Is er uberhaupt iemand die aan al die eisen voldoet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- zelfde soorten waarden/politieke voorkeur
- geen roker/drugsgebruiker/iemand die veel drinkt
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, vermoed ik.
Dat is dus een beschrijving van je huidige partner.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Ik zit niet meer op datingapps enzo. Ben het wel weer even beu na de laatste veelbelovende match...quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Elke site heeft tegenwoordig wel een app. Happn is denk ik ook wel iets voor je. Kan je ook @:Faxie op vinden.
En Fok! natuurlijk...
Je bent zelf immers ook een nerd, anders had je alleen TikTok en/of Instagram... En nerds hoeven niet dik te zijn
Dit is niet de echtequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:28 schreef Faxie het volgende:
Maar begrijp ik nu dat @:Chai weer op de markt is?
Had ooit een werkgever niet jouw gehele FOK! oeuvre geprint gegeven aan je? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Over opleiding. Ik heb 'alleen' MBO. Werk op een Universiteit tussen allemaal WO opgeleiden. Ik (en mijn inschaling) heb niet het idee dat ik niet mee kan met het niveau. Zeker bij ouderen was studeren of doorleren niet altijd gebruikelijk en hebben veel mensen zich op de werkvloer omhoog gewerkt.
Shit, ik ben ik lelijk en kleinquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Is ook wel mijn lijstje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Open minded op sexueel gebied?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is ook wel mijn lijstje.
Af en toe een sigaretje of een pilletje op een festival is geen probleem.
En graag open minded.
Ik bedoel in het algemeen.quote:
Geen idee, dat is een beetje mysterieus bij mij. Ik zou het niet weten in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En hoe komt het dan dst je TOCH verliefd wordt op zo iemand?
Saai persoon wel, lijkt me.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dus een beschrijving van je huidige partner.
Ik wil dat tweede ooit echt nog een keer met een toekomstige vriendin samen doen. Dat lijkt me echt heel bijzonder.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Af en toe een sigaretje of een pilletje op een festival is geen probleem.
En ik vind de meeste mensen met een masterdiploma niet eens slim. Zoveel mensen gaan studeren. Afgestudeerd wiskundige zijn, dat zou ik wel sexy vinden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Over opleiding. Ik heb 'alleen' MBO. Werk op een Universiteit tussen allemaal WO opgeleiden. Ik (en mijn inschaling) heb niet het idee dat ik niet mee kan met het niveau. Zeker bij ouderen was studeren of doorleren niet altijd gebruikelijk en hebben veel mensen zich op de werkvloer omhoog gewerkt.
Ze moet van me houden. Al het andere is onderhandelbaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Je bedoelt dat je je wensen aanpast aan het aanbod?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze moet van me houden. Al het andere is onderhandelbaar.
Uiteindelijk wel ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij hoeft niet van haar te kunnen houden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:12 schreef Sfancta het volgende:
[..]
@:de_boswachter @:Bart.Messen zullen wij ook een academische mindset hebben ?
Gelukkig ben je in de war met een ander.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Had ooit een werkgever niet jouw gehele FOK! oeuvre geprint gegeven aan je? Of ben ik in de war met iemand anders?
Nee. Ik bedoel dat dit het enige is waar niet aan te tornen valt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je wensen aanpast aan het aanbod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |