GFT gaat hier ook meteen in de groene kliko, en plastic in de garage. Grijs wel in de keuken, maar die bak kon net zo goed in de kamer staan of in de gang.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Het nadeel van prullenbakken in huis vind ik dat ze na een paar dagen al beginnen te stinken, vooral in de zomer.
Daarom gooi ik liever alles rechtstreeks buiten de kliko in.
Eens, hoor. Ik leeg de prullenbak met etensresten etc. ook dagelijks om geurtjes te voorkomen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Het nadeel van prullenbakken in huis vind ik dat ze na een paar dagen al beginnen te stinken, vooral in de zomer.
Daarom gooi ik liever alles rechtstreeks buiten de kliko in.
Nee, we hebben een eengezinswoning, maar we hebben geen garage & de gang is te klein voor afvalbakken. In de toekomst gaan de prullenbakken naar de aanbouw, maar momenteel is dat nog mijn kantoor en daar wil ik geen prullenbakken hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
GFT gaat hier ook meteen in de groene kliko, en plastic in de garage. Grijs wel in de keuken, maar die bak kon net zo goed in de kamer staan of in de gang.
Maar misschien woont TS op een flat, dan is het een ander verhaal.
Kijk hier ook eens: LIF / De perfecte prullenbak?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:53 schreef Celestien het volgende:
[..]
Nee, we hebben een eengezinswoning, maar we hebben geen garage & de gang is te klein voor afvalbakken. In de toekomst gaan de prullenbakken naar de aanbouw, maar momenteel is dat nog mijn kantoor en daar wil ik geen prullenbakken hebben
Deze ga ik zéker doornemenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk hier ook eens: LIF / De perfecte prullenbak?
Wij hebben ook een Brabantia van 30 liter, zo'n ronde van RVS. Heb hetzelfde bezwaar: je blijft poetsen. Dat willen we niet weer. Onze papierpak staat in de aanbouw (wel handig ivm m'n eigen papier en 't stinkt niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:45 schreef Hupje het volgende:
Ik vind Brabantia fijn en degelijk, maar de RVS die wij hebben blijf je wel poetsen. Ik heb er maar 1 in de keuken staan. Voor plastic heb ik een bak in een keukenkastje. Zodra die bak vol is, doe ik het plastic in de plastic-zak in de garage. En voor GFT loop ik naar de kliko buiten.
Nee, daar ga ik niet aan beginnen. Bovendien moeten we tegenwoordig betalen voor hoe vaak de grijze (rest) container geleegd wordt. Hoe vaker dat is, hoe hoger de rekening van de gemeente. Dan heb ik liever drie prullenbakken. Of twee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:07 schreef fotostarter het volgende:
Gewoon alles in de restkliko gooien. 3 prullenbakken in de keuken
Dat geld haal je er niet uit met drie nieuwe prullenbakken hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:11 schreef Celestien het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet aan beginnen. Bovendien moeten we tegenwoordig betalen voor hoe vaak de grijze (rest) container geleegd wordt. Hoe vaker dat is, hoe hoger de rekening van de gemeente. Dan heb ik liever drie prullenbakken. Of twee.
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dat geld haal je er niet uit met drie nieuwe prullenbakken hoor![]()
Als jij daarvoor nieuwe prullenbakken gaat kopen ....quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:35 schreef Celestien het volgende:
[..]
Leg eens uit.
Hoe het ook zij: mijn niet matchende oude prullenbakken moeten vervangen worden.
Het is een bij elkaar geraapt zooitje dat me al jaren een doorn in het oog is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij daarvoor nieuwe prullenbakken gaat kopen ....
Maar ik zie dat ze sowieso aan vervanging toe zijn
Dat deed/doe ik liever dan mezelf maanden ergeren aan drie verschillende prullenbakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:53 schreef Celestien het volgende:
maar ik ga ook niet alles bij restafval gooien om het aantal prullenbakken terug te brengen tot één.
Ik ben ook zeer verbaasd over m'n eigen geduld ermeequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:59 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat deed/doe ik liever dan mezelf maanden ergeren aan drie verschillende prullenbakken
Maar heb je nu al een keus kunnen maken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:14 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer verbaasd over m'n eigen geduld ermee
Ik ben rond gaan kijken en heb de opties in een document gezet & die bij m'n man onder z'n neus geschoven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar heb je nu al een keus kunnen maken?
Ondanks je rare prullenbakfratsen vind ik je wel een topper!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:38 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik ben rond gaan kijken en heb de opties in een document gezet & die bij m'n man onder z'n neus geschoven.
Als we eruit zijn, dan laat ik weten welke 't geworden is
Geef ons de opties ook, gaan wij raden welke het gaan wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:38 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik ben rond gaan kijken en heb de opties in een document gezet & die bij m'n man onder z'n neus geschoven.
Als we eruit zijn, dan laat ik weten welke 't geworden is
Ik geef wel en top 3 als hij er naar gekeken heeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
Geef ons de opties ook, gaan wij raden welke het gaan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |