SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pun intendedquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Mailtje van de tandarts: Het is weer tijd voor uw halfjaarlijkse controle.
"Ring ring met Buda, ik wil graag een afspraak maken."
"We hebben pas half november een gaatje."
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkkquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, die aangestoken branden, verschrikkelijk.
Hihi een gaatjequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Badamtssssjquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
ja lekker makkelijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkk
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkk
zijn goede redenen voor hoorquote:
'Ik ook hahahaha.'quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
het gerucht gaat wacht pak t even erbijquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
wat is de reden omdat aan te blijven steken dan?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Badamtssssj
Ik sprak vandaag mijn leidinggevende over de inenting en dat we hopen dat het geen vaste prik wordt (herhaalinenting)Wij allebei dijenkletsend in de kantoortuin, natuurlijk.
Arbeiten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we doen vandaag vriendjes en vriendinnetjes
Mij willen ze er ook een aanmeten. Maar ken mezelf en ga dat toch niet gebruiken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn knarsbitje kost trouwens 250 euro en ik krijg niets terug van de verzekering, goede genade
Dat is even op je tanden bijten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn knarsbitje kost trouwens 250 euro en ik krijg niets terug van de verzekering, goede genade
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk, lachen in de kantoortuin. Niks beter dan dat op de maandagmorgen.
oke.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Turkse mensen op sociale media hebben snel de schuld gelegd bij het PKK-terreurgroep-gelinkte Atesin Cocukları (vertaling: Kinderen van het Vuur) voor een reeks branden die Turkije onlangs hebben getroffen, aangezien PKK-sympathisanten de branden ook op Twitter verheerlijken.
De PKK heeft een lange geschiedenis van het verbranden van Turkse bossen als een methode van “wraak” jegens de Turkse staat.
Bosbranden verspreidden zich eerder op dezelfde dag over een uitgestrekt gebied in de zuidelijke Turkse provincies, van het zomerverblijf Antalya tot Adana en Mersin. De branden begonnen woensdag en bedreigden woonwijken.
Hun bijna opeenvolgende karakter deed vrezen dat zij het gevolg zouden kunnen zijn van een reeks brandstichtingen, waarvan Turkse burgers de PKK beschuldigen.
Het zogenaamde “initiatief” heeft de verantwoordelijkheid voor de branden nog niet direct opgeëist, maar hun verleden maakt hen de hoofdverdachte van de incidenten.
wehequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is even op je tanden bijten.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is even op je tanden bijten.
Marinus van der Lubbe.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Turkse mensen op sociale media hebben snel de schuld gelegd bij het PKK-terreurgroep-gelinkte Atesin Cocukları (vertaling: Kinderen van het Vuur) voor een reeks branden die Turkije onlangs hebben getroffen, aangezien PKK-sympathisanten de branden ook op Twitter verheerlijken.
De PKK heeft een lange geschiedenis van het verbranden van Turkse bossen als een methode van “wraak” jegens de Turkse staat.
Bosbranden verspreidden zich eerder op dezelfde dag over een uitgestrekt gebied in de zuidelijke Turkse provincies, van het zomerverblijf Antalya tot Adana en Mersin. De branden begonnen woensdag en bedreigden woonwijken.
Hun bijna opeenvolgende karakter deed vrezen dat zij het gevolg zouden kunnen zijn van een reeks brandstichtingen, waarvan Turkse burgers de PKK beschuldigen.
Het zogenaamde “initiatief” heeft de verantwoordelijkheid voor de branden nog niet direct opgeëist, maar hun verleden maakt hen de hoofdverdachte van de incidenten.
oh wat dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.
Mijn 2e pirk bezorgt mij veel ongemak.
Oei, wat heb je?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.
Mijn 2e pirk bezorgt mij veel ongemak.
Dit is mijn tweede bitje en ik heb het echt nodig, anders knars ik mijn tanden kapot. Ik wist overigens niet dat ik knarsetand, maar mr. 4E dacht dat ik in de nacht Maltesers aan het wegwerken was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij willen ze er ook een aanmeten. Maar ken mezelf en ga dat toch niet gebruiken.
Is het echt nodig dan, zo'n halfjaarlijkse controle? Ik ga alleen als ik last heb van mijn tanden. En tot nu toe is dat maar twee keer gebeurd. Een keer voor tandvlees ontsteking en een keer omdat het pijn doet. Gewoon versleten tandglazuur. En alsnog geen gaatjes! Ik bespaar daar al heel veel geldquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede bitje en ik heb het echt nodig, anders knars ik mijn tanden kapot. Ik wist overigens niet dat ik knarsetand, maar mr. 4E dacht dat ik in de nacht Maltesers aan het wegwerken was.
Maar neen, dat waren mijn eigen tanden.
Pijn in mijn arm en in mijn oksel (denk Lymfeklieren op hol) en dat had ik niet bij mijn eerste pirk.quote:
Lekker praten met wat kwijlquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Sexy zo'n knarsbitje altijd ook wel.
Laatste keer was een jaar geleden. En ja, dat vind ik toch wel nodig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is het echt nodig dan, zo'n halfjaarlijkse controle? Ik ga alleen als ik last heb van mijn tanden. En tot nu toe is dat maar twee keer gebeurd. Een keer voor tandvlees ontsteking en een keer omdat het pijn doet. Gewoon versleten tandglazuur. En alsnog geen gaatjes! Ik bespaar daar al heel veel geld
Het gaat ook door merg en kunstvezel, dat geknars.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede bitje en ik heb het echt nodig, anders knars ik mijn tanden kapot. Ik wist overigens niet dat ik knarsetand, maar mr. 4E dacht dat ik in de nacht Maltesers aan het wegwerken was.
Hier is het gekoppeld aan stress. Als ik dat aanpak dan zijn mijn kaken ook wat relaxter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tandarts wilde mij maar 1x in het jaar zien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is het echt nodig dan, zo'n halfjaarlijkse controle? Ik ga alleen als ik last heb van mijn tanden. En tot nu toe is dat maar twee keer gebeurd. Een keer voor tandvlees ontsteking en een keer omdat het pijn doet. Gewoon versleten tandglazuur. En alsnog geen gaatjes! Ik bespaar daar al heel veel geld
Verschilt per gebit, het is voor mij goedkoper om wel 2x in het jaar te gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ja, echt een heel naar geluid.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat ook door merg en kunstvezel, dat geknars.
Zijn je collega’s niet allemaal op vakantie?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat niks boven een meeting om te weten dat je leeft
"Hoooh wacht eventjes Henk, even mijn leklap verwisselen en mijn knarsbitje uitspugen, tot over 4 minuten, lofjoe"quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker praten met wat kwijl
Helaas nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn je collega’s niet allemaal op vakantie?
Zal hier ook zo zijn, maar ik ben wat minder succesvol in het aanpakken van de bron.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het gekoppeld aan stress. Als ik dat aanpak dan zijn mijn kaken ook wat relaxter.
Maar het is wel behoorlijk vervelend
Dat is prima, toch! Kennelijk denkt ze dat het ook niet nodig is. Sommigen hebben namelijk sterke tandenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tandarts wilde mij maar 1x in het jaar zien.![]()
Oke, dan niet he... ze wil zeker geen geld verdienen (op dat bitje na dan)
Marinus van der Lubbe.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Worden die branden gewoon aangestoken?
Dat was de Etto van 1930.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo een groepssollicitatie maar ik voel me verrot en ik heb geen zin om de hoogenergetische pipo uit te hangen en te wauwelen, zal ik ze een dansje laten doen?
Nee laten huilen als wolven. Wie het hardst kan wint.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo een groepssollicitatie maar ik voel me verrot en ik heb geen zin om de hoogenergetische pipo uit te hangen en te wauwelen, zal ik ze een dansje laten doen?
Ja die controle kost me elke keer 5 euro.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Marinus had een IQ van onder de 80 toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was de Etto van 1930.
Heel boos de Rijksdag aansteken en daardoor onbedoeld de nazis de verkiezingen laten winnen.
Zo te horen bespaart het je ook veel ongemakquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt per gebit, het is voor mij goedkoper om wel 2x in het jaar te gaan.
Ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen, haha! Want ik heb geen idee wat het kost...quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die controle kost me elke keer 5 euro.
De verzekering betaalt de restquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen, haha! Want ik heb geen idee wat het kost...
Hoe weet je dan dat je zo veel hebt uitgespaard qua geld?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen, haha! Want ik heb geen idee wat het kost...
dat doen ze bij alles, dus daar is niks nieuws aan..quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het is prima zo, voor meer zon en temperatuur ga je maar lekker naar andere oordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wil meer zon en meer temperatuur omhoog
Laat ik het zo zeggen, ik ben nog geen 10 minuten binnen en het kost me ¤20 per keer. (Inclusief schoonmaken op plekken waar ik zelf niet zo goed bij kan)quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Oh, zulke sollicitatieprocedures.. pleurt opquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
"Wie het beste een Chinese uil met hoofdpijn kan imiteren gaat door naar de tweede ronde, succes"
Boeit mij ook.niet zo nu ..meer bezig met veiligheud daarquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doen ze bij alles, dus daar is niks nieuws aan..
[..]
het is prima zo, voor meer zon en temperatuur ga je maar lekker naar andere oorden
Oehoe chingchongquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
"Wie het beste een Chinese uil met hoofdpijn kan imiteren gaat door naar de tweede ronde, succes"
De laatste keer kostte het schoonmaken (krabben met een haakje) mij 2,50quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben nog geen 10 minuten binnen en het kost me ¤20 per keer. (Inclusief schoonmaken op plekken waar ik zelf niet zo goed bij kan)
Als ik niet ga, gaat de tandarts langer werk nodig hebben en dan zit ik tegen rekeningen van minimaal 10 keer zoveel aan te hikken, plus een nog matigere basis.
same herequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik ben gaan rekenen, verzekering kost me meer dan het me oplevert.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste keer kostte het schoonmaken (krabben met een haakje) mij 2,50![]()
De rest betaalde de zorgverzekering.
Dat schoonmaken kost 27 euro nog wat per 5 minuten of zo, de tandarts was nog geen 3 minuten bezig.
Ik hoor van iedereen dat tandartsen duur zijn. Hoeveel het me bespaart weet ik niet, maar iig wel veelquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je zo veel hebt uitgespaard qua geld?
Een paar jaar niet naar de tandarts gaan, was niet m'n beste idee.quote:
Stukken broccoli tussen de tanden loswrikken en hele gehaktballen van de huig afschrapen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste keer kostte het schoonmaken (krabben met een haakje) mij 2,50![]()
De rest betaalde de zorgverzekering.
Dat schoonmaken kost 27 euro nog wat per 5 minuten of zo, de tandarts was nog geen 3 minuten bezig.
Ik lig nog steeds in bedquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
De zon schijnt hier, windstil en het is 17 graden, bijna badpakkenweer.
Speel eens niet zo met mijn privéquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukken broccoli tussen de tanden loswrikken en hele gehaktballen van de huig afschrapen.
Mij niet, want vorig jaar heb ik voor 2200 nog wat aan zorg vergoed gekregenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gaan rekenen, verzekering kost me meer dan het me oplevert.
In Foqueville staat iedereen om 07:00 uur op, maakt netjes het bed op en om 07:30 is het gezamenlijk aquagymnastiek.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pijn in mijn arm en in mijn oksel (denk Lymfeklieren op hol) en dat had ik niet bij mijn eerste pirk.
Ook buikpijn en wat rillerig met afwisselend warm en koud.
lekker overdreven weerquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
De zon schijnt hier, windstil en het is 17 graden, bijna badpakkenweer.
Wie maakt er nou nog het bed op?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Foqueville staat iedereen om 07:00 uur op, maakt netjes het bed op en om 07:30 is het gezamenlijk aquagymnastiek.
als je erheen gaat meteen paracetamol in nemen na 4 uur weer enzquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en je had hem vannochtend gehaald? Gelukkig ben ik woensdag vrij
Ik heb m'n eigen risico al jaren niet meer opgemaakt, zelfs met het gedoe met m'n oog kom ik er tot nu toe nog lang niet aan. Tandarts had ik er wel een tijdje bij, maar zelfs inclusief foto's en wortelkanaalbehandeling, was het niet goedkoper om ervoor te verzekeren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij niet, want vorig jaar heb ik voor 2200 nog wat aan zorg vergoed gekregenMijn premie is 1500 nog wat per jaar (+ aanvullend)
heb jij dat gedaan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je erheen gaat meteen paracetamol in nemen na 4 uur weer enz
Welke heb je gehad?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pijn in mijn arm en in mijn oksel (denk Lymfeklieren op hol) en dat had ik niet bij mijn eerste pirk.
Ook buikpijn en wat rillerig met afwisselend warm en koud.
Tweede pirk voelt als de beet van een vuurmier.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:
Daar had ik uiteindelijk meer last van gehad denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je erheen gaat meteen paracetamol in nemen na 4 uur weer enz
Meteen door naar de eerste hulp om te vragen of ze je arm kunnen amputeren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede pirk voelt als de beet van een vuurmier.
Nee, afgelopen zaterdagmiddag.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Geen last van gehad. Niet eens spierpijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede pirk voelt als de beet van een vuurmier.
Pfizerquote:
ontbrak wel een linker arm nog in het assortimentquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen door naar de eerste hulp om te vragen of ze je arm kunnen amputeren.
oh toen alquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, afgelopen zaterdagmiddag.
Gisteren ook heel moe en veel geslapen voor mijn doen.
Nu al medelijden met die jongenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
Ben vandaag bij Gergi thuis maar heb niks te doen op m'n werk, dus ben z'n hele huis aan het reorganiseren![]()
Kerel was er ook twee dagen na pirk beroerd van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, afgelopen zaterdagmiddag.
Gisteren ook heel moe en veel geslapen voor mijn doen.
Einde relatie dit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
Ben vandaag bij Gergi thuis maar heb niks te doen op m'n werk, dus ben z'n hele huis aan het reorganiseren![]()
ja ja, één groot onderbuikverhaal dusquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik ben wel eens op een datingsite voor mensen die ledematen missen terecht gekomen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ontbrak wel een linker arm nog in het assortiment
heb je ook al je eigen laatjes gepakt? En de badkamer gedaan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
Schijnbaar is het immuunsysteem van vrouwen gevoeliger, dus dat klopt wel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Iedereen die ik ken, maar alleen de vrouwen, zijn tot 3 dagen doodziek van de 2e prik.
ja das een ding heb ik welles gezienquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op een datingsite voor mensen die ledematen missen terecht gekomen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op een datingsite voor mensen die ledematen missen terecht gekomen.
Fetisj?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook nog nooit mijn eigen risico opgemaakt (gelukkig).quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen risico al jaren niet meer opgemaakt, zelfs met het gedoe met m'n oog kom ik er tot nu toe nog lang niet aan. Tandarts had ik er wel een tijdje bij, maar zelfs inclusief foto's en wortelkanaalbehandeling, was het niet goedkoper om ervoor te verzekeren.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
Pfizer was toch degene waar je dikke tieten van kreeg?
En daar kom je nu al achter?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een zinloos gelul eigenlijk, die meetings
Dit jaar ga ik er wayyyyyyy overheenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook nog nooit mijn eigen risico opgemaakt (gelukkig).
Ja, ik vraag me nu wel af waarom ik eigenlijk een tandtartsverzekering heb, maar bij sommige dingen komt het wel van pas.
Dingen zoals fysio heb ik vorig jaar wel ruim opgemaakt, maar ik denk dat ik dit jaar er niet aan kom. (fingers crossed)
Ja, maar de eerste pirk gaf alleen een pijnlijke arm, verder niets.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik er wayyyyyyy overheen
Wij hebben hier op het werk niet genoeg van. Dus nu doet iedereen maar wat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een zinloos gelul eigenlijk, die meetings
Ja, ik ben snel van begripquote:
Hoor ook echt hele wisselende verhalen. De een is beroerd na de eerste pirk en de ander na de 2e ...quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel was er ook twee dagen na pirk beroerd van.
Oh, dat is wel heel fijn!quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:21 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. En het is vriendelijk voor mij geweest
Afgelopen jaren is het elke keer geluktquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me nu wel af waarom ik eigenlijk een tandtartsverzekering heb, maar bij sommige dingen komt het wel van pas.
Dingen zoals fysio heb ik vorig jaar wel ruim opgemaakt, maar ik denk dat ik dit jaar er niet aan kom. (fingers crossed)
Ik loop de deur plat bij de oogarts. En nog een keelonderzoek gehad, compleet met camera. Hugo gaat flink verdienen aan Budaquote:
Nee eerder een Aston Martinquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben snel van begrip
Geloof dat ik een soort van midlife crisis te pakken heb.
En nee, ik hoef geen Porsche
echt dus helemaal nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Balletje heeft al van die joekels, straks komen ze uit het beeldscherm floepen.
Ja, die specialisten hakken er goed in qua prijsquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik loop de deur plat bij de oogarts. En nog een keelonderzoek gehad, compleet met camera. Hugo gaat flink verdienen aan Buda
Oh ja, als je met enige regelmaat naar de fysio gaat, is bijverzekeren wel handig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Balletje heeft al van die joekels, straks komen ze uit het beeldscherm floepen.
Wel zorgen dat er genoeg brandstof in zit.quote:
Ik heb mijn eigen risico op 885 euro staan en dat gaat dit jaar schoon opquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die specialisten hakken er goed in qua prijsWas ooit eens 10 minuten binnen bij de revalidatiearts
ik weet niet meer de precieze prijs, maar dat was ook niet echt mals.
Die timing met dat eigen risico is wel een beetje jammer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik loop de deur plat bij de oogarts. En nog een keelonderzoek gehad, compleet met camera. Hugo gaat flink verdienen aan Buda
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel zorgen dat er genoeg brandstof in zit.
Echt, ik vind het zķ sneu.quote:
Tja, calculated risk. Het gaat al vier, vijf jaar goed. Dit jaar een keer niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die timing met dat eigen risico is wel een beetje jammer.
Is ook zo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, calculated risk. Het gaat al vier, vijf jaar goed. Dit jaar een keer niet.
Ik vind het gewoon niet leuk dat die Hamilton weer geluk heeftquote:
Hamiltonquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk dat die Hamilton weer geluk heeft
Ook dat ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk dat die Hamilton weer geluk heeft
*pakt zijn spullen in..quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Foqueville staat iedereen om 07:00 uur op, maakt netjes het bed op en om 07:30 is het gezamenlijk aquagymnastiek.
Ja, logisch.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat oog in december niet over is, ga ik toch maar een keer voor het standaardbedrag
Nee joh, die dwaas bazelt maar wat.quote:
Ik ga uit voorzorg maar niet meer fietsen, want ik presteer het altijd om een stekend rotbeest in mijn oog te krijgen. En wrijven probeer ik te vermijden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, logisch.![]()
Na dat ooggedoe ben ik wel een beetje paranoīde geworden, iedere keer als 'ie wat geīrriteerd is, gaat 'ie onder het vergrootglas.En dan zit er een wimpertje in ofzo.
Ow godquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
Is goed voor sommige mensen hier, beetje orde en regelmaat, de simpele voldoening van kleine klusjes klaren voor acht uur voordat de grote uitdagingen van de dag beginnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, die dwaas bazelt maar wat.
Ordnung muss seinquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed voor sommige mensen hier, beetje orde en regelmaat, de simpele voldoening van kleine klusjes klaren voor acht uur voordat de grote uitdagingen van de dag beginnen.
Als een man het zou doen zou je het niet eens in de gaten hebben bedoel jequote:Op maandag 2 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Als een vrouw hier mijn hele huis zou reorganiseren zou ik wel gek worden denk ik en dan heb ik nog niet eens OCD maar heb ik een zwierig makkelijk karakter
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed voor sommige mensen hier, beetje orde en regelmaat, de simpele voldoening van kleine klusjes klaren voor acht uur voordat de grote uitdagingen van de dag beginnen.
Standaard om 9 uur beginnen met je dag is ook orde en regelmaat natuurlijk. Is juist een teken van zelfkennis dat je je dag aanpast op wanneer je op je sterkst bent.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat het heel slecht is om direct je bed op te maken na het opstaan hequote:Op maandag 2 augustus 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst luchten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat het heel slecht is om direct je bed op te maken na het opstaan he
Nou gewoon badpak of bikini naar keuze aantrekken en relaxed 25 minuten wat bewegen in het water, beetje zoals de Chinezen doen om het lichaam op te starten en de geest te reinigen van de dromen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar US vertel eens van die aquagymnastiek? Dat wil ik ook wel!
Mijn huis is al redelijk geoptimaliseerd; hoeft ook niet aangepast te worden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Als een vrouw hier mijn hele huis zou reorganiseren zou ik wel gek worden denk ik en dan heb ik nog niet eens OCD maar heb ik een zwierig makkelijk karakter
Ik ook niet echt. Ik laat 'm 's ochtends opengeklapt liggen en voor ik ga slapen leg ik (of Joop) het soort van goed. Prima.quote:
Ik ook niet, ja voordat ik ga slapen even de kussen goed opschudden en het laken straktrekken maar dat is het welquote:
Je bent sowieso driekwart van jouw kastruimte kwijt, al zet je er 7 kasten bij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn huis is al redelijk geoptimaliseerd; hoeft ook niet aangepast te worden.
Moet wel wat extra kastruimte gaan regelen.
En dan 16uur schroefjes in een Samsung draaienquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou gewoon badpak of bikini naar keuze aantrekken en relaxed 25 minuten wat bewegen in het water, beetje zoals de Chinezen doen om het lichaam op te starten en de geest te reinigen van de dromen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat het heel slecht is om direct je bed op te maken na het opstaan he
Ik weet er alles van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent sowieso driekwart van jouw kastruimte kwijt, al zet je er 7 kasten bij.
ik zou dr mn huis uittrappen en slotrn vervangenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Is logica, je zweet tijdens het slapen en dat kan minder goed weg als je je bed meteen opmaakt.quote:
Chinezen doen massaal ochtendgymnastiek in een parkquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou gewoon badpak of bikini naar keuze aantrekken en relaxed 25 minuten wat bewegen in het water, beetje zoals de Chinezen doen om het lichaam op te starten en de geest te reinigen van de dromen.
Oh, dus je lucht ook gewoon. Waarom dequote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik klop elke ochtend even de boel op, trek het dekbed strak en sla het open.
Damn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sprak net collega waarvan moeder begin vorige week opgegeven was. Dat heeft vanaf het moment dat ze het hoorden nog geen dag geduurd en toen was het klaar
jezus wtf. wat was dat?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sprak net collega waarvan moeder begin vorige week opgegeven was. Dat heeft vanaf het moment dat ze het hoorden nog geen dag geduurd en toen was het klaar
Nou ja soms sla ik het ook weer dicht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus je lucht ook gewoon. Waarom dedan?
Jezus, bizar snel zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jezusquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
bezoek komt bij mij vaak niet op mn slaapkamerquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als ik bezoek krijg. Dus 1 keer per jaar of zo
De kans dat een ander in mijn slaapkamer komt, is echt nihil.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja soms sla ik het ook weer dicht.
Ik vind het zo slordig als iemand die dekens zo rommelig laat liggen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Moeder van een klasgenoot overkwam dat ook. Ging met vermoeidheidsklachten en blauwe plekken naar de huisarts. Acute leukemie. Vier dagen later overleed ze
Alleen mensen die de grand tour krijgen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bezoek komt bij mij vaak niet op mn slaapkamer
HOU OPquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Moeder van een klasgenoot overkwam dat ook. Ging met vermoeidheidsklachten en blauwe plekken naar de huisarts. Acute leukemie. Vier dagen later overleed ze
Succesquote:
M'n slaapkamer ligt aan de galerij dus iedereen die langsloopt ziet hetquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kans dat een ander in mijn slaapkamer komt, is echt nihil.Staat dus erg laag op m'n prioriteitenlijstje.
Wauwquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chinezen doen massaal ochtendgymnastiek in een parkdat is ook wel leuk om te zien. Nou ja wij maken een wandeling he, serves the purpose
quote:
quote:
quote:
Ze weten het nog niet precies, maar alles wijst op iets van kanker dat ineens behoorlijk agressief werd. Daarna viel alles vrij snel uit.quote:
Ja, eerste verdieping hier, dus ik wens gluurders sterkte.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n slaapkamer ligt aan de galerij dus iedereen die langsloopt ziet hetMaar vroeger werd m'n moeder nijdig als ik het niet deed en dat zit er nu ingebakken.
Dan krijg je tenminste niet dat gelul dat je voor niets komt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Daar was ik altijd te laat voor wakker.quote:
Ja, ze hebben een erg dubbel gevoel. Toen ze eenmaal wisten hoe slecht het was waren ze wel opgelucht dat er nog veel leed bespaard is gebleven. Het sneue is dat de vader van collega al vrij jong Alzheimer kreeg, die begrijpt wel ongeveer wat er gebeurd is maar kan zich nauwelijks uiten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw![]()
Nou ja, je kunt ook redeneren "Fijn dat ze een lang ziekbed bespaard gebleven is". Maar komt toch even rauw op je dak zeg
Als ik het nu bij anderen zie denk ik echt 'kun je dat nou niet even gladtrekken gewoon, dit is zooo slordig'.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eerste verdieping hier, dus ik wens gluurders sterkte.En m'n moeder had een 'jouw probleem'-instelling, dus ehhh.
Dat zijn ook mensen die niet eens bellen, maar gewoon aan komen waaien op de HAP.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan krijg je tenminste niet dat gelul dat je voor niets komt.
Zoals op dat item op SBS6 gister dat mensen niet naar de HAP moesten komen maar gewoon zelf googelen
Mja,wat Fles zegt: op zich fijn dat ze geen lange lijdensweg heeft gehad, maar ik merkte aan mijn moeder en aan mijn pa en broer dat die tijd samen, ondanks alle ellende, wel heel waardevol wasquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze weten het nog niet precies, maar alles wijst op iets van kanker dat ineens behoorlijk agressief werd. Daarna viel alles vrij snel uit.
Of meteen naar de SEHquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn ook mensen die niet eens bellen, maar gewoon aan komen waaien op de HAP.
Dat is ook een van de dingen waar ze hier vanuit gaan; in combinatie met nog wat ander "lijden".quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Kun je daar niet ff wat Botox inspuiten en opliften.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja,wat Fles zegt: op zich fijn dat ze geen lange lijdensweg heeft gehad, maar ik merkte aan mijn moeder en aan mijn pa en broer dat die tijd samen, ondanks alle ellende, wel heel waardevol was
Ehmquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je daar niet ff wat Botox inspuiten en opliften.
Verkeerde post?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je daar niet ff wat Botox inspuiten en opliften.
Ja dat klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn ook mensen die niet eens bellen, maar gewoon aan komen waaien op de HAP.
Ja die Botox was bedoeld op deze post.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het nu bij anderen zie denk ik echt 'kun je dat nou niet even gladtrekken gewoon, dit is zooo slordig'.
Maar dat hebben mensen bij mij bij andere dingen.
Op zich is een uitzending op SBS wel een goeie zet dan. In ieder geval voor de groep lagergeschoolde Nederlanders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Was zo’n wief die dacht dat ze blaas ontsteking had en om 20:00 naar de SEH rende want anders was ze bang dat ze niet kon slapen
Ja van die mensen met blauw haar enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is een uitzending op SBS wel een goeie zet dan. In ieder geval voor de groep lagergeschoolde Nederlanders.
Mijn ex schoonvader ook trouwens, duurde ook echt maar erg kort, we waren zelfs te laat om afscheid te nemen met een half uur reistijd, die liep een kamer in het ziekenhuis in en ging liggen op een willekeurig bed "Ik lig best lekker, het is goed zo" en die piepte ertussenuit, die had de diagnose ook pas een paar dagen daarvoor gekregen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Geblondeerd eerder.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja van die mensen met blauw haar enzo.
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant wil ik in foetushouding in bed liggen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Van dit soort verhalen krijg ik altijd wel de neiging om direct ontslag te nemen en aan een wereldreis te beginnen
Ik heb weleens begrepen van een IC-verpleegkundige dat heel veel mensen overlijden als de familie er net even niet is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex schoonvader ook trouwens, duurde ook echt maar erg kort, we waren zelfs te laat om afscheid te nemen met een half uur reistijd, die liep een kamer in het ziekenhuis in en ging liggen op een willekeurig bed "Ik lig best lekker, het is goed zo" en die piepte ertussenuit, die had de diagnose ook pas een paar dagen daarvoor gekregen.
Ik heb voor vanavond bloemkool, daar krijg ik vast ook weer gemopper op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over eten hebben ofzo
Bedquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant wil ik in foetushouding in bed liggen.
is gewoon bleke broccoliquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond bloemkool, daar krijg ik vast ook weer gemopper op.
Of ze wachten juist tot iedereen er is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens begrepen van een IC-verpleegkundige dat heel veel mensen overlijden als de familie er net even niet is.Alsof het dan gemakkelijker is om het leven los te laten of zo.
O ja heb ik ook nog liggen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
huehuequote:Op maandag 2 augustus 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen komt m'n eerste voedseldoos, ik ben benieuwd.
Ik zou voor de knakworst gaan. De vega chorizo kon me niet zo bekorenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb straks de keuze uit knakworsten of vega chorizo worsten
Slachtoffer van de watersnood?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen komt m'n eerste voedseldoos, ik ben benieuwd.
quote:
Hello Fresh. Ik ben een eckte Hollander yo.quote:
Dat zie ik morgen pas.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Wordt het ook gedropt uit de lucht?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Met een dronequote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Wordt het ook gedropt uit de lucht?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan krijg je tenminste niet dat gelul dat je voor niets komt.
Zoals op dat item op SBS6 gister dat mensen niet naar de HAP moesten komen maar gewoon zelf googelen
quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou voor de knakworst gaan. De vega chorizo kon me niet zo bekoren
Nog niet. Jij?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit jij ook naar blauwe plekken te zoeken?
Dat is best ok.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hello Fresh. Ik ben een eckte Hollander yo.
Uis die al overledenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze hadden daadwerkelijk keuzemogelijkheden voor me in het vegasegment, dus eens proberen. M'n huidige riedeltje avondeten verveelt me.quote:
Wat mij betreft niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
is vega chorizo het volgende grote dingetje?
Nou het avondeten leek hier verre van vegaquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
het zijn best stevige dingetjes jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet perse, maar die vervangers zijn nogal uiteenlopend qua smaak, dus eentje die daadwerkelijk op chorizo lijkt doorgeven aan andere mogelijk geīnteresseerden is niet anders dan een "dit zijn de beste airfryerbitterballen"-tip.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
gewone chorizo wel?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik mag geen Garden Gourmet, dus geen vegachorizo voor mij.
Ik vind Mora vegetarische kipcorns ook prima te hachelenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse, maar die vervangers zijn nogal uiteenlopend qua smaak, dus eentje die daadwerkelijk op chorizo lijkt doorgeven aan andere mogelijk geīnteresseerden is niet anders dan een "dit zijn de beste airfryerbitterballen"-tip.
Lekker!quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speakin of which, ik ga er gelijk een paar in de AF douwenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind Mora vegetarische kipcorns ook prima te hachelen
Het is nog geen lunchgenot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speakin of which, ik ga er gelijk een paar in de AF douwen
Het is half 11 's ochtendsquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speakin of which, ik ga er gelijk een paar in de AF douwen
Ontbijtgenotje hier (crackers met pindakaas) wilde brunchen maar da's nog tevroegquote:
Ik denk niet dat die kipcorns laag genoeg zijn in koolhydraten om onder keto te vallen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
en in de lunch kibbeling. Lekker keto alles ditdat
Zeker door de paneerlaagquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die kipcorns laag genoeg zijn in koolhydraten om onder keto te vallen.
huehuequote:Op maandag 2 augustus 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is een viandel geworden, die doos moest eerst leeg.
Ja, exact daarom.quote:
dat is wel heel gezondquote:
Valt er wat te huilen?quote:
Geen idee, maar ik heb wel eens random geld terug gekregen van ze.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat als je iets reserveerde bij Amazon en de prijs in de tussentijd lager werd je dan de lagere prijs betaalde?
Nu ik 1x gesport heb, heb ik ook meteen het idee dat ik even wat gezonder moet eten. Dus ik sla de viandel even over denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:52 schreef Karzai het volgende:
Nee ik had een ei en een banaan, boterhammen met kaas en spek
Zou ook eerder voor een kroket gaan jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ik 1x gesport heb, heb ik ook meteen het idee dat ik even wat gezonder moet eten. Dus ik sla de viandel even over denk ik.
quote:
George Hincapie had dat ooit in Parijs - Roubaix. Dan is je vertrouwen in je materiaal wel in één klap wegquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:02 schreef gianni61 het volgende:
Bij een baanwielrenner breekt het hele stuur af
Ook een lekker gevoel als je met 60km/h rondjes aan het rijden best
Dat is mij ook een keer gelukt. Als ongetrainde fietser val je dan ook echt lekker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:02 schreef gianni61 het volgende:
Oh, mijn gemoedsrust merkt daar weinig van hoor. Ik stip alleen maar aan dat gepaneerde zut niet de optimale keuze is als iemand keto ambieert.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou voor jouw gemoedsrust neem ik dan nu even een bakkie geheel calorievrije vegan koffie, gezet met water zonder gemodificeerd DNA, elektrisch verwarmd, waarschijnlijk nog net wel met stroom uit een kolencentrale. Maar ja. Kom haten
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:02 schreef gianni61 het volgende:
Hehehe, mooi hoe dat werkt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ik 1x gesport heb, heb ik ook meteen het idee dat ik even wat gezonder moet eten. Dus ik sla de viandel even over denk ik.
Al die tijd niet sporten?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, mooi hoe dat werkt.
Nou, nog een half weekje wachten en dan ga ik hier eens langs de sportschool.(Want dan zou m'n vaccin ingewerkt moeten zijn)
Op een weg met ander verkeer erbij lijkt het me al helemaal geen prettige ervaringquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is mij ook een keer gelukt. Als ongetrainde fietser val je dan ook echt lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |