935531
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 13:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]
Volgens mij op profiel, en dan staat er een kopjr games, daar staat een lijst welke je bezit en hoelang je ze hebt gespeeld.
Spuit 11 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 16 augustus 2021 @ 13:13:00 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200935645
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Dat had ik dus ook. Daarna bij de boot gingen 2 van het team naar onderen om de bom te plaatsen echter hadden ze de bom niet meegenomen... Dus dat duurde, toen bom gepland maar zat de boot vol met van die special zombies.
Later met het vernietigen van die hives hele tijd rond gelopen zoeken naar de laatste hive, die zat boven in een schuur waar je nauwelijks bij kwam. Ik en nog iemand dood doordat we in het water liepen en je gelijk ook af bent :')
Ja mooi toch. Die hive konden wij ook niet vinden. Tot slot de laatste missie, daar spawnden nauwelijks vijanden. We konden op ons gemakkie rakketten laden en schieten. Daarna reed de auto weg zonder ons, want wij bleven nog even zweven boven de grond :+ Ach, het is een beta zullen we maar zeggen. Vergeet niet feedback te geven!

En ik ben zo vaak aangevallen door die zombie die uit de muur springt :') En dat gaat zeker nog meer gebeuren...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 16 augustus 2021 @ 14:10:07 #253
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200936416
quote:
19s.gif Op maandag 16 augustus 2021 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ja mooi toch. Die hive konden wij ook niet vinden. Tot slot de laatste missie, daar spawnden nauwelijks vijanden. We konden op ons gemakkie rakketten laden en schieten. Daarna reed de auto weg zonder ons, want wij bleven nog even zweven boven de grond :+ Ach, het is een beta zullen we maar zeggen. Vergeet niet feedback te geven!

En ik ben zo vaak aangevallen door die zombie die uit de muur springt :') En dat gaat zeker nog meer gebeuren...
Ha ja nu je het zegt, ik snapte daar niks van... teamgenoot zat maar raketten te laden en te schieten op de tunnel. Je hoorde wel gegrom de hele tijd maar er kwam niks... daarna reed inderdaad de auto weg en waren we klaar :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 19:32:25 #254
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200941203
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De Black Panthers zijn ook ieder jaar in Nederland te zien:

[ afbeelding ]
is dat die gefaalde rappen insano in het midden? :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200941770
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]
is dat die gefaalde rappen insano in het midden? :')
Insayno inderdaad. En Akwasi op rechts.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200941956
quote:
Ik kan niet wachten. /s
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 21:55:27 #258
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200944024
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Insayno inderdaad. En Akwasi op rechts.
:') Die was de bitch van elke rapbattle toen ie dat nog te kunnen


steff _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200949398
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:16 schreef Pheno het volgende:

[..]
Ik kan niet wachten. /s
Qua gamenieuws kan ik voor de rest weinig melden.
SOONY
pi_200949486
Voor de mensen die de gamedroogte door willen komen met een leuke indie, Chicory: A Colorful Tale is een leuke en charmante game voor tussendoor.
pi_200949849
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:18 schreef DKUp het volgende:

[..]
Qua gamenieuws kan ik voor de rest weinig melden.
Nee, het is komkommertijd. En dat in de maand met gamescom, best knap.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_200949910
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:51 schreef Pheno het volgende:

[..]
Nee, het is komkommertijd. En dat in de maand met gamescom, best knap.
Sjuhoffie pijpt de boelt wel even een avondje op en toen was er licht…..
SOONY
pi_200950046
twitter
SOONY
pi_200950468
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:05 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Nou ja, hij heeft wel al het nieuws straks, doet ie goed. Ik mag die man niet om die smirk op zijn gezicht,en zijn gespeelde Amerikaanse interesse (it's all about the money) maar regelen doet ie het.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:40:07 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200950615
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:31 schreef Pheno het volgende:

[..]
Nou ja, hij heeft wel al het nieuws straks, doet ie goed. Ik mag die man niet om die smirk op zijn gezicht,en zijn gespeelde Amerikaanse interesse (it's all about the money) maar regelen doet ie het.
E3 heeft het verkloot, Sjefke springt in het gat. De industrie wil gewoon een groot event.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200950708
Alleen Sjuhoffie doet het.
SOONY
pi_200951280
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
E3 heeft het verkloot, Sjefke springt in het gat. De industrie wil gewoon een groot event.
De industrie wil gewoon dat iemand anders het regelt, technisch zijn ze blijkbaar nitwit. Dat zie ik al soms met bepaalde digitale preview events, sommige bedrijven hebben geen idee. Voorbeeldje: discord voor de gesprekken en het geluid, terwijl je op YouTube naar een video kijkt. Scherm delen in discord, waarom makkelijk doen? :')

Maar ook voor de schermen. Wat was het toen, zo'n Borderlands 3 reveal die zo kut geregeld was dat video's het niet deden en allemaal amateuristisch terwijl Randy daar meer dan normaal voor lul staat. Sjeffie smijt gewoon met wat geld, regelt dat er mensen achter de knopen zitten die wel weten hoe het moet en hoppa, wij kijkbuiskinderen weer blij.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_200954295
twitter

Boze man GENOT
SOONY
pi_200955048
Zit CDPR stream te kijken over 1.3 Cyberpunk, gaan ze klagen hoe moeilijk het is om patches te maken voor 'live games'.

HelloGames/No Man's Sky heeft NOOIT geklaagd. Niet over doodsbedreigingen, niet over patches, niet over een overstroming tijdens het hoogtepunt van hun ontwikkeling. Ik begin echt een hekel te krijgen aan CDPR.
pi_200955286
quote:
Dit wordt de beste cod ooit.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:10:59 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200955829
quote:
Nette lijst, cdpr redeemed
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:21:08 #274
194233 Friday12
Originele kloon
pi_200955959
Nog steeds geen PS5 patch
pi_200956099
Bijna klaar met disco Elysium, topgame!
pi_200956189
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:36 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Dit wordt de beste cod ooit.
De mensen die het hebben gespeeld zijn positief omdat het gebruikt maakt van de Modern Warfare-engine, anti-cheatsysteem em wat meer kleuren.

Ach we zien wel anders tijdens Black Friday of eind 2021 een leuke aanbieding.
SOONY
pi_200956491
Ziet er een stuk beter uit dan Crysis Remastered

Extinction is een sequel?
SOONY
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:17:48 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200956840
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200957425
SOONY
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:03:02 #280
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_200958673
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_200959951
twitter
SOONY
  woensdag 18 augustus 2021 @ 07:43:17 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200961168
Targeted 60 fps, niet eens locked?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200961221
PS5 Pro confirmed
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 18 augustus 2021 @ 08:48:18 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200961456
quote:
6s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 07:55 schreef Pheno het volgende:
PS5 Pro confirmed
remastered director's cut incoming
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200961788
quote:
15s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 07:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Targeted 60 fps, niet eens locked?
Dit is wel matig ja, eigenlijk komt deze generatie nu al kracht tekort.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 09:33:16 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200961951
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Nette lijst, cdpr redeemed
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:21 schreef Friday12 het volgende:
Nog steeds geen PS5 patch
Ik wacht nog steeds maar even dus....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200962158
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
[..]
Ik wacht nog steeds maar even dus....
Ik ook :).
  woensdag 18 augustus 2021 @ 09:49:27 #288
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_200962191
Gisteren Hades gekocht in de PSN-store. Even een halfuurtje geprobeerd en die game speelt erg lekker weg zeg.
pi_200962786
quote:
14s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:49 schreef Kingside het volgende:
Gisteren Hades gekocht in de PSN-store. Even een halfuurtje geprobeerd en die game speelt erg lekker weg zeg.
Ben wel benieuwd, staat op het lijstje na disco. Ook best goedkoop voor een nieuwe game.
pi_200962854
Hades > alle andere spellen van de afgelopen paar jaar
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 10:46:06 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200962875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:44 schreef over_hedge het volgende:
Hades > alle andere spellen van de afgelopen paar jaar
Jij hebt duidelijk geen Tetris Effect gespeeld
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 18 augustus 2021 @ 10:46:33 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200962884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
[..]
Ik wacht nog steeds maar even dus....
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik ook :).
Okay, ik ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200963057
quote:
19s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Jij hebt duidelijk geen Tetris Effect gespeeld
Wel hoor. Best leuk in vr als je stoned bent
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 11:41:03 #294
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_200963667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:37 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd, staat op het lijstje na disco. Ook best goedkoop voor een nieuwe game.
Zeker, 25,- mooie prijs voor zo'n game.
pi_200963776
Vanaf vandaag is de Tales of Arise demo te downloaden.

En als het goed is, is ook vanaf vandaag een gratis uitbreiding te downloaden voor degenen die Mortal Shell hebben.

Na 5 dagen is die niet meer gratis.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 12:33:48 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200964624
Heeft het spelen van die demo nog nut oor de main game? Extra items over je level dat overkomt?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 18 augustus 2021 @ 12:46:18 #297
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200964875
quote:
19s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Jij hebt duidelijk geen Tetris Effect gespeeld
Vond ik echt weinig fucks aan :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 12:53:22 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200964984
quote:
2s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Vanaf vandaag is de Tales of Arise demo te downloaden.

En als het goed is, is ook vanaf vandaag een gratis uitbreiding te downloaden voor degenen die Mortal Shell hebben.

Na 5 dagen is die niet meer gratis.
En de DLC van Black Panther voor Avengers.
En de demo voor Arise.
En heb de DLC van FF VI net gedownload deze week.
En dan nog de DLC van Witcher 3!

Jezus wat een gedoe :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200965071
quote:
5s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft het spelen van die demo nog nut oor de main game? Extra items over je level dat overkomt?
Geen idee.
Ik ben er na een kwartier mee gestopt.
Zo ontzettend niet mijn ding.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 16:07:38 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200967554
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 12:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Vond ik echt weinig fucks aan :o
:wtf:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200968345
Dusssss
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')