SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pun intendedquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Mailtje van de tandarts: Het is weer tijd voor uw halfjaarlijkse controle.
"Ring ring met Buda, ik wil graag een afspraak maken."
"We hebben pas half november een gaatje."
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkkquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, die aangestoken branden, verschrikkelijk.
Hihi een gaatjequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Badamtssssjquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
ja lekker makkelijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkk
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkk
zijn goede redenen voor hoorquote:
'Ik ook hahahaha.'quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
het gerucht gaat wacht pak t even erbijquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
wat is de reden omdat aan te blijven steken dan?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Badamtssssj
Ik sprak vandaag mijn leidinggevende over de inenting en dat we hopen dat het geen vaste prik wordt (herhaalinenting)Wij allebei dijenkletsend in de kantoortuin, natuurlijk.
Arbeiten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we doen vandaag vriendjes en vriendinnetjes
Mij willen ze er ook een aanmeten. Maar ken mezelf en ga dat toch niet gebruiken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn knarsbitje kost trouwens 250 euro en ik krijg niets terug van de verzekering, goede genade
Dat is even op je tanden bijten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn knarsbitje kost trouwens 250 euro en ik krijg niets terug van de verzekering, goede genade
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk, lachen in de kantoortuin. Niks beter dan dat op de maandagmorgen.
oke.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Turkse mensen op sociale media hebben snel de schuld gelegd bij het PKK-terreurgroep-gelinkte Atesin Cocukları (vertaling: Kinderen van het Vuur) voor een reeks branden die Turkije onlangs hebben getroffen, aangezien PKK-sympathisanten de branden ook op Twitter verheerlijken.
De PKK heeft een lange geschiedenis van het verbranden van Turkse bossen als een methode van “wraak” jegens de Turkse staat.
Bosbranden verspreidden zich eerder op dezelfde dag over een uitgestrekt gebied in de zuidelijke Turkse provincies, van het zomerverblijf Antalya tot Adana en Mersin. De branden begonnen woensdag en bedreigden woonwijken.
Hun bijna opeenvolgende karakter deed vrezen dat zij het gevolg zouden kunnen zijn van een reeks brandstichtingen, waarvan Turkse burgers de PKK beschuldigen.
Het zogenaamde “initiatief” heeft de verantwoordelijkheid voor de branden nog niet direct opgeëist, maar hun verleden maakt hen de hoofdverdachte van de incidenten.
wehequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is even op je tanden bijten.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is even op je tanden bijten.
Marinus van der Lubbe.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Turkse mensen op sociale media hebben snel de schuld gelegd bij het PKK-terreurgroep-gelinkte Atesin Cocukları (vertaling: Kinderen van het Vuur) voor een reeks branden die Turkije onlangs hebben getroffen, aangezien PKK-sympathisanten de branden ook op Twitter verheerlijken.
De PKK heeft een lange geschiedenis van het verbranden van Turkse bossen als een methode van “wraak” jegens de Turkse staat.
Bosbranden verspreidden zich eerder op dezelfde dag over een uitgestrekt gebied in de zuidelijke Turkse provincies, van het zomerverblijf Antalya tot Adana en Mersin. De branden begonnen woensdag en bedreigden woonwijken.
Hun bijna opeenvolgende karakter deed vrezen dat zij het gevolg zouden kunnen zijn van een reeks brandstichtingen, waarvan Turkse burgers de PKK beschuldigen.
Het zogenaamde “initiatief” heeft de verantwoordelijkheid voor de branden nog niet direct opgeëist, maar hun verleden maakt hen de hoofdverdachte van de incidenten.
oh wat dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.
Mijn 2e pirk bezorgt mij veel ongemak.
Oei, wat heb je?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.
Mijn 2e pirk bezorgt mij veel ongemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |