quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:33 schreef -river- het volgende:
Ik zeg dat ik slechts op dat adres op bezoek ben en hun graag ontvang op mijn woonadres en geef dan het adres op van iemand die ik het wel gun.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]Ik stuur ze altijd naar Limburg
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:33 schreef -river- het volgende:
Ik zeg dat ik slechts op dat adres op bezoek ben en hun graag ontvang op mijn woonadres en geef dan het adres op van iemand die ik het wel gun.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die bekeert die Jehova's nog een keer
Gratis vlaai?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:06 schreef Questular het volgende:
Hier krijgen ze een stukje vlaai en neem ik wederom een wachttoren folder aan.
Dat doe ik ook altijd, maar dan beleefder:quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:30 schreef Werkman het volgende:
Vorige week al weer twee aan de deur gehad tijdens de avondmaaltijd na een zware dag op de betoncentrale.
Ondanks een duidelijke zelfgemaakte sticker.
[ afbeelding ]
Vanzelfsprekend gooi ik dan met een duidelijk "geen interesse" de deur dicht.
Klacht is natuurlijk dat ze die sticker niet lezen.
Hoe handelen jullie dit af?
Bij energieverkopers doe ik altijd alsof ik in de schuldsanering zit en dat mijn bewindvoerder erover gaat dus dat ze die maar even moeten bellen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:41 schreef babylon het volgende:
Er hangt een sticker. Alleen één keer een energieverkoper had het lef om die te negeren.
Ik ga toch niet aan mijn eigen deur smoesje verzinnen om maar van het gezeur af te zijn?!?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Bij energieverkopers doe ik altijd alsof ik in de schuldsanering zit en dat mijn bewindvoerder erover gaat dus dat ze die maar even moeten bellen.
Je kan ook proberen het probleem bij de oorzaak aan te pakken, en niet enkel symptoombestrijding toe te passen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ieder topic op Fok! veranderd nu tussen de drie of vijf posts in een antivogeltjesdans topic.
Kunnen ze hier geen apart subforum voor maken?
Word eentonig en lullig.
Dit, gewoon zeggen dat je niet meer bezocht wenst te worden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:43 schreef Marsenal het volgende:
In principe noteren ze je adres als je niet geinterresseert bent dus na één keer afwijzen niet meer gezien.
JHWH echter ook nooit gezien.
Eerst vragen of ze getrouwd is en zo niet of ze morgen op mijn verjaardag wil langskomen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:50 schreef Bart.Messen het volgende:
Wat zouden jullie doen als het een knappe jehova was trouwens? Zou dat nog wat uitmaken?
Heerlijk die messteken onder water nog steeds.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:33 schreef -river- het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ieder topic op Fok! veranderd nu tussen de drie of vijf posts in een antivogeltjesdans topic.
Word eentonig en lullig.
Je weet niet hoe ik er uit zie dus hou dat ugly maar voor je mafkees.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
You're ugly, I'm busy, have a nice day.
Nee, dat is grumpy cat. Lijkt op je moeder.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:58 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heerlijk die messteken onder water nog steeds.
Aan de haren mee naar binnen sleuren, over de keukentafel heen bukken en haar kennis laten met mijn paars gepunte langsquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:50 schreef Bart.Messen het volgende:
Wat zouden jullie doen als het een knappe jehova was trouwens? Zou dat nog wat uitmaken?
Goed topic weer @vogeltjesdans !quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Word eentonig en lullig.
Oh ja. Was ik vergeten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:29 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Goed topic weer @:vogeltjesdans !
Gelukkig is er nog een grote paleistuin zodat ze op afstand blijven en niet kunnen zien dat ik thuis ben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:30 schreef Werkman het volgende:
Vorige week al weer twee aan de deur gehad tijdens de avondmaaltijd na een zware dag op de betoncentrale.
Ondanks een duidelijke zelfgemaakte sticker.
[ afbeelding ]
Vanzelfsprekend gooi ik dan met een duidelijk "geen interesse" de deur dicht.
Klacht is natuurlijk dat ze die sticker niet lezen.
Hoe handelen jullie dit af?
Dat valt nog wel mee, je hebt er ook altijd een paar bij zitten die je dan perse iets willen opleggen terwijl je zelf gewoon informatief bezig bent.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:01 schreef ZoonVan het volgende:
Ik laat ze altijd binnen, bied ze iets te drinken en vraag ze naar hun geloof. Toch een mooie kans om eerste hand iets over hun geloof te weten te komen.
Tenzij je een notoire 'ja 'maar' tuup ertussen hebt. Zoeen die heeft geleerd dat iedere nee je dichter bij een ja brengt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:16 schreef matigeuser het volgende:
Pro tip:
Deze werkt bij alle verkopers, telemarketeers en wat dan ook:
'Sorry dat ik u onderbreek maar ik heb momenteel nergens interesse in of behoefte aan. Dus bespaar uzelf te moeite.'
Die werkt altijd. Je disrespecteert de spreker niet, want je denkt aan zijn tijd en moeite. En je geeft hem tegelijkertijd geen enkele ruimte om er nog een comeback of argument tussen te passen.
'Oh oke, nou dank voor de eerlijkheid. Fijne avond'.
Succes gegarandeerd!
Ok, komtie: "meneer / mevrouw, bespaar je de moeite. Ik ga nu het gesprek beëindigen. Een fijne werkdag gewenst".quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tenzij je een notoire 'ja 'maar' tuup ertussen hebt. Zoeen die heeft geleerd dat iedere nee je dichter bij een ja brengt.
En zo'n teletuup bijvoorbeeld zet je met een klik vervolgens in het terugbellen bestand. Over een paar dagen ben je weer aan de beurt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:45 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ok, komtie: "meneer / mevrouw, bespaar je de moeite. Ik ga nu het gesprek beëindigen. Een fijne werkdag gewenst".
Dat andere geloofsclubje probeert verschillende dingen, dat is echt grappig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:50 schreef Bart.Messen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |