SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pun intendedquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Mailtje van de tandarts: Het is weer tijd voor uw halfjaarlijkse controle.
"Ring ring met Buda, ik wil graag een afspraak maken."
"We hebben pas half november een gaatje."
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkkquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, die aangestoken branden, verschrikkelijk.
Hihi een gaatjequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Badamtssssjquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
ja lekker makkelijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkk
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkk
zijn goede redenen voor hoorquote:
'Ik ook hahahaha.'quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
het gerucht gaat wacht pak t even erbijquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
wat is de reden omdat aan te blijven steken dan?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Badamtssssj
Ik sprak vandaag mijn leidinggevende over de inenting en dat we hopen dat het geen vaste prik wordt (herhaalinenting)Wij allebei dijenkletsend in de kantoortuin, natuurlijk.
Arbeiten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we doen vandaag vriendjes en vriendinnetjes
Mij willen ze er ook een aanmeten. Maar ken mezelf en ga dat toch niet gebruiken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn knarsbitje kost trouwens 250 euro en ik krijg niets terug van de verzekering, goede genade
Dat is even op je tanden bijten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn knarsbitje kost trouwens 250 euro en ik krijg niets terug van de verzekering, goede genade
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk, lachen in de kantoortuin. Niks beter dan dat op de maandagmorgen.
oke.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Turkse mensen op sociale media hebben snel de schuld gelegd bij het PKK-terreurgroep-gelinkte Atesin Cocukları (vertaling: Kinderen van het Vuur) voor een reeks branden die Turkije onlangs hebben getroffen, aangezien PKK-sympathisanten de branden ook op Twitter verheerlijken.
De PKK heeft een lange geschiedenis van het verbranden van Turkse bossen als een methode van “wraak” jegens de Turkse staat.
Bosbranden verspreidden zich eerder op dezelfde dag over een uitgestrekt gebied in de zuidelijke Turkse provincies, van het zomerverblijf Antalya tot Adana en Mersin. De branden begonnen woensdag en bedreigden woonwijken.
Hun bijna opeenvolgende karakter deed vrezen dat zij het gevolg zouden kunnen zijn van een reeks brandstichtingen, waarvan Turkse burgers de PKK beschuldigen.
Het zogenaamde “initiatief” heeft de verantwoordelijkheid voor de branden nog niet direct opgeëist, maar hun verleden maakt hen de hoofdverdachte van de incidenten.
wehequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is even op je tanden bijten.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is even op je tanden bijten.
Marinus van der Lubbe.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Turkse mensen op sociale media hebben snel de schuld gelegd bij het PKK-terreurgroep-gelinkte Atesin Cocukları (vertaling: Kinderen van het Vuur) voor een reeks branden die Turkije onlangs hebben getroffen, aangezien PKK-sympathisanten de branden ook op Twitter verheerlijken.
De PKK heeft een lange geschiedenis van het verbranden van Turkse bossen als een methode van “wraak” jegens de Turkse staat.
Bosbranden verspreidden zich eerder op dezelfde dag over een uitgestrekt gebied in de zuidelijke Turkse provincies, van het zomerverblijf Antalya tot Adana en Mersin. De branden begonnen woensdag en bedreigden woonwijken.
Hun bijna opeenvolgende karakter deed vrezen dat zij het gevolg zouden kunnen zijn van een reeks brandstichtingen, waarvan Turkse burgers de PKK beschuldigen.
Het zogenaamde “initiatief” heeft de verantwoordelijkheid voor de branden nog niet direct opgeëist, maar hun verleden maakt hen de hoofdverdachte van de incidenten.
oh wat dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.
Mijn 2e pirk bezorgt mij veel ongemak.
Oei, wat heb je?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.
Mijn 2e pirk bezorgt mij veel ongemak.
Dit is mijn tweede bitje en ik heb het echt nodig, anders knars ik mijn tanden kapot. Ik wist overigens niet dat ik knarsetand, maar mr. 4E dacht dat ik in de nacht Maltesers aan het wegwerken was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij willen ze er ook een aanmeten. Maar ken mezelf en ga dat toch niet gebruiken.
Is het echt nodig dan, zo'n halfjaarlijkse controle? Ik ga alleen als ik last heb van mijn tanden. En tot nu toe is dat maar twee keer gebeurd. Een keer voor tandvlees ontsteking en een keer omdat het pijn doet. Gewoon versleten tandglazuur. En alsnog geen gaatjes! Ik bespaar daar al heel veel geldquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede bitje en ik heb het echt nodig, anders knars ik mijn tanden kapot. Ik wist overigens niet dat ik knarsetand, maar mr. 4E dacht dat ik in de nacht Maltesers aan het wegwerken was.
Maar neen, dat waren mijn eigen tanden.
Pijn in mijn arm en in mijn oksel (denk Lymfeklieren op hol) en dat had ik niet bij mijn eerste pirk.quote:
Lekker praten met wat kwijlquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Sexy zo'n knarsbitje altijd ook wel.
Laatste keer was een jaar geleden. En ja, dat vind ik toch wel nodig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is het echt nodig dan, zo'n halfjaarlijkse controle? Ik ga alleen als ik last heb van mijn tanden. En tot nu toe is dat maar twee keer gebeurd. Een keer voor tandvlees ontsteking en een keer omdat het pijn doet. Gewoon versleten tandglazuur. En alsnog geen gaatjes! Ik bespaar daar al heel veel geld
Het gaat ook door merg en kunstvezel, dat geknars.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede bitje en ik heb het echt nodig, anders knars ik mijn tanden kapot. Ik wist overigens niet dat ik knarsetand, maar mr. 4E dacht dat ik in de nacht Maltesers aan het wegwerken was.
Hier is het gekoppeld aan stress. Als ik dat aanpak dan zijn mijn kaken ook wat relaxter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tandarts wilde mij maar 1x in het jaar zien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is het echt nodig dan, zo'n halfjaarlijkse controle? Ik ga alleen als ik last heb van mijn tanden. En tot nu toe is dat maar twee keer gebeurd. Een keer voor tandvlees ontsteking en een keer omdat het pijn doet. Gewoon versleten tandglazuur. En alsnog geen gaatjes! Ik bespaar daar al heel veel geld
Verschilt per gebit, het is voor mij goedkoper om wel 2x in het jaar te gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ja, echt een heel naar geluid.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat ook door merg en kunstvezel, dat geknars.
Zijn je collega’s niet allemaal op vakantie?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat niks boven een meeting om te weten dat je leeft
"Hoooh wacht eventjes Henk, even mijn leklap verwisselen en mijn knarsbitje uitspugen, tot over 4 minuten, lofjoe"quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker praten met wat kwijl
Helaas nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn je collega’s niet allemaal op vakantie?
Zal hier ook zo zijn, maar ik ben wat minder succesvol in het aanpakken van de bron.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het gekoppeld aan stress. Als ik dat aanpak dan zijn mijn kaken ook wat relaxter.
Maar het is wel behoorlijk vervelend
Dat is prima, toch! Kennelijk denkt ze dat het ook niet nodig is. Sommigen hebben namelijk sterke tandenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tandarts wilde mij maar 1x in het jaar zien.![]()
Oke, dan niet he... ze wil zeker geen geld verdienen (op dat bitje na dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |