SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pun intendedquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Mailtje van de tandarts: Het is weer tijd voor uw halfjaarlijkse controle.
"Ring ring met Buda, ik wil graag een afspraak maken."
"We hebben pas half november een gaatje."
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkkquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, die aangestoken branden, verschrikkelijk.
Hihi een gaatjequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Badamtssssjquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
ja lekker makkelijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkk
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja elke dag of nacht weer en zijn enorme branden . meerdere in turkije ze verdenken de pkk
zijn goede redenen voor hoorquote:
'Ik ook hahahaha.'quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
het gerucht gaat wacht pak t even erbijquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
wat is de reden omdat aan te blijven steken dan?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Badamtssssj
Ik sprak vandaag mijn leidinggevende over de inenting en dat we hopen dat het geen vaste prik wordt (herhaalinenting)Wij allebei dijenkletsend in de kantoortuin, natuurlijk.
Arbeiten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we doen vandaag vriendjes en vriendinnetjes
Mij willen ze er ook een aanmeten. Maar ken mezelf en ga dat toch niet gebruiken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn knarsbitje kost trouwens 250 euro en ik krijg niets terug van de verzekering, goede genade
Dat is even op je tanden bijten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn knarsbitje kost trouwens 250 euro en ik krijg niets terug van de verzekering, goede genade
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk, lachen in de kantoortuin. Niks beter dan dat op de maandagmorgen.
oke.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Turkse mensen op sociale media hebben snel de schuld gelegd bij het PKK-terreurgroep-gelinkte Atesin Cocukları (vertaling: Kinderen van het Vuur) voor een reeks branden die Turkije onlangs hebben getroffen, aangezien PKK-sympathisanten de branden ook op Twitter verheerlijken.
De PKK heeft een lange geschiedenis van het verbranden van Turkse bossen als een methode van “wraak” jegens de Turkse staat.
Bosbranden verspreidden zich eerder op dezelfde dag over een uitgestrekt gebied in de zuidelijke Turkse provincies, van het zomerverblijf Antalya tot Adana en Mersin. De branden begonnen woensdag en bedreigden woonwijken.
Hun bijna opeenvolgende karakter deed vrezen dat zij het gevolg zouden kunnen zijn van een reeks brandstichtingen, waarvan Turkse burgers de PKK beschuldigen.
Het zogenaamde “initiatief” heeft de verantwoordelijkheid voor de branden nog niet direct opgeëist, maar hun verleden maakt hen de hoofdverdachte van de incidenten.
wehequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is even op je tanden bijten.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is even op je tanden bijten.
Marinus van der Lubbe.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Turkse mensen op sociale media hebben snel de schuld gelegd bij het PKK-terreurgroep-gelinkte Atesin Cocukları (vertaling: Kinderen van het Vuur) voor een reeks branden die Turkije onlangs hebben getroffen, aangezien PKK-sympathisanten de branden ook op Twitter verheerlijken.
De PKK heeft een lange geschiedenis van het verbranden van Turkse bossen als een methode van “wraak” jegens de Turkse staat.
Bosbranden verspreidden zich eerder op dezelfde dag over een uitgestrekt gebied in de zuidelijke Turkse provincies, van het zomerverblijf Antalya tot Adana en Mersin. De branden begonnen woensdag en bedreigden woonwijken.
Hun bijna opeenvolgende karakter deed vrezen dat zij het gevolg zouden kunnen zijn van een reeks brandstichtingen, waarvan Turkse burgers de PKK beschuldigen.
Het zogenaamde “initiatief” heeft de verantwoordelijkheid voor de branden nog niet direct opgeëist, maar hun verleden maakt hen de hoofdverdachte van de incidenten.
oh wat dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.
Mijn 2e pirk bezorgt mij veel ongemak.
Oei, wat heb je?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik ga voor de lunch wel weer naar huis.
Mijn 2e pirk bezorgt mij veel ongemak.
Dit is mijn tweede bitje en ik heb het echt nodig, anders knars ik mijn tanden kapot. Ik wist overigens niet dat ik knarsetand, maar mr. 4E dacht dat ik in de nacht Maltesers aan het wegwerken was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij willen ze er ook een aanmeten. Maar ken mezelf en ga dat toch niet gebruiken.
Is het echt nodig dan, zo'n halfjaarlijkse controle? Ik ga alleen als ik last heb van mijn tanden. En tot nu toe is dat maar twee keer gebeurd. Een keer voor tandvlees ontsteking en een keer omdat het pijn doet. Gewoon versleten tandglazuur. En alsnog geen gaatjes! Ik bespaar daar al heel veel geldquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede bitje en ik heb het echt nodig, anders knars ik mijn tanden kapot. Ik wist overigens niet dat ik knarsetand, maar mr. 4E dacht dat ik in de nacht Maltesers aan het wegwerken was.
Maar neen, dat waren mijn eigen tanden.
Pijn in mijn arm en in mijn oksel (denk Lymfeklieren op hol) en dat had ik niet bij mijn eerste pirk.quote:
Lekker praten met wat kwijlquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Sexy zo'n knarsbitje altijd ook wel.
Laatste keer was een jaar geleden. En ja, dat vind ik toch wel nodig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is het echt nodig dan, zo'n halfjaarlijkse controle? Ik ga alleen als ik last heb van mijn tanden. En tot nu toe is dat maar twee keer gebeurd. Een keer voor tandvlees ontsteking en een keer omdat het pijn doet. Gewoon versleten tandglazuur. En alsnog geen gaatjes! Ik bespaar daar al heel veel geld
Het gaat ook door merg en kunstvezel, dat geknars.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede bitje en ik heb het echt nodig, anders knars ik mijn tanden kapot. Ik wist overigens niet dat ik knarsetand, maar mr. 4E dacht dat ik in de nacht Maltesers aan het wegwerken was.
Hier is het gekoppeld aan stress. Als ik dat aanpak dan zijn mijn kaken ook wat relaxter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tandarts wilde mij maar 1x in het jaar zien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is het echt nodig dan, zo'n halfjaarlijkse controle? Ik ga alleen als ik last heb van mijn tanden. En tot nu toe is dat maar twee keer gebeurd. Een keer voor tandvlees ontsteking en een keer omdat het pijn doet. Gewoon versleten tandglazuur. En alsnog geen gaatjes! Ik bespaar daar al heel veel geld
Verschilt per gebit, het is voor mij goedkoper om wel 2x in het jaar te gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ja, echt een heel naar geluid.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat ook door merg en kunstvezel, dat geknars.
Zijn je collega’s niet allemaal op vakantie?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat niks boven een meeting om te weten dat je leeft
"Hoooh wacht eventjes Henk, even mijn leklap verwisselen en mijn knarsbitje uitspugen, tot over 4 minuten, lofjoe"quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker praten met wat kwijl
Helaas nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn je collega’s niet allemaal op vakantie?
Zal hier ook zo zijn, maar ik ben wat minder succesvol in het aanpakken van de bron.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het gekoppeld aan stress. Als ik dat aanpak dan zijn mijn kaken ook wat relaxter.
Maar het is wel behoorlijk vervelend
Dat is prima, toch! Kennelijk denkt ze dat het ook niet nodig is. Sommigen hebben namelijk sterke tandenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tandarts wilde mij maar 1x in het jaar zien.![]()
Oke, dan niet he... ze wil zeker geen geld verdienen (op dat bitje na dan)
Marinus van der Lubbe.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Worden die branden gewoon aangestoken?
Dat was de Etto van 1930.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo een groepssollicitatie maar ik voel me verrot en ik heb geen zin om de hoogenergetische pipo uit te hangen en te wauwelen, zal ik ze een dansje laten doen?
Nee laten huilen als wolven. Wie het hardst kan wint.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo een groepssollicitatie maar ik voel me verrot en ik heb geen zin om de hoogenergetische pipo uit te hangen en te wauwelen, zal ik ze een dansje laten doen?
Ja die controle kost me elke keer 5 euro.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Marinus had een IQ van onder de 80 toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was de Etto van 1930.
Heel boos de Rijksdag aansteken en daardoor onbedoeld de nazis de verkiezingen laten winnen.
Zo te horen bespaart het je ook veel ongemakquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt per gebit, het is voor mij goedkoper om wel 2x in het jaar te gaan.
Ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen, haha! Want ik heb geen idee wat het kost...quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die controle kost me elke keer 5 euro.
De verzekering betaalt de restquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen, haha! Want ik heb geen idee wat het kost...
Hoe weet je dan dat je zo veel hebt uitgespaard qua geld?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen, haha! Want ik heb geen idee wat het kost...
dat doen ze bij alles, dus daar is niks nieuws aan..quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het is prima zo, voor meer zon en temperatuur ga je maar lekker naar andere oordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wil meer zon en meer temperatuur omhoog
Laat ik het zo zeggen, ik ben nog geen 10 minuten binnen en het kost me ¤20 per keer. (Inclusief schoonmaken op plekken waar ik zelf niet zo goed bij kan)quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Oh, zulke sollicitatieprocedures.. pleurt opquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
"Wie het beste een Chinese uil met hoofdpijn kan imiteren gaat door naar de tweede ronde, succes"
Boeit mij ook.niet zo nu ..meer bezig met veiligheud daarquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doen ze bij alles, dus daar is niks nieuws aan..
[..]
het is prima zo, voor meer zon en temperatuur ga je maar lekker naar andere oorden
Oehoe chingchongquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
"Wie het beste een Chinese uil met hoofdpijn kan imiteren gaat door naar de tweede ronde, succes"
De laatste keer kostte het schoonmaken (krabben met een haakje) mij 2,50quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben nog geen 10 minuten binnen en het kost me ¤20 per keer. (Inclusief schoonmaken op plekken waar ik zelf niet zo goed bij kan)
Als ik niet ga, gaat de tandarts langer werk nodig hebben en dan zit ik tegen rekeningen van minimaal 10 keer zoveel aan te hikken, plus een nog matigere basis.
same herequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik ben gaan rekenen, verzekering kost me meer dan het me oplevert.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste keer kostte het schoonmaken (krabben met een haakje) mij 2,50![]()
De rest betaalde de zorgverzekering.
Dat schoonmaken kost 27 euro nog wat per 5 minuten of zo, de tandarts was nog geen 3 minuten bezig.
Ik hoor van iedereen dat tandartsen duur zijn. Hoeveel het me bespaart weet ik niet, maar iig wel veelquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je zo veel hebt uitgespaard qua geld?
Een paar jaar niet naar de tandarts gaan, was niet m'n beste idee.quote:
Stukken broccoli tussen de tanden loswrikken en hele gehaktballen van de huig afschrapen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste keer kostte het schoonmaken (krabben met een haakje) mij 2,50![]()
De rest betaalde de zorgverzekering.
Dat schoonmaken kost 27 euro nog wat per 5 minuten of zo, de tandarts was nog geen 3 minuten bezig.
Ik lig nog steeds in bedquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
De zon schijnt hier, windstil en het is 17 graden, bijna badpakkenweer.
Speel eens niet zo met mijn privéquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukken broccoli tussen de tanden loswrikken en hele gehaktballen van de huig afschrapen.
Mij niet, want vorig jaar heb ik voor 2200 nog wat aan zorg vergoed gekregenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gaan rekenen, verzekering kost me meer dan het me oplevert.
In Foqueville staat iedereen om 07:00 uur op, maakt netjes het bed op en om 07:30 is het gezamenlijk aquagymnastiek.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pijn in mijn arm en in mijn oksel (denk Lymfeklieren op hol) en dat had ik niet bij mijn eerste pirk.
Ook buikpijn en wat rillerig met afwisselend warm en koud.
lekker overdreven weerquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
De zon schijnt hier, windstil en het is 17 graden, bijna badpakkenweer.
Wie maakt er nou nog het bed op?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Foqueville staat iedereen om 07:00 uur op, maakt netjes het bed op en om 07:30 is het gezamenlijk aquagymnastiek.
als je erheen gaat meteen paracetamol in nemen na 4 uur weer enzquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en je had hem vannochtend gehaald? Gelukkig ben ik woensdag vrij
Ik heb m'n eigen risico al jaren niet meer opgemaakt, zelfs met het gedoe met m'n oog kom ik er tot nu toe nog lang niet aan. Tandarts had ik er wel een tijdje bij, maar zelfs inclusief foto's en wortelkanaalbehandeling, was het niet goedkoper om ervoor te verzekeren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij niet, want vorig jaar heb ik voor 2200 nog wat aan zorg vergoed gekregenMijn premie is 1500 nog wat per jaar (+ aanvullend)
heb jij dat gedaan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je erheen gaat meteen paracetamol in nemen na 4 uur weer enz
Welke heb je gehad?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pijn in mijn arm en in mijn oksel (denk Lymfeklieren op hol) en dat had ik niet bij mijn eerste pirk.
Ook buikpijn en wat rillerig met afwisselend warm en koud.
Tweede pirk voelt als de beet van een vuurmier.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:
Daar had ik uiteindelijk meer last van gehad denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je erheen gaat meteen paracetamol in nemen na 4 uur weer enz
Meteen door naar de eerste hulp om te vragen of ze je arm kunnen amputeren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede pirk voelt als de beet van een vuurmier.
Nee, afgelopen zaterdagmiddag.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Geen last van gehad. Niet eens spierpijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede pirk voelt als de beet van een vuurmier.
Pfizerquote:
ontbrak wel een linker arm nog in het assortimentquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen door naar de eerste hulp om te vragen of ze je arm kunnen amputeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |