Ja, precies, zoals doorgaans ook buiten de OS. Niet zo ingewikkeldquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Team Pursuit:
The winners of heats 3 and 4 in the First Round ride the final for the gold and silver medals. The remaining six teams will be ranked by their times in the First Round and will be paired as follows: The two fastest teams ride the final for the bronze medal. The next two fastest teams ride the final for 5th and 6th places. The last two teams ride the final for 7th and 8th places.
Volgens mij is het de bedoeling om zo hard mogelijk te fietsen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef Szura het volgende:
Als jullie nog even verder discussiėren over de opzet, is het sprinttoernooi straks begonnen
Telegraaf, niet gekliktquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:21 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ysen-aan-goud-helpen
Speciale schoenen
Onder de 3:49?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
De grootmeester zal nu starten, jammer van dat brandhout dat er achteraan rijdt.
Als je altijd de snelste tijd noteert pak je goud!quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling om zo hard mogelijk te fietsen.
Andere landen komen met betere kettingen, frames, rondere wielen, aerodynamischere kleding, helmen die je tegenstander keihard naaien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:21 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ysen-aan-goud-helpen
Speciale schoenen
Deze vier reden vorig jaar een nationaal record van 3:46, dus dat mag ik toch wel hopen.quote:
Apart. Beter hadden ze hetzelfde gedaan als de teamsprint.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nummer één tegen nummer vier, nummer twee tegen nummer drie. Winnaars van die twee heats strijden om goud, de snelste twee van de overige zes teams rijden om brons.
Maar op het begin gaan ze altijd iets minder hard, natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze vier reden vorig jaar een nationaal record van 3:46, dus dat mag ik toch wel hopen.
Als je ook maar enigszins kans wilt maken tegen de Denen op goud moet je 3:44 gaan rijden en, getuige de snelheid van de baan, waarschijnlijk nog wel sneller ook.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar op het begin gaan ze altijd iets minder hard, natuurlijk.
Ik zie de uitslagen van vorig jaar nu, maar gaan de ronde wielen van de Britten zich bij Denenland, Italiė, Australiė, Nieuw-Zeeland en Frankrijk mengen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je ook maar enigszins kans wilt maken tegen de Denen op goud moet je 3:44 gaan rijden en, getuige de snelheid van de baan, waarschijnlijk nog wel sneller ook.
@MicheleFerrariquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:27 schreef heywoodu het volgende:
Enige info over de wattages die gemiddeld getrapt worden gedurende zo'n rit van een minuut of 3:45-50?
Ganna doet ongeveer 600 watt tijdens de IP.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:27 schreef heywoodu het volgende:
Enige info over de wattages die gemiddeld getrapt worden gedurende zo'n rit van een minuut of 3:45-50?
Oh dat kan ik ook wel. Als de IP een seconde of 20 duurtquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:28 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ganna doet ongeveer 600 watt tijdens de IP.
https://docs.google.com/s(...)0/edit#gid=817922355quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel. Als de IP een seconde of 20 duurt
Ze doen het beter dan ze ooit gedaan hebben, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:29 schreef dz5b604 het volgende:
Wel erg snel om te zeggen dat dit goed is. Tenet ging het WR er ook met 4 seconden aan.
Haha, wat ik nog beangstigender vindt zijn de wattages over een half uur. Zo'n vd Poel die tijdens de tijdrit 450 Watt rijdtquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel. Als de IP een seconde of 20 duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |