Wij zaten hier van: Welke van de drie streams is het!?quote:
Die gingen naar Tennis kijken.quote:
Ziggo hier, wel een piepquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ziggo-kijkers (bazen) hebben die piep niet.
Wel op Canvasquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb de piep én Ziggo.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hier dacht ik ook wat te horen maar dat was het fluitje bij het beachvolleybal op m'n telefoon.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zaten hier van: Welke van de drie streams is het!?
Af en aan.quote:
Benjamin ook graagquote:
Tsja, beter dan dat wij doen; 'Kijken kijken niet kopen'quote:
Ook nog geen echt goede race.quote:
Dertien passen, meen ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:07 schreef franklop het volgende:
Hele stomme vraag, maar de horden staan toch op een vaste afstand van elkaar? Hoeveel meter?
35quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:07 schreef franklop het volgende:
Hele stomme vraag, maar de horden staan toch op een vaste afstand van elkaar? Hoeveel meter?
Mooie finale, hopelijk de winnaar over 2.40.quote:
En nog een flinke mispasquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:08 schreef kilon het volgende:
Warholm is duidelijk sterker. Op het eind met zelf uitlopen wel inlopen op Benjamin
Hij won ook het EK voetbalquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:08 schreef Cee het volgende:
Gewoon eerst ESF winnen en nu zo hoog springen, wat een God.
Dan maar bij het verspringen.quote:
Boh boh, livescore is al veel te spannend. Wat een niveau ook.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Wat een wereldfinale
@:DeeBee Doe terugkijken dan als je kan
Hopelijk een winnaar die als enige een hoogte haalt. Vind ik altijd mooier dan 3x fout en dat er dan 1 is met 1 foutsprong minder,.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooie finale, hopelijk de winnaar over 2.40.
Het is echt al tien jaar top.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:09 schreef Meridiaan het volgende:
HoogspringenElke OS weer genieten.
Verder kijk ik het nooit.
Barshim lijkt wel duidelijk de beste tot nu toe.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk een winnaar die als enige een hoogte haalt. Vind ik altijd mooier dan 3x fout en dat er dan 1 is met 1 foutsprong minder,.
Kwam een paar keer niet goed uit voor de horde geloof ik.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Warholm leek me minder sterk dan Benjamin eigenlijk
Dit kan niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |